"אני לא סינדרלה"

סופיה מצטנר קמה בבוקר, עוזרת לארגן את האחים שלה, הולכת לבית הספר ואז מנקה בתים עם אמא, כי שום דבר בעצם לא השתנה. בשבועות האחרונים התמלא עולם האופנה ספקולציות לגבי עתידה של המוזה בת ה-14 של דיור, עכשיו כשהמעצב הראשי פרש – אבל מבחינתה, אסור שסיפור האגדה שלה יסתיים כל כך מהר

מאת  | ‏ 26 נובמבר 2015
סוודר לבן: אמריקן וינטג׳, מעיל צמר: ג׳וסי קוטור לפקטורי 54 (צילום: שי יחזקאל)

סוודר לבן: אמריקן וינטג׳, מעיל צמר: ג׳וסי קוטור לפקטורי 54 (צילום: שי יחזקאל)

סופיה לא מרוצה. עכשיו יום ראשון, שעת אחר צהריים במשרדי סוכנות הדוגמניות "רוברטו" בדרום תל אביב. רוברט בן שושן יושב במשרד עם סופיה מצטנר בת ה-14, תגלית השנה שלו, ומעדכן אותה על החלטות חדשות שהתקבלו ב"דיור" בנוגע לקמפיין שאליו היא אמורה להצטלם בדצמבר הקרוב. שינוי בתוכניות: הסט עבר מניו יורק לפריז, וגם הצלם הוחלף. סופיה מעקמת את האף, באופן שבו רוב בנות גילה מגיבות כשהן שומעות שאין הבוקר שיעור חופשי. "אוף, לא רציתי שוב פריז", היא רוטנת, "הייתי שם כבר שלוש פעמים, וגם לא נראה לי שזה כזה כיף להסתובב בעיר עכשיו אחרי מה שקרה. המצב הבטחוני לא משהו. רציתי ניו יורק, חבל. אפילו הוצאנו ויזה".

רוברט חושף חיוך משופשף של מי שכבר הרגיע הרבה ילדות ונשים. "אין מה לעשות", הוא אומר לה, הסאבטקסט ברור: העיקר שיש קמפיין. אחרי הטלטלה שעבר הצוות הזה בחודש שעבר, עם התפטרותו של המעצב הראשי של דיור ראף סימונס – מי שגילה את סופיה ונתן לה את הזדמנות חייה כמוזה הרשמית שלו – העתיד נראה לרגע לוט בחשיכה. סיפור הסינדרלה של הילדה מחולון שזינקה ברגע לצמרת עולם הדוגמנות העולמי, הסתמן פתאום כמשהו שיסתיים עוד לפני שהתחיל. "התקשרו אליי מהסוכנות ברגע שהם שמעו מהתקשורת שראף התפטר", משחזרת סופיה, "אף אחד מדיור לא עדכן אותם, והם מיד התקשרו לברר. הרגיעו אותנו שהכל נשאר כרגיל, שהחוזה תקף, שהצוות אוהב אותי ושאני אמשיך".

דיברת עם סימונס?
"לא. התבאסתי שאנחנו נפרדים כי ממש אהבתי אותו, אבל  אם הוא עזב למטרה טובה בשבילו אז שיהיה לו טוב. אני הכי מפרגנת לו. אין לנו הזדמנות להפגש עכשיו ולהפרד, אבל יש לי עוד קריירה לפניי וגם לו, ואני יודעת שנפגש".

את לא מפחדת שהעזיבה שלו מסמנת את הסוף הקרב ליחסים שלך עם דיור?
"אני לא צריכה לפחד. חתמתי על חוזה".

מעיל: טומי הילפיגר (צילום: שי יחזקאל)

מעיל: טומי הילפיגר (צילום: שי יחזקאל)

