מתנה בשישי: 500 ש"ח ל- Asaf & Tomer

ספרו לנו מתי הכי הובכתם לפני ההורים של בן\בת הזוג ותוכלו לזכות ב500 ש''ח ל-Asaf & Tomer

מאת  | ‏ 13 מרץ 2014

בכל יום שישי נחלק מתנה מדליקה לגולשים מלאי הסטייל של FF. השבוע, תוכלו לזכות ב500 ש"ח לרכישת אביזרים ותכשיטים של המעצבים Asaf & Tomer. כל שעליכם לעשות כדי להשתתף בתחרות הוא לספר לנו בתגובות מהו המקרה הכי מביך שקרה לכם לפני ההורים של בן\בת זוג.

שווי המתנה: 500 ש"ח

*הזוכה ייבחר מבין המגיבים לפוסט עד יום א', 14\3\16 בשעה 12:00.

**בכתיבת תגובה הנני מאשר\ת שקראתי את התקנון והסכמתי לדבריו.

ניתן להשיג בדיזינגוף סנטר, קומת כניסה מול שער 5, ת"א, או באתר.

הזוכה בסט הלבשה תחתונה של המותג VVS משבוע שעבר היא עינת, שסיפרה לנו על התחפושת הכי מקורית שהייתה לה:

"פורים אצלי זה קדוש. אני מחכה כל השנה לשלושת הימים הקסומים האלו, ובדרך כלל כבר בחג עצמו מתכננת כבר את שנה הבאה. מאז שאני זוכרת את עצמי אמא שלי היתה תופרת לי את התחפושות (3 בכל שנה) וכשגדלתי ולמדתי להתעסק עם מכונת התפירה בעצמי זה עבר אלי. היו לי כל מיני תחפושות מוזרות: כוס מיץ (פטל), מאמנת כושר משנות ה-90 ואפילו ציפור גן העדן (הפרח). אבל התחפושת הכי שווה שהייתה לי אי פעם (שאפילו שיחזרתי אותה אחרי כמה שנים שוב) היא של קשת בענן. החצאית היתה עשויה מבד לבן שעליו דבוק בצפיפות חומר למילוי כריות שפרמנו לכדי עננים רכים, החולצה היתה עשויה כולה מסטריפים של סרטי סאטן בצבעי הקשת לפי הסדר לכיוון מטה כך שנראו כאילו יצאו מהחצאית ענן, וכמובן שכל הציפורניים והאיפור היו בהתאם. ובסוף הייתי חייבת להוסיף מטריה עשויה מקרושה לסגירת הלוק. זו היתה ללא ספק התחפושת שהכי אהבתי להכין וללבוש, ולדעתי הכי מקורית מכל האחרות. פורים שמח!!"

השאירו תגובה

 

  • הדבר שאני שונאת זה קמצנות!!פעם אחת יצאתי לדייט עם בחור אחד, נפגשנו בבית קפה באזור והתחלנו לדבר ולהכיר באופן כללי אחד את השני.

    הענינים נהיו מוזרים כאשר הבן זוג היה מזעיף פנים ככל שהגיע הזמן ללכת ואני לא ממש הבנתי למה.. תוך כדי השיחה אני קולטת מלא אסמסים מאחותי ומאחי ששואלים איך מתקדם הדייט ומה אני עושה עד שבשלב מסוים החלטתי לסנן אותם שיעזבו ויניחו לי !! בשלב מסויים ביקשנו חשבון והבן זוג מסתכל אלי ואני מסתכלת עליו ואמר  רק שלא יצא יקר יש לי רק כסף קטן ואני יושבת בשקט בהלם טוטאלי כי אני הכי שונאת גברים קמצנים!! המלצרית התעכבה קצת עם התשלום בנתים אני קולטת את אחי ואחותי נכנסים למסעדה ומתישבים כמה שולחנות לידי כאילו אנחנו לא מכירים- כן רציתי להרוג אותם !!!!!

    קיצר הבחור הזה כל כך היה על קוצים שהמלצרית לא הגיע עד שהוא קם בעצמו והלך לקופה ואני חשבתי מה הקטע ? מה העצבים!!,??? אני קולטת מאחורה את אחים שלי מתפקעים מצחוק- בזמן הזה הבחור צועק על הקופאי מה עם החשבון שכל המסעדה מסתכלת, פשוט סויט כמו בסרטים!! קיצר החשבון אני זוכרת יצא 70 שקל ואז הוא פונה אלי  חצי חצי?.. פשוט יש לי לקנות משהו בסופר לאמא שלי אחרי זה אני נורא מצטער ואני אדומה לגמרי מבולבלת  אממ.. אוקיי.. ושיצאנו אמרתי שאני לא רוצה לראות את הבחור הזה יותר בחיים שליי!!!! פשוט הדייט הכי הזוי שהיה לי בחייםםם!!

