רוח צפונית מרעננת: התאהבנו בבלוגרית הכי הורסת בסביבה

מריאן ת'יאודורסן מנורווגיה היא בדיוק מה שהיינו צריכים בפיד האינסטגרמי שלנו. עם אוסף תיקי שאנל מעורר קנאה ויכולת שילוב פרינטים ייחודית, כל תמונה שלה היא חגיגה לעיניים. כעת כשהיא בהריון מתקדם, היא מציגה סטייל מתוחכם ומעורר השראה. אנחנו בקראש רציני

מאת  | ‏ 10 אוקטובר 2017

מזה זמן מה שהתעניינות בבלוגריות הסקנדינביות הולכת ומתעצמת. עם שורה ארוכה של פאשניסטות שמצליחות לחמם את הסצנה האופנתית של ארצות הקור, מדובר בלא פחות מתופעה. לאחרונה, והרבה בזכות סטייל הריוני הורס במיוחד, מתבלטת לה מריאן ת'יאודורסן, אחת מהאושיות הכי צבעוניות בסצנה.

ת'יאודורסן הנורווגית משמשת כמנהלת יחסי הציבור והמדיה הדיגיטלית של רשת המולטי-ברנד Høyer. לפני כשש שנים, היא התחילה למצב את עצמה כאושיה אופנתית באמצעות חשבון האינסטגרם שלה, שכיום מושך כ-40 אלף עוקבים. בכתבה שהתפרסמה לאחרונה בווג, והוקדשה לסטייל ההריוני שלה, תוארה היכולת הייחודית שלה להשתמש בגוף כקנבס אופנתי, בדיוק באותו האופן שמאייר בונה ומתכנן את הציור שלו.

בניגוד לבלוגריות ופאשניסטות סקנדינביות רבות, חשבון האינסטגרם של ת'יאודורסן הוא ההפך מחמור סבר ומונוכרומטי. הלוקים שלה יצירתיים, נועזים מבחינה צבעונית ומשדרים קלילות ואופטימיות. הסגנון שלה מעט גראנג'י ולא מוקפד מדי, ומוכיח שהגברת לא לוקחת את עצמה או את העיסוק האופנתי ברצינות רבה מדי.

כעת, כשהיא בהריון מתקדם, היא עושה את ההתאמות האופנתיות בדיוק בסגנון המזוהה איתה. אחת מהדרכים הכי בטוחות לצלוח הריון בסטייל היא לא להתפתות להיראות כמו מישהי אחרת, כזו שהמלתחה שלה תפסה כיוון אחר או לא צפוי. וזה בדיוק מה שת'יאודורסן עושה.

"אני בדרך כלל בחורה של ג'ינס", היא סיפרה על ההתאמות האלו לווג, "עדיין לא הסתדרתי עם הקונספט הזה של מכנסי הריון עם חגורת גומי, אז שמלות הן האופציה הטבעית במלתחה שלי, עכשיו כשהבטן מציצה".

כהריונית אופנתית, היא משחקת בחוכמה בזירת האקססוריז, ועל כך יעיד מצעד תיקי השאנל הצבעוניים שלה, עגילי הסטייטמנט, משקפי השמש ולא פחות חשוב- הגרביים.  גם אם חלק מהתמונות מעלות את ההשערה שהגברת ההריונית עדיין ממשיכה להתרוצץ על עקבים גבוהים, היא מודה שמדובר בסוג של אשליה.

"אני הכי בעניין של נעלי ד"ר מרטינס נוחות", היא מבהירה את הנקודה, "או סניקרס או  זוג מגפיים קוליים ושטוחים". 

השאירו תגובה