את פרטי החוזה של סופיה מקפידים לא לחשוף בסוכנות של רוברטו. בעבר פורסם כי מדובר בחוזה לשנה, בסכום שמתקרב למיליון שקל, במסגרתו מצטנר תוביל את הקמפיין של בית האופנה הצרפתי ותהיה מחויבת לו בלעדית ללא אפשרות לפרסם שום מוצר מסחרי אחר. אלא שהספקולציות הנוכחיות בעולם האופנה צופות כי אחרי הטלטלה העמוקה שעבר מותג העל, יהיה מדובר ברומן קצר מאוד. בכתבה שפורסמה ב"ווג" החודש, מוצב סימן שאלה גדול על גורלה של סופיה בדיור בתקופת פוסט-סימונס, ומוזכר כי התפטרות של מעצב גוררת בדרך כלל שינוי בקונספט, וגם בפנים של המותג. כך, אחרי שג'ון גליאנו עזב את דיור, הועזבה איתו גם הדוגמנית קרלי קלוס שהייתה אהובה עליו. גם בגוצ'י, מספרת הכתבה, המוזות אניה רובי ונטשה פולי הפכו למוקצות ברגע שאלסנדרו מיצ'לטוק, המעצב שטיפח אותן, עזב את הבניין. בסביבתה של סופיה מכירים כמובן את הנתונים האלה, אבל משדרים עסקים כרגיל, מלאים בביטחון גם לגבי היום שאחרי. "יש לנו הצעות מכל המותגים המובילים בעולם", אומרת הסוכנת האישית שלה, רותם גור, "אם לא יהיה דיור, יהיה משהו אחר באותה רמה. סופי תהיה דוגמנית במעמד של דיור ושאנל, היא תרוויח מיליונים ותוכל לפרוש לפנסיה בגיל 30".

זו התכנית שלך, סופי?
"אני לא מנבאת עתידות", היא אומרת, "אני לא יודעת מה יהיה, אלא מתמקדת בהווה. זה גם תלוי בשאלה אם היופי שלי יישאר. בכל מקרה, אני אעשה עוד דברים: אולי אעבוד בסוכנות דוגמניות, או בעיצוב, או אהיה בלוגרית. כל העולם הזה מאוד מעניין אותי. בכל מקרה, אם בסוף בכלל אעשה קמפיינים לחברות כמו קסטרו, נראה לי שאהיה חייבת להמשיך לעבוד גם אחרי גיל 30".

"מי ישמע, כמה ציצי יש לי בכלל"

בעוד חודש סופיה, או בשם החיבה שלה סופי, תחגוג יום הולדת 15. כשפוגשים אותה פנים מול פנים, רחוק מהמולת עורכות האופנה והפלאשים, היא באמת נראית בעיקר כמו טינאייג'רית קצת ארוכה, ללא זכר לשנת החלומות שעברה עליה. גבוהה מאוד, יפה מאוד, לבושה בפשטות. היא מדברת בשקט, לפעמים צריך להתאמץ כדי לשמוע, וכשאין לה מה להגיד היא אומרת "לא יודעת" ומחייכת ברוך. למרות שנולדה בארץ, קל לזהות אצלה את המבטא הרוסי.

מכנסיים: זארה, מעיל: זארה, כובע: טומי הילפיגר, ווסט: inn7, נעליים: אולסטאר (צילום: שי יחזקאל)

מכנסיים: זארה, מעיל: זארה, כובע: טומי הילפיגר, ווסט: inn7, נעליים: אולסטאר (צילום: שי יחזקאל)

הסיפור של סופיה משווק, ובצדק, כאגדה – מניקיונות בתים עם אמא ושינה על מזרן בחדר משותף עם שני אחים, אל תהילה ופינוקים וחשבון בזבוזים פתוח בחסות אחד מבתי האופנה הגדולים בעולם. הכל התחיל, כזכור, כשהתייצבה בסוכנות רוברטו, לראות אם כולם צודקים כשאומרים לה שהיא צריכה להיות דוגמנית. היא הוחתמה והחלה לעבוד כדוגמנית באירועים, אבל כאן האמינו שהפריצה הגדולה שלה צריכה לקרות מעבר לים – ובהקדם. רוברט סידר לה פגישה בסוכנות הדוגמנית "ויוה" בפריז, והנסיעה ההיא לעיר האורות נגמרה בפריצה מטאורית. ביקור מקרי בחנות של דיור, פגישה מזליסטית עם ראף סימונס שהתלהב מיופיה המפלח – וסופיה בת ה-14 הוחתמה כמעט במקרה על אחד החוזים הנחשקים בעולם. ביוני האחרון כבר פתחה את התצוגה של בית האופנה, ומיד משכה תשומת לב רבה: היו כאלה שנדהמו מהמראה המלאכי שלה, אחרים התפלאו שילדה בת 14 עולה למסלול ללא חזייה. הדיון חצה את גבולות ישראל, וחברת הקונגרס הניו יורקית גרייס מנג אף קידמה בעקבות התקרית חוק חדש בקונגרס האמריקאי המבקש להסדיר את עבודתם של ילדים בתעשיית הבידור.

"לא הפתיע אותי מה שנהיה מזה, ידעתי שאנשים ידברו", אומרת סופיה, "זה לא הציק לי. גם לי יש דעות על כל מיני דברים, ולכן אני לא אשפוט מישהו אחר על הדעה שלו. כל מי שמגיעה לדוגמנות יודעת שהיא תצטלם ככה ובלי חזיות. ומי ישמע כמה ציצי יש לי בכלל".