    מאת: רונה |‏ 18 במרץ 2014 | 10:11
  • זה קרה בתחילת הקשר שלי ושל חבר שלי, בערך חודש עבר מאז שהתחלנו לצאת.

    לא היה מה לאכול בבית אז החלטנו להכין מנות חמות ששכבו בארון.

    בדרכי להביא את המנה החמה לאבא של חבר שלי החלקתי על שלושת המדרגות המובילות לסלון וכל המנות החמות נשפכו עלי ועל הרצפה.

    כמובן שכולם נלחצו מאוד כי זאת הייתה נפילה די רצינית ואני התפוצצתי מצחוק מרוב הבושה.

    לא היה אכפת לי אפילו מהכפכפים שנקרעו עקב הנפילה או מהכתמים הכחולים, שחורים שנהיו לי רק רציתי לברוח משם כמה שיותר מהר.

    מאת: גבריאל |‏ 17 במרץ 2014 | 16:53
  • לעולם לא אוכל לשכוח איך מאי הבנה קטנה של שם של בחור נוצרה פדיחת האגדות שלי ומבוכה שאני לא חושבת שהזמן יוכל לכפר עליו… בוא נתחיל מזה שלא כל יום פוגשים בחור מדליק בפאב אפלולי ששמו הוא כשם אביו (את זה לא ידעתי) ולאחר מפגש ראשון מדהים שנמשך עד אור הבוקר עם כימיה בלתי מובנת ולאור עוד מספר מפגשים כיפיים ומיוחדים הסכמתי להגיע סוף סוף אני לביתו. קבענו שאבוא אליו לדירה בשעות הערב המאוחרות והוא יבשל לי את המתכון הסודי שלו לפסטה…ואני כהרגלי בקודש החלטתי להיות מיוחדת-שלחתי לו לדירה באותו אחה"צ של יום הפגישה שאני באה אליו משלוח של שמן מסג' עם מכתב חושני בו תיארתי לו מה אני הולכת לעשות לו ומה הוא לי…אומנם הוא לא התקשר לאשר לי שהוא קיבל את המתנה אבל חברת המשלוחים אישרה לי שהאדון בעל השם שציינתי קיבל לידיו את החבילה וחתם… המשכנו להסתמס כאילו אין מחר ולא הבנתי למה הוא לא מדבר על המתנה חשבתי שהוא בכוונה עושה לי טיזינג עד הלילה… בערב שהגעתי אליו לפתח השער פתח לי את השער בחור מבוגר והציג את עצמו באותו השם של הבחור שפגשתי לילה לפני…אחרי כמה דקות של אי הבנה ואי נעימות הבנתי שזה בעצם אבא שלו ויש להם אותו השם…מייד רצה החוצה אשתו של הבחור ושאלה אותי בתוקפנות-זאת את ששלחת את החבילה בצהריים לבעלי…???היא הייתה ממש עצבנית…התחלתי לגמגם ורציתי לקבור את עצמי מהמבוכה עד שבסוף הבינה שזה היה מיועד לבן שלהם שנושא את אותו השם…בינתיים הבן אפילו לא ידע על המשלוח כי מסתבר שהם רבו על זה כל אחר הצהריים ולא סיפרו לו ועשיתי שם בלאגן אמיתי…המבוכה הייתה בשיאה!!! אז כן …בנם אכן גר שם לבד…אבל ביחידת דיור של הוריו… :)

    מאת: הדר |‏ 16 במרץ 2014 | 10:33
  •  הקדמה לסיפור היא שאני והחבר שלי במגמת תיאטרון ועשינו חזרות על קטע מסוים שבוא זוג בני עשרה נכנסו להריון בלתי רצוי והחליטו לשמור על התינוק.

    ועכשיו לסיפור אני והחבר יושבים בחדר שלו ועושים חזרה כבר בלי טקסט ולקראת סוף הקטע אמא שלו נכנסת בצרחות ובכי ואבא שלו עומד בכניסה בפרצוף משוגע, אמא של החבר שלי נתנה לנו נאום של 15 דקות ללא אפשרות להשחיל מילה ולהסביר מה קרה פה. בסוף שהיא עצרה התחלנו להסביר להם הכל, אבא שלו התחיל לצחוק ואמא שלו הייתה עדיין היסטרית ועד היום היא מידי פעם שואלת אם אנחנו בטוחים שלא היה הריון. כל זה קרה לפני 10 חודשים…

    מאת: נוגה |‏ 16 במרץ 2014 | 10:31
  •   הסיפור שלי לא קשור להורים שנכנסים באמצע הכיף או ההיפך (תודה לאל!;))…אבל הוא מצליח להיות מביך לא פחות: זה היה החבר הראשון שלי ואחת הפעמים הראשונות שהייתי אצלו בבית. הוא הכין לנו תה ואני עמדתי לידו ודיברתי. בהיסח הדעת שיחקתי עם איזה ידית שהייתה מתחת לארון שמעל הכיור. ופתאום…כל התחתית של הארון והמדף שהיה מחובר אליו נפלו כולל כל הצלחות והכוסות שהיו בפנים שפשוט התרסקו לתוך הכיור, וכל זה מול ההורים שלו שישבו במטבח ובקושי הכירו אותי! מסתבר שהידית איכשהו החזיקה את הארון ומשיכה קלה היה כל מה שצריך כדי להוביל לקטסטרופה הזאת. מיותר לציין שבמשך חודש אחר כך התחמקתי מהבית שלו. לטובת ההורים יש לציין שהם לקחו את זה בקטע ממש טוב, אמרו שמזמן הם היו צריכים להחליף את הארון הזה והיו די משועשעים מזה שכל כך נבהלתי. גם כשאזרתי אומץ להגיע שוב אליו הביתה לא יכולתי להסתכל על הארון החדש שלהם בלי להסמיק.(:

    מאת: יעך |‏ 16 במרץ 2014 | 10:06
  •  הסיפור שלי לא קשור להורים שנכנסים באמצע הכיף או ההיפך (תודה לאל!;))…אבל הוא מצליח להיות מביך לא פחות: זה היה החבר הראשון שלי ואחת הפעמים הראשונות שהייתי אצלו בבית. הוא הכין לנו תה ואני עמדתי לידו ודיברתי. בהיסח הדעת שיחקתי עם איזה ידית שהייתה מתחת לארון שמעל הכיור. ופתאום…כל התחתית של הארון והמדף שהיה מחובר אליו נפלו כולל כל הצלחות והכוסות שהיו בפנים שפשוט התרסקו לתוך הכיור, וכל זה מול ההורים שלו שישבו במטבח ובקושי הכירו אותי! מסתבר שהידית איכשהו החזיקה את הארון ומשיכה קלה היה כל מה שצריך כדי להוביל לקטסטרופה הזאת. מיותר לציין שבמשך חודש אחר כך התחמקתי מהבית שלו. לטובת ההורים יש לציין שהם לקחו את זה בקטע ממש טוב, אמרו שמזמן הם היו צריכים להחליף את הארון הזה והיו די משועשעים מזה שכל כך נבהלתי. גם כשאזרתי אומץ להגיע שוב אליו הביתה לא יכולתי להסתכל על הארון החדש שלהם בלי להסמיק.(:

    מאת: יעל |‏ 16 במרץ 2014 | 10:01
  • אני באה ממשפחה גדולה וחמה (ומעט מטורללת), בה ארוחות משפחתיות הן חוויה אינטנסיבית הכוללת לרוב בלאגן, צחוקים, רכילות, סיפורים והרבה שמחה.

    פעם היה לי חבר שהזמין אותי לארוחת צהריים עם משפחתו, כמובן שציפיתי פחות או יותר לאותה החוויה… רק מה, להפתעתי הרבה כשהתיישבנו כולנו לשולחן היה יותר שקט מאשר בספרייה. אף אחד לא אמר מילה! עוברות 5 דק', 10 דק'… כולם אוכלים בדממה מוחלטת ואני לא יודעת איפה לשים את עצמי מרוב מבוכה! חשבתי שאני משתגעת… הייתי על סף ייאוש. לפתע, אב המשפחה מרים את ראשו מהצלחת ופונה אליי. חשבתי לי: "הנה באה הישועה! הנה הוא בתור אב המשפחה לוקח יוזמה ומתחיל שיחה!" ואז הוא שאל:

    -"את יכולה להעביר בבקשה את המלח?"

