מתנה בשישי: שעון של סווטש

ספרו לנו כמה זמן לוקח לכם להתארגן בבוקר ותוכלו לזכות בשעון של סווטש

מאת  | ‏ 26 יוני 2014

בכל יום שישי נחלק מתנה מדליקה לגולשים מלאי הסטייל של FF. השבוע, תוכלו לזכות בשעון של סווטש. כל שעליכם לעשות כדי להשתתף בתחרות, הוא לספר לנו בתגובות על תהליך ההתארגנות שלכם בבוקר, כמה זמן הוא לוקח וממה הוא מורכב?

שווי המתנה: 499 ש"ח.

*הזוכה ייבחר מבין המגיבים לפוסט עד יום א', 14\6\29 בשעה 12:00.

**בכתיבת תגובה הנני מאשר\ת שקראתי את התקנון והסכמתי לדבריו.

ניתן להשיג ברשת חנויות סווטש ברחבי הארץ ובחנויות המורשות.

הזוכה בשובר בסך 500 ש"ח לרשת הילה משבוע שעבר היא אור, שסיפרה לנו מהו הטרנד האהוב עליה הקיץ:

"אין ספק שהטרנד האהוב עלי הקיץ הוא סגנון האינדי, הבוהו שיק והמעט זרוק. סוף סוף השכלנו להיות חכמים יותר ולשלב בקיץ הלוהט הזה שבא עלינו לטובה, סגנון שהוא גם אופנתי ומלא בשיק וגם, ובעיקר, נוח להפליא. הסיבה המרכזית שזה טרנד מבורך היא שהסגנון הזה למעשה משלב צבעוניות, אבל לא כזו שמעיקה ומבלבלת את העיניים, אלא כזו שמאפשרת לשלב פריטים צבעוניים, והמון, בהתאמה ובסטייל. זה סגנון שתכליתו היא שחרור, בדים נוחים, ובכך גם שובר בדרך כל מיני סטיגמות כמו שבשביל להיות יפה צריך לסבול. אז זהו שלא! סוף סוף יש לנו היכולת להתלבש בסטייל, להרגיש בנוח וקלילות, לשדר משהו אותנטי עם המון תעוזה ונוכחות ובעיקר מאוד מגוון – שילובים יצירתיים של חומרים, של השראות, הדפסים וצבעים, אקססוריז, בדים ושכבות. יש לנו הזדמנות נהדרת לחשוב קצת מחוץ לקופסא בכל הנוגע לאופנה, לעורר את הנפש האומנותית שבנו כי הרי אופנה זו אמנות, אין ספק, וליצור סגנון אישי שמחייב השקעה, אינטואיציות והרבה דימיון ושהתוצאה שלו תהיה אמירה אישית ומיוחדת".

השאירו תגובה

 

  •  וואו איך אני אוהבת את הבוקר, דבר ראשון אני אומרת על המיטה את תפילת מודה אני , ונוטלת את היידים ומברכת על נטילת יידים , אומרים שכל מי שעושה זאת דבר ראשון שהוא קם , זה ברכה ליום טהור ונקי , מצחצת שיניים מכינה קפה שחור עם חלב מדליקה את הטלויזה ויושבת ושותה בנחת את הקפה , לא מעניין אותי אם יש לי זמן או לא , את הקפה אני חייבת לשתות בנחת מול הטלויזיה וחייבת לראות חדשות בבוקר , גם שבנותיי היו קטנות הייתי עושה זאת , אין מצב שאני יוצאת מבלי לשתות ,

    מאת: ענת (דקלה) פחימה |‏ 29 ביוני 2014 | 09:09
  • כאחת שלא מחבבת בכלל בקרים, לרוב אני קמה לצלילי השעון המעורר המזכיר לי ש – היי, אין לך ברירה. תמיד יהיה שיר רגוע ברקע כדי שאוכל להתעורר לאט לאט. במקרה שאין עבודה או לימודים, יקיצה טבעית ונסיעה ספונטנית לארוחת בוקר עם חברה זו כמובן הדרך הכי מושלמת לפתוח את הבוקר.

    ההרגל הקבוע הוא לראות את הכלבה שלי, לילי, מתנשפת מולי בקשקוש זנב וחיוך ענק, מה שיותר מעורר אותי מקפה. בלתי אפשרי להישאר אדישים למראה כזה :) קצת ליטופים, כיף ולמקלחת. מתארגנת עם צחצוח שיניים וכו, בוחרת מה ללבוש מול הארון הפתוח ויוצאת עם לילי לטיול בוקר. חוזרת כדי לקחת כוס קפה ויוצאת לעבר תחנת האוטובוס אל הלימודים, כשכל זה לוקח בערך שעה וחצי.

    מאת: שיר אהרון |‏ 29 ביוני 2014 | 08:53
  • לא נראה לי שקיים זמן בעולם שמשתווה לצורך מהתאוששות של לילה. לא משנה מה עשית יום לפני, אם זה היה מסיבת פיג'מות שגלשה אל תוך השעות הקטנות או שינה חורפית מוקדמת ב-19:00 בערב.

    תמיד אני יקום מותשת כאילו עבדתי באיזה מכרה זהב (הלוואי!!!..) או במפעל נידח בסין.

    התארגנות הבוקר שלי יכולה להימשך אפילו שעתיים שלמות!!! כן, אני לא טובה במצבי לחץ!..

