מתנה בשישי: כניסה חופשית ושוברים בסך 500 ש"ח ליריד הדרס-קוד

ספרו לנו על ההופעה הכי טובה שראיתם ותוכלו לזכות בכניסה חינם ושוברים בסך 500 ש''ח ליריד הדרס-קוד

מאת  | ‏ 31 אוקטובר 2013

בכל יום שישי נחלק מתנה מדליקה לגולשים מלאי הסטייל של FF . השבוע תוכלו לזכות בכניסה חופשית ליריד הדרס-קוד, לכם ולעוד שלושה חברים וכן בחמישה שוברים בשווי 500 ש"ח (סכום כל שובר 100 ש"ח). כל שעליכם לעשות כדי להשתתף בתחרות, הוא לספר לנו בתגובות על ההופעה הכי טובה שיצא לכם לראות.

שווי המתנה: 560 ש"ח

*הזוכה ייבחר מבין המגיבים לפוסט עד יום א', 13\11\03 בשעה 12:00.

**בכתיבת תגובה הנני מאשר\ת שקראתי את התקנון והסכמתי לדבריו.

יריד ה- Dress Code מציע מבחר פריטי לבוש, נעליים, תיקים, ואביזרים של 50 מעצבי אופנה ישראליים מובילים. היריד יתקיים זו הפעם השמינית במתחם גלריה מאירהוף במרכז תל אביב בתאריכים- 7-8-9/11/13.

הזוכה בכרטיס מתנה בשווי 500 ש"ח לרשת גאיה קוסמטיקס היא שרון, שנתנה לנו טיפ מועיל לטיפוח עור הפנים:

"מכינים ספל גדול של תה ירוק (עם קפאין) ומשרים את התיון כעשר דקות. לאחר מכן מעבירים לקערה שאליה מוסיפים תפוח מגורר, מלפפון מגורר, מספר פלחי תפוז ו-3 כפות מי ורדים. מכסים היטב ומכניסים למקרר לשלוש שעות לפחות. לאחר מכן מסננים את חתיכות הפרי ושומרים רק את הנוזלים. פעמיים ביום מנקים בעזרת צמר גפן את הפנים עם הנוזל- כמו מי פנים. לעיניים נפוחות – מומלץ לשכב מספר דקות עם צמר גפן ספוג בנוזל על העיניים. זה מוריד נפיחות פלאים. תנסו ולא תתאכזבו!!! עור הפנים יהיה חלק, רענן ואם תקפידו על שימוש יום יומי- גם נקי מפצעונים. בנוסף, כל העסק יעלה לכם כמה שקלים. בהצלחה."

השאירו תגובה

 

  • ההופעה הכי טובה של ארקטיק מאנקיז בפסטיבל רדיניג בלונדוןןןן
    נתנונ הופעה מדהימהה
    ואם אזכה אביא כמתנה לחברתי שמשתחררת היוםםם אחרי 3 שנים!

    מאת: נועה |‏ 13 בנובמבר 2014 | 10:45
  •  אחרי הרבה אכזבות שחוויתי בחיים בימי הולדת, ציפיות שלא התממשו, ולפעמים גם סתם בדידות בילדות, הפכתי להיות אדם שלא כל כך מחבב את היום הזה שאחרים כל כך מתרגשים ממנו – יום הולדת. לא מתכננת כלום, לא עושה משהו מיוחד, ולמען האמת שנה שעברה ישבתי בבית וקראתי "המלט" וזה הספיק לי לגמרי, להיות או לא להיות זאת לגמרי השאלה ביום הולדת. גם השנה , תכננתי ליום הולדתי שחל בספטמבר, בגג ללכת ולפנק את עצמי בזוג נעליים חדשות מבית "irregular choice" המועדף עליי כל כך. אך כמה ימים לפני קפץ לי לפייסבוק פרסום, מאלה שבדרך כלל מופיע בהם פרסומות על טמפונים נוחים יותר או על הצעת עבודה משתלמת ומדהימה בחול לבעלי דרכון אירופאי, אבל הפעם הוופיע פרסום על הופעה שעיבד מוזיקלית עופר מאירי ובה ישתתפו 12 פסנתרים, מרינה מקסימיליאן, דנה עדיני, יין טוב וירח אחד. אני בנאדם שהפסנתר תמיד היה המפלט שלו מהכל , אז ללא ספק אלוהי המוזיקה פינק אותי בהפתעה ליום הולדת כמו שאף פעם לא תכננו לי. והפעם זה היה פשוט מושלם … ישבתי לאור הירח עם ידיד טוב, כוס יין ביד, והעיבוד המוזיקלי המדהים של עופר מאירי ל12 פסנתרים שעברו ממוזיקה קלאסית, לרוק קלאסי, ואפילו לאינדי המתוחכם של הדיסק החדש של מרינה. היו אנרגיות מדהימות, פשטות, וייחוד שלא חוויתי עדיין באף הופעה, יקרה ככל שהייתה. זה היה פשוט ערב חוויתי, שבסופו , מי היה מאמין, חבר שלי אירגן לי מסיבת הפתעה במסעדה על הים… אולי ימי הולדת זה לא כזה רע ? :)

    מאת: אלמוג |‏ 3 בנובמבר 2013 | 12:16
  • 24.9.09, אצטדיון רמת גן.
    לאונרד כהן הילך קסם על הקהל, להקת הליווי היתה מושלמת, והאנרגיות באוויר מטורפות. בחלקים, דמעתי ממש, דבר שלא קרה לי מעולם בהופעות. יצאתי מההופעה הזו בתחושה של אופוריה, ולא הפסקתי לחשוב עליה (ולדבר עליה) ימים ושבועות לאחר מכן. חוץ מהעובדה שההופעה הזו היתה יום לפני יום ההולדת שלי – הדבר הכי מיוחד בהופעה הזו, עבורי, היה שלהופעה הזו הלכתי עם אמא שלי, שאוהבת את לאונרד כהן כבר שנים, ושבשבילה זו היתה פעם ראשונה ב'הופעת אצטדיונים'. ההנאה העצומה שלה מההופעה עצמה ומהחוויה כולה (האצטדיון, כמויות האנשים, שירת ההמונים) והחיוך שהיה נסוך על פניה – היו שווים הכל, והפכו את ההופעה הזו לבלתי נשכחת עבורי.

    מאת: ג. |‏ 3 בנובמבר 2013 | 11:47
  • ב-07.07.07 איגי פופ והסטוג'ס הופיעו בארץ במרכז הירידים, הייתי אז קטינה ופאנקיסטית, והלכתי עם שתי חברות להופעה האדירה הזו. כל כך מגניב לראות את איגי מקפץ ומשתולל על הבמה, קופץ אל תוך הקהל, נותן את כולו ובכאלה אנרגיות עצבניות ומטורפות שלא דהו לרגע אחד בכל שנותיו (ולדעתי בכלל הוא ממש חתיך עד היום, השיער שלו! והג'ינס הזה!). ניסיתי להישאר כמה שיותר קרוב לבמה, אבל גל עצום של אנשים דחף אותי ונסחפתי כמה מטרים לאחור… גם ממעט רחוק זו הייתה ההופעה הכי בועטת שהייתי בה.

    מאת: דפנה |‏ 3 בנובמבר 2013 | 11:10
  • ההופעה הטובה ביותר שיצא לי לראות היא גם ההופעה הספונטנית והרומנטית ביותר שנתקלתי בה.פעם בשנה,מדי קיץ,מגיעה המשפחה המורחבת של אבא שלי מבאר שבע לשבוע נופש באחד המלונות על טיילת תל אביב .גם השנה נפגשנו ובלילה האחרון אחיו של אבי הציע שנצעד כולנו ליפו ונקנח את הנופש במסעדת דגים.בדרכנו לשם נשמע מרחוק מאחת המסעדות על השביל קולו של זמר מדהים בהופעת גאז חיה על פסנתר. כשאנחנו מתקרבים יותר אנחנו שומעים אותו מקדיש את השיר הבא לכל הזוגות המאוהבים ומתחיל להתנגן לו השיר ״לילה מדהים״ של אריק קלפטון. פתאום משום מקום לוקח אבא שלי את ידה של אימי נכנס במהרה לכותלי המסעדה ומתחיל לרקוד איתה ריקוד סלואו סוער לצידי הזמר המופתע שלא מסתיר את שמחתו. כל אורחי המסעדה מוחאים כפיים בהתלהבות והמשפחה שלי כולה המומה מהתעוזה.מסתבר בדיעבד שזה שיר החתונה שלהם.אני כולי נרגשת מתעשתת ומסריטה בסלולר את הרגעים ויודעת שהרגע קיבלתי את ההופעה הטובה ביותר שיכולתי לבקש ועוד בשידור חי!