    …הייתי כל כך מופתעת מהשאלה וכשהבנתי שהנה מגיעות עוד 15 דק' של דממה פשוט נתקפתי בהסטריה מוחלטת של צחוק! לא יכולתי להפסיק! כל פעם שניסיתי להרגיע את עצמי חזרתי לשקט המביך הזה מה שכמובן הצית בחזרה את הצחוק ההסטרי… מיותר לציין שככל הנראה המשפחה שלו לא חיבבה אותי במיוחד אחרי האירוע… ;-)

    מאת: אלמוג |‏ 16 במרץ 2014 | 09:38
  •  אימו של בן זוגי היא פולנייה שהתחתנה עם מרוקאי, אז על השולחן יש מכל הבא ליד. בפעם הראשונה שפגשתי אותם היא הגישה הרבה אוכל ובין היתר מקלובה שהתחפשה שלמראית עין ונראתה מפתה. לקחתי ביס מהאורז וזה היה נורא – האישה הזאת לא צריכה לבשל. אבל מה שקרה אחרי היה יותר נורא: לא הצלחתי להחזיק את האורז ופלטתי אותו החוצה. בן זוגי ומשפחתו המופתעים הסתכלו עליי במבט כועס, ואני שלפתי את השקר הראשון שעלה לי: "אני צמחונית". מבטי הכעס הוחלפו למבטי חמלה וחוסר הבנה ("אז את אוכלת רק צמחים?"), ומאותו הרגע הפכתי צמחונית. הייתי אוכלת בשר בסתר, הנחתי קופסת B12 ליד המיטה ועשיתי מנוי לנשיונל ג'אוגרפיק. באחד הימים הוא היה בעבודה ואני וחברה הזמנו אגאדיר. בשיא הטרוף של התענגות על הסטייק העסיסי בן זוגי נכנס לפתע הביתה והביט בי בתדהמה יתרה לא היססתי לרגע והתגובה הראשונה שלי היתה "מאמי, חזרתי לאכול בשר!"

    מאת: עליזה |‏ 16 במרץ 2014 | 09:32
  • לא חשבתי לעולם שמשני כדורי גלידה ובקבוק סודה תיווצר מבוכה כל כך גדולה ועוד מול ההורים של בן הזוג שלי.הכל התחיל מהצעה ספונטנית של אמא שלו בשבת בצהריים לרדת כל המשפחה לקצה הרחוב ולהתענג על גלידות ביום השימשי שהיה באותו יום…זרמנו ותוך 20 דקות כולנו בחרנו כל אחד את הטעמים שלו מול המוכר הסובלני יש לומר ואז משומקום פנתה אלי אמא של החבר שלי ואמרה- "הגלידה והבקבוק סודה עולים לך 24 שקלים-את משלמת במזומן או באשראי?"…את הארנק השארתי בבית כי הנחתי לאחר שנת זוגיות שהם יזמינו אותי למחוות הגלידה ואמרתי לה שאין עלי כרגע כסף וחיפשתי את החבר שלי שיציל אותי…לבינתיים היא ובעלה עשו לי פרצוף רוטן ומביש של לפחות "עושקת מיליונים נמצא מולם" ואז משום מקום הרימה את קולה ליד כולם ואמרה בליווי חיוך מאולץ- "אז מי אמור לשלם על כללל זה ? גיא שלי? "… מעולם לא הובכתי ככה ובטח לא נתנו לי להרגיש ככה במכוון… היום כשאני הולכת איתם אפילו לחניה הארנק עלי…

    מאת: לירון |‏ 16 במרץ 2014 | 09:31
  • המבוכה הבלתי נשכחת שלי קרתה בדיוק לפי חוקי מרפי, בדיוק בפעם הראשונה שאזרתי אומץ לפגוש את ההורים הלא קלים של החבר שלי בחגיגת הברית לרגל הולדת הנין העשירי לסבתא רבא והנכד הראשון להוריו של בן זוגי-חגיגה כפולה ומכופלת. כמו שנהוג אצלנו במשפחה שלי הכנתי מלבד הצק שתי מתנות צנועות אחת לאימו של חברי ואחת לסבתא רבא שסיפרו לי שהנכדים פשוט משוגעים עליה.כשהגענו לאולם האירוע קלטתי מרחוק אישה מבוגרת שמלא מלא ילדים מקיפים אותה והיא מחלקת להם סוכריות והנחתי שזו הסבתא רבא והחלטתי להגדיל ראש ולגשת לברך אותה ראשונה מפאת הכבוד שהיא המבוגרת ביותר ולתת לה את המתנה וכך היה ניגשתי הצגתי את עצמי מהר ובירכתי אותה בהתרגשות לרגל הולדת הנין העשירי שלה- היא הסתכלה עלי די בתדהמה וחשבתי שהיא מופתעת מהאומץ שלי רק שמייד התברר שזו הייתה אמא של החבר שלי ובעלה מסתבר היה עד להכול והחמיץ לי פרצוף בלתי נשכח ופשוט הייתי בהלם וכל כך התביישתי והתייבשתי במקום.כל הערב ניסיתי לא להצליב איתה מבטים וכמובן שאת המתנה השניה נתתי לחבר שלי שיתן לסבתא רבא בעצמו ממני…הספיק לי לערב אחד…