דווקא בגלל זה אנשים התרעמו. את עדיין ילדה.
"אני יודעת שיש דברים בעולם כמו פדופילים, אבל היום זה לא כמו לפני 20 שנה. יש מחקרים ומודעות, ואנשים יודעים מה צריך לעשות. אני מרגישה מוגנת".

חולצה ומעיל: רימה רומנו, כובע: זארה (צילום: שי יחזקאל)

חולצה ומעיל: רימה רומנו, כובע: זארה (צילום: שי יחזקאל)

ההחלטה לעלות על המסלול עם הבגד החושפני, התקבלה תחת אחריותה של רותם. "התפקיד שלי הוא לשמור על סופי", היא אומרת, "שאלתי אותה בתצוגה אם זה מפריע לה שהבגד שקוף והיא אמרה שלא, הכל בסדר, אז לא הייתה לי בעיה עם זה. זו לא תצוגה של ויקטוריה סיקרסט שמשדרים בה מיניות, זה היי פאשן, להראות שהבגד הזה שמימי".

גור, דיווה אסרטיבית בת 23, משמשת לסופי כמעין אחות גדולה במסע הזה – אבל בעלת ניסיון של שנה בלבד בתחום. "זו העבודה הראשונה שלה בחיים", אומר רוברט בגאווה, מדגיש שהפעם הוא רק מפקח מהצד. "למדתי לשחרר: רותם יותר מבינה ממני מה זה להיות ילדה בת 15, ואני צריך להתעסק בפיתוח העסקי של הסוכנות שלי. אני רוצה שתהיה לי סוכנות בכל מדינה".

לשלוח ילדה בת 14 ונערה בת 23 לבד לעבודה בחו"ל, זה לא קצת מועד לפורענות?
"לא. אני יודע שהן לא יוצאות למסיבות או משהו כזה, רק למסעדות לאכול".

"אני בליינית, אבל כשאני עם סופי אני אחראית", אומרת רותם, "אני נלחמת כדי להיות איתה בכל פגישה ובכל מדידה. אין רגע שהיא לבד. למסיבות של התעשייה אפילו לא מזמינים אותנו, כי יודעים שאין עם מי לדבר".

"בתצוגה של דיור פגשנו דוגמנית מרוסיה, היא בת 17 ומגיל 14 היא מסתובבת לבד בעולם ומדגמנת", מספרת סופיה, "היא הייתה מאוד בוגרת לגילה, אולי יותר מדי. היא יוצאת למסיבות ושותה, וברור לי שאלה לא דברים חיוביים. אצלי דבר כזה לא יכול לקרות".

מכנסיים:דיזל בלאק גולד, מעיל: לאנוון להלגה עיצובים, נעליים: סוניה ריקל לשוגר מאמה (צילום: שי יחזקאל)

מכנסיים:דיזל בלאק גולד, מעיל: לאנוון להלגה עיצובים, נעליים: סוניה ריקל לשוגר מאמה (צילום: שי יחזקאל)

אבל בטח יכולת להזדהות עם המסלול שהיא עוברת. לא קל להיות דוגמנית כל כך צעירה.
"כבר לא כל כך קשה, האמת. בצילום הראשון שלי היה לי לא נעים: בכיתי, התביישתי, לא ידעתי מה לעשות. זה לא שהעליבו אותי, אבל הצלם אמר לי לעשות משהו עם הגבות ולא ידעתי מה הוא רוצה מהחיים שלי. אבל זה היה ממש בהתחלה. עם הזמן תפסתי בטחון, היום אני הולכת זקופה יותר, משהו באנרגיות שלי השתנה".

"לא יכולה לקנות וילה בסביון"

עד היום, סופיה ורותם טסו לפריז יחד שלוש פעמים. הן חיו שם בסוג של פנטזיה, כולל פלאשים וחדרי מלון מדהימים והאנשים הכי אופנתיים בעולם. אלא שבסופו של כל שבוע עבודה כזה, חזרה הנערה מחולון למציאות הישראלית – שבה, מסתבר, היא עדיין מנקה בתים מפעם לפעם, כי למה לא בעצם. "אמא שלי לא רצתה לעזוב את העבודות שלה, אז היא עדיין מנקה, ולפעמים כשהיא לא מספיקה הכל לבד אני עוזרת לה", אומרת סופיה בפשטות, "שלשום עבדנו בבית, היא גיהצה ואני טאטאתי, ואני לא רואה את זה כמשהו רע. אלה החיים. זה משהו שאני עושה מהלב, אני לא איזה סיפור סינדרלה או מישהי שהכריחו אותה".