    מאת: Liron |‏ 3 בנובמבר 2013 | 09:37
  • דיזינגוף סנטר. יום שישי. אחת בצהריים. עומס שיא של אנשים. אחותי הקטנה מסמסת לי מוקדם באותו בוקר לפגוש אותה באחת בצהריים בקומה שנייה במתחם האוכל ליד המעליות הנעות,היא חייבת שאראה ״משהו״. חשבתי שוב התלבטויות על שמלה לדייט מיני רבים שלה.
    אני מתייצבת לפגישה בינינו כשאני לא יודעת שבעצם אני הולכת להיות אורחת הכבוד בהופעה של החיים שלי.
    אני מגיעה כמה דקות לפני ומייד נחשפת למעגל גדול של אנשים שמחזיקים פלאיירים צבעונים. אני מציצה בסקרנות בתוכן הפלאייר ומגלה הזמנה למסיבת רוק בצהריים בכיכובה של אחותי הקטנה, לא פחות ולא יותר.
    הלב מתחיל לפעום חזק. עוד לא הספקתי להבין מי נגד מי ואני רואה אותה עולה על במה מאולתרת עם גיטרה והרבה פאסוו והיא פשוט נותנת הופעה רוקיסטית מושלמת שעליה אנחנו מדברות כבר שנים ומגשימה את החלום הפרטי שלנו. היא פותחת ומסיימת את ההופעה בשירים שאני כתבתי והלחנתי לה והקהל מהופנט ולא מפסיק לשרוק בהתלהבות ולנוע לקצב השירים.
    כל מי שמכיר אותי יודע על החלום האמיתי שלי לעלות על במה ולשיר רק שפחד קהל גדול מפריד ביני לבין הבמה ובינתיים אני מנווטת בין עבודות זמניות לשיעורי פיתוח קול. אחותי החליטה להפתיע אותי בענק בהופעה ענקית בפעם הראשונה בחייה ועוד מול עשרות אנשים ואני לא יודעת מה דיגדג לי יותר מאושר… לשמוע את השירים שלי על במה מול קהל מפרגן או לראות אותה מקדישה לי את ההופעה הראשונה שלה ומגשימה את חלום הילדות שלנו.

    מאת: לירון |‏ 3 בנובמבר 2013 | 01:47
  • זה היה בגיל בו כל ההופעות שאתה רואה הן טובות ולו רק בגלל רוח הנעורים המדרבנת אותך להתקדם עד לשורה ראשונה ולהכיר את המילים לכל השירים ולהתלהב מכל קריצה של הגיטריסט לקהל. אבל זאת הייתה אחרת, זאת הייתה ההופעה הראשונה בחיי. בקיצור, בגיל 16 יצאתי מהבית בתואנה של ללכת ללמוד עם חברה למבחן באנגלית ושתינו לבשנו בגדי בריט פופ אופייניים ( מה שהיום יחשב כהיפסטרי לייט) ושמנו פעמינו להופעה של להקת סוויד, אז בשיא ההצלחה שלהם (היום בתהום הנשייה). מאחר ששתינו היינו קטנות וחמודות, נתנו לנו להתקדם בכל פעם קצת קדימה עד שהגענו לשורה הראשונה, שם חיכינו במתח לסיום הופעת החימום ועלייתה של הלהקה הנערצת. והנה זה קורה! קרח 9 יורדים מהבמה והצלילים הראשונים של ״אנימל נייטרט״ מתנגנים… והנה הם מגיעים! בראשם ברט אנדרסון, חתיך ורזה באופן מפחיד, לא מחייך, עולה לבמה, מתחיל לשיר באנרגיות מטורפות ואז זה קרה, הוא מושיט את ידו לקהל לאחוז במעריצה אקראית וידה של מי עפה אל תוך שלו? שלי שלי! אחרי אותו רגע אני לא זוכרת הרבה כי מעט איבדתי את ההכרה וגלונים של מים שנשפכו על המעריצים המשולהבים לא הצליחו להוריד את החיוך המטומטם שהיה לי על הפנים…בדרך הביתה עוד החברה הצליחה לאבד עדשת מגע ואני את הארנק ועדיין זה היה כל כך נפלא…

    מאת: רוני |‏ 2 בנובמבר 2013 | 21:15
  •  היא בהחלט הופעה של רופוס ויינרייט, כשבא לארץ. הוא אחד הזמרים האהובים עליי, אני מכירה כל שיר שלו, וחיכיתי כל כך שהוא יבוא לארץ. באחד לאפריל הודיעו שהוא מגיע, הייתי בטוחה שעובדים עליי! לצערי היא הייתה גם לפני הבגרות בתנ"ך, אבל לא נורא. הלכתי עם חברה שלי שאוהבת אותו גם. הקול והנגינה שלו היו מדהימים, וההופעה הייתה אחת החוויות המרגשות :).