    עד היום היא לא סלחה לי באמת…

    מאת: מורן |‏ 16 במרץ 2014 | 08:54
  •  תמיד כל ההורים של החברים שלי אהבו אותי, קל לחבב אותי אני ילדה טובה כזו, חמודה, מנומסת, תמיד מחייכת בקיצור הורים חולים עליי. אבל פעם, באחת השבתות ישבנו עם כל המשפחה של בן הזוג לראות חדשות, אני לא חובבת פוליטיקה גדולה וגם לא המשפחה שלו, אבל אני לא יודעת למה באותו הרגע כל כך התרגזתי על הכתבה שהתחלתי לקלל את השדרנית, כאילו הייתי מינימום רון קופמן, ועוד מול כל המשפחה הפולנייה שלו!! כל המבטים הופנו אליי, בן הזוג שלי הסתכל עליי בבהלה ומבוכה בו זמנית, אף אחד לא ידע איך להגיב אז פשוט התעלמו ושתקו, מה שהגביר את המבוכה שלי עוד יותר. התכווצתי עם עצמי בספה וקיוויתי שמישהו יבוא ויחלץ אותי משם. מזל שהחבר שלי קלט והודיע למשפחה שבדיוק אנחנו חייבים להיות במקום אחר. לאחר מכן לקח לי חצי שנה לבקר אצלם שוב, אבל תודה לאל מאז מקרים כאלו לא קרו שוב.

    מאת: מריה |‏ 15 במרץ 2014 | 19:27
  •  ?????????

    מאת: מירה |‏ 15 במרץ 2014 | 15:02
  •  זאת הייתה הפעם הראשונה שההורים של חבר שלי באו אלינו לדירה. זה לא היה מתוכנן, הם התקשרו שהם בסביבה והם קופצים עוד שעה. רציתי למות! הבית הפוך ואין לי שום דבר בבית לכבד אותם, יום שבת היום והמכולת של שמעון סגורה! מפה לשם, נכנסתי למצב טורבו ואורגנית את הבית. למזלי הם היו אחרי ארוחה במסעדה אז לא דאגתי לגבי הכיבוד. כשהגיעו שאלתי אם ירצו משהו חם לשתות ושניהם ענו שהם מעוניינים בתה! אמרתי מצוין כי קפה כל אחד אוהב אחרת וזה יכול להכשל. נרגעתי. הגשתי את התה ואחרי חצי דקה אמא של החבר שלי בפה מלא וסגור עם פרצוף שלא אשכח בחיים עושה קולות מוזרים ומנסה להגיד לנו משהו. כל הבית עכשיו במשחק ניחושים: חם? מתוק? מלח!! אוי מי גאד שמתי מלח! בית חדש עוד לא התאפסתי על המכסים של הצנצנות החדשות (שקיבלתי ממנה!!)

    רציתי למות!!

    וכמובן שהסיפור הזה לא נשכח והם דואגים להזכיר לי את זה מדי פעם

    מאת: נטלי ס |‏ 15 במרץ 2014 | 08:32
  •  

    מאת: אורח |‏ 15 במרץ 2014 | 08:22
  •  לפני הרבה שנים לאחר שבן זוגי הציע לי נישואים, אחרי חמש שנות זוגיות, מהרנו לבשר את הבשורה המשמחת (כך חשבתי לתומי) להורי ולהורים שלו.

    ההורים שלי הגיבו בשמחה גדולה, ומהם נסענו להורים שלו.. השמחה שלנו היתה רבה אבל התגובה שלהם הפתיעה אותי מאוד!

    בן זוגי סיפר להוריו בהתרגשות את הבשורה. פניה של אימו התכרכמו והיא נראיתה כמי שהיכה בה ברק. היא החווירה לגמרי ואמרה שהיא זקוקה למשקה חריף (ארוע חריג ולא מאפיין) התיישבה בחצי התמוטטות על הספה בסלון הלומה כולה.

    זה היה אחד הרגעים המביכים בחיי..לא חשבתי שזו תהיה התגובה. רציתי להעלם משם.

    מאת: Shiry |‏ 15 במרץ 2014 | 08:19
  •  המקרה הכי מביך שקרה לי ….. היה קשור בחנות פתוחה לרווחה של מכנסי ג'ינס מהממים, אותם קניתי בחנות יד שניה בתל אביב :( הגעתי כולי בהתלהבות לפגוש את המשפחה, וכמובן שלצורך המפגש השקעתי במראה שלי ובלבוש.