עצוב לך שבחוץ את חיה את החלום, אבל אמא שלך עדיין לא יכולה להרשות לעצמה לעזוב את עבודות הניקיון?
"אני לא רואה את זה כעצוב, אמא שלי אישה מאושרת. היא עובדת קשה, שתי משמרות ביום, והיא מאוד תומכת בי ולכן אני עוזרת לה כשאני יכולה. אם הסלון מבולגן אני אסדר, שיהיה לה נעים כשהיא מגיעה הביתה. לפעמים אני חושבת שאני מגשימה לה את החלום. היא הייתה מורה לעיצוב ברוסיה, אבל כשהיא עלתה לארץ בגיל 27 היא לא יכלה להמשיך עם זה. היא הייתה יפה ורזה ודגמנה את העיצובים שלה, אבל אחרי ההריונות היא השמינה. היא מאוד שמחה שכל זה קורה לי".

גולף: אמריקן וינטג׳, מכנסיים: מיו מיו לשוגר מאמה, מעיל: ג׳וסי קוטור לפקטורי 54 (צילום: שי יחזקאל)

גולף: אמריקן וינטג׳, מכנסיים: מיו מיו לשוגר מאמה, מעיל: ג׳וסי קוטור לפקטורי 54 (צילום: שי יחזקאל)

החוזה המפורסם שלך לא מאפשר לכן לחיות ברווחה?
"תראי, זה לא שאני פתאום יכולה לקנות וילה בסביון. כשאנחנו בפריז אנחנו מקבלות מדיור כסף לבזבוזים, אבל את רוב הכסף מהם אני אקבל רק בגיל 18, ועד אז אני מקבלת סכום חודשי מהסוכנות".

משכורת?
"זו עזרה", עונה רותם במקומה. כמה עזרה? כמה הוא מספיק בשביל מי שנתנה לרוברטו, לפי עדותו, את ההזדמנות לחזור להיות שחקן מרכזי בתחום ייצוג הדוגמניות? בסוכנות מבקשים לא להיכנס לפרטים. סופיה מספרת שבינתיים דמי הכיס האלה מאפשרים לה לשלם חצי משכר הדירה בבית החדש שעברו אליו בחולון. "הדירה החדשה יותר מרווחת וזה כיף, אבל החיים שלי נראים עדיין אותו הדבר", היא אומרת. "אני קמה, עוזרת לארגן את אחותי הקטנה ניקול (11) ואחי הקטן מקס (9), אמא שלי יוצאת לעבודה בניקיון ואני לבית ספר. כשאני חוזרת אני יושבת מתחת לשמיכה ורואה טלוויזיה, מדברת עם חברים, יוצאת בערב לגינה או לבית של מישהו, חוזרת ועושה שיעורים והולכת לישון".

איפה אבא בכל הלו"ז הזה?
"הוא גר לא רחוק מאיתנו. ההורים שלי גרושים אבל ביחסים טובים. אבא שלי חשש בהתחלה מכל הנושא של דוגמנות, אבל עכשיו הוא רגוע. לו אני לא צריכה לעזור כספית, הוא מסתדר".

מכנסיים: בלמיין לאמור, חולצת רשת: מייקל קורס לפקטורי 54, סוויטשירט: סטורי (צילום: שי יחזקאל)

מכנסיים: בלמיין לאמור, חולצת רשת: מייקל קורס לפקטורי 54, סוויטשירט: סטורי (צילום: שי יחזקאל)

"המנהלת אמרה לי שלום במסדרון"

דוגמניות נוטות להיזכר בשנים הראשונות שלהן בתעשייה בתערובת סמיכה של געגוע וגועל. הקפיצה המטאורית קדימה, במיוחד בקנה מידה כזה, אמנם עושה טוב לאגו, אבל גם מביאה איתה הרבה ימים של מרחק מהבית, עיסוק אובססיבי במראה והצעות שתרצי לשכוח. אלא שנדמה וסופיה, אולי בגלל הרקע שהגיעה ממנו, מסרבת להתבלבל מול העושר שנזרק עליה. תשומת הלב הרבה שהיא מקבלת עכשיו בולטת אמנם על רקע התפקיד הבוגר שהוטל עליה כל חייה, אבל לא מספיקה כדי לטלטל את עולמה. עוזרת לכך העובדה שאף אחד בסביבה שלה לא מתרגש יותר מדי מהטייטל החדש. "פעם אחת המנהלת אמרה לי שלום כשהיא ראתה אותי במסדרון, אבל חוץ מזה אני באמת מרגישה בבית ספר רגיל לגמרי, כמו כולם", היא אומרת. "יש לי שני עולמות – את החיים הפרטיים ואת הדוגמנות – ואני מנסה לא לשלב ביניהם. אני צנועה, זה מה שאוהבים בי".