    אז הבוקר שלי לא מתחיל הקפה או עיתון אלא כמובן שבשעון מעורר!! בלעדיו אני לא קמה ואתם יכולים לשכוח ממני עד מאוחר. הוא מעיר אותי ומסמן לי שהגיע הזמן להתחיל את היום. אח"כ התרעננות באמבטיה, וכל הסיפור וישירות למטבח! להרתיח מים לנס קפה המיוחל. שהולך נפלא בצירוף שוטטות של "מה חדש" בפייסבוק ובאימייל, לקרוא, להחזיר תשובה, במידה ויש צורך, ולעבור הלאה לשלב הבא..

    בגדים, אני מהרגלי מאוד אוהבת שהכל מסודר, הבגדים אותם בחרתי ליום הבא, מונחים בשלווה על הכיסא מאתמול הערב, אבל תמיד-תמיד אני מוצאת את עצמי מחליפה את האאוטפיט שבחרתי, אולי זה המצב רוח, אולי זה המזג אוויר, לא ברור..

    אז אחרי התלבטויות קשות, שוב, אני מוציאה לנכון, או מתפשרת, יותר נכון לומר. מכינה את התיק ושאר הדברים ויוצאת לעוד יום, בתקווה, מבורך, שמח, ומלא בשורות טובות!!

    מאת: יעל |‏ 29 ביוני 2014 | 06:31
  • מכוונת ערב לפני שעון לשעות- 06:30,06:35.06:40,06:45 רק בפעם הרביעית שהוא מצלצל אני מרימה את עצמי מהמיטה, מצחצחת שיניים, שותה קפה שחור חזק, קוראת את כל הכתבות והרכילויות , ורק אז מתחילה להתארגן, שזה החלק הקשה שבעניין, לוקח לי שעה להסתדר,לבחור בגדים, להתאפר ,לסדר את השיער – שלא ממש הולך לי, יוצאת בשמונה וחצי בדיוק לעבודה עם עוד כוס קפה לדרך, עומדת בפקקים כמו כולם, ומקשיבה לדיסק של ביונסה, שפותח לי את הבוקר בצורה הכי שמחה ואנרגטית שיש! ומכאן רק מחכה שהיום יעבור בשלום!

    מאת: נועה |‏ 28 ביוני 2014 | 22:23
  • בוקר מתחיל בצלצול, לא משנה איזה צלצול זה,הוא הופך להיות הצליל השנוא עלי בעולם. אם אני קמה זה טוב ויפה אבל אם לא יבוא עוד צלצול. ועוד אחד. ועוד. מתישהו בין הצלצולים אני קמה תלוי מה אני עושה היום. לפעמים אני לא מצליחה ורעשים אחרים מעירים אותי. לפעמים אני פשוט קמה לבד מאוחר, מסתכלת על השעון לרגע , קופצת מהמיטה במהירות ומקבלת סחרחורת קלה. הכל תלוי כמובן- מה אני עושה היום. אחרי שאני קמה אני מתארגנת קצת ומגיע הרגע לבחור בגדים, הראש שלי מתחיל לחשוב ולעבד נתונים, מזג אויר, המקום שאהיה בו היום, מה בארון, מה בכביסה, מה מתחשק לי, מה מתאים למה שמתחשק לי… בסופו של דבר לאחר התאמות ומחשבות על כל פרט (מנעל, שעון ועד כובע) אני מתלבשת במהירות רצה למטבח לארגן אוכל ליום שמחכה לי, שמה משקפי שמש זורקת מבט למראה, נועצת מפתח בחור ויוצאת ליום חדש.

    מאת: ש.ה. |‏ 28 ביוני 2014 | 22:18
  •  אימא שלי החליטה בגיל 37 שלא מספיק לה התואר הראשון והתעודות בכלכלה, היא רוצה להיות רואת חשבון, להגשים חלום . היא נרשמה לאוניברסיטה במרכז בלי להסס והתחילה לחרוש עוד לפני ההרצאה הראשונה . היא אוטוטו סוף כל סוף בחורף הקורס ניגשת למבחני הלשכה ועכשיו היא יושבת ימים ולילות ומתרגלת חומר . אבל כל השלוש שנים האחרונות , היא למדה, עבדה ככלכלנית , גידלה שתי בנות מתבגרות שזה לא קל ודאגה לבית . היא מצאה איך לחלק את השעות בין העבודה הבעל הלימודים והילדים . זה דורש ממנה ללכת לישון בשעות שרוב האנשים כבר חולמים את החלום העשירי שלהם . כדי להגיע לאוניברסיטה בזמן היא צריכה לצאת פעמיים בשבוע מהבית ב6 בבוקר …ככה זה כשגרים בצפון. ומעולם היא לא הייתה אישה של בוקר, בהתחלה היא הייתה קמה בחמש וכל הבית היה מתעורר מקולות הפן והעקבים . מתארגנת טיפ טופ בשעה ויוצאת מרוצה . אבל הלימודים נהיו קשים יותר והעומס רק גדל ואין מה לעשות זה מעייף …היום היא מרשה לעצמה להתארגן זריז ברבע שעה, מוותרת על פן ומסתפקת המסקרה ותאמינו לי היא עדיין ניראת נפלא . הסוד שלה טמון בדברים הקטנים והמהירים שפשוט עושים את ההבדל כמו שמלה מחמיאה או עקבים יפים . אימא שלי היא הוונדר וומן האמיתית !

    מאת: Jenny |‏ 28 ביוני 2014 | 21:22
  •  תהליך ההתארגנות שלי בבוקר נמשך כשעה.. כאשר הוא מתחיל בעניינים השגרתיים של צחצוח השיניים וסידור השיער.. לאחר מכן עוברת לפחות חצי שעה שבה אני סוקרת את הארון לאורכו ולרוחבו בניסיון נואש לבחור מה ללבוש. אם יש משהו עליו לא אוכל לוותר הוא ארוחת בוקר עשירה ותה ירוק בבוקר (אני מכורה!) לפני שאני יוצאת לעיסוקיי אני אוהבת להירגע כמה דקות מול המחשב בסקירת הפייסבוק האינסטגרם ומאקו כמובן (גם לזה אני מכורה). בימים שאני קמה מותשת על צד שמאל אני אוהבת להתקלח מקלחת ארוכה לפני שאני יוצאת מהבית. מה שכן, יש לי נטייה לאחר ולא לשים לב לזמנים לכן השעון המהמם של סווטש יוכל מאוד לעזור לי בארגון לוח הזמנים וגם יזכה אותי בשבוע מהמם שמתחיל ברגל ימין ! :)

    מאת: אולגה |‏ 28 ביוני 2014 | 18:04
  •  תהליך ההתארגנות שלי בבוקר נמשך כשעה.. כאשר הוא מתחיל בעניינים השגרתיים של צחצוח השיניים וסידור השיער.. לאחר מכן עוברת לפחות חצי שעה שבה אני סוקרת את הארון לאורכו ולרוחבו בניסיון נואש לבחור מה ללבוש. אם יש משהו עליו לא אוכל לוותר הוא ארוחת בוקר עשירה ותה ירוק בבוקר (אני מכורה!) לפני שאני יוצאת לעיסוקיי אני אוהבת להירגע כמה דקות מול המחשב בסקירת הפייסבוק האינסטגרם ומאקו כמובן (גם לזה אני מכורה). בימים שאני קמה מותשת על צד שמאל אני אוהבת להתקלח מקלחת ארוכה לפני שאני יוצאת מהבית. מה שכן, יש לי נטייה לאחר ולא לשים לב לזמנים לכן השעון המהמם של סווטש יוכל מאוד לעזור לי בארגון לוח הזמנים וגם יזכה אותי בשבוע מהמם שמתחיל ברגל ימין :)

    מאת: אולגה |‏ 28 ביוני 2014 | 18:03
  •  עם מקלחת חצי שעה, אם התקלחתי לפני השינה אז 15-20 דקות מספיקות לי. שירותים, פנים, שיניים, בגדים, לוודא שהכל בתיק, לשתות משהו ולצאת מהבית! אני לא מתאפרת או מחליפה תכשיטים כל יום, מה שעליי עליי תמיד (עגילים, שרשרת ושעון שנשבר לאחרונה לצערי) יש לי ליפסטיק בתיק, וזהו. בשבילי הבוקר הוא לא הזמן להנות מהיום, או לקחת את הזמן, בשבילי הבוקר הוא זמן לחץ, להספיק הכל בזמן, להגיע ליעד בזמן וזהו. שעות ההירגעות שלי, בהן אני יושבת בחוץ ובוהה הן שעות הערב/לילה המאוחרות. אחרי שהיום נגמר ויש קצת שקט, ואין לאן למהר.

    מאת: דיאנה |‏ 28 ביוני 2014 | 16:12
  •  הבוקר שלי בדרך כלל מסודר לפי לו"ז קבוע, קמה, מצחצחת שיניים ושוטפת פנים כדי להתעורר כמו שצריך, לאחר מכן אני חוזרת לחדר שלי פותחת את הארון בוחרת בגדים, מתלבשת ואז מתחילה באיפור ושיער,שמה קרם פנים וקרם עיניים, לאחר מכן מייק אפ, סומק, מסקרה ואודם בצבע טבעי, מסדרת את השיער עם מחליק בצורה מסודרת, כך שישאר מסודר לכל היום ולאחר שסיימתי את שגרת הטיפוח היומית שלי אני מכינה לי ארוחת בוקר לרוב כריך שאותו אני לוקחת איתי ליום הלימודים במכללה, ובקבוק מים, מכינה לי כוס של תה ויוצאת לדרך.

    בדרך ככל לוקח לי שעה להתארגן בבוקר, לפעמים קצת יותר אם לוקח הרבה זמן לבחור בגדים ולפעמים פחות אם בחרתי כבר בגדים יום לפני.

    מאת: נוי |‏ 28 ביוני 2014 | 15:58
  •  כל בוקר אני קמה לפני 5. שותה קפה שחור, מפעילה מכונת כביסה-אם צריך, יוצאת להליכה בת שעה פחות או יותר ,שלווה, מחשבות, תכנונים ובעיקר שקט בדרך. הכי מדהים לי. חוזרת מכינה דייסת קוואקר לבני הבית האהובים.יורדת עם הכלבה .הבגדים מוכנים ערב לפני בדרך כלל. נכנסת למקלחת ארוכה ומעוררת, או אז לוקחת את הפירות ששטפתי, את הכריכים שהכנתי לי.שמה בסלסלת האופניים ורוכבת באופניים 1/4 שעה למשרד בקמפוס. אוהבת את הבקרים. כשאני עושה כל זאת, החצי הטוב שלי, מבשל את האוכל לצהריים לילדודס. :)

    מאת: יפית ארז |‏ 28 ביוני 2014 | 14:48
  •  אני קמה בכל בוקר בשעה חמש

    מצחצחת שיניים, מסתרקת ומתחילה להתלבש

    נכנסת למטבח , שותה נס ולוקחת גם סיגריה לחשש.

    מתאפרת, מתאבזרת ומתיזה בושם בריח משכר

    ואת הבית ממהרת לעזוב בשש ורבע כי צריך להשתכר.

    לוקחת אוטובוס לתחנת רכבת "השלום"

    שם קוראת ברפרוף את העיתון "ישראל היום"

    אח"כ קונה מיץ תפוזים טבעי סחוט

    ואוכלת חטיף גרנולה כי חשובה לי הבריאות !

