הבושם החדש של מוסקינו: או דה ניקוי חלונות

כמו אנדי וורהול לפניו, ג'רמי סקוט עושה שימוש במוצרי סופר פשוטים והופך אותם לאייקונים מבוקשים. לאחר שהפך את לוגו מקדונלס לסמל סטטוס, המעצב האמריקאי לבית מוסקינו עובר למדפי חומרי הניקוי ומוציא בושם חדש המעוצב כספריי לניקוי חלונות, תוך כדי שהוא מגייס לקמפיין את לינדה אוונג'ליסטה בתור עקרת בית נואשת

מאת  | ‏ 7 אוקטובר 2015
הקמפיין החדש. בושם או ספריי ניקוי? (צילום: מוסקינו)

הקמפיין החדש. בושם או ספריי ניקוי? (צילום: מוסקינו)

המעצב האמריקאי ג'רמי סקוט לא מפסיק להיות הכבשה השחורה והבועטת של עולם האופנה העכשווי. הוא הפך את לוגו מקדונלדס לסמל ססטוס, את באגס באני לחברו הטוב ביותר של הפאשניסט, וכעת מגיעה הפטישיזציה לחומרי ניקוי. בתצוגת אביב-קיץ 2016 של מוסקינו (בית האופנה האיטלקי לו הוא משמש מנהל קריאטיבי), הפך סקוט את המסלול לתעלת שטיפת מכוניות, ואבזר את הדוגמניות באקססוריז מלאי הומור, ביניהם תיקים וקייסים לסמארטפונים בצורת חומרי ניקוי.

אבל לשלב המרצ'נדייס הבא לא ציפינו. "Fresh", הבושם החדש של הלייבל, הושק השבוע בקמפיין שנחשף באינסטגרם, בו נראה הבקבוק החדש, המעוצב בצורת שפריצר של חומר ניקוי חלונות, כולל העיצוב הפופי בכחול, לבן ואדום. בתמונה, הבושם מונח בידה האלילית של הסופרמודל הגדולה ביותר של הניינטיז, זו שדיווחה שלא תצא מהמיטה תמורת פחות מעשרת אלפים דולר ליום, לינדה אוונג׳ליסטה.

הטיזר שהעלה סקוט לחשבון האינסטגרם שלו (צילום: אינסטגרם itsjeremyscott)

הטיזר שהעלה סקוט לחשבון האינסטגרם שלו (צילום: אינסטגרם itsjeremyscott)

בתצוגה עצמה, שהתקיימה לפני כשבועיים במילאנו, הסתובבה בלה חדיד עם תיק המעוצב כמו הבושם, וזה היה למעשה רמז לבאות. הקמפיין, בצילומו של סטיבן מייזל, ממשיך את הרוח ששרתה על התצוגה באופן מוחלט, עם הומור בועט, סטיילינג רטרו עליז וצבעוני, שיק היסטרי, ובעיקר חזרתה של אוונג׳ליסטה, השנה בת חמישים, למרכז העניינים.

בקמפיין הופכת אוונג׳ליסטה לעקרת בית נואשת משנות החמישים, עם תלתלים אדמוניים, ליפסטיק לוהט וציפורניים תואמות, איפור עיניים כחול, חלוק בית רך וספוג שלוף ביד, כשבעזרתו ובעזרת הבושם של מוסקינו, תנקה את ביתה הקט.

בלה חדיד בתצוגה במילאנו, לפני שבועיים. רמז לבאות (צילום: גטי אימג'ס)

בלה חדיד בתצוגה במילאנו, לפני שבועיים. רמז לבאות (צילום: גטי אימג'ס)

זו הפעם השנייה שאוונג׳ליסטה מצטלמת למוסקינו מאז שסקוט לקח את מושכות הלייבל אליו. הפעם הראשונה הייתה בקמפיין הראשון שלו בתפקיד, לפני כמעט כשנתיים. לדבריו, מדובר בזיקית, ואין אף אחת אחרת שיודעת להפוך לדמות כמותה.

עוד מוצרים שיצאו למכירה מיד לאחר התצוגה עליהם גם כיכב העיצוב החדש של בקבוק הניקוי, היו שמלת טישירט, תיק גב וקייס לאייפון בשווי 95 דולר, שנחטף ואזל מהמלאי תוך דקות מרגע יציאתו לשוק. על פי הדיווח, הניחוח של הבושם החדש אינו כימי ולא דומה לריח של נוזל לניקוי חלונות, אלא לקוח מעולם היערות והפרחים. ועדיין, רצוי להפריד בין שני הבקבוקים, כי בכל זאת, מחיר בושם של מוסקינו הוא קצת יותר יקר מאשר זה של ניקוי חלונות.

הבלוגריות עפו על כיסוי האייפון החדש (צילום: אינסטגרם chiaraferragni)

הבלוגריות עפו על כיסוי האייפון החדש (צילום: אינסטגרם chiaraferragni)

הייתם לובשים שמלה כזו? (צילום: אינסטגרם itsjeremyscott)

הייתם לובשים שמלה כזו? (צילום: אינסטגרם itsjeremyscott)

שפריץ שפריץ (צילום: אינסטגרם itsjeremyscott)

שפריץ שפריץ (צילום: אינסטגרם itsjeremyscott)

הקמפיין הראשון של אוונג'ליסטה וסקוט למוסקינו (צילום: יח"צ)

הקמפיין הראשון של אוונג'ליסטה וסקוט למוסקינו (צילום: יח"צ)

השאירו תגובה

 

  • גימיק לא מוצלח אבל אם בלוגרית מפורסמות ימליצו עליו,כל המטומטמות ירוצו לקנות רק כדי להרגיש שוות.

    מאת: אחת שמבינה |‏ 11 באוקטובר 2015 | 15:04