הכל כלול: מלון מציע נעלי לובוטין במתנה

מלון בוטיק בהונג קונג מציע חבילות שהייה יוקרתיות שכל אישה תחשוק בהן - טיפול מניקור ופדיקור אקסקלוסיבי ומפנק בסלון יוקרתי + נעליים בעיצובו של כריסטיאן לובוטין. בקיצור, עוד סיבה טובה לטוס לשופינג במזרח הרחוק

מאת  | ‏ 26 יולי 2015
הנעליים שתוכלו לקבל במלון (צילום: the upper class)

הנעליים שתוכלו לקבל במלון (צילום: the upper class)

לא באמת נחדש לכם אם נגיד שכל פאשינסטה אמיתית חייבת לעצמה את הטיול הגדול למזרח, בדיוק כמו כל גולנצ'יק משוחרר. זה כבר לא סוד שנתח נכבד ומעניין במיוחד מתעשיית האופנה העולמית יושב במחוזות המזרח הרחוק, בדגש על סין ויפן. אז הנה עוד סיבה מצוינת לקנות כרטיס טיסה לקצה השני של העולם: רק בהונג קונג תמצאו את טיפול המני-פדי האקסקלוסיבי על שם כריסטיאן לובוטין, מעצב הנעליים עם הסוליה האדומה האייקונית.

לובוטין הוא אדם ומותג מבוקש ונחשק שרבים היו רוצים לקשור את שמם בשמו, אלא שהוא מעולם לא היה מחובבי טרנד שיתופי הפעולה האופנתיים שמציפים את התעשייה. אבל כל זה השתנה. החל מחודש אוגוסט יוצע "טיפול הלובוטין" בשני סניפים של הסלון היוקרתי "THE NAIL LIBRARY" השייך לרשת מלונות הבוטיק "The Upper Class" בהונג קונג. כל טיפול יתחיל בכוס שמפניה ורודה ויקרה, ימשיך בעיסוי מקיף של הצוואר והכתפיים יחד עם פילינג ורדים מיוחד לכפות הידיים, ויגיע לשיאו במריחת אחד הגוונים הלוהטים מסדרת הלקים של לובוטין, עם עדיפות, כמובן, לאדום לוהט וקלאסי.

 הפינוק האולטימטיבי לפאשניסטה אמיתית (צילום: the upper class)


הפינוק האולטימטיבי לפאשניסטה אמיתית (צילום: the upper class)

שני הסניפים היחידים של "ספריית הציפורניים" ממוקמים בשכונה הלוהטת ביותר בהונג קונג, פו הינג פונג, או "פו הו", כפי שהמקומיים מכנים אותה בחיבה. גם המלון עצמו, בו נמצאת ה"ספרייה", לוקח חלק בחוויית הלובוטין עם חבילות מיוחדות באווירת המעצב. אם תואילו לשדרג את עצמכם לסוויטה, יחכו לכם שם, שימו לב, זוג נעלי לובוטין במתנה. שטוחות אמנם, כי יש גבול לכל תעלול, אבל תודו שזה גורם לשוקולד על הכרית להיראות כמו המחווה העלובה בעולם.

אז מה גרם ללובוטין לחבור דווקא למותג העוסק בציפורניים, מעבר לשידוך ההכרחי בין פדיקור הגון לנעליים איכותיות? ובכן, מדובר למעשה בסגירת מעגל מרגשת: היה זה לפני כ-20 שנה בסטודיו שלו בפריז, בהיותו מעצב צעיר ומבטיח, כשנתקל לובוטין במחסום אמנותי, ולא היה מסופק ממודל הנעל שעיצב. באותם רגעים עסקה האסיסטנטית הצעירה שלו במריחת לק אדום על אצבעותיה, ובהברקה שתרעיד את עולם האופנה, חטף ממנה המעצב את הבקבוקון והחל צובע את סוליית הנעל בצבע האדום שהפך לסימן ההיכר שלו, ולחותמת היוקרה האולטימטיבית של כל חובבת נעליים על פני הגלובוס. "היום אני מחזיר לציפורניים את מה שלקחתי מהן לפני שנים רבות", אמר בהקשר לפרויקט החדש.

וכעת, למחירים. המניקור עצמו מסתכם ב-380 דולר הונג-קונגי, שהם בסך הכל כ-200 שקלים. תירוץ מצוין לעלות לרגל אל ממלכת העלי אקספרס. אירוח סטנדרטי במלון יסתכם בקצת יותר מ-2,000 שקלים ללילה. ומה לגבי לילה בסוויטה + נעלי לובוטין מקוריות? לפעמים מתנות עולות ביוקר, כי שהייה כזו תעלה כ-8,000 שקלים ללילה, וזה עוד לפני הטיסה. אבל לפחות אפשר להתנחם בכך שהשופינג שהאזור מציע הוא מהזולים בעולם.

ככה נראה הטיפול המפנק (צילום: the upper class)

ככה נראה הטיפול המפנק (צילום: the upper class)

לק ונעליים - השילוב המושלם (צילום: לובוטין)

לק ונעליים – השילוב המושלם (צילום: לובוטין)

כריסטיאן לובוטין, יודע מה נשים רוצות (צילום: גטי אימג'ס)

כריסטיאן לובוטין, יודע מה נשים רוצות (צילום: גטי אימג'ס)

קנדל ג'ינר וג'ניפר לופז עם נעלי לובוטין (צילום: גטי אימג'ס)

קנדל ג'ינר וג'ניפר לופז עם נעלי לובוטין (צילום: גטי אימג'ס)

הסוליה האדומה המפורסמת (צילום: גטי אימג'ס)

הסוליה האדומה המפורסמת (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה