גוגל פאשן: איזה בגדים אנחנו מחפשים הכי הרבה באינטרנט?
גוגל יודע בדיוק איזה טרנדים הכי חזקים לפי כמות החיפושים שלנו. אז מה הכי מחופש השנה? רמז: זה עשוי מטול. מה מצב הסקיני ג'ינס? רמז: הבויפרנד משתלט עליו. ואיך אפשר בלי לקנח בשמלה בצבע כחול/זהב/שחור
האח הגדול כבר פה מזמן וקוראים לו גוגל. הוא יודע בדיוק מה מסתובב במוחותינו הקודחים, ואילו נושאים מעסיקים את כולנו בכל רגע. אמש פרסמה החברה כמה מהטרנדים הגדולים שגוגלו במנוע החיפוש בשנה החולפת בתחום האופנה והתוצאות מפתיעות ומצחיקות למדי. בתקשורת מתייחסים אל האינפורמציה שחשפה גוגל כאל דו״ח הטרנדים הגדול והמקיף ביותר שנעשה אי פעם.
על פי הנתונים, יש מספר טרנדים ודאיים כרגע, שהחיפוש להם נסק לאחרונה לשמיים: חצאיות הטול עלו בפופולריות בלא פחות מ-34 אחוזים מינואר 2014 ועד ינואר 2015, וכולם רוצים לדעת איפה משיגים אותן ואיך מכינים אותן לבד בבית. מפענחי הדו״ח מאמינים שפה מדובר בטרנד לוהט מעולם אופנת הילדים ולא המבוגרים.
המכנסיים הלוהטים ביותר כרגע הם מכנסי ריצה. לא ברור אם כולם רצים או שכולם פשוט מעוניינים בזוג מכנסי טרנינג צמודים, ואם אפשר שלא יהיו משעממים ובעלי צבע אחיד.
החיפושים המובילים בתחום קיוו למצוא מכנסיים עם הדפסי אמוג׳י, ואחר כך מכנסי טרנינג מעור, בצבעי הסוואה ובהדפס פייזלי של בנדנה. מבחינת מכנסיים קצרים, השורטס בגזרה הגבוהה יצאו מהאופנה לגמרי וחוו ירידה של 42 אחוזים בחיפוש.
עוד טרנד חם הוא חצאית המידי, היא נמצאת בנסיקה כבר שלוש שנים. החצאית שיושבת בין מיני למקסי מצליחה לבלבל את הציבור שפונה לגוגל בנסיון להבין איך לובשים אותה נכון ומה אמורים לצוות לה.
טרנד חם נוסף, שעשה נסיקה של 143 אחוזים בשנה האחרונה הוא טרנד חולצות המשי הנשיות. מסתבר שחולצות משי, עם כפתורים או בלעדיהן, הן הדבר החם ביותר, בעוד החולצות המכופתרות הרגילות ירדו ב-35 אחוזים.
אבל המצב הגרוע ביותר הוא דווקא של החולצות ההיפיות הרחבות בסגנון הגבעטרון, שהיו לפני כמה עונות שיא הטרנד. מצבן קשה והן הידרדרו ב-22 אחוזים.
בעולם הג׳ינסים יש תמיד אקשן. הסקיני ג׳ינס ירדו השנה בפופולריות בשישה אחוזים, ובמקומם חיפשו הבנות ג׳ינס בגזרת בויפרנד (89 אחוזים יותר מבשנה שעברה).
עוד ג׳ינס שהטרנד שלו עבר הוא ג׳ינס הגזרה הגבוהה, שהדרדר ב-41 אחוזים, ובמקומו עלה ב-51 אחוז הג׳ינס הלבן.
הנורמקור עוד איתנו, מסתבר, והשנה חיפשו אנשים סוודרים מכוערים לחג המולד ב- 160 אחוזים יותר פעמים מלפני כן.
עוד בתחום: ביונסה, בקליפ ביתי אחד אנרגטי, יצרה טרפת חיפושים אחר הסווטשירט שלה, עליו נכתבה המילה ׳קייל׳, וחופש 1,214 אחוזים יותר מקודם.
לא מפתיע שהשמלה שחיפשו השנה הכי הרבה אנשים היא שמלת הכחול/שחור זהב/לבן המפורסמת שהפרידה משפחות והטריפה את העולם. השמלה ששברה את האינטרנט גוגלה 215,408 אחוז יותר מאשר קודם, והשמלה היחידה שעשתה איזושהי עליה בחיפושים השנה היא שמלה לבנה קלאסית, חיפוש שהופיע ב-36 אחוזים יותר השנה.
מאיפה המכנסיים שבתמונה?
מאת: אביטל | 3 במאי 2015 | 11:49