אנה וינטור מתרפקת על שער ווג עם מיכאלה ברקו

לכבוד המט גאלה שהתקיימה לפני שבוע, התראיינה וינטור ל"ניו יורק מגזין" וסיפרה על סוד הצלחתה בתעשיית האופנה וכן, גם על השער המפורסם ההוא משנת 88, שעד היום הוא הפייבוריט האישי שלה. וינטור, שהחליטה להיפתח עד הסוף, הודתה שהיא בודקת את האינסטגרם של הבת שלה ושהסדרה האהובה עליה היא "משחקי הכס". תכלס, היא הכי סרסיי

מאת  | ‏ 10 מאי 2015
אנה וינטור במט גאלה האחרון. מצליחה להיפתח בשנים האחרונות (צילום: גטי אימג'ס)

אנה וינטור במט גאלה האחרון. מצליחה להיפתח בשנים האחרונות (צילום: גטי אימג'ס)

רגע לפני המט גאלה, אירוע האופנה החגיגי המתקיים בכל שנה תחת ניצוחה של אנה וינטור, התראיינה גברת השטן לובשת פראדה על מדרגות מוזיאון המטרופוליטן לכבוד כתבת עומק ב"ניו יורק מגזין". וינטור, אולי האישה הכי אניגמטית ומסקרנת בעולם האופנה הצליחה להיפתח בראיון חושפני, ולספק רכילות מעניינת לכל חובבי התעשייה.

בין השאלות הרבות שעלו בראיון, וינטור התבקשה לבחור בשער האהוב עליה מכל שערי המגזינים שערכה בקריירה הענפה שלה. לשמחת הפטריוטים, וינטור בחרה בשער הראשון שלה במגזין ווג. שער היסטורי לא רק עבורה, אלא גם עבור הדוגמנית הישראלית מיכאלה ברקו, שכיכבה בו.

מיכאלה ברקו על השער האהוב על וינטור (צילום: פיטר לינדברג)

מיכאלה ברקו על השער האהוב על וינטור (צילום: פיטר לינדברג)

״אם אני חייבת לבחור שער אחד, אני אבחר בראשון שלי בווג כי זו הייתה בחירה אמיצה מצידי, ושינוי גדול עבור ווג. לפני כן, חודש אחר חודש הופיעו בו תמונות יפהפיות אבל מאוד דומות זו לזו״ אומרת וינטור, ואז מתפנה לומר כמה דברים שעשויים פחות לשמח את ברקו.

״אני באמת כבר לא זוכרת מי היתה הבחורה בתמונה, אבל הצילומים של פיטר לינדברג הגיעו למערכת והם היו מלאי חיים ולא מושלמים. כל השערים הקודמים היו מושלמים מדי. ואני זוכרת שאנשים שאלו אותי אם הדוגמנית בהריון. העיניים שלה היו קצת סגורות בתמונה, אבל זה היה נורא מזמין".

בשער נראתה ברקו בז'קט קטיפה שחור חושף בטן של כריסטיאן לקרואה עם שיבוצי אבני חן בצורת צלב ענק (מה שגרר לא מעט ביקורת מבית) אליו שודכו מכנסי ג׳ינס בסגנון סטון ווש אייטיזי קלאסי. השער הפך במרוצת השנים לאיקוני, לא רק אצל וינטור עצמה, אלא בתעשייה בכלל, עקב היותו אכן פורץ דרך ומהפכני.

וינטג' אנה וינטור. כי גם אנחנו קצת נוסטלגיים (צילום: גטי אימג'ס)

וינטג' אנה וינטור. כי גם אנחנו קצת נוסטלגיים (צילום: גטי אימג'ס)

אבל לא רק על נוסטלגיה שוחחה וינטור בראיון. מסתבר שגם היא נמנית עם אנשי המאה ה-21, ובודקת לא פעם את פיד האינסטגרם שלה, שנשמע די ריק. "אני עוקבת אחרי בתי, בי שייפר ואחרי מריו טסטינו. אבל מדיה חברתית, כמה שהיא מדהימה, מרתקת ודרך לשתף בה את חייך ולשמור על קשר, היא לא משהו שאני בוחרת להשתמש בה באופן אישי. אני מרגישה שאני בעין הציבורית מספיק גם ככה".

מה שאומר שאת הזמן שהיא לא מבזבזת על לייקים ברשתות החברתיות היא יכולה להעביר מול מרקע הטלוויזיה. אבל וינטור, לא מפתיע, פחות בעניין של האנטומיה של גריי, אלא יותר בסדרות של HBO, נטפליקס ודומיהן. "אני רואה "הומלנד" ו"משחקי הכס", שפשוט העלתה את הרף לכל השאר. אני תוהה כמה עולה לצלם כל פרק. התלבושות שלה פשוט מעולות. אבל מד מן, לדוגמה, אני לא רואה. אני יכולה להבין למה זה נהדר, אבל זה נורא מדכא. גם "בית הקלפים".  כולם כל כך מרושעים שם! אין לך למי להריע או להזדהות איתו, ואתה תמיד רוצה להזדהות עם מישהו".

כבר שנים עם הקארה האיקוני (צילום: גטי אימג'ס)

כבר שנים עם הקארה האיקוני (צילום: גטי אימג'ס)

וינטור דאגה כמובן לסיים את הריאיון באופן מקצועי ומהוגן, המזכיר לכולם שהיא עדיין המלכה האם של עיתונות האופנה. "אני מנסה לעשות את העבודה הטובה ביותר, ולהיות האם הטובה ביותר שאני יכולה להיות. אם מאיזושהי סיבה ישנם אנשים שנפגעים מדברים שעשיתי או שהם קראו (בין אם הם נכונים או לא), אני לא יכולה לבזבז את זמני עליהם. אדם לא יכול להיות הכול בשביל כולם. וגם אם יש דברים שיוצאים החוצה ואינם נכונים, כל מה שאפשר לעשות זה לחייך ולעבור הלאה".

בדיוק כמו שעשתה וינטור בשבוע שעבר כשהשתתפה במערכון של סת' מאיירס. פנו לכם חמש דקות מהחיים וצפו בו.

עם הבת, בי שייפר. רק שתדעי שאמא עוקבת אחרייך באינסטוש (צילום: גטי אימג'ס)

עם הבת, בי שייפר. רק שתדעי שאמא עוקבת אחרייך באינסטוש (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה