רואות כפול: התאומות שמעצבות את משקפי השמש של הסלבס
הכירו את קוריאנה ובריאנה דוטסון. הן בנות 24, גרות בברוקלין ומעצבות את משקפי השמש הכי מגניבים שראינו לאחרונה. ביונסה וריהאנה כבר לקוחות, אבל פרינס הוא זה שלקח את המותג צעד אחד קדימה, כשביקש מהן משקפיים עם עדשה נוספת שתגן על העין השלישית. התהילה מסתבר, מתחילה משם
תאומים זהים הם פלא טבע, דבר סימטרי שקשה להסיר ממנו את העיניים, וסוחף תשומת לב עצומה בכל מקום. זוג תאומות ברוקלינאיות סופר אדג׳יות ומלאות אמירה ושמחת חיים מתעלות את המבטים לטובתן, ומציעות לכולם להביט בהן דרך משקפי שמש מעוצבים. ביונסה, ריהאנה וניקי מינאז' כבר לקוחות.
קוריאנה ובריאנה דוטסון הקימו ב-2009 את המותג שלהן Coco & Breezy המבוסס על שמות החיבה שלהן. אך הפריצה לתודעה התרחשה רק לאחרונה, בעיקר בזכות מספר לקוחות מפורסמים שהביעו עניין. לרעש הגדול סביב קוקו ובריזי אחראי המוזיקאי המחונן פרינס, שלהופעה האחרונה שלו בתוכנית "סטרדיי נייט לייב" הזמין מהן משקפיים בעיצוב מיוחד. למשקפיים שביקש יש עדשה שלישית, שאמורה למנוע את סנוור העין השלישית, הרוחנית.
הבנות היו מופתעות מאוד לקבל את ההזמנה. ״יש לנו חבר משותף שאמר לנו שפרינס מנסה להשיג אותנו״ נזכרת קוריאנה. ״חשבנו: מה לעזאזל פרינס צריך מאיתנו?״. אבל פרינס ידע בדיוק מה הוא עושה. הוא נתקל בעבר מהמשקפיים המאוד שיקיות והאוונגרדיות של הצמד הקולי והנחשב ורצה גם.
התאומות בנות ה-24 בנו לעצמן מותג חזק ומוכר ובעל אמירה, אבל לא תמיד הכל היה כל כך חלק וקסום בחייהן של השתיים, שגדלו במיניסוטה וסבלו מהתעללות מצד ילדים בבית הספר. ״היינו מגיעות ללימודים ומיד היו מקבלים אותנו פתקים שילדים מרושעים כתבו והכניסו לנו ללוקרים״ מספרת קוריאנה. הכל השתנה כשהבנות עלו לתיכון והחלו להתעניין בעיצוב משקפיים. ״כשהתחלנו להרכיב משקפיים, זו הפכה לדרך שלנו להלחם בילדים האלה. קישטנו את המשקפיים שלנו וכך גרמנו להם להפסיק להקניט את הסטייל שלנו״.
הבנות עבדו בשלוש עבודות שונות אחרי בית הספר, ולמדו שיעורים כפולים על מנת לסיים את הלימודים מוקדם ולעבור לגור בניו יורק. בגיל 17 הן ויתרו על ההזדמנות ללמוד בבית הספר הגבוה לאמנות של שיקגו, והעדיפו לעבור לניו יורק, שם שכרו דירה קטנה בברוקלין.
המחמאות על זוגות המשקפיים שעיצבו לעצמן לא הפסיקו להגיע מאנשים ברחוב וממכרים. הבנות קישטו את המסגרות הקיימות שלהן בחרוזים, שרשראות ומה לא, ולאחר שעוררו מספיק עניין, החליטו השתיים לקפוץ למים ולצלול לעולם האופנה. כבר באותה שנה, 2009, בהיותן בנות 18, הרכיבה הזמרת אשאנטי זוג משקפיים שלהן לאירוע היפ הופ גדול, ומיד לאחר מכן השיקו את האתר שלהן. כמה חודשים מאוחר יותר הפכו גם קלי אוסבורן וניקי מינאז׳ ללקוחות. ״זה היה מדהים. את המשקפיים של ניקי מינאז׳, משקפי אוברסייז שחורים עם ניטים מזהב ושרשראות, עוד יצרנו על המזרון המתנפח שישנו עליו כשרק הגענו לניו יורק״.
כיום מוכרות הבנות את המשקפיים באתר ובבוטיקים שונים, והמחירים נעים בין 120 ל-275 דולר לזוג, והשתיים מוכרות גם ליין של טי-שירטס באמאזון. יש להן שמונה עובדים, והן מחלקות את המשימות באופן טבעי והרמוני, כמו תאומות טובות. קוריאנה אחראית על הצד העסקי בעיקר, ובריאנה שולטת יותר בצד היצירתי. באינסטגרם מתחזקות הבנות כמעט 60 אלף עוקבים, ביניהם ליידי גאגא וריטה אורה. המותג רק גדל ומתפתח, כנראה בזכות הזווית המקורית של השתיים לעסק שלהן שאומרת: ״המשקפיים שלנו הם האאוטפיט. הבגדים שלכם הם האקססורי״.
השאירו תגובה