"אני מעדיפה לשדר סקס לנשים ולא לגברים"

אליה קדוש הישראלית עושה קארה דלווין וחולמת על קריירה של סופרמודל, בלי צורך להסתיר את העובדה שבבית מחכה לה בת זוג אוהבת. קודם רק צריך לספר לאבא, דתי חרדי, ומשם כבר היא כבר תסתדר

מאת  | ‏ 30 יולי 2015
אליה קדוש. שוברת סטריאוטיפים סדרתית

אליה קדוש. שוברת סטריאוטיפים סדרתית

סוכנות הדוגמניות של רוברטו שושן, דרום תל אביב, יום שני. אני מחכה לאליה קדוש, ההימור הבא של רוברטו, שתגיע מהדיי ג'וב שלה. אליה מאחרת, אבל לא משעמם. החדשות על הקאמבק של רוברטו, בחסות הפיכתה של הדוגמנית סופיה בת ה-14 לפנים החדשות של דיור, עשתה לה כנפיים. חדר ההמתנה מלא בהורים חדורי מטרה ובנערות ונערים צעירים, מחכים לעשות אודישן כדי להפוך למשהו הגדול הבא. צלמים, מאפרים ובוקריות מסתובבים בין החדרים, הכל רוחש ובוחש מהבטחות ושאיפות. ובכל זאת, כשאליה קדוש נכנסת, מרגישים שהחלל העלה הילוך.

קשה שלא להסתכל עליה, ואז להסתכל עוד. היא יפהפיה, והיא עובדת בזה. מתרוצצת בשמלת מיני כחולה קטנה, עם גב חשוף, עקבים כבדים וגבוהים, ריסים מודבקים, שיער מעוצב למשעי. היא לבושה ככה מהבוקר, כך שרתה את הלקוחות בחנות הבגדים שהיא מנהלת, באלנבי פינת שינקין. עכשיו היא כאן, אצל הסוכן שלה, ובערב אולי תמשיך לאירוע יחצני עם מפיקים מארצות הברית, ויש גם דיבור על האפטר פארטי שאחרי ההופעה של כריס בראון. "אני לא אוהבת אותו", היא אומרת, "הוא הרביץ לריהאנה. מי מרביץ לריהאנה? זה לא יפה. אבל נראה, אולי אני אגיע לארוע. ללבוש את זה או להחליף, מה את אומרת? לא, אני אחזור הביתה ואשים מקסי".

חנות בגדים בבוקרו ודוגמנית בערב? שילוב מעניין.
"תראי, אני לא באמת מתפרנסת עדיין מדוגמנות, ואני מחזיקה דירה בתל אביב וזה לא זול. כל דוגמנית שהיא לא בר רפאלי צריכה לשלב עם דברים אחרים. אבל זה בסדר כי אני אוהבת בגדים, ואם לא אצליח בדוגמנות בטח אפתח חנות משלי. בכל מקרה, כנראה שלא תהיה לי ברירה אלא להגיע הערב. אני רק מקווה שבת הזוג שלי תוכל לבוא איתי".

"כל דוגמנית שהיא לא בר רפאלי צריכה לשלב עבודות"

"כל דוגמנית שהיא לא בר רפאלי צריכה לשלב עבודות"

שיעור ראשון בסטריאוטיפים: הם נשברים בצרורות. כך, קדוש בת ה-18 מבהירה כבר על תחילת הראיון שהיא לא בדיוק מתיישרת לפי הטייפקאסט. מצד אחד, דוגמנית מטופחת בשמלות צמודות שמבקשת לכבוש את התעשייה, אבל גם ילדה מבית דתי ביפו שמנהלת זוגיות עם אישה. אם לא נתקלתם בסיפור כזה בעבר, הגיע הזמן לפקוח את העיניים. "אני לא מרגישה שיש כאן משהו מוזר, בכלל לא", היא קובעת. "כשדוגמנית אחרת צריכה לשדר סקסיות היא חושבת על גבר, ואני חושבת על חברה שלי עדיאל. אין לי בעיה לשדר סקס, אני פשוט מעדיפה לשדר את זה לנשים ולא לגברים. ומה זה משנה בעצם? אני לא מפנטזת על אסתי גינזבורג? שכל אחד יעשה מה שטוב לו".

