ראיון עם הפאוור קאפל של תעשיית האופנה העולמית

היא אייקון אופנה מתוקתק ומעודכן, הוא דוגמן ומעצב נעליים – יחד הם הזוג הכי סטייל שיש. אוליביה פלרמו ויוהאן האובל הפכו להיות הפנים החדשות של טומי הילפגר ומספרים בראיון ל- FF על פריטי המאסט שלהם, על מקורות ההשראה ואיך משיגים סטייל אישי

מאת  | ‏ 1 יוני 2015
אוליביה ויוהן. יש אתכם ביותר סטייל? (צילום: יח"צ)

אוליביה ויוהן. יש אתכם ביותר סטייל? (צילום: יח"צ)

אוליביה פלרמו היא אולי לא הכי יפה בכיתה וגם בטח לא הכי גבוהה, אבל מעבר לזה היא פשוט מושלמת. היא מסוג הנשים שאנחנו אוהבות לשנוא – היא תמיד מתוקתקת מכף רגל ועד ראש, ולעולם לא נתפוס אותה במראה שהוא לא שיא הסטייל. לא סתם השמועות אומרות שהיא הייתה ההשראה לדמותה ההיסטרית של בלייר וולדורוף מ"גוסיפ גירל".

לעולם האופנה הגיעה כמתמחה במשרדי מגזין האופנה "ELLE" בריאליטי "הסיטי". מאז היא שודרגה כמו מטאור והפכה לדוברת אתר האינטרנט של המגזין, פרזנטורית של חברת האופנה "מנגו" ודיירת קבועה בשורות הראשונות של כל תצוגות האופנה הכי נחשבות בעולם. בנוסף לכל זה היא מתחזקת גם בלוג אופנה מצליח עם עצות סטייל ועיצוב.

אבל אם כל זה לא הספיק לכן, לפני כשנה היא התחתנה עם יוהן האובל. דוגמן, צלם ומעצב נעליים גרמני, ובעיקר בחור מלא סטייל שנראה טוב כמוה. נדמה לפעמים כי ביחד הפכו השניים לזוג הכי אופנתי שיודע להשתמש אחד בשנייה כאקססורי מושלם. בדיוק בגלל זה נבחרו השניים להיות הפנים של בית האופנה טומי הילפיגר.

אוליביה. אייקון אופנה שלא מפסיק להפתיע (צילום:יח"צ)

אוליביה. אייקון אופנה שלא מפסיק להפתיע (צילום:יח"צ)

"כשגדלתי, אמא שלי לימדה אותי לעולם לא לצאת מהבית עד שאת לא לבושה לגמרי – זה עוזר לבנות בטחון כשאת לבושה ומרגישה ייצוגית. אני עדיין דבקה בעצה הזו מדי יום", מספרת פלמרו בראיון ל- FF, וכך, בכמה מילים מסבירה כל כך הרבה עליה ועל האופן בו היא מציגה את עצמה לעולם.

האובל מוסיף כי לדעתו גברים צריכים להביא לידי ביטוי את האישיות שלהם בבחירת הבגדים. "זה יכול להיות עניבה מבד או מטפחת כיס מעניינת, אבל אקססוריז בהחלט יכולים לשדרג כל הופעה", הוא מסביר, "יש כל כך הרבה אפשרויות כשזה נוגע לאופנה, אבל זה הכול בדרך שאתה מסגנן ונותן לזה את הטוויסט שלך".

גם פלרמו דובקת בטיפ האקססוריז של האובל, ומגדירה עצמה כ"ילדת אקססוריז, ללא ספק. אני נורא אוהבת לשחק עם נעליים, תיקים ותכשיטים כדי להשלים את הלוק. כך אפשר לעבור בקלות מיום ללילה. אי אפשר לטעות עם טבעת מעניינת, צמיד או שרשרת גדולה".