    כשמגיעה הרכבת אני תופסת מקום שקט

    ונהנית מנוף הדרך המהפנט

    בהגיעי ליעד לוקחת מונית שירות למקום העבודה

    מחתימה כרטיס בשבע וכך מתחיל לו עוד יום עבודה :-)

    מאת: אילנה |‏ 28 ביוני 2014 | 12:23
  • קודם כל על הבוקר שותה שתי כוסות מים צלולים, עושה חצי שעה של מדיטציה ויוגה, שותה כוס תה צמחים עם דבש ולימון, יוצאת להליכה קצרה וחוזרת לאכול ארוחת בוקר קלה של יוגורט עיזים וגרנולה. יום שמתחיל ככה ממשיך כולו רגוע יותר, בריא יותר ועם אנרגיות טובות ורואים את זה על הפנים וגם על הגוף

    מאת: מירי חייט |‏ 28 ביוני 2014 | 08:29
  •  

    מאת: אורח |‏ 28 ביוני 2014 | 07:31
  •  לי לוקח 15 דקות בדיוק-

    2 דקות לכבות את השעון :/

    2 דקות לפיפי

    5 דקות להתקלח

    2 דקות לצחצח שיניים

    2 דקות להתלבש (הכל מוכן מראש(: )

    דקה לשם קרם פנים

    דקה לליפסטיק וסומק

    ו ל צ א ת ………….

    מאת: מירה גולדנר |‏ 27 ביוני 2014 | 23:50
  •  זמן ההתארגנות שלי בבוקר הוא נקבע על ידי דבר אחד, אם שתיתי קפה או לא, אם שתיתי קפה הבוקר יתחיל מדהים ורגוע ותוך חצי שעה של איפור ושיער ולבוש אני יהיה מוכנה, אבל אם אני מתעוררת טיפה באיחור ולא מספיקה לשתות את הקפה של הבוקר, אני יהיה לחוצה וכל דבר יקח לי הרבה יותר זמן ובלחץ ובעצבים ,וכמובן שיצא עקום ובלי קפה אני יכולה להתארגן לפחות שעה בגלל שהעיניים שלי יהיו עצומות והראש עדיין לא יעבוד, בקיצור אני לא פותחת את הבוקר ללא קפה(ועוגיה)..

    מאת: נועה |‏ 27 ביוני 2014 | 21:10
  • זמן ההתארגנות שלי בבוקר הוא נקבע על ידי דבר אחד, אם שתיתי קפה או לא, אם שתיתי קפה הבוקר יתחיל מדהים ורגוע ותוך חצי שעה של איפור ושיער ולבוש אני יהיה מוכנה, אבל אם אני מתעוררת טיפה באיחור ולא מספיקה לשתות את הקפה של הבוקר, אני יהיה לחוצה וכל דבר יקח לי הרבה יותר זמן ובלחץ ובעצבים ,וכמובן שיצא עקום ובלי קפה אני יכולה להתארגן לפחות שעה בגלל שהעיניים שלי יהיו עצומות והראש עדיין לא יעבוד, בקיצור אני לא פותחת את הבוקר ללא קפה(ועוגיה)..

    מאת: נועה |‏ 27 ביוני 2014 | 21:09
  •  ואי לי יש בעית בוקר. מכוונת שעון שעה לפני ו45 דקות לפני היציאה. מנקרת עוד רגע קמה ואז בעית הלבוש . יש לי בארון מכנסים במידות משתנות מxs ועדm מתחילה למדוד בהתאם לבטן שהתנפחה מהאוכל שנטרף באישון לילה . שמה טי שרט ואז לשתות קפה בכיף.יורדת והופס שכחתי טלפון . ושוב יורדת ונזכרת המפתח על השולחן. .כן אני מאלה ועד שיוצאת בבוקר מהבית זה כמו נצח. והאיפור?בדרך נמרח .

    מאת: אביבית |‏ 27 ביוני 2014 | 20:33
  •  אני בבוקר מנסה לנצל כל דקה אפשרית של שינה. תוך 10 דקות אני יוצאת מהבית אחרי שצחצחתי שיניים ולקחתי אוכל לבסיס. תמיד לפני שאני עולה על הרכבת יש לי עשר דקות פנויות לסדר קצת את השיער ולהתאפר )אם בא לי באותו יום.(

    מאת: יעל |‏ 27 ביוני 2014 | 18:56
  •  בבוקר של יום עבודה רגיל אני קמה בסביבות שש ויוצאת בשבע, הבגדים מוכנים מהלילה, גם הפרי שאני רוצה לקחת, שמה מים בקומקום, שופכת לכוס תרמית, שמה תה ירוק לכמה דקות, מצחצחת שיניים, מכינה סנדוויץ', מתרחצת, מתלבשת ולעבודה… התלמידים מחכים לי. אם הייתי יכולה לישון עם הבגדים הייתי עושה זאת

    מאת: סיון קאשי |‏ 27 ביוני 2014 | 17:59
  • במהלך הטירונות ההתארגנות לוקחת 3-4 דקות מתוך 7;

    1-2 דקות; שוק, התאפסות ומחשבה על איפה אני ומה צריך לעשות.

    3-6 דקות; לבישת מדים על החולצה הלבנה שישנתי איתה, מיימיה וכובע, נעילת הנעליים הצבאיות, נשק, ריצה לשירותים לצחצוח שיניים מהיר ביותר.

    דקה 7; ריצה לרחבת המסדרים עם שיער פרוע, ופעם אחת גם בלי הדיסקית שנפלה בשינה. שעה ביציאה.