שומרת שבת, אבל בקושי

בזמן שחברות שלה עולות על מדים היא ביקשה לדחות את השירות בשל מצבה הכלכלי של משפחתה וחיה כיום חיים שמציגים לא מעט ניגודים: דוגמנית שמבקשת לשדר זוהר, אבל אחת שמכירה עוני מקרוב; תושבת פלורנטין, אבל לא ממש סגורה על מה זה היפסטרים; צעירה שמתעקשת לא לבקר בבית ילדותה ביפו – אבל מחוברת להורים בנשמה. לאן קדוש שייכת? לכל המקומות האלה גם יחד, ואולי גם לאף אחד מהם. "אנחנו ארבעה ילדים ושני הורים, אבל אף אחד מהם לא עובד", היא מספרת, "כשהייתי קטנה אמא שלי עבדה במשק בית, אבל עכשיו היא לא מסוגלת יותר, ואבא שלי מקבל קצבת נכות. כל השנים חיינו על ביטוח לאומי. זה קשה, אבל מה לעשות, לא כולם חיים עם כפית זהב. מגיל 12 אני עובדת, לא הייתה דרך אחרת להשיג כסף כדי לקנות דברים. הבנתי שאם בא לי שמלה או לצאת לסרט, אין את זה בבית. לילדים אחרים יש אופניים ומחשב נייד, אצלנו בבית יש מחשב שקיבלנו מהרווחה. אז עבדתי במלצרות, חנויות, מה שיכולתי".

את מרגישה שהילדות חמקה לך מבין האצבעות?
"לא, כי תמיד היה סיר חם בבית כשחזרתי. בכל פעם כשנולד עוד אח קטן נהיה קשה יותר, והתחלתי לעזור בטיפול שלו יותר ויותר כי לאמא שלי לא היה זמן, אבל זה היה בית שמח. היינו כולנו יחד, אוהבים וקשורים. מי שגדלה ככה, יודעת מה זה החיים האמיתיים".

"אני יודעת מה זה החיים האמיתיים"

"אני יודעת מה זה החיים האמיתיים"

אביה של קדוש חרדי, המשפחה כולה דתית, והיא עצמה התחנכה בבית ספר של חב"ד עד גיל 11 – אז החליטה שהספיק לה. היא החליפה את האולפנא בבית ספר חילוני בבת ים, שם טיפחה חלום, לצאת יום אחד אל החיים של בר רפאלי. "מגיל צעיר אני חולמת לדגמן. מאז שאני זוכרת את עצמי, תמיד כשאני רואה מראה, אני נעמדת ומסתכלת. המורים שלי בבית ספר היו קוראים לי נרקיסיסטית. מאוד אהבתי את עצמי. הייתי עושה פוזות, רציתי להיות בעיתון ובכתבות ושישמעו עלי דברים טובים, שאתן דוגמא לאנשים. אבל רק טוב, לא רע, ברור? הבעיה שלא היה מי שיתמוך בזה. ההורים רצו לעזור אבל לא יכלו לקחת אותי לסוכנויות ולאודישנים כי לא היה להם רכב".

רק הרכב היה הבעיה? לא ענייני צניעות והלכות?
"הם מבינים שכל אחד הולך בדרך שלו, ושלא צריך לכפות. אבא שלי לא אהב את זה בהתחלה, אבל עכשיו הוא נהנה לראות תמונות שלי. זה נכן שהדת פסיכית עם כל מה שקשור לצניעות, אבל אני כבר לא שם. אני עדיין מנסה לשמור על דברים, כמו צום תשעה באב, אבל לשמור שבת למשל כבר מאוד קשה לי למרות שאני משתדלת".