    כשנכנסתי לבית, שמתי לב שכולם מרכזים מאמצים כדי להסתכל על החלק התחתון של הגוף שלי. לקח לי די הרבה זמן להבין למה. זה היה פשוט כל כך בולט- חנות פתוחה של ג'ינס בהיר, כשמתחת מבצבצים להם תחתונים בצבע ארגמן. עד שהגיע האח הקטן ששאל אותי תכלס – האם אנחנו מוכרים קרטיבים בחורף ועד מתי פתוחה החנות :)

    מאת: שחר |‏ 15 במרץ 2014 | 07:47
  •  חברה חילונית הכירה בחור שהוריו דתיים,הבחורה נכנסה להריון לפני הנישואים, החליט הזוג להתחתן, לא סיפרו עדיין להוריו והיא הוזמנה לביתם להיכרות.

    אצה רצה חברתי ליקנות שמלה, הרי הם דתיים והיא לא רצתה לבא עם מכנסיים…היא מצאה שמלה יפה עם רוסן מקדימה (הסיפור התרחש לפני 35 שנה , ואז זה היה אופנתי-אפרופו פורום אופנה),

    היא לא לקחה בחשבון שמרגע קניית השמלה ועד המפגש ביטנה תפחה מעט..סגרה בקושי את השמלה והגיע למפגש , בעודה יושבת על הספה בסלון פתאום היא התעטשה ובום טראח….הרוכסן נפתח…..היר רצתה ליקבור את עצמה מתחת לריצפה, לקחה כרית נוי וכיסתה את הבטן….היום הם עדיין נישואים עם ילדים ונכדים…עד 120!

    מאת: מירי |‏ 15 במרץ 2014 | 06:26
  • תמיד כשאני נזכרת בפאדיחה הזו אני מתכווצת באי נוחות ומנסה לשכוח..והנה הרגע שאולי יש מקום ששווה לספר בו את מה שקרה.

    זה היה ערב קריר, יצאנו אני, בן זוגי- שאז יצאנו כקרוב לשנתיים ואמו למסעדה כדי לפגוש סוף סוף את אביו שאותו לא ראיתי מעולם עד אותו הרגע (מכיוון שהוריו גרושים). חגגנו לאביו יום הולדת, ואכלנו במסעדה נורא יקרה. בסוף הארוחה הזמנו תה, אשר הגיע בצורת תיונים בתוך קופסאות משי אישיות, כוסות יפהפיות מעוצבות וקנקן עם מים חמים בעל מכסה מחרסינה. כשרציתי למזוג לעצמי, כנראה שכחתי את העובדה החשובה שמחייבת להצמיד את המכסה לקנקן בעודי מוזגת. מה שקרה שהמכסה נפל והתנפץ, המים השורפים פשוט נשפכו לכל עבר ומרוב בהלה קפצתי והנפתי את היד בצורה כזאת שכוס היין שלי נשפכה, ועל מי? על אבא שלו כמובן ועל הבגדים החדשים שהוא לבש. אבל הפאדיחה האמיתית הייתה שכל זה קרה בזמן שהוא עיין בחשבון שביקשנו ..(חשבון שכנראה כלל מאות שקלים)..ולצערי התודה שהחזרתי לו על הארוחה לא הייתה התודה האידיאלית. אולי הכתם על בגדיו התנקה, אך הפאדיחה בהחלט נשארה. ;)

    מאת: נועה |‏ 15 במרץ 2014 | 01:11
  •  הכרתי את בן הזוג שלי כשהייתי בת 17, לפני 5 שנים.

    אני מגיעה ממשפחה בעלת מקורות גרמניים וכך גם אביו של בן הזוג שלי.

    באחת הפגישות הראשונות שלי עם הוריו, בן הזוג שלי סיפר בגאווה להוריו שאני יודעת לדבר קצת גרמנית.

    כשבעצם, אני לא ממש יודעת מעבר למשפט ורבע.

    הייתי בטוחה שבחיוך של: איזו בחורה אינטיליגנטית מצאת לך… מצד הוריו זה ייגמר.

    טעיתי.

    אביו של בן הזוג שלי החליט שארוחת שישי זו הזדמנות נפלאה להפגין את ידיעותיו בשפה הגרמנית.

    כל מה שנותר לי לעשות זה לחייך חיוך דבילי ולהגיד: יה, יה (כן, כן…) וכמובן, להתנדב לשטוף כלים כל עוד נפשי בי.