    מאת: דנה |‏ 2 בנובמבר 2013 | 19:00
  •  לפני כשבוע שבתי מביקור ראשון באמסטרדם היפהפייה. נחתתי בעיר בעיצומו של פסטיבל ADE (אמסטרדם דאנס איוונטס), שמציע לתושבים ולמבקרים שלל מסיבות, תקלוטים והופעות של אמנים נחשבים כמעט בכל מועדון בעיר. בגלל שהטיול אורגן רק ברגע האחרון לא ידעתי מי מופיע בפסטיבל או מה בדיוק צפוי, וקיוויתי להצליח למצוא כרטיסים של הרגע האחרון לאחד האירועים.

    עם הנחיתה, בעודי ממתינה, טרוטת עיניים, לצ׳ק-אין בהוסטל, רפרפתי על התוכניה של הפסטיבל בנסיון לגלות הופעה שעוד נותרו לה כרטיסים. תוך כדי רפרוף גיליתי שעומר סולימאן, אמן הדבקה-טכנו-ביטים הסורי (הנה דוגמה משיתוף פעולה שלו עם ביורק: http://www.youtube.com/watch?v=3vEjKrP6tOs), מופיע ביום למחרת במועדון המלקווג. בירור קצר אצל פקידת הקבלה החייכנית והנהדרת העלה שהמועדון נמצא רק כמה דקות מההוסטל ושעדיין נותרו כמה כרטיסים. כמובן שמיד אצתי לשם ורכשתי לי אחד.

    למחרת, קצת לפני השעה היעודה, הצטיידתי במטריה ויצאתי. התזמון היה מושלם – הגשם שירד כבר כמעט שעתיים בדיוק הפסיק, והאוויר היה קריר, פריך ומרענן. הגעתי למועדון בתחילתו של מופע החימום, שהורכב מכמה אמנים הולנדיים צעירים עטויי גלביות, מדים וכאפיות, שעשו כמיטב יכולתם לעורר את הקהל ההולנדי היבשושי-משהו.
    בתוך אותו קהל, שהורכב ברובו ממקומיים צהובי שיער וורדרדי עור, בלטה קבוצה קטנה של 4 חבר'ה קצת יותר שחומים. די מהר נוצר בינינו קשר עין (עם המראה הישראלי הטיפוסי שלי, שבלט בחריגותו על רקע כל הבלונד מסביב, זה הרגיש די טבעי), ובין השירים התחלנו לפטפט. גיליתי שכולם מתגוררים כיום בהולנד, אבל הסתבר שבמקור אנחנו כמעט שכנים – בחור אחד מאלג'יריה, שני ממרוקו, ועוד שניים מסוריה. כשסיפרתי בחיוך חצי-מתנצל שאני מישראל, הבחור הסורי הכריז 'we're family!' והמרוקאי התחיל בסדרת שאלות על יהדות מרוקו בישראל (רגע, אר יו מרוקן ג'ו?! לא? אבל מימונה את מכירה??).
    את שאר ההופעה בילינו יחד בריקודים בסגנון המזרח התיכון בואכה צפון אפריקה, שהלכו נהדר עם האלקטרו הערבי של סולימאן. באחד משיאי ההופעה, הצמד הסורי התחיל במן ריקוד מעגלי 'מסורתי', ממש כמו שהיו עושים בחתונות מהצד של אבא שלי, וסחף לתוכו את כולנו. הקהל ההולנדי עמד סביבנו מביט ומשתאה.. אפילו עומר סולימאן עצמו קלט אותנו, ניגש שוב ושוב לצד הבמה בו עמדנו ואפילו השתהה כמה שניות וחייך לכיווננו כשראה שבדיוק הוצאנו את המצלמה.