בגיל 15 החלה לפקוד סוכנויות דוגמנות. בלי ניסיון ובלי עצות מהבית, מצאה את עצמה מתמודדת בקושי עם עולם קשוח במיוחד. "בסוכנות טאץ' מודלס רימו אותי, גנבו לי כספים. אודי סבג, סוכן דוגמניות עלק, מלא רוצות לתבוע אותו. שילמתי על בוק, והוא לקח אותי לתצוגה לאינדולה, עמדתי 12 שעות בהן ציירו עלי בכל הגוף ואז שאלתי כמה מגיע לי? הוא אמר – על עבודה ראשונה את לא מקבלת כסף, אני לוקח הכל. נראה לי שזה לא הולך ככה, ועוד אחרי ששילמתי בוק. אז עזבתי".

תגובת אודי סבג: "הפניתי את אליה לצלם שיעשה לה תמונות במחיר מוזל ועל חלק מהבוק אני שילמתי כאשר בפגישה הוזכר שבעבודה הראשונה היא מחזירה על ההשקעה שלי, כנהוג בסוכנויות, וכך היה בתצוגה של אינדולה. לאחר מכן עשיתי לה בוק נוסף על חשבוני, ושבוע לאחר מכן היא החליטה לעזוב ולא דרשתי ממנה דבר. אני מאחל לה בהצלחה".

"ההורים רצו לעזור אבל לא יכלו"

"ההורים רצו לעזור אבל לא יכלו"

יתרונות האישה על הגבר

אחרי עוד כמה הפקות מפה לאוזן, הגיעה לרוברטו. או יותר נכון, הוא הגיע אליה. הציע לה בפייסבוק שתבוא לפגישה, ומיד כשפגש אותה התלהב. אליה ראתה איך הכל כמעט קורה, אבל אז נאלצה לסגת, עם אסון שנפל על המשפחה. "גילו לאמא שלי סרטן בשד ובבית שחי. אני חושבת שזה קרה מסיבות נפשיות, הייתה לה שנה קשה, היא איבדה שני אחים, אחד מהם נרצח ועד היום לא יודעים מי עשה את זה. סיפור נוראי. פתאום אבא שלי והאחים שלי היו בבית חולים עם אמא שלי כל הזמן, ואני צריכה להישאר בבית, לטפל באח שלי בן השלוש, לא היה מישהו אחר שיעשה את זה. היום לשמחתי אמא שלי מתאוששת מהטיפולים ומתחזקת, אבל זו הייתה תקופה קשה. שוכחים את הגיל שלי, אני רק בת 18".

ובעצם נעלמת לרוברטו?
"כן, לשנה שלמה. הייתי צריכה להמשיך לעבוד בעוד עבודות, לפרנס את המשפחה. בסוף החלטתי גם לעזוב את בית ספר. ההורים שלי רצו שאמשיך ללמוד, אבל לא מצאת את עצמי יותר בלימודים. הייתה לי בעיה של קשב וריכוז ולקחתי כמות גדולה של ריטלין אבל זה לא עזר. תמיד חיפשתי את הבלגן מסביב. חוץ מזה, אני לא מתחברת לבני גילי, לבנות שכל היום עושות סלפי".

תרצי לרכוש השכלה?
"בטח, אני אשלים את זה יום אחד. כואב לי שאן לי בגרות. אבל אני צריכה להמשיך לעבוד עכשיו, לכן אני לא יכולה גם להתגייס. אני עוזרת להורים שלי, הם צריכים אותי".

רוברטו לא ויתר. הוא התעקש והתקשר, וככל שאמה התחזקה – אליה הרגישה מוכנה לחזור ולהסתער על החלום. "חזרתי אליו והתחלתי לעבוד. הוא שלח אותי לקורס למשחק על חשבונו, אבל אני לא אוהבת לשחק. אני רוצה רק דוגמנות. אני אוהבת מצלמה, לעשות פוזות, לא להתחיל לדבר. אולי אסכים להנחות".