את תלמידה טובה?
"כן, אני בסדר. הוצאתי עכשיו 99 בבוחן באנגלית. ואני לומדת ניהול עסקי, למרות שבהתחלה בכלל לא רציתי את המגמה הזאת. זה ממש מעניין אותי, גם עוזר לי להבין דברים לגבי החוזים שאני חותמת עליהם והכל".

מה עוד את עושה בשעות הפנאי? יש לך תחביבים?
"יש לי מחויבות אישית, פרויקט כזה שמייעצים לבני נוער באיזה מרכז שהם מגיעים אליו".

וחבר?
"יש לי חבר", היא מחייכת, "הוא בגילי. הוא חיזר אחריי הרבה זמן, ונפגשנו ועכשיו אנחנו ביחד".

ז'קט: מארק ג'ייקובס לפקטורי 54, כובע: בוטיק mote (צילום: שי יחזקאל)

ז'קט: מארק ג'ייקובס לפקטורי 54, כובע: בוטיק mote (צילום: שי יחזקאל)

רוברטו מביט עליה מהצד ומחייך. היא ילדה טובה, סופיה, ונראה שהניתוק הרגשי המסוים שהיא מקפידה לשמור עליו יסייע לה להישאר שפויה בקריירה מלאת עליות ומורדות. לא פחות מכך, נראה שהיא מגלה כלפיו נאמנות יוצאת דופן, כזאת שבולטת במיוחד על רקע העבר המסוכסך שלו עם מיוצגות קודמות שעזבו, דוגמת מאיה בוסקילה, שרון גניש, רותם סלע ומורן אטיאס. "זה לא מעניין אותי", היא אומרת, "מי שרוצה לעזוב, זו בעיה שלה. גם אלי פנה מישהו מסוכנות אחרת והציע לי לעזוב, קרעתי את הכרטיס ביקור שלו. רוברט נתן לי מוטיבציה, בזכותו אני מעריכה את החיים. אם לא הייתי פוגשת אותו, אולי הייתי עוד יושבת בבית מתחת לשמיכה. תחשבי על זה, לפני דיור לא ידעתי כלום על מותגים ודוגמניות ועל העולם הזה. אבל אחר כך חקרתי, ועכשיו אני יותר מכירה. אני יודעת מי הכי עשירה, זו ג'יזל. לכל אחת יש את מה שמיוחד בה, את האופי שלה".

פגשת אנשים מפורסמים?
"ראיתי את סתיו סטרשקו נכנס למונית", היא מהרהרת בקול, אבל אז מבינה שאני מתעניינת יותר באלה שפגשה בפריז, "אה, כן, ראיתי את ריהאנה. היא הייתה בתצוגה של דיור. היא לבשה פרווה ומשקפי שמש של דיור, והייתה הורסת".

את בכלל מתרגשת ממשהו שקרה לך? היה איזה רגע של "וואו, אני לא מאמינה"?
"ספרי לה על התיק", מצווה רותם, ועונה במקומה, "היא קיבלה תיק של דיור בהקדשה אישית של ראף סימונס. זה תיק שעולה 12 אלף שקל".

"כן אבל זה לא משהו שמרגש, כי אין לי לאן ללכת עם זה בארץ", אומרת סופיה, "אני יודעת מה היה מרגש – להגיע לדיסנילנד פריז. לראות שם את הארמונות בכניסה, לא האמנתי שאני אגיע למקום הזה. עליתי על כל המתקנים, החללית הייתה כיפית נורא. זה הכי לא סופרלנד. חוץ מזה, אני לא צריכה מסיבות ודברים כאלה. תני לי סרט עם פופקורן וקולה ואני אהיה מאושרת".

זה מה שאת עושה עם החבר שלך? סרט ופופקורן?
"האמת היא עוד לא הספקנו ללכת לסרט. אנחנו רק שבוע ביחד".