    אחרי ההופעה המשכנו כולנו לבר קרוב. השיחה נעה מאקטיביזם פוליטי בישראל וחוויות מירושלים (בה גדלתי) ועד לתלונות על המטבח ההולנדי המשמים וטיב הבירה. בסוף הערב אפילו הוזמנתי בחום ליצור שוב קשר אם יהיה לי ערב פנוי בעיר או אם אצטרך משהו במהלך שהותי בה. המפגש האקראי, החד פעמי, עם מי שמגיעים ממה שבדרך כלל מכנים כאן אצלנו 'מדינות אויב', הפכו עבורי את ההופעה של סולימאן –אירוע חד פעמי בפני עצמו- למיוחדת ומשמעותית יותר מכל הופעה אחרת שיצא לי לראות בשנים האחרונות :)

    מאת: שירה |‏ 2 בנובמבר 2013 | 18:31
  • ההופעה הכי מוצלחת ומרגשת שהייתי בה הייתה ההופעה של לאונרד כהן בארץ
    קיבלתי את הכרטיס כמתנת יום הולדתי מאדם יקר לי, והאמת שלמרות כל הבאז המטורף שהיה סביב ההופעה בזמנו לא ממש התרגשתי, אני בחורה תזזיתית אוהבת קצב וחשמל ולא הרביתי להאזין ללאונרד כהן קודם, אהבתי מאוד את השיר "הללויה" ושם זה הסתכם,
    מה שקרה בפועל כשהגענו האווירה הייתה כל כך אינטימית ומרגשת והקול שלו פשוט חדר לי ללב, הרגשתי שלמרות כל כמות האנשים העצומה שהיו איתי בהופעה, רק אני ולאונרד שם, יכולתי לעצום עיניים וכמו ללגום מיין שהשתבח עם השנים… חזרתי הביתה כמו מכושפת איכשהו הרגשתי שלווה ומפויסת,
    זה מדהים מה שמוזיקה יכולה לעורר בנו, מאז יש לי דיסק קבוע של לאונרד כהן כל פעם שאני רוצה לסדר את המחשבות אני לוחצת פליי ועוצמת עיניים…

    מאת: עדי מור |‏ 2 בנובמבר 2013 | 17:56
  •  קודם כל נתכיל בזהה שאני מעריצה לא קטנה שלה!! היא זמרת מדהימה עם להיטים שגורמים לי כל פעם לרקוד גם ביותר שקטים שלה היא מצליחה לרגש אותי כל פעם מחדש, היא גם פאשניסתה מדהימה יש לה יכולת מקסימה לשלב בין המראה הקלאסי וה"גלאם" עם "רוקיסטיות" מגניבה, אז נכון להופעה היא איחרה בשעה אבל כשיה עלתה לבמה היא דפקה הופעע מטורפת עם אנרגיות מדבקות, אני רקדתי ונהנתי היה פשוט כייף!!

    מאת: הדסה |‏ 2 בנובמבר 2013 | 17:33
  • קודם כל נתחיל בזה שאני מעריצה לא קטנה שלה! המוזיקה שלה קיצבית מטורפת ומגוונת! היא פשניסתה מדהימה עם יכולת להמציא את עצמה כל פעם מחדש! יש לה את השילוב של ה"גלאם" עם "הרוקנרול", הנשיות עם המגניבות הבועתת!
    אז להופעה שילבתי חולצת t שחורה עם כיתוב של איי לאב מיאמי, מאימי(כמובן :)
    וחצאית מקסי שוחרה שקופה בגזרת מותן שלקראת סוף החצאית יש טוויסת מגניב של סגול, לגבי האקססורי שמרתי את זה בקווים נקיים ששרשרת זהב ארוכה דקה, והאיפור אודם בגוון סגול יין מט, ובעיינם איזנתי את המראה עם איפור נקי נגיעות של מסקרה,
    ולעניין המופע אז נכון שהיא איחרה בשעה, אבל האנרגיות שלה על הבמה היו מטורפות ופשוט מדבקות רקדתי, התרגשתי בשקטים היה כיףף!!

    מאת: הדסה |‏ 2 בנובמבר 2013 | 17:28
  •  מלכת הפופ, האחת והיחידה מדונה. בסוף מאי 2012 מדונה הגיעה לארץ הקודש והרימה מופע שלא נראה כמותו בארץ קודם. כמה אנרגיות, כמה השקעה. מדונה, מקצוענית אמיתית, החליפה תלבושות יותר מ5 פעמים, כל תלבושת מדהימה ועוצרת נשימה יותר מהקודמת לה, עשרות רקדנים, תפאורה המון המון אפקטים ודברים שרק מדונה יכולה לחשוב עליהם . אני הודהמתי וזו הייתה ההופעה הכי טובה שהייתי בה עד היום :)

