מדריך הסטיילינג שיגרום לך להיראות סקיני

גם אם זה לא הכי פוליטקלי קורקט להגיד בקול רם, כולנו רוצות להיראות יותר רזות. איזה ג'ינס מסתיר בטן בלתי שטוחה ומהו בגד הים הכי מחמיא לירכיים לא דקיקות? המדריך המלא לטשטוש אופנתי של המציאות

מאת  | ‏ 21 מאי 2015
ביונסה. הכי שלמה עם עצמה אבל גם יודעת לגמרי איך ללבוש את זה נכון (צילום: גטי אימג'ס)

ביונסה. הכי שלמה עם עצמה אבל גם יודעת לגמרי איך ללבוש את זה נכון (צילום: גטי אימג'ס)

רוב הנשים לא לגמרי מרוצות מאיך שהן נראות. למה? ככה נולדנו. זה לא אומר שזה נכון או טוב וזה בעיקר לא פוליטקלי קורקט להגיד. אבל רוב הנשים היו שמחות לשנות לפחות איבר אחד בגופן. זה לא שאנחנו מעודדים את זה אבל זו המציאות. אפילו בר רפאלי או כוכבת על כמו קים קרדשיאן התראיינו לא מעט פעמים והודו שיש ימים שהם היו מעדיפות זרועות אחרות או בטן במצב יותר שטוח.

רובנו מתיחסות אל גופינו כאל Work in progress. תמיד יש מה לשפר. עד שירד מה שצריך לרדת, יש מה להסתיר ולהסוות. נכון, קו המחשבה הזה הוא לא מאד זן, אבל זו המציאות ועם חלקי גוף מסוימים המציאות הזו כאן על מנת להישאר.

נינט טייב. הכי יפה שיש ויודעת בדיוק מה מתאים לה (צילום: אביב חופי)

נינט טייב. הכי יפה שיש ויודעת בדיוק מה מתאים לה (צילום: אביב חופי)

עד שהגוף שלנו יהיה מושלם מבחינתנו ונרד את הקילוגרמים שאנחנו חולמות עליהן יש את המציאות ובה, אנחנו קמות בבוקר והולכות לעבודה או ללימודים ולכן עלינו למצוא פתרונות יצירתיים. הרעיון הוא לא לקנות ג'ינס במידה שהיינו לפני 5 שנים כי אנחנו עדיין בטוחות שנחזור למידה הזו, אלא לעבוד עם מה שיש תוך כדי שיתאפשר לנו לנשום ולזוז בכיף וכך נוציא מזה את המיטב. אז איך עושים את זה הכי נכון, ומה חשוב לדעת רגע לפני שאת בוחרת בגדים.

קים. הכי אוהבת את הגוף שלה ויודעת מה ללבוש כדי למקסם אותו (צילום: גטי אימג'ס)

קים. הכי אוהבת את הגוף שלה ויודעת מה ללבוש כדי למקסם אותו (צילום: גטי אימג'ס)

חלק עליון ובעיקר זרועות
עד לפני כמה שנים, אישה שהקפידה ללבוש שרוול ארוך או שלושת רבעי נחשבה לחסודה, צנועה ושומרת מסורת. היום, בעידן זרועות הפלא של מדונה ומישל אובמה יש הרבה פוקוס על האיזור הזה וכשהוא דקיק ומחוטב זה סמל לטיפוח וזמן חדר כושר שמנוצל היטב.

אבל, מה לעשות, לא לכולנו הזמן, היכולת ו/או הגנים המאפשרים להגיע לתוצאות הוליוודיות, ועל כן נמצא נחמה בחלקים עליונים הנכונים לנו. כדי לטשטש את אזור הזרעות, אל תלבשי שרוולים צמודים אשר ידגישו את איזור הבעיה. אל תלבשי בגד שהשרוולים שלו מסתיימים בחלק הכי רחב של הזרוע  ואל תלבשי טופים עם כתפיות דקיקות.

בחרי בפריטים בעלי שרוולים עם 'ווליום' כמו למשל שרוולי מלאך ובאורכי שרוול המסתיימים באזור הדק יותר של זרועותייך.

 מדריך הסטיילינג המלא

מדריך הסטיילינג המלא

1. משקפי שמש, xray, מחיר: 149 שקלים
2. גלוס, סאקה, מחיר: 8.90 שקלים
3. חולצה, my urban runway, מחיר: 260 שקלחפ
4. חצאית, בוטיק פלאטר, מחיר: 750 שקלים
5. תיק, ג'ק קובה, מחיר: 399 שקלים
6. סנדלים, www.shoeshu.co.il, מחיר: 99 שקלים

חזה
תאמינו או לא, אבל 21% מהנשים בעולם הסובלות מדימוי גוף נמוך, לא מרוצות ממראה וגודל החזה שלהן. בעידן המחשופים העמוקים, הגלביות וגזרות האוהל שמתאימות בעיקר לבעלות החזה הנערי, עיקר הבעיה היא דוקא לאילו מאיתנו בעלות ה-C cup ומעלה.

