גבירותיי ורבותיי, קבלו את מיילי סיירוס החדשה

כוכבת הפופ מותחת שוב את הגבול, רק שהפעם במקום חזה חשוף ולשון בחוץ היא מככבת על השער מגזין האופנה "מארי קלייר" כשהיא יפה ואופנתית מאי פעם. בראיון שמלווה את ההפקה היא טוענת שהוליווד מלאה במוסר כפול ועל האגודה שפתחה שתומכת בנוער להט"בי

מאת  | ‏ 9 אוגוסט 2015
מיילי החדשה על שער ספטמבר של מארי קלייר

מיילי החדשה על שער ספטמבר של מארי קלייר

מיילי סיירוס הפכה מילדה כל-אמריקנית נערצת על ידי צופי ערוץ דיסני, לסמל מין פרובוקטיבי וכוכבת פופ מותחת גבולות. עכשיו, היא עוברת מהפך שני כשבכתבת שער חדשה שלה בגיליון ספטמבר של "מארי קלייר", היא מראה שהדברים אינם שטחיים ושהיא יכולה לאתגר את הקהל גם באופן אינטלקטואלי יותר.

במסגרת הכתבה, שמלווה בהפקת אופנה מוצלחת במיוחד, בהן היא נראית נקייה ויפה מאי פעם בסגנון טוויגי בשנות השישים, מכניסה מיילי גם לקולגה טיילור סוויפט, שתמיד מובאת כדוגמה כנגדה, לכוכבת פופ ששומרת על עצמה לבושה ומהוגנת.

בחיים לא נראתה כל כך טוב (צילום: מתוך ההפקה למארי קלייר)

בחיים לא נראתה כל כך טוב (צילום: מתוך ההפקה למארי קלייר)

סיירוס מתייחסת בכתבה לקליפ של סוויפט לשיר ׳דם רע׳. בקליפ עתיר הדוגמניות, הופכת חבורת החברות הטובות והפוטוגניות של סוויפט ליחידה קרבית קטלנית ומיומנת שכל מטרתה היא נקמה. ״אני לא מבינה את כל הקטע של האלימות למטרת נקמה״, היא מסבירה, ״זו אמורה להוות דוגמה חיובית? ואני מהווה דוגמה שלילית רק כי אני מתרוצצת כשהציצים שלי חשופים? אני לא מבינה איך ציצים הפכו לדבר יותר גרוע מאקדחים״, אומרת סיירוס ומייצרת דיון מעורר מחשבה על המוסר הכפול של הוליווד.

״אני לא מנסה להיות פרובוקטיבית״, היא טוענת, ״לא נותרו הרבה דברים שאפשר לתפוס אותי על חם בהם. לא צריך לטרוח לפרוץ למייל שלי כדי למצוא את תמונות העירום שלי, אני פשוט אעלה אותם בעצמי״. סיירוס אכן בראה את עצמה מחדש, בכל המובנים, ואפילו הקימה עמותה בשם ׳קרן הפי היפי׳ התומכת בנוער במצוקה ומתמקדת בנוער להט״בי.

״לאחרונה דיברתי הרבה על המגדר הנזיל והנייטרלי שלי״, היא אומרת בחופשיות המאפיינת אותה בימים אלה, ״חלק מהאנשים מגחכים אל מול זה ורוצים לשפוט אותי. אנשים כנראה זקוקים לגיבורי תרבות יותר קונבנציונליים, אבל אני לא מעוניינת להיות אדם כזה״.

עדין בועטת אבל בסטייל (צילום: מתוך הפקה למארי קלייר)עדין בועטת אבל בסטייל (צילום: מתוך הפקה למארי קלייר)

עדין בועטת אבל בסטייל (צילום: מתוך הפקה למארי קלייר)

"אני לא מבינה איך ציצים הפכו לדבר יותר גרוע מאקדחים? (צילום: מתוך ההפקה למארי קלייר)

"אני לא מבינה איך ציצים הפכו לדבר יותר גרוע מאקדחים? (צילום: מתוך ההפקה למארי קלייר)

שמיל לב להבדל? מיילי במדי ההופעה שלה (צילום: גטי אמג'ס)

שמיל לב להבדל? מיילי במדי ההופעה שלה (צילום: גטי אמג'ס)

 

השאירו תגובה