    מאת: עומרי בן מוחה |‏ 2 בנובמבר 2013 | 15:45
  • ההופעה הכי טובה שיצא לי לראות היא ההופעה של ריהאנה, שהופיעה בתל אביב ב22.10.13 .
    זה היה יום מעייף ועמוס- סיימתי ללמוד בשלוש וחצי ומשם ישר נסעתי עם חברות שלי לגני התערוכה, נעמדנו בתור וחיכינו לפתיחת השערים שהייתה אמורה להיות ב17:00 אבל התעכבה במשהו כמו 20 דק׳.
    בשנייה שפתחו את השערים רצנו כמו שלא רצנו בחיים ותפסנו מקום שהיה כל כך קרוב לבמה!
    אז כן, נאלצנו לחכות הרבה (עמדתי על הרגליים פחות או יותר 9 שעות ברצף) אבל זה היה שווה כל שנייה ושנייה- היא נתנה שואו, לא משנה מה כולם אומרים, היא שרה רקדה ונהנתה על הבמה, שאישית אני מעדיפה שהפרפורמר יהנה על הבמה ויהיה יותר ספונטני מאשר שהכל יהיה נורא מקצועי ולא יהיה לפרפורמר מקום להתפרע.
    השירים היו כמובן מדהימים והאאוטפיט שלה היה פשוט יפהפה! היא עצמה בכלל נראתה מושלם, לא יכולה לתאר אפילו כמה היא יותר יפה במציאות. אפשר להגיד שאני עדיין באופוריה מטורפת מכל מה שהיה שם ואין בי סנטימטר של אכזבה מהמופע או חרטה על זה שהוצאתי כל כך הרבה כסף על הכרטיס.

    מאת: ליאורה וייס |‏ 2 בנובמבר 2013 | 11:22
  • ההופעה הטובה ביותר שיצא לי לראות היא ללא ספק ההופעה של ביונסה בברלין. נסעתי להופעה יחד עם אחותי הקטנה. כבר שנים שאנחנו מפנטזות לראות את ביונסה מופיעה וכשפורסם הלו"ז לסיור ההופעות הנוכחי שלה, מיד קפצנו על ההזדמנות. ההופעה ענתה על כל הציפיות – ביונסה הייתה מהממת, שרה את כל השירים האהובים, החליפה מיליון תלבושות (כולל שמלה אדומה הורסת בעיצובו של המעצב הישראלי אלון ליבנה), התעופפה מעלינו באומגה, ופשוט נתנה שואו מעלף! אמנם בהופעה הספציפית הזו לא התרחשה שום תקרית יוצאת דופן (אף מעריץ לא תפס לביונסה בישבן והשיער שלה לא נתפס בשום מאוורר), אבל ביונסה נתנה הופעה מדהימה וזו הייתה חוויה שלא אשכח בחיים!

    מאת: רוני |‏ 2 בנובמבר 2013 | 10:37
  •  היא ההופעה של להקת דפש מוד באולם הרויאל אלברט הול בלונדון ב-2010. הלהקה האהובה עלי, בהופעה מופלאה ומרגשת שהרווח ממנה נתרם לקרן לחקר הסרטן והתקיימה בפני 5000 איש בלבד בבית אופרה עתיק שכולו אדום וזהב – שילוב מנצח!
    אה… ואם הבנתי לא נכון ומדובר ב"הופעה" מבחינת לבוש? אז אמשיך באותו קו ואבחר בלבוש הקבוע של הסולן של דפש מוד: מכנסיים מחוייטים צמודים, ווסט ללא חולצה תחתיו ופס שחור ניצחי בעייניים (מותר לי! הרי שנות שמונים בקאמבק מתמיד…)

    מאת: ביאנה ולדימירוב |‏ 2 בנובמבר 2013 | 08:28
  • היתה של להקה מקומית בתאילנד. בלילה של הפול מול, אחרי כל הרעש, הבלגאן והצבעיים, היתה להקה צנועה שהופיעה לאור הזריחה.

    מאת: ענבל בר |‏ 1 בנובמבר 2013 | 20:47
  • ללא ספק ההופעה הכי מדהימה וחזקה שנכחתי בה אי פעם.
    בתאטרון ישן בלונדון, מהמקום הכי טוב באולם (ליד עמדת הסאונדמן)עם מלא שטח לעצמי לרקוד ולהשתגע.
    גוגול בורדלו עושים ג'יפסי פאנק משוגע וחכם, וכל אחד שהיה בהופעה שלהם, אפילו אם הוא לא אוהב אותם(!) יעיד על האנרגיות האדירות שיש בהופעה שלהם, כמו ללכת לקרקס רק שאתה משתתף בו.
    בסוף ההופעה ריחפתי כל הדרך הביתה :)

    וגם, בזכותם התחלתי לנגן על אקורדיון!

    מאת: ענת |‏ 1 בנובמבר 2013 | 20:08
  • את ההופעה הכי טובה שלי ראיתי היום בצהריים…
    לרגל מסיבת יום הולדת 100 של סבתי (כן כן, יש כאלו גם), חבר ילדות שלי שהוא נגן גיטרה קלאסי מהמרגשים והמוכשרים (אובייקטיבית, הוא זוכה תדיר בתחרויות בינלאומיות רבות), תכנן הופעה קצרה עם חברתו – שהיא זמרת אופרה עם קול מהמם ומפתיע.
    הם הופיעו בארבעה קטעים של שוברט. השילוב המרגש בין הקול העוצמתי והרך שלה, לנגינה שלו ולעצם המאורע כולו – גרם לי לבכות.
    זה היה משהו שלא שמעתי מעולם – ופתח לי צוהר לעולם מוסיקלי חדש ומעניין שאני אמשיך עוד לחקור.

    מאת: תמר |‏ 1 בנובמבר 2013 | 19:15
  •  אין ספק שזו ההופעה הכי טובה שהייתי!! אז.. זה היה בקייץ שעבר, אני וחבר שלי תכננו טיול לאירופה ואמרנו שמה שנמצא בהתראה של יום- לשם נטוס. מפה לשם טסנו לפריז.. יום אחרי שנחתנו היה לחבר שלי יומולדת והוא רצה ללכת לאיזה בר ולראות משחק של ברצלונה.. קצת מעפן ליומולדת.. אז הפתעתי אותו וקניתי כרטיסים להופעה של coldplay באצטדיון בפריז שמכיל קרוב ל- 50 אלף אנשים.. היתה הופעה מטורפת, אנגיות מטורפות, אנשים יפים פשוט מושלם! במהלך ההופעה עלתה לבמה- ריהאנה!! (ונתנה הופעה- שלא כמו בארץ) שרה עם קולדפליי כמה שירים ואפילו צילמו את ההופעה ל- MTV. חבר שלי נהנה בטירוף וגם הוא אומר שזו ההופעה הכי טובה שהיה בה.

    מאת: קארין |‏ 1 בנובמבר 2013 | 18:43
  • כחובבת מוזיקה ישראלית מושבעת, לא יכולתי שלא לפקוד את הופעת השנה הלא היא של כוורת. ההתרגשות שאחזה בי ובשאר הקהל, הציפייה העצומה שלא הניחה לי במשך כל אותו השבוע, התור הארוך לקניית החולצה הכי יפה במלתחה שלי, והתחושה מחממת הלב שבה ילדים, נערים, צעירים ומבוגרים שרים יחד את המנוני המוזיקה הישראלית, ללא ספק מסכמים את חווית ההופעה הטובה ביותר.  

    מאת: ספיר |‏ 1 בנובמבר 2013 | 16:55
  •  ההופעה הטובה ביותר שיצא לי לראות הייתה בחתונה שלי!
    אני אוהבת מאוד את אהוד בנאי ובעלי (שיחיה;) הפתיע אותי והזמין אותו לחתונה.
    אהוד מתוקף היותו גם קרוב משפחה רחוק הגיע ו… הביא גיטרה.
    בלי ששמתי לב, הוא פשוט חיבר את הגיטרה, שאל בנימוס את הדי ג׳יי אם אפשר להתחבר למיקרופון ו…שר!!!
    זה היה אדיר ושמח ופשוט ומרגש :)
    הוא שר ארבעה שירים, עם האורחים שהקיפו אותו ואותנו וזכה לשמח מאוד חתן וכלה.
    אהוד כמובן לא הסכים לקבל תמורה עבור ההופעה. . .
    ההופעה הטובה והקסומה ביותר שהשתתפתי בה:)

