קייט מידלטון וואנבי: כל הפרטים על השמלה של הנסיכה סופיה משוודיה

הנסיכה סופיה, הדוכסית מורמלנד, היא הסינדלרה החדשה לבית המלוכה השוודי. עם עבר כשחקנית, דוגמנית של מגזינים לגברים ופליטת תוכנית ריאליטי, החליטה סופיה לעשות טרנספורמציה ולהפוך לקייט מידלטון הבאה. שמלת הכלה הזו מוכרת לכם?

מאת  | ‏ 14 יוני 2015
הקופי והפייסט? סופיה vs קייט (צילום: גטי אימג'ס)

הקופי והפייסט? סופיה vs קייט (צילום: גטי אימג'ס)

כשאנו מתבגרות וכבר מצפים מאתנו שלא לצפות בסרטים של דיסני, מה שנותר לנו בעצם זה לעקוב בשקיקה אחרי משפחות מלוכה שונות. סיפורי אהבה מלכותיים הם שוס, בעיקר כאשר האישה מגיעה מרקע רגיל ומעורר הזדהות, כמו דיאנה, לטיסיה הספרדיה, וכמובן קייט מידלטון. כעת מצטרפת עוד סינדרלה כזאת לאוסף, סופיה הלקוויסט השוודית, שנישאה בסוף השבוע לנסיך החתיך קארל פיליפ, והשאירה מאחור את חייה כאחת האדם.

ניכר שהנסיכה סופיה לקחה לא מעט השראה ישירה ממידלטון, סיפור הצלחה מוכח מכל בחינה, והציבור והתקשורת מתקשים להתאושש מהטרנספורמציה, שכללה תסרוקת דומה לשל קייט, שמלות דומות להפליא לשמלות אייקוניות שלבשה מידלטון, ושמלת חתונה כמעט זהה.

סופיה ופיליפ. דיסני זה פה (צילום: גטי אימג'ס)

סופיה ופיליפ. דיסני זה פה (צילום: גטי אימג'ס)

סופיה, שהייתה בעברה שחקנית, דוגמנית של מגזינים לגברים ופליטת תוכנית ריאליטי, מביאה אלמנטים סקסיים וטרנדים לבית המלוכה השוודי. בתוך כך, לצד מוזיקה קלאסית ומקהלת גוספל חיה, ניתן היה לשמוע בחתונתם של השניים גם שירים של קולדפליי ושל ריהאנה. מהמרפסת, מיד לאחר הטקס, פנה הנסיך האהוב להמונים וקרא: ״אתם רוצים לחגוג את אהבתנו, וזה מוכיח ששוודיה היא מדינה חמה״.

הנסיכה סופיה, הדוכסית מורמלנד, שמה החדש והמלא, ענדה טיארה שקיבלה במתנה מהורי החתן, ולבשה שמלת כלה בעיצוב המעצבת השוודית אידה סיוסטדט עם תחרה בעבודת יד של חוזה מריה רואיז. סיוסטדט מעצבת עבורה שמלות מיוחדות לאירועים, כמו את השמלה שלבשה לחלוקת פרסי נובל בסטוקהולם, וניכר שהשתיים אוהבות מאוד את העין האופנתית של מידלטון.

השבדים חוגגים ובגדול (צילום: גטי אימג'ס)

השבדים חוגגים ובגדול (צילום: גטי אימג'ס)

הבדל אחד ניכר בין קייט לסופיה הוא הקעקוע שמתנוסס על עורפה של סופיה, אותו היא לא מתביישת לחשוף, וניתן היה להבחין בו בבירור מתחת להינומה. ההשוואות לקייט וויליאם המשיכו לתוך החופה, שם גילו הנוכחים כי הטבעת מעט קטנה ולוחצת מדי לאצבעה של הנסיכה החדשה, פלאשבק מוחלט לחתונתם של וויל וקייט בשנת 2011.

הציבור מכיר את סופיה היטב, על כל חלקי גופה, מאחר שהשתתפה בתוכנית הריאליטי ׳פרדייז הוטל׳ בשוודיה בשנת 2005, ובשנת 2009 הפכו היא והנסיך קארל פיליפ לזוג מאוהב. האיחוד הזה לא התקבל בעין יפה בהתחלה, ובני הזוג אף סיפרו שניסו להפסיק לאהוב על מנת שלא להתמודד עם התגובות הקשות של הציבור והתקשורת לגבי עברה הפרוע של סופיה, אך כשלו בגדול והאהבה ניצחה את ההגיון.

גם לגם יש מי שמרים לכם את השובל? (צילום: גטי אימג'ס)

גם לגם יש מי שמרים לכם את השובל? (צילום: גטי אימג'ס)

״היא חוותה התעללות. זו הייתה ממש בריונות״, מספר הנסיך ונהג המרוצים קארל פיליפ בראיון. סופיה סיפרה בראיון אחר: ״מה לא כתבו עלינו במשך השנים? אותי זה כבר ממש משעמם. עשיתי את מה שעשיתי לפני עשר שנים, והמשכתי בחיי. אין לי חרטות. הנסיון מעצב אותנו כבני אדם. אמנם לא הלכתי לבית ספר לנסיכות, אבל אני צוברת ידע וניסיון כדי להיות אישה טובה לנסיך. זו הייתה אהבה ממבט ראשון, והוא החבר הכי טוב שלי״. הנסיך מאשר. ״אני לא חושב שידעתי מהו קסמה של האהבה לפני שפגשתי את סופיה״, הוא אומר. היש יותר דיסני מזה?

האהבה ניצחה את הכל (צילום: גטי אימג'ס)

האהבה ניצחה את הכל (צילום: גטי אימג'ס)

זוג פשוט יפה. גם בשחור לבן (צילום: גטי אימג'ס)

זוג פשוט יפה. גם בשחור לבן (צילום: גטי אימג'ס)

סיפור מהאגדות גרסת המציאות (צילום: גטי אימג'ס)

סיפור מהאגדות גרסת המציאות (צילום: גטי אימג'ס)

הנסיכה סופיה הראשונה (צילום: גטי אימג'ס)

הנסיכה סופיה הראשונה (צילום: גטי אימג'ס)

מנפנפים לעם לשלום (צילום: גטי אימג'ס)

מנפנפים לעם לשלום (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • איך הנסיך השרמנטי הזה לקח אחת עם עבר של זנזונת במגזינים לגברים , מה נסגר איתו חוץ מזה שיש פי אלף יותר יפות ממנה שהיו נופלות לרגליו.
    חוץ מזה לחקות מישהי אחת זה עלוב ,תהיי מובילה לא חיקוי עלוב

    מאת: אחת שיודעת |‏ 18 ביוני 2015 | 15:44
  • החתן דומה לגורי אלפי..בפרופיל?!

    מאת: זה רק אני רואה ש |‏ 16 ביוני 2015 | 22:21
  • שתי טיפות מים לשחקנית ריצ'ל בילסון

    מאת: אורח |‏ 16 ביוני 2015 | 11:36
  • איזה יפה היא!

    מאת: פוזונה |‏ 15 ביוני 2015 | 13:24
  • לא דומות בכלל כל אחת יפה בדרכה

    מאת: אורח |‏ 14 ביוני 2015 | 20:45