האקססוריז המושלם אחד של השניה (צילום: גטי אימג'ס)

האקססוריז המושלם אחד של השניה (צילום: גטי אימג'ס)

כיוון שהזוג מצולם בדרך קבע על ידי הפפארצי, ההחלטה מה ללבוש בכל יום היא משימה רצינית, אבל בניגוד למה שאפשר לצפות מהם, היא לא גוזלת זמן יקר. "העבודה משאירה אותי עסוקה בדרכים, כך שאין לי הרבה זמן בבוקר להתחיל לחשוב מה אני רוצה ללבוש" אומרת פלרמו. "הארון שלי אף פעם לא מבולגן או עמוס. זה משתלם. כך שאני תמיד יכולה להסתכל בקלות על הכול. כל הרעיון זה לעשות סטיילינג מחדש של מה שיש שכבר יש לך". האובל מוסיף ומעיד על עצמו כי הוא לא לוקח אופנה יותר מדי ברצינות. "אני לא נלחץ בכל מה שקשור לבגדים. כשאני הולך לאירוע, אני בדרך כלל אבחר באופציה של חליפה. זה קל ללבוש בגלל שזה סוג של מדים. אם החליפה יושבת נכון היא מעניקה לך בטחון".

פלרמו, שמכלילה את אודרי הפבורן וגרייס קלי כסטייל אייקונס שלה, שואבת את השראתה מהסגנון הקלאסי הזוהר של הוליווד בשנות החמישים והשישים. "תמיד אהבתי לראות סרטים בשחור ולבן עם קארי גרנט והמפרי בוגרט". כנראה אותו סטייל קלאסי הוא זה שמשך את פלרמו אל האובל המחויט, שהתעניינותו בעולם האופנה החל בגיל צעיר. "למדתי בבית ספר בדבלין שם נאלצתי ללבוש חליפה מדי יום. כשהייתי בשנות העשרים לחיי אחד מחבריי לקח אותי לחייט, וכך ומצאתי דרך ייחודית לבטא את עצמי בלבוש. מאוד רציתי להגדיר את הלוק שלי, ועולם החייטות היה התשובה לכך".

פאוור קאפל מהזוג ההורס (צילום: יח"צ)

פאוור קאפל מהזוג ההורס (צילום: יח"צ)

השניים הם ללא ספק פאוור קאפל מהזן היפה והאופנתי ביותר, ולכן הבחירה בשניים כעורכים-אורחים של בית האופנה של טומי הילפיגר הוא כל כך מדויק.

מאיפה בא הרעיון לשיתוף פעולה טומי הילפיגר?
אוליביה: "הסגנון הקלאסי והכל-אמריקאי של טומי מדבר אל שנינו, ולכן התרגשנו כשהוא פנה אלינו לשיתוף הפעולה הזה, ומיד ידענו שאנחנו רוצים לחבור אל המותג עמו אנחנו מיודדים כברשנים. הבנו שמדובר בהזדמנות נדירה שאנחנו חייבים לממש, ובכלל, זה היה תענוג לעבוד על הפרויקט יחד עם בעלי. היה לנו כל כך כיף על סט הצילומים ביחד".

מה אתם אוהבים ללבוש בקיץ?
אוליביה: "אני תמיד ניסיתי להשתית את הארון שלי על פריטים שהם בייסיק ונצחיים כמו ג'ינס איכותי, חולצות מכופתרות, סריגים ועליוניות, וטומי תמיד נותן מבחר מעולה של הפריטים היומיומיים האלה שאפשר לשחק איתם במראה שכבות. הסריג עם צווארון וי הוא פריט אולטימטיבי מבחינתי, בשילוב חולצת פסים קלאסית שלגמרי תהפוך לפריט חובה אצלי בארון. אני גם ממש אוהבת את מכנסי הבויפרינד ג'ינס, את השמלה בצבעי שחור ולבן והשורטס המודפסים.
יוהאן: " אני אוהב  פריטים שהם פרפיים, נקיים ולא מתאמצים. חולצה מכופתרת, מכנסיים קצרים בגוון כחול כהה, מכנסי צ'ינו בצבע חאקי וקרדיגן מצמר. יש בקולקציה של טומי גם חליפה בצבע כחול כהה שהגזרה שלה פשוט מושלמת".