    מאת: איילת |‏ 27 ביוני 2014 | 17:49
  •  אני לא מהמתאפרות ולכן לוקח לי שלוש דקות להתקלח בבוקר ועוד שבע דקות להתלבש ולנעול נעליים :)

    מאת: דניאל |‏ 27 ביוני 2014 | 16:11
  • כל יום בשעה חמש וחצי, מתקלחת (מתלבשת בגדי ספורט), שותה את הנס שלי.. ויוצאת עם הכלב לריצת בוקר (06:30) נכנסת למקלחת (שוב), מתלבשת לעבודה ומעירה את הילדים (בערך 7:15) מתאפרת ויוצאת לעבודה.. (7:30) -בוקר טוב.

    מאת: טובה |‏ 27 ביוני 2014 | 15:58
  • אני יכולה לומר שזו שאלה קצת מכשילה כיוון שלכל אחד יש את לוח הזמנים שלו.

    בכל אופן אספר על עצמי, לא רק שקשה לי להתארגן על הבוקר אלא בנוסף אני אפילו לא מצליחה לקום בבוקר!!

    אני יכולה לומר בלב שלם שאני כלל לא תיפוס של בוקר והנה ההסבר:

    בכל בוקר שאני פותחת את העיניים, בשבילי זו מלחמה משל עצמה. אני שמה את השעון מעורר בשעה 6:30 6:32 6:34 6:36 וככה עד שבע ללא צחוק!

    כמובן שפותחת את הבוקר בקפה ש-טיפה מעורר לי את החושים, ולאחר מחשבות רבות שצצות בראשי (לקום? אבל אני עדיין עייפה! אבל אם לא אז האחר לי לעבודה.. ) וככה אני פותחת כל בוקר דיאלוג עם עצמי, מנסה להחליט אך לא כל הצלחה.

    ולאחר שאני קמה צ'יק צ'אק מתארגנת, מתלבשת, מתאפרת, ועושה מעקף כלל יסודי. והנה אני כבר בדרכי סיום לתחילה של עוד יום חדש ונפלא שמתחיל אולי ברגל שמאל אבל נגמר עם חיוך רחב על הפנים (:

    מאת: נטע |‏ 27 ביוני 2014 | 15:53
  • להלן תהליך ההתארגנות שלי בבוקר שגרתי

    זה פשוט .. תנסו לעקוב אחרי זה מהיר..

    אז אני קמה מדי יום ב 6 בבוקר מעירה את הילדות ושוב מעירה נו קומו בבקשה

    מדליקה את המזגן מחממת את הקומקום

    חותכת ירקות חוזרת לבדוק מה עם הילדות אוי הם עדיין במיטות

    מתחננת מאיימת מבקשת וצועקת כן אני צועקת!

    והנה הם קמות מהמיטה גוררות רגלים והולכות לצחצח שיניים מפרידה מריבה

    מאיימת שהנה אני תכף מענישה

    מכינה שתיה חמה מסרקת וקולעת צמה ועוד אחת

    מכינה כריכים מתבלבלת בתיקים

    וצועקת נו תזדרזו תכף אתן מאחרות

    מסיימת לארגן את הילדה לגן ואת התאומות לפעוטון

    כן ..כן.. הרי יש לי שלוש בנות ופה תמיד שמח ונעים

    לוקחת את התאומה הראשונה ומחליף לה חיתול

    רצה אחרי התאומה השניה וגורבת לה גרביים בחזרה

    בין לבין שותה איזה קפה שכבר מזמן לא חם שותפת את הפנים במהירות שיא ומצחצחת שיניים במברשת החשמלית

    הזמן טס והשעה כבר 7:15 בבוקר אני מעירה את בעלי משינת היופי שלו וטסה לעבודה….

    מאת: עליזה |‏ 27 ביוני 2014 | 14:10
  • כמו תמיד, אני מתחילה את היום שלי בלפחות 5 דקות שבהן אני פשוט שוכבת במיטה ומשכנעת את עצמי שאני כבר לא עייפה ושהגיע הזמן לצאת מהמיטה. אחרי זה אני עושה את דרכי לאמבטיה למקלחת קצרה בשביל להתרענן ולאחר מכן מתחילה ברוטינה היומית שלי. בזמן שאני מצחצחת שיניים ושוטפת פנים, אני אוהבת להפעיל באייפון את הפלייליסט שהרכבתי לעצמי שנקרא בפשטות "קיץץץ" ומכיל שירים קופצניים וכיפיים שהופכים את תהליך ההתארגנות לזורם וכיפי!

    עם כמה שאני בעד המראה הטבעי והכל, עור הפנים שלי הוא עדיין לא הכי מושלם שיש, אז אני נאלצת למרוח מעט מייקאפ ולהתאפר כדי להיראות אנושית עד כמה שאפשר… שלושת הדברים שאני לא אוותר עליהם בכל מה שנוגע לרוטינת האיפור שלי הם עיפרון לגבות, איילינר ומסקרה! אחרי שאני מסיימת איתם אני אוספת את השיער לקוקו מרושל, והכה מזוהה שלי, ועושה את דרכי לארון הבגדים. אז אני מחליפה את הפלייליסט באייפון לטובת mtv ורוקדת ושרה לי בזמן שאני בוחרת מה ללבוש. בכל מה שנוגע לבגדים אני אוהבת בייסיק, אז אני נוטה ללבוש בעיקר לבן ושחור ומוסיפה נגיעות של צבע עם הנעליים, התיק או השפתון.