"הדת פסיכית עם כל מה שקשור לצניעות, אבל אני כבר לא שם"

"הדת פסיכית עם כל מה שקשור לצניעות, אבל אני כבר לא שם"

בינתיים הקריירה עוד לא מזנקת. בסוכנות מתגאים בקמפיין לחברת התיקים הבינלאומית ZULU LA, בסרטון שיוצג בערוץ האופנה של דובאי ובקמפיין למאפר ראם שרביט – אבל אליה מצליחה לפנטז רחוק, ובינתיים חורשת את הארץ באודישנים. "יש הרבה ואני הולכת להכל, גם אם זה בחיפה. וגם אם אומרים לי לא אני ממשיכה. אני נוסעת לאודישנים לבד, ברכבות או אוטובוסים או מוניות שירות, לא אומרת לא".

חולמת להפוך לסופיה הבאה?
"אני יודעת שאני לא אגיע לדיור, כי אין לי את הגובה ואני לא יפה כמו סופיה. היא זה יופי לא מהארץ, יופי יותר מיוחד משלי. אבל אני כן יכולה לעשות בחו"ל עבודות ביוטי, לא מסלול".

בניגוד אליה, את משדרת לא מעט מיניות.
"גם אם אני לא אנסה להוציא את הסקסיות שלי, זה ייצא. זה חלק ממני. גם אם אני יושבת בשקט ולא עושה כלום. אני אוהבת את איך שאני נראית, אבל הייתי משנה כמה דברים. אני לא אוהבת מאוד את האף שלי, הייתי רוצה יותר קטן ושפיצי למעלה. גם רציתי לסגור את הרווח בשיניים, אבל לא נותנים לי בסוכנות, כי זה מיוחד".

סיפרת לרוברטו שאת לסבית כשהוא החתים אותך?
"לא, אבל הוא ראה אותי בהופעה של שרית אביטן, של לסביות. הוא היה בשוק, אמרתי לו שאני יוצאת עם נשים, והכל נשאר סבבה".

היא מחוץ לארון מגיל 16, מהרגע בו נפרדה מהחבר הראשון שלה ושאלה את עצמה לאן היא ממשיכה מכאן. "כשהייתי איתו הייתי מסתכלת על בחורות בים ובבריכה, והוא היה צוחק עלי ומסתכל עליהן גם. אחרי שנפרדנו ידיד הומו שלי הזמין אותי לבוא איתו למסיבה וככה הגעתי למסיבת נשים הראשונה שלי. ראיתי, הכרתי, ביליתי. אהבתי את זה מאוד, הרגשתי שכל העיניים עליי".

"הרגשתי שכל העיניים עליי ואהבתי את זה"

"הרגשתי שכל העיניים עליי ואהבתי את זה"

זה לא קרה לך גם עם גברים?
"לא עד כדי כך. פה זה מועדון שכולם מכירות את כולן ופתאום מגיעה מישהי חדשה וזה הרבה תשומת לב. הבנתי שאני נמשכת לזה, לא נמשכת לגברים יותר. אני אולי יכולה לחיות עם גבר, אבל כמו עם האקס שלי – אהבתי אותו אבל לא נמשכתי אליו. כשהתחלתי לצאת עם בנות ניסיתי קצת והבנתי שזו מי שאני.כמו גבר ואישה, רק אישה ואישה – ואם מישהו רואה בזה משהו מוזר, אני מרימה גבה והולכת הצידה. היום אני גרה בפלורנטין, השכנים הומואים ולסביות, אין בזה משהו מוזר".

ידעת איזו אישה את מחפשת?
"אני אוהבת טומבוי, אבל לא יותר מדי גבריות. חצי קוקו עם פוני בצד, קצת עדינות כאלה. אישה מבינה אותך יותר, כי את עוברת איתה את המחזור, משתפת במה שעובר עלייך. לגבר את לא יכולה לספר מה היה לך בסופו של יום עבודה. הם לא יודעים להקשיב".