מקבלים השראה מסטריט סטייל בעולם (צילום: יח"צ)

מקבלים השראה מסטריט סטייל בעולם (צילום: יח"צ)

מה לדעתכם הם פריטי המפתח שכל גבר ואישה צריכים להחזיק בארון?
אוליביה: כל אישה צריכה זוג נעלי עקב מעולות, שעון קלאסי ובלייזר מחויט להפליא".
יוהאן: "מבחינתי, כל גבר זקוק לחליפה מחויטת איכותית, חולצת כפתורים שיושבת נכון וכמה עניבות מעולות. הגזרה הנכונה היא המפתח ללוק טוב".

אתם מרגישים שהסטייל שלכם השתנה לאורך השנים?
יוהאן: "אני חושב שבין הגילאים 25 ל-35 אתה ממש מתחיל להכתיב את הסגנון האישי שלך, ולדעת מה נראה עליך טוב. החיים בניו יורק שינו את ההגדרה שלי לסטייל. העיר הזו באמת מאפשרת לך לבנות סגנון ייחודי ואינדיבידואלי".
אוליביה: "נחשפתי לאופנה מגיל מאוד צעיר, אבל ככל שאני מתבגרת אני מעריכה יותר ויותר את האופן בו סטיילינג ושילוב אקססוריז נכון משדרג ועושה את כל ההופעה".

את הפריטים מהקולקציה ניתן להשיג בארץ בחנויות המותג של טומי הילפיגר.

מגיעים יחד לכל תצוגות האופנה הכי שוות (צילום: גטי אימג'ס)

מגיעים יחד לכל תצוגות האופנה הכי שוות (צילום: גטי אימג'ס)

לאיזה פריט בארון אתם הכי קשורים אליו?
אוליביה: "ביום ההולדת ה-21 שלי אימא שלי קנתה לי שעון רולקס מוזהב, שעדיין מאוד משמעותי ומיוחד עבורי. לאימא שלי יש טעם מדהים בתכשיטים, וכשהייתי צעירה היא הייתה לוקחת אותי לירידי עתיקות. למדתי המון רק מלבחון תכשיטי וינטג' מגיל צעיר, ועד היום אני אוהבת לאסוף פריטים ייחודיים כאלה".

מה הטיפ שלכם ללבישת בגדים שנראים טוב?
יוהאן: " הכי חשוב למצוא חייט מעולה. שלי נמצא בגרמניה ותמיד כשאני חוזר הביתה, אני הולך לבקר אותו ותופר חליפה חדשה".
אוליביה:"חגורות הן מעולות – הן דרך טובה לכווץ משהו אם אין זמן ללכת למתפרה או לחייט".

האובל. אחד השווים בתעשיית האופנה (צילום: יח"צ)

האובל. אחד השווים בתעשיית האופנה (צילום: יח"צ)

מאיפה אתם שואבים השראה?
אוליביה: " אני ברת מזל שהעבודה שלי מאפשרת לי לטייל המון, ואני תמיד מקבלת השראה מסטריט סטייל שאני רואה מסביב לעולם. אני אוהבת לראות צבעים, הדפסים וגזרות במקומות שונים כמו טוקיו, פריז ולונדון. כל מקום הוא שונה ומלא בהשראה".
יוהאן: גם אני, כמו אוליביה, מאוד אוהב לקחת השראה ממה אנשים לובשים ברחוב. כל טיול בעולם מאפשר לי לראות סגנונות שונים ולבחון איך סטייל משתנה ממדינה למדינה. אני גם אוהב למצוא אייטמים ופוסטים באינטרנט על אופנת גברים מרחבי העולם".

לוקחים את העבודה הביתה (צילום: יח"צ)

לוקחים את העבודה הביתה (צילום: יח"צ)

 

השאירו תגובה

 

  • מהממת! אוליביה מעבר לזה שהיא מתלבשת מדהים היא גם נעימת הליכות בצורה יוצאת דופן. תענוג לעבוד איתה.

    מאת: אחת שיודעת |‏ 2 ביוני 2015 | 18:11