    עברו חמש שנים, ומאז אנחנו לא מנסים לדבר גרמנית יותר :)

    חג פורים שמח!

    מאת: אנונימית |‏ 14 במרץ 2014 | 22:27
  •  יצאתי עם בחור והייתי מאוהבת בטירוף , יום אחד

    עשיתי קניות של הלבשה תחתונה , משהו מטורף

    באותה תקופה גרתי לסירוגין אצל החבר

    בערב נכנסתי למקלחת , ומאוד רציתי להפתיע את החבר שלי

    ואז לבשתי את מה שקניתי + גרבי רשת שחורים עם ביריות

    בייבידול שחור מהמם .

    כולי בהתלהבות יוצאת לסלון עם פוזה סקסית

    ומה רואות עיני , ההורים של החבר באו לביקור

    הביאו אוכל ועוגה .

    אני ראיתי חושך בעיניים , כל מה שרציתי זה להעלם.

    מאוד כעסתי על החבר שלי שיכל לעדכן אותי .

    מאת: מירה |‏ 14 במרץ 2014 | 16:22
  •  הלכתי לראות אצלו סרט, כבר היה מאוחר וכולם ישנו..

    בסביבות השעה 5 בבוקר העניינים התחממו.. אבל אז לפתע פתאום אבא שלו החליט לקום, לרדת למטה ולראות אותנו במצב הכי אינטימי שיש :)

    מאת: תמר |‏ 14 במרץ 2014 | 15:56
  • האמת, שזו פאדיחה של אבא שלי מול ההורים של חבר שלי יותר מאשר שלי..

    כך יצא, שהפעם הראשונה שחבר שלי בא אליי הביתה היתה כדי להעביר ספה ישנה שלנו למחסן אצלהם…ובוא בא עם אבא שלו שיעזור לו.

    אני מודעת לעובדה שחבר שלי נראה קצת (קצת הרבה) מבוגר לגילו (הוא בן 19..רוב האנשים נותנים לו 35 לפחות…אווצ')

    אבל עד לאותו יום לא הבנתי עד כמה המצב חמור.

    בקיצור. החבר (דן) עולה ביחד עם אבא שלו אלינו להעמיס את הספה, ואבא שלי המרוקאי כמובן רצה ליצור רושם ראשוני קשוח. וזרק לדן הוראות. קח את הספה, תעביר לפה…עד כאן בסדר. הבעיה התחילה כשהבנתי שאבא שחי מבלבל בין דן לאבא שלו. הוא חשב שאבא של דן הוא הבן זוג שלי, ודן זה אבא שלו (בושוותתת בושווותת!!!)

    וככה במשך כ20 דק של העמסת הספה אבא שלי נותן הוראות לאבא של דן, אפילו ספרתי פעמיים שהוא קרא לו "חמודי"

    לא נעים בכלל בכלל.

    מאת: שבות |‏ 14 במרץ 2014 | 15:29
  •  אז ככה , בדרך כלל אני מעדיפה להתחמק מפדיחות , אבל כנראה שהם רודפות אותי . ארוחת שישי בערב , בבית של הורי בן זוגי . הכול הלך נחמד , הארוחה הייתה אפילו טעימה (: הלכתי לשרותים . שחזרתי כל המשפחה הסתכלה עליי במבט מוזר , כמובן שחשבתי שהם התפעלו מהחצאית החדשה שקניתי . הייתי עם חיוך בשמיים ותחושה מספקת , אבל אז הבנתי .. שהחצאית שלי נתפסה איכנשהו למעלה ובעצם כל החלק התחתון חשוף . כן . אתם צודקים . קברתי את עצמי , ועד היום לא חזרתי .

    מאת: רינת |‏ 14 במרץ 2014 | 13:27
  • עוד בתקופה שכל אחד היה גר אצל ההורים שלו, אני והאקס שלי היינו במיטה ועשינו מה שכל זוג אוהב לעשות שם.

    שני דברים קרו באותו ערב:

    1. היה חור בקיר שהפריד בין החדר של אקס, לבין החדר של האח הקטן שלו. אח שלו שמע, כנראה גם ראה את הכל. הוא חייך אלי שבוע אחרי זה בלי סיבה.

    2. ההורים שלו שלחו לו סמס שנהיה קצת יותר בשקט.