ומסר לקורא רן דנקר

למרות שהטבע של אליה הוא לשתף, לחלוק כל אושר שהיא זוכה לו – היא שמרה את נטייתה בסוד ממשפחתה במשך תקופה. הם גילו רק אחרי שפגשה את עדיאל, האהבה הראשונה הגדולה שלה, בת זוגה מזה כשנתיים. "היא התחילה איתי במועדון, אמרה לי שהיא חצי שנה פרודה, אבל היא שיקרה. אחרי שבוע גיליתי שהיא פרודה שלושה ימים בסך הכל, והיו לנו סרטים עם אקסית. היא עשתה עליי מהלך, הייתה הארד טו גט, ואז הבנתי שאני לא רוצה לאבד אותה".

לא הרבה זמן אחר כך השתיים כבר עברו לגור ביחד. כלומר, בערך. "שכרנו דירה בתל אביב, אבל ההורים לא ידעו שעזבתי את הבית, חזרתי כל כמה ימים ליפו והם חשבו שאני רק ישנה אצל חברה", היא מספרת. "בסוף הם גילו. יום אחד אנחנו חוזרות מקניות באיקאה, והם מחכים מתחת לבית. אמא שלי, דודה שלי, אח שלי וחברה שלו. הם אמרו שעדיאל מנצלת אותי ופוגעת בי. אני לא רוצה לתאר לך איזה בלאגן  היה שם, הם כעסו מאוד, היו צעקות. הם התחננו שאבוא איתם הביתה. בכיתי נורא, ואחרי לילה אחד בבית אמרתי להם שזו אני, והם יצטרכו לקבל את זה. דודה שלי אמרה לאמא שלי שאם היא לא תקבל אותי אני אעלם לה, ואמא הבינה, ובאה אלי, חיבקה אותי, אמרה לי שהכל יהיה בסדר. את מכירה את זה שאבן יורדת מהלב? זו הייתה הקלה מאוד גדולה. היום אמא שלי והאחים שלי מקבלים ומכירים את עדיאל".

"היציאה שלי מהארון בפני המשפחה הייתה קלילה"

"היציאה שלי מהארון בפני המשפחה הייתה קלילה"

ואבא?
"הוא עדיין לא יודע. או שהוא מדחיק, אני לא יודעת. אין לי בעיה שהוא יקרא את הכתבה. אמא שלי היא האישה הכי ליברלית שיש, אפשר להתייעץ איתה על כל דבר, אני מקווה שאבא שלי יהיה יותר כמוה. בסך הכל, היציאה שלי מהארון בפני המשפחה הייתה קלילה. אני לא מבינה אנשים שמושכים את זה הרבה זמן, כמו רן דנקר שהתחבא בארון. יש גם נשים מפורסמות שהן לסביות, יודעים שאת ביחד עם עוד מפורסמת, אז למה את טורחת להסתיר?".

אתן רומנטיות?
"עדיאל מחמיאה לי יותר מכל מי שהכרתי בחיים שלי. כל הזמן אומרת לי כמה אני יפה. היא קנתה לי בושם שבוע שעבר ואני קונה לה בגדים. אני יכולה גם להפתיע באיזה ארוחה טובה עם נרות ופרחים. היא שלחה לי שש פעמים פרחים לעבודה, סתם בלי סיבה".

אז אפשר לדבר על חתונה?
"אני כן רוצה להתחתן ומאמינה שבארץ נשים יתחתנו זו עם זו. אני רוצה לטוס עם עדיאל לארצות הברית, אבל עדיין לא, אנחנו נחכה שנתניהו יביא את זה לכאן. אני רוצה להיות נשואה בתעודת זהות. חוץ מזה, מי לא רוצה להיות כלה בשמלה לבנה?".