    אני לא בדיוק טיפוס של ארוחת בוקר, אז אחרי שאני מסיימת לארגן לעצמי את התיק, אני תמיד זורקת לתוכו איזה חטיף אנרגיה או שניים להמשך היום, מורחת קצת לובלו על השפתיים, יוצאת מהדלת ומתחילה את היום!! ^^

    כל התהליך לוקח לי בסביבות השעה ככה אבל תמיד מרגיש לי שזה עובר כל כך מהר!

    מאת: שלי |‏ 27 ביוני 2014 | 13:36
  •  בבוקר לוקח לי 40 דקות להתארגן. תחילה אני מתלבשת, ומנסה לעשות זאת בשקט בשקט כדי שבן זוגי לא יתעורר, ואז הולכת לשירותים. בהמשך, אני מכינה לי צלחת קורנפלקס וקוואקר עם חלב ואוכלת תוך כדי שאני מתעדכנת ב-MAKO מה חדש.

    כעת אני יכולה להכין לי קופסת אוכל, לצחצח שיניים, להסתכל בשעון.

    אם יש לי עוד כמה דקות, אני חוזרת למיטה לעוד חיבוק אחרון.

    ואז יוצאת מהבית, לעוד יום חדש ומפתיע.

    מאת: יעל נ |‏ 27 ביוני 2014 | 12:56
  •  האמת שזה תלוי מתי אני קמה..ככל שאני קמה יותר מוקדם זמן ההכנה מצטמצם. העיקרון שמנחה אותי הוא לישון יותר ולכן שקמים בחמש וחצי מתארגנים כמה שיותר מהר..כשקמים בנחת גם ההתארגנות לוקחת לאט ובנחת.. הדבר המרכזי שמנחה את התארגנו הוא הקפה. זמן שתיית קפה + כל השאר..

    מאת: הודיה |‏ 27 ביוני 2014 | 12:55
  •  אני כמה ב5 וחצי בבוקר . יש שקט והעולם מרגיש רק שלי. שותה קפה ויוצאת לרוצה.

    מאת: ליאור |‏ 27 ביוני 2014 | 12:41
  •  זמן ההתארגנות שלי בבוקר תלוי לחלוטין במצב הרוח האופנתי שבו אני מתעוררת. לשמחתי אין לנו בעבודה קוד לבוש נוקשה ואני יכולה לגוון בבחיורת הלבוש שלי. רק בפעמים נדירות אני מצליחה להחליט בערב שלפני מה אני אלבש למחרת לעבודה. אני לרוב לא יכולה לצפות איזה מוד אופנתי ישרה עלי בבוקר – רומנטי, ספורטיבי, רוקרי, בוהו, אלגנטי…הכל תלוי באיך ישנתי, מה חלמתי ואיך קמתי באותו בוקר, האם השיער שלי מסתדר באותו יום וכמה אנרגיות יש לי ליום החדש. גם את הצבע של הבגדים קשה לי לבחור מראש, לכל מוד יש צבע משלו ואם הם לא מתואמים זה עלול להשפיע על כל היום שלי. הבעיה הכי גדולה נוצרת כשאין לי שום מוד ואז הבחירה יכולה לקחת אפילו חצי שעה. בימים רגילים אני בדרך כלל יוצאת מהבית תוך 20 דקות מהרגע שקמתי אם אני בוחרת לוותר על קפה בבית, אבל בימים פחות מוצלחים זה יכול לקחת גם שעה שגם בסופה לא בטוח שאני לחלוטין שלמה עם הבחירה…

    מאת: אלה |‏ 27 ביוני 2014 | 12:37
  •  

    מאת: אילי |‏ 27 ביוני 2014 | 11:28
  •   האמת שאני אדם של בוקר. לא משנה כמה ישנתי בלילה, אני קמה מיד עם הצלצול הראשון לכבות את השעון המעורר. קודם כל מצחצחת שיניים ושוטפת פנים להתרעננות.

    בגלל שאני אדם מאוד מתלבט, אני תמיד מכינה ערב מראש תיק מאורגן וחושבת מה ללבוש, ככה שההתארגנות שלי מתמצה בעשרים דקות לכל היותר (בקיץ.. כי בחורף יש עוד כמה שכבות ללבוש). דבר ראשון אני שמה את השעון שלי כדי להציץ מדי פעם שאני לא מאחרת. אם יש משהו שאני לא אוהבת, זה בזבוז זמן ואיחורים.

    אני מתלבשת, מתאפרת בקלילות עם קצת סומק ואייליינר, ועונדת תכשיטים. לפעמים מתחשק לי גם להכין קפה, ולשתות בין לבין.

    מיד אחר כך אני יוצאת ומעדכנת בפייסבוק ובחדשות בדרך לעוד יום באוניברסיטה.

    מאת: אלכס |‏ 27 ביוני 2014 | 11:03
  •  האמת שאני אדם של בוקר. לא משנה כמה ישנתי בלילה, אני קמה מיד עם הצלצול הראשון לכבות את השעון המעורר. קודם כל מצחצחת שיניים ושוטפת פנים להתרעננות.

    בגלל שאני אדם מאוד מתלבט, אני תמיד מכינה ערב מראש תיק מאורגן וחושבת מה ללבוש, ככה שההתארגנות שלי מתמצה בעשרים דקות לכל היותר (בקיץ.. כי בחורף יש עוד כמה שכבות ללבוש). דבר ראשון אני שמה את השעון שלי כדי להציץ מדי פעם שאני לא מאחרת. אני מתלבשת, מתאפרת בקלילות עם קצת סומק ואייליינר, ועונדת תכשיטים. לפעמים מתחשק לי גם להכין קפה, ולשתות בין לבין.

    מיד אחר כך אני יוצאת ומעדכנת בפייסבוק ובחדשות בדרך לעוד יום באוניברסיטה.