ז׳קט: דיזל בלאק גולד (צילום: שי יחזקאל)

ז׳קט: דיזל בלאק גולד (צילום: שי יחזקאל)

סוודר: זארה, ווסט: בוטיק mote, מעיל: inn7 (צילום: שי יחזקאל)

סוודר: זארה, ווסט: בוטיק mote, מעיל: inn7 (צילום: שי יחזקאל)

צילום: שי יחזקאל
סטיילינג: ראובן כהן
איפור: נוגה תמיר לסולו
שיער: בנג'מין רואימי לסולו
ע. סטיילינג: לירון שטיינמץ
ע. צלם: איתי ונטורה
הכלבים בצילום באדיבות רביב ליפשיץ

השאירו תגובה

 

  • כל כך ברור שבאה ממישפחה הרוסה.

    מאת: יוסי |‏ 8 בינואר 2017 | 00:19
  • כשהיא אמרה "אני צנועה, זה מה שאוהבים בי" הבנתי שהיא רק משחקת את המשחק

    מאת: לוסי |‏ 2 בדצמבר 2015 | 03:48
  • תאמיני באמת שלך

    מאת: אורח |‏ 29 בנובמבר 2015 | 01:35
  • היא לא זכתה במילון שקל באיטליה??? זה מה שהיה בתוכנית אלייה לא??

    מאת: אורח |‏ 28 בנובמבר 2015 | 23:41
  • סופיה את מדהימה! מגיעה לך סוכנות ברמה עולמית שתביא אותך להצלחה בינלאומית ולא רק קמפיינים קטנים בארץ וקצת דיור! IMG, ELITE.. קטן עלייך :)

    מאת: הילה |‏ 28 בנובמבר 2015 | 23:03
  • את מהמ ת קחי את הזמן .

    מאת: בריזית |‏ 28 בנובמבר 2015 | 21:56
  • נערה אומנם צעירה,
    אך יפה ומהממת.
    בעיני בריז'ט ברדו של שנות השישים.
    הכסף לא מעור אותה וזאת הבחירה שלה
    שאפו מדמזילללללללל
    אהבתי מאוד

    מאת: אזרח |‏ 28 בנובמבר 2015 | 21:13
  • ילדה מדהימה ויפהפייה מגיע לה את כל הטוב שבעולם ואם יופי כל כך גדול כי תוכל להגיע לרמות הכי גבוהות

    מאת: אורח |‏ 28 בנובמבר 2015 | 19:56
  • בגיל 14?מי מעסיק למשק בית מי? נערה בגילה צרכה לנקות בתים?ה' ישמור לאן הגענו? הלב כואב

    מאת: אכפת לי |‏ 28 בנובמבר 2015 | 17:47
  • אתם כועסים פה עליה בתגובות שהיא אמרה אוף על פריז אבל אתם שוכחים שמדובר בילדה שחיה עם אמא שעובדת בניקיון ואני בטוחה שהמצב הכלכלי שלהם לא משהו והיא כל החיים שלה כנראה עבדה בשביל לעזור לאמא לגמור את החודש! מגיע לבחורה הזאת להצליח ולהיות מאושרת תפסיקו להיות כאלה צריי עין! בחורה יפיפיה שיהיה לה בהצלחה!

    מאת: אורח |‏ 28 בנובמבר 2015 | 13:26
  • ילדה מדהימה במלוא מובן המילה!

    מאת: אורח |‏ 28 בנובמבר 2015 | 11:58
  • למה אמא שלה עבדת בניקיון והיא עוזרת רק בשכר דירה אם הוא עושה עליה קופה דל מיליונים בדיור יאללה רוברטו שחרר לה כסף. אתה רק מתווך הרוב שייך לה.

    מאת: איילת |‏ 28 בנובמבר 2015 | 09:30
  • את מהממת…בהצלחה ילדונת…מי יתן והמלאכים ילוו אותך ויגנו עלייך

    מאת: אורית |‏ 28 בנובמבר 2015 | 09:22
  • מדהימה ! היא ממש יפה וחמודה ! גם עם זה שהיא כל כך התפרסמה היא עדיין ילדה ! כל כך חכמה ! פשוט מושלמת…

    מאת: 1 |‏ 27 בנובמבר 2015 | 23:24
  • רוברטו עובד עליה בעינים..יביא לה את הכסף רק עוד 4 שנים. לבינתיים הוא משקיע אותו בדירה ומרוויח עשרות אלפי שקלים. אתם קולטים? היא בת 14 ו"אקבל רק בגיל 18 את הכסף"…. פשוט גנב!

    מאת: אורח |‏ 27 בנובמבר 2015 | 21:40
  • חברים תרגעו
    אתם מצפים מילדה בת 14 להתנהג בבגרות של בת 30
    קצת הזוי מצדכם

    מאת: רק הצלחה |‏ 27 בנובמבר 2015 | 18:32
  • מקסימה… מאחלת לה אושר אינסופי ובטחון כלכלי.. מגיע לה

    מאת: אורח |‏ 27 בנובמבר 2015 | 15:43
  • מותק של ילדה-ילדה ממש טובה. מקווה שילך לה תמיד טוב.

    מאת: אורלי |‏ 27 בנובמבר 2015 | 15:38
  • סוף סוף מישהי באמת חו"ל בהצלחה מתוקה

    מאת: אורח |‏ 27 בנובמבר 2015 | 15:35
  • רק שתקפיד שלא ירמו אותה מעסיקיה וישלמו לה שכר הוגן.

    מאת: אורח |‏ 27 בנובמבר 2015 | 14:24
  • נראה לי שהסוכנות עובדים עליה בעיניים עם הכסף,
    הרי המעסיק דיור כבר שילמו את רוב החוזה מראש ובודאי לסוכונות שלה (רוברטו),
    ומשום מה הסוכנות מספרים לה סיפורים מומצאים ושקריים על הגיל שלה?? מה הקשר?
    אז שיעבירו את כל כל כל הכסף שלה, לעו'ד נאמן, או לחשבון בנק רק על השם שלה, כאשר לאמא שלה יש זכות חתימה בלעדית, וכאשר לסוכנות אין כל קשר וגישה לחשבון,
    נראה לי שהסוכנות חוגגת על הכסף,
    איפה נשמע דבר כזה שהסוכנות מקבלת את כל הכספים שלה, ולא מעבירה לה (כי לכאורה היא לא בת 18),
    עליה לדרוש את כל הכסף מיידית, וכפי שכתבתי לעיל

    מאת: יש בעייה עם הכסף |‏ 27 בנובמבר 2015 | 13:43
  • סופיה יקירתי , שראיתי אותך בכתבה ראיתי ילדה יפייפיה מופנת ושקטה , הדבר הכי רחוק שאת היום. תחזרי להיות הילדה המתוקה שהיית , את לא מחוברת למציאות

    מאת: א |‏ 27 בנובמבר 2015 | 13:41
  • הלוואי והייתה לי רק קצת מהענווה שלך, הייתי הרבה יותר מאושרת.
    בהצלחה ילדונת את יפה מבפנים ומבחוץ!

    מאת: גיל |‏ 27 בנובמבר 2015 | 12:09
  • איך היא קיבלה חוזה של מליון דולר ומקבלת כסף מרוברטו רק על חצי שכר דירה????? מה זה השטויות האלה???

    מאת: אורח |‏ 27 בנובמבר 2015 | 08:19
  • רגע..רגע..אי אפשר לבטל את החוזה גי זה :"דיור מוגן"

    מאת: ערן |‏ 27 בנובמבר 2015 | 07:47
  • כל מי שאצל רוברטו זה נפילה!!!!!!!!

    מאת: אורח |‏ 27 בנובמבר 2015 | 04:07
  • הסטיילינג פשוט הורס!! והיא מדהימה ביופייה אין לי ספק שהיא תצליח גם אם דיור יחליטו להחליף אותה.

    מאת: אורח |‏ 27 בנובמבר 2015 | 03:55
  • ילדה פשוט מהממת!!! יש לפניה ככ הרבה שנים של עשיה , בסהכ בת 14
    מאחלת לה שבאמת יקחו את היופי שלה למקומות רחוקים וגדולים היא מיוחדתת!!

    מאת: אורח |‏ 27 בנובמבר 2015 | 02:46
  • תקשורת מחורבנת שמחפשת רייטינג ורוצה להוציא את הילדה כאילו איזה ענייה
    היא מרוויחה הרבה יותר מכל הכותבים של הכתבה הזאת יחד
    שילכו להמציא דברים ולחפש רייטינג בכח במקום אחר

    מאת: Dor Levi |‏ 27 בנובמבר 2015 | 02:05
  • הלוווו עבדתי כל החיים ואני בקושי יכול לטוס לפאריז אז תירגעי שם

    מאת: שי |‏ 27 בנובמבר 2015 | 01:24
  • מקסימה.

    מאת: אורח |‏ 27 בנובמבר 2015 | 01:18
  • אנשים קנאים! אז תקרעו את התחת קצת מה קרה?? אשמת מי זה שבמדינה הזאת אי אפשר להרוויח נורמאלי?? אל תוציאו את התיסכול על הילדה המהממת הזאת! היא הצליחה בדרך שלה! תפרגנו!!! ילדה מדהימה ואמן שתצליח ונשמע עליה עוד הרבה!!!