    עוד אחת מהסיבות שהוא "אקס"

    מאת: ליאור |‏ 14 במרץ 2014 | 12:35
  •  הכי הובכתי זה בשבוע שעבר כשבזמן האחרון בגלל תקופת המבחנים האינטנסיבית שהייתה לי עליתי כמעט 5 קג וחמתי שאלה אותי בארוחת שישי מול כל המשפחה אם זה נכון שהיא הופכת להיות סבתא כי קיבלתי צורה של הריון! הסמקתי כולי ופצחתי בדיאטה! כולם צחקו במבוכה

    מאת: שירלי צור |‏ 14 במרץ 2014 | 12:19
  •  אני, לצערי, מהנשים שבורכו בשלל מקרים מביכים, עם כמעט כל בן אנוש שנתקל בי. לרוב זה קורה כבר במפגשים הראשונים, ומקנה לי את התואר הנכסף "שלומיאלית-על". לפי 3 שנים, פגשתי את ההורים של חבר שלי פעם ראשונה. הלכתי אליהם לארוחת שישי, כשלפתע נפלטה לי נפיחה קלה. בניגוד לחוסר הרעש שהופק, הריח היה בולט מאוד, עד כדי כך שאמא של חבר שלי נזפה בכלבה שלהם, צ'ונה, והוציאה אותה החוצה כדי שלא תסריח את הבית. שנים אח"כ הבנתי שגם הם וגם אני ידענו מה קרה באמת :)

    מאת: זהר |‏ 14 במרץ 2014 | 12:17
  •  

    מאת: תהילה |‏ 14 במרץ 2014 | 11:49
  •  ביום הגדול בחיי היתה לי פדיחה ענקית מול כל מישפחתו של חתני -בעלי ליפני החתונה מרוב התרגשות התחלתי ליצחוק כשראיתי איך חמותי התלבשה זה היה ניראה כאילו היא שמה חלוק מגבת עם פרחים צחקתי ללא הפסקה תוך כדי גיהוקים קולניים המשפחה היתה בהלם הם חשבו שאני לא נורמלית.עד שנירגעתי …עד היום אנחנו צוחקים ברגע שרואים את התמונות.

    מאת: פנינה |‏ 14 במרץ 2014 | 10:32
  • הפעמים המביכות שלי מול ההורים של בן זוגי רבות מלספר…

    אבל פעם אחת המבוכה הייתה באשמתי המלאה והייתה גדולה במיוחד- לבן הזוג שלי יש שני אחים. אחד מהם חולק את היום הולדת עם האמא. ידעתי בוודאות מתי יש לאחותו יום הולדת ולכן כבר קניתי מתנה ונערכתי בהתאם. משום מה הנחתי שלאחיו יש יום הולדת באותו היום ולכן קניתי לו גם מתנה.

    הגענו אליהם הביתה לחגיגות היום הולדת, הוצאתי את המתנות ובירכתי את כולם. האח עצר אותי ואמר שיש לו יום הולדת רק בשבוע הבא,וזאת אומרת שלאמא שלו יש היום! כמובן שבאתי בלי מתנה, לא אמרתי מזל טוב ובכללי לא השארתי רושם טוב למדי.

    מאת: קרינה |‏ 14 במרץ 2014 | 10:19
  •  היה לי חבר שהיה צעיר ממני בחמש שנים. היתה בינינו אהבה ענקית וחברות מדהימה. כשאבא שלו ראה אותי הוא ממש התלהב והתיחס אליי יפה. אמא שלו היתה רואה אותי רק בלילה כשהיינו נכנסים בשקט אחרי בילוי. בוקר אחד היא נכנסה לנו לחדר בלי לדפוק בדלת כשאני והוא באמצע התתעוררות ואחד על השני עסוקים מאוד(: ואמרה "עכשיו אני מבינה למה אתה איתה" …לא חזרתי לישון אצלו במשך חודש אחרי המבוכה(:

    מאת: ayelet |‏ 14 במרץ 2014 | 09:00
  • בלילה הראשון שישנתי אצל חבר שלי בבית של ההורים שלו, הלכתי לשירותים באמצע הלילה לבושה רק בחולצה. בדרך חזרה אל החדר שלו פגשתי את אבא שלו…שלצערי לא היה לבוש בהרבה, ולבש רק תחתונים

    מאת: נועה |‏ 13 במרץ 2014 | 21:04
  •  פעם אחת היינו בחדר שלו בזמן שההורים שלו היו בקומה התחתונה. בהתחלה דיברנו וזה… ואז התחלנו להתנשק ואז ברגע השיא אמא שלו נכנסה לחדר כדי לשאול אם אנחנו רוצים לאכול… זה היה כל כך מביך שאני אפילו לא יכולה לתאר. אני זוכרת שקמנו מהמיטה והייתי כולי אדומה זה היה הרגע הכי מביך בחיי!!!!!!

    מאת: שירז חמו |‏ 13 במרץ 2014 | 20:31