מציאות וירטואלית: חנות דגל ראשונה לאתר בל אנד סו
כזה עוד לא היה לנו בארץ: האתר המכירות בל אנד סו יפתח באוגוסט הקרוב את חנות הדגל הראשונה שלו. לא עוד חנות פופ-אפ זמנית, אלא מרחב חי ובועט לטווח ארוך שיהווה המשך ישיר לאתר האי-קומרס המצליח
כמו אתרי מכירות דומים מרחבי העולם, אתר Belle&Sue חוצה את גבולות המרחב הווירטואלי ופותח חנות דגל ראשונה ברחוב שינקין. לא מדובר בחנות פופ-אפ זמנית כפי שהייתה לבל אנד סו עד כה, אלא חנות שתהווה מקום עלייה לרגל לטווח ארוך לקהל הלקוחות הנאמן של האתר ולכל אלו שעוד לא יצא להכיר. זוהי הפעם הראשונה בישראל בה חנות אי-קומרס מתחום האופנה פותחת חנות דגל ולא להפך, ולכן זו לגמרי סיבה למסיבה.
החנות, שעתידה להיפתח במהלך אוגוסט הקרוב במתחם שינקין המתחדש, תשתרע על פני כ-250 מר' ועל גבי שתי קומות – קומת הרחוב תשמש כחלל תצוגה ומכירה, בעוד שהעליונה תתפקד כמשרדי החברה והמערך הלוגיסטי של האתר, הזוכה כיום לתנועה של 100 אלף גולשים מדי חודש.
מקימות ובעלות בל אנד סו, האחיות ענבל ועדי בוסיבא אומרות כי המהלך הוא רק טבעי בעולם הקמעונאי של היום: "אנחנו עדים לתופעה עולמית בה אתרי מכר כמו Amazon ו-NastyGal מוסיפים לצד הפעילות הויראטולית גם חנויות מוחשיות, ולכן אנו סבורות שבעתיד הלא רחוק, הענף הקמעונאי כולו ישלב פעילות אופליין ואונליין יחד. החלל הגדול של בל אנד סו בשינקין עומד לייצר סינרגיה מלאה וחדשנית בין העולם הווירטואלי והממשי".
אז מה אנחנו יכולים לצפות מהחנות הפיזית של בל אנד סו? על פי האחיות בוסיבא, הקולקציות הנמכרות באתר יגיעו כמובן גם אל החנות, בדגש עלהמותג הדנים השוודי Cheap Monday, המשווק בלעדית על ידי בל אנד סו, כשל מחירי החנות וכן ההטבות המוצעות ללקוחות יהיו זהים לחלוטין בשתי הפלטפורמות. מעולם לא חיכינו לאוגוסט כל כך.
השאירו תגובה