צילום: דניאל קמינסקי
סטיילינג: רפאל אייל
בגדים: המסדרון- The hallwayDATU, מיכל בן עמי
איפור ושיער: מורן שאשה

השאירו תגובה

 

  • במקרה קראתי כאן כתבה על מישהי שרוצה לדגמן אחד מגיב באובססיה שרוצה לעזור לה נשמע מוזר לא להאמין לאנשים בכללי,ועוד תגובות שכתבו דברים לא הכי טוב היא רוצה לדגמן בחורה נאה ביופיה תפרגנו לא מובן ואם בנאדם עשה טעויות הוא או היא בטוח שילמו על זה אז מה העניין לפעמים אנשים במצוקה יומית שבועית חודשית התגובות כאן כאילו היא נמלטת ממשהו או מישהו או איזה משהו שעשתה לא מובן בכלל
    גם לסביות לא לאלימות בכלל ההפך גם לא גייז
    מי שאלים זה סטרייטים בעיקר כל הכלא מפוצץ בסטרייטים ,כנראה שאם היתה מאזור השרון או מאיזה הרצליה פיתוח היו מגיבים אחרת ,הבחורה נראת מעולה שיהיה לה בהצלחה שתתמקד בדברים טובים ובעשיה בתחום ולא בצרות ושליליות ,המון הצלחה .ותעשי טובה לעצמך אל תתערבבי במועדונים של לס אחת מכירה את השנייה אם את מחפשת פרטיות עדיף בכלל לא ללכת למועדונים שכאלה לא מציאה גדולה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 6 באוקטובר 2020 | 16:41
  • רגע, החליפה את עדיאל בדודו אמויאל?! הוא לסבית ולא ידענו על זה??

    מאת: דודו בייטל, יפו |‏ 29 בינואר 2020 | 21:48
  • היי. אני פונה אליכם בנוגע לדוגמנית אליה קדוש. מאותו היום שראיתי ושמעתי בתקשורת את כל הרגעים הלא נעימים והלא קלים שהיא עברה כאב לי וריחמתי עליה מאוד והרגשתי רצון רב לעזור לה. יש לי לב רגיש מאוד לנשים ואני תמיד אוהב לעזור ולהציע עזרה מרצוני הטוב. אני אדם שיודע לכבד להעריך ולהתחשב באנשים ואני יודע גם לעזור לכאלה שנמצאים במצבים די קשים, בין אם זה קשיים, מצוקות, דיכאונות, עצבים, חרדות, משברים, בעיות נפשיות וכו". אני הולך וזורם לפי המצב של הבן אדם ויודע איך ללוות אותו לכל אורך הדרך בכדי שהוא יהפוך להיות אדם שמח בחייו. במקרה הזה מדובר באליה קדוש שניסיתי כבר בכמה דרכים להגיע אליה ולא הצליח לי. אם יש לכם אפשרות להעביר לה את הפניה שלי או אפילו למשפחה שלה או בכל דרך אחרת ולעדכן אותי באימייל לגביי איך שזה מתקדם אני מאוד מאוד אשמח ויודה לכם מקרב לב כי באמת שאני רוצה לעזור לה בשל המצב שלה. תודה רבה ושבת שלום. אודי

    מאת: אודי |‏ 14 באפריל 2018 | 18:17
  • היי אני פונה אליכם בנוגע למישהי שאני רוצה מאוד לעזור לה. מדובר בבחורה בשם אליה קדוש אשר נשפטה לאחרונה כמה פעמים והייתה במעצרים אשפוזים ועכשיו היא במעצר בית אצל סבתא שלה. כאב לי וריחמתי עליה מאוד, אני מנסה למצוא דרכים בשביל להגיע למשפחה שלה על מנת להעביר להם מסר שאני רוצה מאוד מאוד לעזור לה בשבל מצבה הנפשי והלא פשוט. עסקתי בתחום זה בעבר והוצאתי הרבה אנשים לחיים מאושרים. זהו תחום שאני מנוסה בו וגם יש בי משהו מיוחד באיך שאני עושה את זה. אני מאוד מאוד רוצה לעזור באופן אישי בשל המצב שלה ובכל דבר שהיא רק תצטרך או תרצה בו עזרה על מנת לגרום לה להיות אדם מאושר שאני יכול לעשות את זה וזה רק עניין של זמן אצלי. אז אני אשמח מאוד אם יש ביכולתכם את האפשרות לסייע ולעזור לי בנושא זה. אני אשמח ויודה לכם מאוד.
    בכבוד רב
    אודי.

