פינת הביזאר: המסכה הסטרילית-אופנתית הראשונה

זיהום האוויר חונק אתכם? מושפעים מסרטים פוסט-אפוקליפטיים? מצאנו את האקססורי הבא שלכם: מסיכת פנים סטרילית בעיצוב יוניסקס מינימליסטי ומהודר. המחיר, לעומת זאת, פחות אלגנטי

מאת  | ‏ 13 אוקטובר 2015
שיק פוסט-אפוקליפטי. המסיכה החדשה (צילום: FREKA)

שיק פוסט-אפוקליפטי. המסיכה החדשה (צילום: FREKA)

כל מי שהסתובב קצת בחו"ל בחודשים האחרונים ודאי נתקל בתופעת התיירות האסייאתיות העוטות מסכה סטרילית על פניהן העדינות, כאילו בכל רגע הן עומדות להיכנס לחדר ניתוח. ברגע הראשון הן מעוררות גיחוך, אבל אז אנחנו מתחילים להרגיש כאילו אנחנו המגוחכים בכל הסיפור – עומדים ונושמים את כל האבק האנושי ופיח המכוניות, בזמן שהנשים האלה פשוט יודעות לשמור על עצמן, בדיוק כמו בהימנעות השיטתית שלהן מקרינת השמש שמזכה אותן בעור פורצלן חיוני וחלק תמיד. ואולי, עלולה להתגנב המחשבה לראשנו, אולי אפילו יש שיק מסוים במסכת המנתחים הזו.

אם גם לכם יצא להיתקל בזרם המחשבות הזה, מסתבר שאתם חלק מתת טרנד מעניין במיוחד. על רקע שערוריית זיהום האוויר של פולקסוואגן, ובשילוב המחוזות הגותיים-עתידניים שעולם האופנה הולך אליהם בזמן האחרון, מסכות פנים הופכות אט אט לאקססורי לגיטימי ואף הכרחי לפאשניסטה האלגנטית שהאוויר לא נאה לה.כך לפחות חושבים בחברה הבריטית "פרקה", שם השיקו לאחרונה קו של מסכות בדגמי יוניסקס בעיצוב מדויק, מינימליסטי ומשוכלל בצבעים שחור ונייבי, שיתאימו לכל פריט לבוש בארון שלכם.

לזוג ההיפוכונדר האופנתי (צילום: FREKA)

לזוג ההיפוכונדר האופנתי (צילום: tאינסטגרם freka_uk)

מעבר לשיק החמקמק-מחויט שלהן, מדובר גם באביזר אפקטיבי למדי, המצויד בשסתום מיוחד שמטהר את האוויר הנכנס. אולי בגלל זה הן עולות 160 פאונד, שהם כמעט 1000 שקלים חדשים.

ואם אנחנו כבר מדברים בסכומים כאלה, אז אפשר לצאת בפניה נרגשת לריקרדו טישי, המנהל האמנותי של בית ז'יבשני ששלח לאחרונה אל המסלול דוגמניות עטויות כיסויי פנים מרהיבים. נדמה זה אך טבעי שהמותג יעלה על הגל וישיק קו מיוחד של מסכות פנים, ואז בכלל יהיה מדובר במאסט אופנתי (אפילו יותר מבריאותי).

לגבר שאכפת לו מהריאות (צילום: FREKA)

לגבר שאכפת לו מהריאות (צילום: אינסטגרם freka_uk)

הייתם הולכים עם זה? (צילום: FREKA)

הייתם הולכים עם זה? (צילום: אינסטגרם frka_uk)

ללכת בדרכן של האסייאתיות (צילום: אינסטגרם freka_uk)

ללכת בדרכן של האסייאתיות (צילום: אינסטגרם freka_uk)

תנשמו עמוק (צילום: אינסטגרם freka_uk)

תנשמו עמוק (צילום: אינסטגרם freka_uk)

השאירו תגובה