    מאת: אלכס |‏ 27 ביוני 2014 | 11:01
  •  השעון מצלצל,כבר 7:10,החלק המבאס של היום,צריך לקום…אוף…אבל מה נעשה

    אז אני קמה,אומרת 'מודה אני' במיטה והולכת לשטוף פנים.

    אחרי זה מגיע החלק הקשה ביותר:מה ללבוש?? אז בגלל שאני בבית ספר אין לי כל כך ברירות,מוציאה במהירות גינס,חולצת בית ספר,ואולסטאר.

    הולכת למטבח להכין לי נס,ורק אז אני מרגישה שהבוקר שלי התחיל… צריך למהר עוד 10 דקות אני צריכה לצאת לאוטובוס-מוציאה את תיק האיפור שמה במהירות פודרה ,סומק וקצת מסקרה,והכי חשוב את הבושם האהוב עלי-אליאן ויוצאת לדרך… שיהיה יום טוב

    מאת: רוית |‏ 27 ביוני 2014 | 09:31
  • תהליך ההתארגנות שלי בבוקר אורך כ-3/4 שעה וזה מפני שאני מורה וחייבת להגיע בזמן! צחצוח שיניים, בגדים, כוס שוקו (כן, אני היחידה בחדר המורים שלא שותה קפה…) ובחצי השנה האחרונה גם נשיקה לבעלי שלוחץ על ה"נודניק" בטלפון הנייד שלו מס' פעמים :-)

    מאת: אורית גלנדר |‏ 27 ביוני 2014 | 08:58
  • קמה, עושה קפה, רואה מבזק חדשות שכולם פה כלומר בסדר כולם פה חיים, מוסיקה ברקע עדיפות לשנות ה-60, רבע שעה מקלחת ברבאק, חמש דקות להמרח בכל קרם אפשרי להרגיש נקייה שניה לפני יוצאים לסירחון האורבני, חמש דקות להתלבש אחרי סקירה קצרה של הארון ואיך אני רוצהל לתקוף את היום הזה, עשר דקות איפור, איילינר מסקרה וקרם לחות עם מייק עם מייק אפ להקלה על העור, מעט מעט סומק, קרם לחות לשיער בחום הזה של תל אביב ויאללה קסדה על הראש, לסגור טלוויזיה, לוודא שהכל סגור וקדימה אל תלאות היום.

    מאת: רחלי |‏ 27 ביוני 2014 | 08:30
  • כמעט כל בוקר אני מתקשה להתעורר, אחרי הכל למי יש כוח לקום אחרי 6 שעות שינה בתור סטודנט. עם זאת אני עושה את זה כמו גדולה.

    רואה שיש לי עשרים דקות עד שאני אמורה להפגש עם חברתי לכיתה וללכת ביחד ללימודים(לפעמים שתינו מבקשות הארכת זמן עד המפגש):

    1.אני מתעוררת ורצה לשירותים.

    2. מצחצחת שיניים שוטפת פנים וכמובן מסתרקת.

    3. מתלבשת ועונדת את התכשיטים המתאימים לביגוד של היום.

    4.שמה קרם לחות עם מקדם הגנה, דאודורנט ובושם.( לצערי לא מספיקה להתאפר).

    5.מכינה משהו לאכול בזמן שנשאר וממלאת בקבוק שתייה לגוף ולנשמה.

    וזהו אני מוכנה לעוד יום נפלא :)

    מאת: סבטלנה רוזנברג |‏ 27 ביוני 2014 | 08:30
  •  מאחר וכל הדברים אני מכינה אותם ערב קודים אז באמת לוקח לי עד 10 דקות לקום להתרחץ להסתרק לשים קרם פנים להתלבש ואפילו לשתות כוס קפה כך עשיתי כשהיו לי ילדים קטנים וגם כך אני עושה כשיש לי נכדים מקסימים שבת שלום לאה

    מאת: לאה הרש |‏ 27 ביוני 2014 | 08:13
  •  זה המוטו שלי בחיים , ולא משנה כמה קשה לי

    מאז ומתמיד חשוב לי להתחיל את הבוקר בחיוך

    זה עושה לי טוב לנשמה שלי וגם לנשמות של הסובבים

    אותי.

    את הבוקר אני מתחילה מאוד מוקדם , אני אוהבת

    את הדממה של הבוקר, את ציוץ הציפורים , אם הם

    שמחים , למה שאני לא אהיה.

    מקלחת , קפה , וברקע אני שמה בווליום נמוך נעימות

    ב 7.15 אני קבוע מתקשרת לשאול לשלומו

    של אבא שלי ולאחר מכן מתאפרת מתלבשת ויוצאת

    לעבודה, בדרך אני קונה קצת דברי מאפה

    (לא בשבילי) לעובדים בחברה שלי , לעשות גם

    להם טוב בנשמה.

    ככה בכל בוקר כבר שנים רבות

    זה מה שנותן לי כוח להמשך היום

    מאת: מירה |‏ 27 ביוני 2014 | 07:33
  •  אני לגמרי בן אדם של בוקר. חברות שלי תמיד צוחקות עליי שגם אם אלך לישון בשתיים אקום מקסימום בשמונה ביקיצה טבעית. אני מתעוררת בקפיצה ומתארגנת בכיף יחסית מהר. אוהבת להתפנק בבוקר, להסתדר להתאפר ולהרגיש הכי טוב שיש, מתיזה בושם ומרגישה רעננה. אני מתארגנת בזמן של חצי שעה גג אבל ברור שבשביל בעלי אני הבן אדם שמתארגן הכי לאט בעולם ;-)

    מאת: יעל |‏ 26 ביוני 2014 | 20:54
  •  אין ספק שהבוקר שלי – במיוחד עכשיו כתלמידת תיכון, הוא רגוע .. בחופש, הבוקר מתחיל בסביבות העשר, כאשר אני קמה ושותה ישר משהו מתקתק וצחצוח שינים- כמובן. לאחר מכן אני בודקת את האינסטגרם וה"whatsupp" , קצת חדשות ובלוגי אופנה, ומשם היום משתנה.

