מותגי אופנה נחשקים מתכוננים לחודש הרמדאן

אתר האופנה הסופר נחשב נט-אה-פורטה משיק ערוץ מיוחד בו הוא מציע פרטי אופנה ואקססוריז מיוחדים על מנת להתאים לחודש הרמדאן ולצרכי נשות המזרח התיכון המוסלמיות. גם רשת מנגו הוציאה קולקציית קפסולה מלאה בשמלות מקסי אלגנטיות וצנועות

מאת  | ‏ 16 יוני 2015
קמפיין חודש הרמדאן בנט-אה-פורטה (צילום: מסך)

קמפיין חודש הרמדאן בנט-אה-פורטה (צילום: מסך)

חודש הרמדאן מתקרב בצעדי ענק, והעולם המוסלמי כולו מתכונן לעניין. יש העושים הכנות דתיות, אחרים מכינים את הבית והמזון, ויש את אלה שמכינים את הארון. אתר נט-אה-פורטה יצר ערוץ מיוחד לנושא, בוא הוא מציע אופנה ואקססוריז מיוחדים שנאצרו על מנת להתאים לרמדאן ולצרכי נשות המזרח התיכון המוסלמיות. הפריטים שנבחרו שיקיים ומרעננים, ועבור נשים רבות מדובר בהתייחסות מבורכת ואף מרגשת.

״יש לנו פה כל כך הרבה מעצבים שהקולקציות שלהם מציעות שילוב מושלם של אלגנטיות וסטייל עבור חגיגות הרמאדן הקרבות ובאות״, אומרת סאשה סרוקין, הקניינית הראשית ברשת, ערכנו והבאנו את הפריטים שבעינינו הם הכי חיוניים״.

השיקו ערוץ שכולו פריטים ברוח הרמאדן (צילום: יח"צ)

השיקו ערוץ שכולו פריטים ברוח הרמאדן (צילום: יח"צ)

על פי נט-אה-פורטה, הנשים המוסלמיות צריכות לעטוף את עצמן בחודש הקרב בשמלות קפטן זורמות מבדים מפנקים מבית אמיליו פוצ׳י, אוסקר דה לה רנטה וטמפרלי לונדון, אותן יש לצוות לנעליים של ולנטינו, וכך לעבור בקלילות מצום היום החם למסיבות המשפחתיות הגדולות של הלילה. במתחם האקססוריז ניתן למצוא תיקים של רוזנטיקה ותכשיטי סטייטמנט של מעצבים שונים, ביניהם אלכסנדר מקווין.

הרשת אינה היחידה שעושה למגזר המוסלמי כבוד וחוגגת עמו את החודש הקדוש, גם רשת מנגו הספרדית הוציאה לחנויות בשבוע שעבר קולקציית רמדאן ראשונה, שנמכרת לעת עתה רק באתר הרשת, ומלאה בשמלות מקסי אלגנטיות וצנועות מבדים קלים המתאימים לחום, שסביר שגם הלא מוסלמיות ישמחו לרכוש לעצמן.

מנגו בקולקציית קפסולה (צילום: יח"צ)

מנגו בקולקציית קפסולה (צילום: יח"צ)

מתוך ערוץ הרמדאן בנט-אה-פורטה (צילום: יחצ)

מתוך ערוץ הרמדאן בנט-אה-פורטה (צילום: יחצ)

השאירו תגובה

 

  • מרגיז שבשביל המוסלמיות מוציאים קולקציית קפסולה, ובשביל הדתיות לא. הגיע הזמן שיתחילו לייצר חצאיות שעוברות את הברך וחולצות עם שרוולים, לא רק בחורף. גם אנחנו רוצות להתלבש!!!

    מאת: דתיה אחת |‏ 21 ביוני 2015 | 01:35
  • מהמם

    מאת: אורח |‏ 16 ביוני 2015 | 12:31