מה חשבנו על הקולקציה החדשה של קנדל וקיילי ג'נר?

האחיות המפורסמות קנדל וקיילי ג'נר לבית קרדשיאן בשיעור על איך לסובב ראשים בתקופת החורף. צעד ראשון: שמלות קצרות ומעילי פרווה סינטטים. צעד שני: אוברול שחור צמוד עם סוודר אוברסייז. רגע לפי הכריסמס הן מסבירות למה הן חושבות שהקולקציה שלהן פשוט מצוינת ואיך זה לחגוג את החג עם המשפחה המדוברת ביותר בעולם

מאת  | ‏ 22 נובמבר 2015
קנדל וקיילי בקולקציה שניה בעיצובן (צילום: יח"צ)

קנדל וקיילי בקולקציה שניה בעיצובן (צילום: יח"צ)

קנדל ג׳נר לא עוצרת לרגע והפעם עושה זאת יחד עם אחותה קיילי. לפני כשבוע כיכבה בתצוגה המדוברת של ויקטוריה׳ס סיקרט, מיד אחר כך הפכה לבלונדינית בהפקה ייחודית של ווג, ועכשיו היא מחליפה שוב זהות, וחוזרת לכסא המעצבת. קנדל שחררה, לצד אחותה הקטנה קיילי, את הקולקציה החדשה שלהן לתאגיד הבריטי טופשופ. הפעם מדובר בקולקציה שקורצת, כמו כל העולם המסחרי מעבר לים כרגע, לחג המולד, ומבטיחה לספק מספיק אפשרויות לבוש עבור כל האירועים המשפחתיים והחברתיים שבדרך.

למרות שהוריהן נפרדו, הבנות עדיין מצפות לחג הכה משפחתי הזה. ״המשפחה שלנו תמיד דואגת לפנות זמן בחגים ולא לעבוד כדי שנוכל להיות יחד ובאמת לבלות אחד בחברת השני. לכל אחת מאיתנו יש בית משלה כיום, ויהיה כיף להתארח כל פעם אצל מישהו אחר, ולארח אצלנו בפעם הראשונה. אמא שלנו אלופה בקישוטים, וברגע שאנחנו מוציאים את ארגז קישוטי החג אנחנו מתחילות בחגיגה".

מה שבטוח שהן ליהקו את הודגמנית החמה ביותר בתעשייה כרגע (צילום: יח"צ)

מה שבטוח שהן ליהקו את הודגמנית החמה ביותר בתעשייה כרגע (צילום: יח"צ)

בקולקציה החדשה יש 15 פריטים שהבנות עומדות מאחוריהם, וגם בתוכם, ומדגמנות אותם ברוב שיק, והמחירים נעים בין 52 דולר ל-260. ״הקולקציה משקפת את אופנת החגים האהובה עלינו,״ אומרות האחיות, ״וידאנו שיהיו מספיק אפשרויות ייחודיות שהולכות מגלאם ועד אדג׳י, כולן מיועדות לעונת החגים ומעבירות תחושת מסיבה, אבל לא מתאמצת, בסגנון אל איי. החגים הם תקופה נפלאה, וצריך להצטייד לקראתה במלתחה לכל אירוע. רצינו לעצב ליין של פריטים ייחודיים שיראה גם את הצד האלגנטי שלנו וגם את הצד הפרוע״.

הקולקציה של השנה שונה בתכלית מזו הקודמת. היא כהה, רצינית ומבוגרת בהרבה, ומיועדת לערב ולאירועים רשמיים, בניגוד לזו של השנה שעברה, שהייתה פרחונית, קלילה, לא מחייבת ובאווירת חופשה. ״אנחנו מאמינות שתמיד כדאי להוסיף ללוק קצת ברק ומשהו מטאלי, אבל הבגדים מאוד ורסטילים,״ אומרות הבנות, ״הפריטים יעבדו טוב גם לא בעונת החגים, כולם נראים טוב בטופ שחור שיקי ומכנסיים. ג׳קט הקולג׳ שעיצבנו עומד להיות מתנה מעולה לכל החברות שלנו. אנחנו מתות על מעילי הפרווה הסינתטית, ללבוש אותם עם משהו פשוט מתחת זו ההצהרה האופנתית המושלמת לדעתנו. הם מסובבים ראשים וגם מחממים אותך באותו זמן״.

מחכות לבלות את החג עם בני המשפחה (צילום: יח"צ)

מחכות לבלות את החג עם בני המשפחה (צילום: יח"צ)

הבנות מאמינות שכל מה שנוצץ מיד יוצר תחושה חגיגית, אבל כשמדובר בחגי החורף, כדאי לערבב גם סריגים בלוק. ״סוודר אובר סייז מפנק הוא בחירה נהדרת,״ הן ממליצות. שימו לב לאלמנט הקאט-אאוטים ששולטים בקולקציה ומספקים לא פעם את האספקט הסקסי. יש חצאית מקסי לבנה, שמרנית ואלגנטית, ומעיל הפרווה המדומה בצבע כחול, שנראה קצת כמו מצוד של קוקי-מונסטר מהחבובות הוא אחת האופציות היותר אמיצות. יש, כמובן, אוברול שחור צמוד, שמלת מיני ובגד גוף מאותו ז׳אנר.

עוד אלמנט של הקולקציה הוא אוריגמי, וכמה טופים וחצאית אחת מושפעים מאמנות הקיפול היפנית. הפרינט היחיד בקולקציה הוא מין פרינט שיש בלבן, שחור ותכלכל, צבעי הקולקציה כולה, ובסופו של דבר, נראה שהבנות עלו פה על מתכון להצלחה, עם קולקציה שכמעט כל אחת בעולם תוכל למצוא בה משהו ללבוש. לא רק בנות משפחת קרדשיאן.

מה שבטוח אלפי בנות כבר חולמות להתלבש כמוה (צילום: יח"צ)

מה שבטוח אלפי בנות כבר חולמות להתלבש כמוה (צילום: יח"צ)

חיתוכים על חיתוכים (צילום: יח"צ)

חיתוכים על חיתוכים (צילום: יח"צ)

מעילי הפרווה הסינטטית בהחלט עושים חשק להתכרבל בהם (צילום: יח"צ)

מעילי הפרווה הסינטטית בהחלט עושים חשק להתכרבל בהם (צילום: יח"צ)

"עיצבנו בגדים מסובבי ראשים" (צילום: יח"צ)

"עיצבנו בגדים מסובבי ראשים" (צילום: יח"צ)

 והנה כמה פריטים נבחרים מהקולקציה:

קולקצית הכריסמס

קולקצית הכריסמס

1. בגד גוף, 299 שקלים
2. חצאית, 329.90 שקלים
3. שמלה, 399.90 שקלים
4. מעיל, 879.90 שקלים
5. מעיל, 949.90 שקלים
6. מעיל, 699.90 שקלים
7. שמלה, 399.90 שקלים
8. שמלה, 219.90 שקלים
9. שמלה, 439.90 שקלים
10. חצאית, 699.90 שקלים

השאירו תגובה