    במהלך הלימודים אני קמה בסביבות 6:30-7:20 תלוי איך אני מגיעה לבית הספר, השגרה יחסית דומה רק בקצב יותר מהיר מהחופש.

    אין ספק שהחיים של תיכוניסטים די טובים.

    מאת: יובל ג'ייד |‏ 26 ביוני 2014 | 20:05
  • כל בוקר אני מתחילה לעבוד מוקדם בשש וחצי, למרות זאת אני לא מוותרת על ארוחת בוקר מפנקת שכוללת פירות טריים, יוגורט דל שומן, גרנולה, שקדים ומיץ תפוזים סחוט, לאחר מכן אני נכנסת למקלחת מפנקת עם כל הסבונים והריחות האהובים עליי… מייבשת את השיער, תכשיטים, איפור, בגדים (שנבחרו בקפידה ביום לפני), נשיקה לבעל, בושם וניל ויוצאת! אני אוהבת להראות טוב גם בימים קשים ולחוצים, זה תמיד משפר את המצב רוח, כפי שאמרה קוקו שאנל "איש אינו צעיר אחרי גיל ארבעים, אך יש בכוחו להיות בעל הופעה שאין לעמוד בפניה בכל גיל" אומנם אני עוד לא בת ארבעים אך מיישמת את זה כבר מעכשיו;)

    מאת: תמר |‏ 26 ביוני 2014 | 17:02
  •  האמת בדרך כלל אני אדם די מסודר בעיקר עם לוחות זמנים ,בתור רופאת ילדים בבית חולים אני פשוט חייבת להיות ;חס וחלילה לאחר לביקור בוקר במחלקה או לבדיקות .

    בדרך כלל אני קמה שעתיים ליפני שעת ההתייצבות שלי כדי להספיק להתארגן ולא ליראות ממורטת -אף אחד לא רוצה רופא עייף , נכון? ואכי חשוב להתקלח מקלחת ארוכה ונעימה שתהיה לרוב הפינוק היחיד שלי עד חמש – וחשוב מאוד לארגן גם את שני הילדים היקרים שלי, זה שילדתי וזה שאיתו התחתנתי;) האחד לגן חווה והשני לאינטל,

    ואז אחרי שכולם מאורגנים מתחיל המרוץ האמיתי : האם אני האקוף את הפקקים והנצח את השעון או שהוא חלילה יצא וידו על העליונה.

    כן , ליפעמים זה באמת קשה אבל תאמינו לי ,אין בעולם דבר מספק יותר מחיוך של ילד קטן שהיה חולה ובעזרתי -וגם בזכות שאר הצוות כמובן-מרגיש שוב טוב… זה שווה את הכול!

    מאת: אפרת .ל. |‏ 26 ביוני 2014 | 17:01
  • כל בוקר אני מתחילה לעבוד מוקדם בשש וחצי, למרות זאת אני לא מוותרת על ארוחת בוקר מפנקת שכוללת פירות טריים, יוגורט דל שומן, גרנולה, שקדים ומיץ תפוזים סחוט, לאחר מכן אני נכנסת למקלחת מפנקת עם כל הסבונים והריחות האהובים עליי… מייבשת את השיער, תכשיטים, איפור, בגדים, נשיקה לבעל, בושם וניל ויוצאת! אני אוהבת להראות טוב גם בימים קשים ולחוצים, זה תמיד משפר את המצב רוח, כפי שאמרה קוקו שאנל "איש אינו צעיר אחרי גיל ארבעים, אך יש בכוחו להיות בעל הופעה שאין לעמוד בפניה בכל גיל" אומנם אני עוד לא בת ארבעים אך מיישמת את זה כבר מעכשיו;)

    מאת: תמר |‏ 26 ביוני 2014 | 17:01
  • קשה להאמין, אבל… תהליך ההתארגנות שלי בבוקר נמשך כשעה וחצי! כל בוקר אחרי שאני מצליחה להפיל את עצמי מהמיטה ואחרי הקפה המעורר, מתחיל התהליך המתסכל של בחירת אאוטפיט: אני נזכרת באיזו חולצה שכבר הרבה זמן לא ראיתי ומתחילה לחפש. לא מוצאת בארון. אני מסתכלת על החבל. בערימת הבגדים שעדיין לא קיפלתי. בערימת הבגדים על הכיסא בחדר. מוצאת את החולצה בארון. מחפשת מכנסיים. מוצאת זוג שאני אוהבת. החולצה לא מתאימה. ראיתי חולצה מתאימה בערימת הבגדים הלא מקופלים. או אולי היא היתה בארון? על החבל? מוצאת חולצה. היא מקומטת. לובשת אותה ו"מגהצת" את הקמטים עם קצת מים. נראה לי בסדר. עכשיו נעליים. לא אלה… לא אלה… נו, איפה הנעליים שאני מחפשת? אני אאחר בסוף! הנה הנעליים. שרשרת ארוכה? קצרה? זהב? כסף? נבחרה שרשרת. נשאר רק להתאפר… כל יום אני מבטיחה לעצמי, שהיום בערב אסדר בגדים למחר. נו, טוב, נתחיל עם זה מחר. מבטיחה

    מאת: אריאל |‏ 26 ביוני 2014 | 16:42