גם אנחנו רוצות ללבוש חולצה מכופתרת לבנה זרוקה על ג'ינס בנונשלנט, עם כמה כפתורים פתוחים מלמעלה כשחזיית משולשי תחרה קוקטית מבצבצת לה מדי פעם מהצד. גם לנו מתחשק ללבוש שמלת מומו (mumu) בוהמיינית ולחוש כמו בריז'יט ברדו בסן טרופה. ובכן, אירזי עצמך בחזייה טובה ותומכת, הימנעי עד כמה שאפשר מריפוד שמוסיף אקסטרה נפח. בהחלט הרשי לעצמך לאוורר את המרפסת עם מחשופים המתלווים לגזרות חובקות חמוקיים, ופחות באלו עטירות הבד.

אם את בוחרת בשמלה באורך ברך וללא מחשוף, העדיפי גיזרת 'שיפט', כזו שלא צמודה מדי ולא רחבה מדי, אלא משהו באמצע, ובאופן כללי, העדיפי שמלות על פני שני חלקים בדגש על מכנסיים בגיזרת בויפרינד וטי-שרט רחבה.

 מדריך הסטיילינג המלא

מדריך הסטיילינג המלא

1. כובע, רוקגלאם, מחיר: 99 שקלים
2. משקפי שמש, מייקל קורס, מחיר: 1100 שקלים
3. שמלה, made by lilamist, מחיר: 299 שקלים
4. חזיה, אינטימה, מחירף 219 שקלים
5. טבעת, סאגא, מחירף 370 שקלים
6. קרם פנים, אסתי לאודר, מחיר: 230 שקלים
7. לים גלוס, mac, מחיר: 99 שקלים
8. סנדלים, tally weijl, מחיר: 299 שקלים

בטן
במקרה הזה לפחות גם הגברים שותפים לסבל ומכירים את הבעיה מקרוב. בטן גדולה או נפולה זה דבר שדי קשה להסתיר וזה דורש לעתים יצירתיות רבה. כדי לטשטש את האזור שווה לבחור חצאיות גבוהות מותן המחלקות את איזור הבטן לשניים ומדגישות את החלק הצר ביותר. העדיפי גוונים כהים כמו בורדו, שחור וכחול נייבי על פני אלו הבהירים, ולכי על אורך ברך או מידי אשר ידגישו גיזרה נשית.

גם בג'ינסים, פריט שלא דורש עבודת סטיילינג מפרכת, העדיפי את גבוהי המותן היוצרים אשליה של בטן שטוחה ונסי להימנע מגזרות הסקיני מדי הנוטות להדגיש את האיזורים הבעייתים.

בחרי בשרשראות צ'אנקיות המושכות את העין לאיזור הצוואר והעדיפי תיקי יד על פני תיקי צד, במיוחד אלה שאנחנו הולכות איתם על הכתף באלכסון וגורמים לנו להראות רחבות יותר.

 מדריך הסטיילינג המלא

מדריך הסטיילינג המלא

1. משקפי שמש, xray, מחיר: 149 שקלים
2. כובע, יפו תל אביב, מחיר: 29 שקלים
3. חולצה, סאקס, מחיר: 480 שקלים
4. מחטב, ג'ק קובה, מחיר: 399 שקלים
5. תיק, גולברי, מחיר: 199 שקלים
6. סנדלים, ויטרינה, מחיר: 149 שקלים
7. חצאית, DESIGUAL, מחיר: 619 שקלים
8. שפתון, לוריאל, מחיר: 129 שקלים

 מדריך הסטיילינג המלא

מדריך הסטיילינג המלא

1. משקפי שמש, MYKITA לדיוק אופטיק, מחיר: 3200 שקלים
2. חולצה, קסטרו, מחיר: 499 שקלים
3. ג'ינס, נודי לרשת סטורי, מחיר: 799 שקלים
4. טבעת, מגנוליה, מחיר: 199 שקלים
5. שפתון, סטודיו מייק אפ, מחירף 49 שקלים
6. תיק, stuffstore.co.il , מחיר: 289 שקלים
7. נעליים, גלי, מחיר: 219 שקלים

ירכיים
אם את מגבירה את קצב ההליכה כשאת עוברת ליד מחלקת בגדי הים, ושחייה מבחינתך לא באה בחשבון כי את ממש לא מתכוונת לחשוף בציבור את הירכיים שלך, את לא צריכה להרגיש לבד. נכון שמכנסי סקיני ובגדי ים חושפי רגליים נשמעים כמו סיוט לאלו בינינו בעלות הירכיים העגולים, אבל לא היינו ממהרות להמליץ לך להסתגר בבית בחודשי הקיץ, או לוותר על החופשה הזו שאת כל כך רוצה על חוף הים. קבלי כמה פתרונות מעולים:

