השמלה הנחשקת בעולם

מותג קטן שקיים פחות משנתיים, הפך בחודשים האחרונים לסנסציה ברשת בגלל שמלה שחורה אחת שיש לה רשימת המתנה של למעלה מאלף נשים. ולא, היא ממש לא הייתה על מסלול בשבוע האופנה, אפילו לא קרובה

מאת  | ‏ 28 ספטמבר 2015
שמלת "טורי" המדוברת. תודו שזה מפתיע (צילום: מתוך האתר)

שמלת "טורי" המדוברת. תודו שזה מפתיע (צילום: מתוך האתר)

עולם האופנה בלתי צפוי ומשתנה תמידית, אך יש כמה עמודי תווך שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות. ביניהם ניתן למצוא את ה׳ליטל בלק דרס׳ המושלמת, פריט חובה בארונה של כל חובבת אופנה באשר היא. למרות זאת, זה עדיין מפתיע למדי כאשר שמלה שחורה קטנה של לייבל לא מוכר יוצרת התלהבות כה עצומה עד שמעל אלף נשים מצפות לה ברשימת המתנה.

השמלה, טורישמה, של הלייבל MM.LaFleur, היא שמלה בסגנון מעטפת, עם צללית וחיתוך קלאסיים, רב עונתית וחיננית למדי המגיעה במגוון עצום של מידות, אך איש לא האמין שתשגשג עד כדי כך. גם לא המעצבת ובעלת הלייבל, שרה להפלור. להפלור הקימה את הלייבל לפני שנתיים. בעברה הייתה יועצת כלכלית ועשתה הסבה מקצועית על מנת להעניק לאישה העובדת ביגוד יותר נוח וכיפי בעולם העסקי, לו חוקי לבוש ברורים ונוקשים. בשמלה הספציפית הזאת, ניסתה להפלור ליצור גימורים ופרטים שאדם שאינו חד אבחנה לא יראה, אך כל מי שמבין עניין מיד ישים לב אליהם.

הבלוגריות עשו ממנה שם דבר (צילום: מתוך הבלוג nine to five)

הבלוגריות עשו ממנה שם דבר (צילום: מתוך הבלוג nine to five)

השמלה לא זולה, 235 דולר מחירה, והיא עשויה מבד עמיד ונושם, לא מתקמט וידידותי לסביבה המיובא מאוסקה, יפן, ויש לה בטנת סאטן נעימה ומצננת. למרות גזרת המעטפת, הכל מאוד בטיחותי ומהודק מכל הכיוונים כך שלא יהיו מבוכות וחשיפות מיותרות בזמן פגישה. ״כל העניין הוא שמלה נושמת שלא מתקמטת״, מסבירה להפלור. ״היא לא תהפוך אותך לפאשניסטה של המשרד בן לילה, אבל תוכלי בזכות זה ללבוש אותה הרבה ולתת לה לעבוד קשה״.

כרגע הרבה מהמידות כבר סולד אאוט, והחברה כבר הזמינה ייצור של שמלות נוספות. את המשלוחים הראשונים תוציא באוקטובר, והיתר יאלצו להיאזר בסבלנות. החברה לא רגילה לייצר כמויות כאלה. כעת מבינים בחברה שיצטרכו להגביר את הייצור, ומהר, על מנת להיענות לבאז המטורף, שרק מתעצם בכל שעה שעוברת. ״השמועה עברה מפה לאוזן,״ מסבירה טורי הואן, אחת ממנהלות הלייבל, על שמה קרויה השמלה. ״כבר שהוצאנו את השמלה, בשנת 2013,  היא העלתה את הלייבל שלנו על המפה, והביאה לנו את רוב העסקים. היא הפכה לשם דבר, והשמועה התחילה להתפשט״.

מי שסייעו מאוד לייצור הבאז היו הבלוגריות, המובילה בהן היא אן סנדסטורם מהבלוג תשע עד חמש, שכתבה פוסט על השמלה, שהפך לוירלי, בעיקר בזכות התמונות המחמיאות שלה לובשת את השמלה. מאז השמלה עברה דרך בלוגריות רבות שהפכו אותה לכוכבת הרשת.

 

גם מחויטת וגם מגניבה בו זמנית. שמלת טורי (צילום: מתוך הבלוג nine to five)

גם מחויטת וגם מגניבה בו זמנית. שמלת טורי (צילום: מתוך הבלוג nine to five)

למי שלא חייבת דווקא את שמלת "טורי", יש עוד לא מעט שמלות אחרות (צילום: מתוך האתר)

למי שלא חייבת דווקא את שמלת "טורי", יש עוד לא מעט שמלות אחרות (צילום: מתוך האתר)

יש גם קצת נועזות יותר (צילום: מתוך האתר)

יש גם קצת נועזות יותר (צילום: מתוך האתר)

בגדים שאנשים באמת לובשים (צילום: מתוך האתר)

בגדים שאנשים באמת לובשים (צילום: מתוך האתר)

קיר ההשראה של המותג. אין יותר רדי טו וור מזה (צילום: מתוך האתר)

קיר ההשראה של המותג. אין יותר רדי טו וור מזה (צילום: מתוך האתר)

 

 

השאירו תגובה