שוקינג: קולקציה ראשונה לאתר הפורנו המוביל ברשת

זו לא בדיחה: בעוד בעולם השימוש בפורנו נשאר מאחורי דלתיים סגורות יחסית, בעולם האופנה החליטו להביא את הפורנו למרכז המסלול. אתר "פורנהאב", אחד המובילים בתחום, משחרר כעת קולקציה ראשונה במסגרת שבוע האופנה בניו יורק

מאת  | ‏ 15 ספטמבר 2015
הקולקציה הראשונה של אתר הפורנו (צילום: מתוך האתר)

הקולקציה הראשונה של אתר הפורנו (צילום: מתוך האתר)

למרות שכבר משנות התשעים כולם יודעים שמרבית השימוש באינטרנט היא עבור פורנו, והאתרים הפורנוגרפיים רק גדלים ותופסים עוד ועוד רוחב פס, עד כה נותר הנושא מאחורי דלתיים סגורות יחסית, ומי שאתרי פורנו כאלה ואחרים שמורים לו בספריות הדפדפן בקפידה לא בדיוק בחר לשתף את האינפורמציה עם העולם כפי שנהוג לשתף היום בכל צעד. עולם האופנה מבקש לעשות שינוי בנושא, ומביא את הפורנו למרכז המסלול. אתר פורנהאב, אחד המובילים בתחום, משחרר כעת קולקציה ראשונה, בה מתנוסס בענק על גבי החזה הלוגו המוכר לרבים היכרות אינטימית.

הקולקציה יוצאת בימים אלה במסגרת שבוע האופנה של ניו יורק, ואנשי פורנהאב מראים בחירות מעניינות מאד. הם פנו למעצבים נוי יורקים מובילים ונחשבים, כמו בארון וון פנסי, CES, COPE2 וקיילן הולומון, לייצר את נקודת המבט הויזואלית שלהם לאתר ולייצר בגדים מגוונים שימכרו אונליין באתר, וגם בחנויות פופ אפ שונות. הרווחים ילכו, מדהים לגלות, לתוכנית מלגות חדשה לצעירים שמציע האתר, שהזוכים בה יזכו למלגה בשווי 25 אלף דולר.

האמן  Baron Von Fancy (צילום: מתוך האתר)

האמן Baron Von Fancy (צילום: מתוך האתר)

זוהי רק ההתחלה עבור פורנהאב בעולם הקמעונאי: החברה מתכוננת ליצור שיתוף פעולה כזה עם אמנים ומעצבים נוספים ולייצר קולקציות קפסולה מגניבות תוך המשך מתן מילגות פר קולקציה. למעשה, חובבי הפורנו הצעירים יכולים עכשיו להגיד לאבא ואמא שהם משקיעים בעתיד שלהם, ועל הדרך בארון הבגדים.

האתר קיים כבר שמונה שנים ומגלגל מיליונים, אך למרות שתמיד מעוניין לתרום לצדקה, ארגונים רבים מסרבים לקבל ממנו את הכסף. "זה מכשול עבורנו," מודה דובר החברה, מייק ויליאמס. "קרנות הצדקה היוקרתיות לא מסכימות לקבל את הכסף שלנו, לפני שנתיים גייסנו 75 אלף דולר למען מחקר סרטן השד, והקרנות סירבו לקבל מאתנו את הכסף. במקום זה חילקנו אותו בין שלוש קרנות קטנות יותר, וזה חבל. זו הסיבה שאנו מרחיבים את המותג שלנו. הביגוד החדש יהפוך אותנו לחברה יותר מיינסטרימית ולגיטימית. אנו מאמינים שבינתיים בשבוע האופנה לא יכיר בנו באופן רשמי, אך השאיפה שלנו היא להגיע לפרסומות טלוויזיה בזמן הסופרבול. בינתיים לא מסכימים לתת לנו זמן שידור".

מי רוצה חולצת פורנו? (צילום: מתוך האתר)

מי רוצה חולצת פורנו? (צילום: מתוך האתר)

Baron Von Fancy עובד על הקולקציה שלו לאתר

Baron Von Fancy עובד על הקולקציה שלו לאתר

 

 

 

 

השאירו תגובה