    מאת: אנסט |‏ 27 בנובמבר 2015 | 00:40
  • מרגשת הסיפור שלה מרגש הלוואי ותצליח הפנים שלה משהו מיוחד עצבות יפה

    מאת: יואל |‏ 27 בנובמבר 2015 | 00:22
  • איזו ילדה מתוקה ומהממת.
    היא מדהימה.
    מאחלת לה באמת רק טוב ושתעשה המון כסף

    מאת: אורח |‏ 26 בנובמבר 2015 | 23:45
  • לא מדברים פה בכלל על כמה היא מרויחה במספרים. אני משער שהסיבה היא שהסכום מאוד נמוך ביחס לפופולריות שלה. סופיה, אל תתני לאף אחד לנצל אותך. את הדבר הטוב ביותר שקרה לדיור בשנים האחרונות. תעמדי על שלך ותכירי בערכך

    מאת: אורח |‏ 26 בנובמבר 2015 | 22:44
  • מאי פרג סוכנות רוברטו היא התגלית הבאה .

    מאת: אורח |‏ 26 בנובמבר 2015 | 22:40
  • כל ההתחלות קשות ! מיוחדת כמוה תהיה לה עבודה תמיד מפתח להצלחה סבלנות
    בהצלחה ??

    מאת: אורח |‏ 26 בנובמבר 2015 | 21:45
  • מפונקת אני קורע תתחת ולא יכול לאפשר לעצמי לטוס לחו"ל

    מאת: אורח |‏ 26 בנובמבר 2015 | 21:24
  • יופי פשוט מהממם!
    שרק תעלה ותגיע למקומות גבוהים כי באמת מגיע לה.
    המון בהצלחה בהמשך סופי ?

    מאת: שיר |‏ 26 בנובמבר 2015 | 21:20
  • אחת המהממות מאחלת לה רק טוב

    מאת: אורח |‏ 26 בנובמבר 2015 | 21:01
  • חצופה עלאק לא רוצה פריז רוצה ניורק , גברת יש אנשים שעבדו כל החיים שלהם ולא זכו לטוס ליוון אז תגידי תודה על ההזדמנות שקיבלת במקום להתחיל להתנהג כמו דיווה מפונקת אל תשכחי מאיפה באת!!!

    מאת: הבד |‏ 26 בנובמבר 2015 | 21:01
  • כל הבגדים נראים גדולים עליה

    מאת: אורח |‏ 26 בנובמבר 2015 | 20:57
  • חמודה :)

    מאת: אורח |‏ 26 בנובמבר 2015 | 20:33
  • בהצלחה, רק תערבי רואה חשבון מטעמך, כדי לוודא שמה שמגיע לך באמת מופקד באיזה חשבון על שמך.

    מאת: אזרח |‏ 26 בנובמבר 2015 | 20:21
  • חחחח איזה תשובה של ילדה.
    אני לא צריכה לפחד יש לי חוזה.
    אחחח התמימות

    מאת: אני |‏ 26 בנובמבר 2015 | 20:06
  • נראת יפיפיה ונשמעת מדהימה! רק שתישאר ככה עם הצניעות והתמימות המתוקה הזאת.

    מאת: מיכל |‏ 26 בנובמבר 2015 | 19:38
  • מקסימה בהצלחה

    מאת: אורח |‏ 26 בנובמבר 2015 | 19:16
  • כל כך מתוקה!!!

    מאת: אורח |‏ 26 בנובמבר 2015 | 19:01
  • בן אדם מושלם ומקסים פנימית וחיצונית

    מאת: ע |‏ 26 בנובמבר 2015 | 18:59
  • מקסימה וכובשת! שיהיה לה בהצלחה!

    מאת: אורח |‏ 26 בנובמבר 2015 | 18:43
  • היא מתעצבנת על זה שהיא צריכה לטוס לפריז, אויש תנוחי

    מאת: מלך |‏ 26 בנובמבר 2015 | 18:26
  • אויייי את פשוט מקסימה ומתוקה והלוואי הלוואי ותישארי עם התום הזה ותצליחי ותבורכי!!!!

    מאת: אליסה |‏ 26 בנובמבר 2015 | 18:22
  • נחמדה יפה נעימה. כול הכבוד !

    מאת: שאול |‏ 26 בנובמבר 2015 | 17:38
  • חמודה מאוד. בהצלחה!

    מאת: מישי |‏ 26 בנובמבר 2015 | 16:43
  • ילדה חמודה רק שתשמור על עצמה ושתצליח

    מאת: יובל |‏ 26 בנובמבר 2015 | 16:40