    מאת: אודי עמר |‏ 15 בדצמבר 2017 | 07:31
  • ביקשה דחיית שרות מהצבא בגלל מצב כלכלי של המשפחה, ולא בגלל שום בעיות בריאות.
    עכשיו כשבכלא מכינים לה מיטה, פתאום צצו להן כל מני בעיות בריאות.
    בכלא היא דווקא תחגוג – יש שם מלא כמוה, מכל הבחינות.

    מאת: המטיף בשער |‏ 28 באוקטובר 2017 | 14:53
  • תגובות מכוערות. כולם נהיו שופטים חכמים שכבר חרצו את דינה.

    -האשמות של המשטרה זה מזמן לא דבר חד משמעי. מחפשים בעצמם לא מעט כותרות וארס. עד שלא תוכח אשמתה היא חפה מפשע.
    -גם המאבטחים בבתי החולים אינם צדיקים. וכדי למנוע מקרים דומים בעתיד, רצוי שיעברו הכשרות רציניות יותר לגבי איך להתמודד עם אלימות או לזהות אנשים עם פוטנציאל לאלימות.

    מאת: לירון |‏ 13 באוקטובר 2017 | 00:19
  • לזרוק את החלאה האלימה הזאת מעולם הדוגמנות. מקומה בפח האשפה

    מאת: ערסית מטונפת |‏ 12 באוקטובר 2017 | 02:07
  • אני חוזה לה עתיד מזהיר

    בכלא.

    מאת: אליאב השומרוני |‏ 9 באוקטובר 2017 | 10:14
  • מכוערת מבחוץ ומבפנים. זו העבריינית מהתקיפה בבית חולים. להחרים את המוצרים שהיא מייצגת.

    מאת: מאבטח |‏ 9 באוקטובר 2017 | 06:56
  • את עוד תגיעי רחוק,מאחל לך בריאות שלמה תכף ומיד.
    יודע מה את עוברת,לצערי גם אני מלא כאב.
    אנשים לא נכים,לא מבינים מה הוא כאבי תופת 24/7.
    אני מכיל הכאבים הנוראים כל הזמן ולא מגיע למיון.

    מאת: חולה פירומיאלגייה |‏ 9 באוקטובר 2017 | 00:40
  • מסכנה!
    השמיים ירחמו אותך,את סובלת נורא. .
    גופך בית כלא עבורך,בוגד בך עם כאבי תופת נוראים.
    כואב לי אליך כי גם אני סובל כל הזמן ואף 1 לא מבין אותי.
    אף 1 לא איכפת….

    מאת: המיד |‏ 9 באוקטובר 2017 | 00:37
  • בבקשה להוריד את הזבל הזה מהרשת

    מאת: אזרח |‏ 8 באוקטובר 2017 | 20:56
  • זו אותה אחת מהתקופה של המאבטחים באיכילוב ?

    מאת: שאלה |‏ 8 באוקטובר 2017 | 13:49
  • פושעת! תוקפת צוות רפואי!

    מאת: רועי |‏ 8 באוקטובר 2017 | 13:35
  • אם חס וחלילה היא תקבל קמפיין אני אחרים את המותג!

    עברינית, בושה! בושה! בושה!

    מאת: איתי |‏ 8 באוקטובר 2017 | 10:58
  • דוחה. תתביישי. חושבת שהעולם סובב סביבה

    מאת: אלמונימי |‏ 5 באוקטובר 2017 | 20:12
  • עבריינית, לכי לקיבינימט

    מאת: מחבלת |‏ 5 באוקטובר 2017 | 15:51
  • מתוקה לגמרי וחכמה עלי והצליחיייייי !!!!

    מאת: רותם |‏ 3 באוקטובר 2017 | 15:17
  • עוד תתקפי מאבטחים בבית החולים!!!!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 3 באוקטובר 2017 | 00:09
  • י

    מאת: ננ |‏ 6 באפריל 2017 | 11:40