1). בגד חוף אוורירי בגיזרת גלביה. זה סופר טרנדי וסקסי ומשאיר הרבה מקום לדימיון, במובן שאת יכולה ממש להיבלע בתוכו בכיף ולהרגיש קטנטנה לשם שינוי.
2). בגד ים שלם עם חיתוכים גבוהים בצידי הירך ישוו לרגלייך מראה ארוך יותר ולאגן שלך מראה צר יותר.
3). פריאו. כן, כולנו מכירות את הפתרון הזה, עכשיו צאי לדרך וחפשי לך אחד ממש יפה ולא דודתי. יש חיה כזו.

מדריך הסטיילינג המלא

מדריך הסטיילינג המלא

1. גלביה, טופ שופ, מחיר: 399 שקלים
2. עליונית, ג'אמפ, מחיר: 199 שקלים
3. בגד ים, אוברזון לקסטרו, מחיר: 299 שקלים
4. סנדלים, אנטיק באטיק לנומרו 13, מחיר: 1150 שקלים
5. תיק, מרשה בלרינה, מחיר: 99 שקלים
6. ליפ גלוס, סבון, מחיר: 39 שקלים
7. קרם פנים עם מקדם הגנה, בובי בראון, מחיר: 170 שקלים

השאירו תגובה

 

  • למה לשלם ביוקר ?
    השרות – חו"ל , המשלוח – מהיר , האחריות – ישראלית , המוצרים – איכותיים ובמידות הנכונות , מותגים ומעצבים – יש והמון !

    האתר .. הסטייל …המחירים…
    להיות מיוחדים זה ג'אפ !
    http://jaf.co.il
    מוזמנים לעקוב אחרינו….
    Visit JAF 's profile on Pinterest.

    מאת: חני |‏ 23 במאי 2015 | 09:00
  • כתבה די מפגרת, אין קשר בין הסוואת חלקי גוף לא רצויים לדחיפת המוצרים הלא קשורים שהחלטתם לייחצן.

    מאת: אורח |‏ 23 במאי 2015 | 06:56
  • התחרפנתם לגמרי והכל כדי לדחוף לנו פריטים במאות ואלפי שקלים. שמייצגות מודלים עם המון המון זמן פנוי. כשבעצם זו העבודה שלהן.

    מאת: אורח |‏ 22 במאי 2015 | 17:14
  • רוב הנשים לא לגמרי מרוצות מאיך שהן נראות. למה? ככה נולדנו. לא ידעתי שחוסר מרוצות מהגוף שלך הוא עניין מולד. איכשהו חשבתי שזה נגרם בעיקר מהאופן שבו גדלת, מהיחס של הסביבה, ומהאידיאלים שמקודמים בתקשורת. אבל היום למדתי משהו חדש, מהמדענית החוקרת שרונה בונד מטרסו.

    אז שרונה בונד מטרסו, יש לי רק דבר אחד לומר לך: את מטומטמת. למה? ככה נולדת. ואם לשפוט מהטקסטים שאת מנפיקה, זה כנראה בלתי הפיך. אבל יש מצב שאת מסתירה בצורה מופתית את הירכיים, אז עזבי, זה הרבה יותר חשוב

    מאת: האנושות לאן |‏ 22 במאי 2015 | 11:43
  • אני לא קראתי את הכתבה ואני גם לא אקרא אותה! מבזה מבזה מבזה!!!!! וזה אחרי הכתבה ה"מופתית" -"שחקי אותה רזה כמו בקהאם"! פאשן פורוורד היקרים , אני קוראת קבועה שלכם כבר מס' שנים, אבל לראשונה בתולדות יחסי עם האתר שלכם אני שוקלת לנטוש את האוניה. אני בת 30, מידה 40 ואוהבת כל חמוק וחמוק בגופי. מאידך גיסא, את האתר שלכם קוראות גם המון בנות טיפשעשרה עם ביטחון עצמי ברצפה, האתר שלכם נותן במה לכתבות שבעצם מאששות את חששותיהן של אותן בנות -"הגוף שלי לא לגיטימי, אני לא מושכת".
    אתם רוצים להתדרדר במדרון החלקלק שבו דוהרת תעשיית האופנה בשנים האחרונות? רוצים לקחת חלק בלהרוס לילדות קטנות את החיים? אני מאוד מקווה שלא. אני מקווה שתתפקחו ותורידו את הכתבה האיומה הזאת במהירות האפשרית. חבל שמי שהורסות את החיים לנשים אלו דווקא נשים אחרות

    מאת: אורח |‏ 21 במאי 2015 | 21:03