    מאת: רינתיה |‏ 1 בנובמבר 2013 | 16:25
  • גם אני כמו כל ילדה בראשית נערותה נתקפתי הערצה- פעם היו קטנטנות ופעם המורדים וגם כמעט מלאכים- כשאלו הגיעו לארץ הייתי בהתרגשות כולי- אני וחברה כבר קנינו כרטיסים שלושה חודשים קודם, ספרנו ימים הכנו שלטים ועמדנו בגבורה גם בכל הדחיפות ובין כל הצעקות- (שהיו גם שלנו) זהו. השעה 19:30 בערב כולנו מחכים בציפייה והתרגשות- והנה הם יוצאים הכוכבים מהארץ אי שם, ארגנטינה, אלו שראיתי בכל יום ולעיתים כמה פעמים ביום, עומדים מולי במרחק נשימה (וילדה שצורחת ודוחפת)-ונכון, ההופעה לא הייתה מושלמת, היא לא הייתה מטורפת ומדהימה, אבל ההרגשה שלמרות הכל הגענו לשם- חסכנו כסף קנינו כרטיסים שכנענו את ההורים- והנה אנחנו לפניהם- דבר זה וההרגשה שעבדנו ועשינו בשביל אותו הכרטיס הפכה את ההופעה למה שהייתה- שרנו,רקדנו נהנינו ככ! אין ספק שדבר כזה לא יחזור שוב יהי שלום!

    מאת: גל |‏ 1 בנובמבר 2013 | 16:04
  • ההופעה הכי טובה שיצאה לי לראות הייתה הופעה קטנה של זמרת ג'אז ופסנתרן במלון בוטיק קטן בפריז. הייתי עם אבא שלי בטיול קטן של שבוע בפריז, כל יום במלון קטן אחר, וכל יום חווינו חלק שונה מהעיר. בלילה האחרון היינו במלון בוטיק קטן ומקסים, חיפשנו איפה לאכול, ואחרי יאוש עמוק של חיפוש אחר מסעדה פתוחה, חזרנו ללובי של המלון, וגילינו להפתעתנו הופעת ג'אז מקסימה של זמרת ופסנתרן מוכשרים ביותר, הזמנו סיידר תפוחים חם וניהננו מכל רגע ורגע… הלילה הזה הוא זיכרון קסום שיהיה חתום בי לנצח.

    מאת: נועה |‏ 1 בנובמבר 2013 | 14:02
  •  אני ובעלי הטרי חיינו תקופה של שנה וקצת בברוקלין ניו יורק. יום אחד אחד מהחברים שלנו סיפר שיש איזו הופעה בסטיטן איילנד אי מגניב וקטן ממש מעבר לנהר הדסון. קנינו כרטיסים ב80 דולר מחיר סביר ביותר להופעה של רדיו הד (שכבר מעצם עלות המחיר הבנו שזכינו). הגענו להופעה על אונייה מטורפת עם אלפי אנשים שמו עלינו צמיד כחול ואמרו לנו בחיוך : your life is about to change

    חייכנו ונכנסו לאי. כל האי מקושט- עולם מקביל! 180 אלף איש, פסטיבל של 3 ימים כאשר ההופעה המרכזית היא של רדיו הד. תחפושות, אלכוהול שמש ואנרגיות שלא מהיקום הזה. לא חלמנו על דבר כזה: אמפייר אוף דה סאן, אנדרוורלד, כריסטינה אגילרה, קולדפליי וכמובן רדיו הד. הרגשתי בחלום שהוא בסימן אם טי וי !!!!! צבטנו את עצמנו 100 פעמים , לא תיארנו לעצמנו שאנחנו נכנסים לפסטיבל של 3 ימים- לא הבנו בגדים, אוכל, מברשת שיניים. זה היה טירוף חושים של 3 ימים שלאחר מכן איבדנו את עבודתנו כי פשוט החסרנו מהעבודה ללא כל התרעה מראש :)

    רק במנהטן זה יכול לקרות, ראש פתוח ויכולת זרימה ספונטנית מובילים רק לחוויות טובות שאין להם מחיר
    שיהיה אחלה סופ״ש – תודה שגרמתם לי להזכר בחוויה הקסומה הזאת, חיוך עלה על פניי

    מאת: הדר ירקוני |‏ 1 בנובמבר 2013 | 13:48
  •  אחת ההופעות הטובות ביותר שהייתי בהן הייתה הופעה של Roger Waters – the wall בפריז. ההופעה הייתה באחת מאצטדיוני הספורט של פריז ובמהלך ההופעה היו בובות ענק שירדו מהתקרה עם אורות בעיניים, זיקוקים, מסוק שטס לכיוון הבמה וחומה שנבנתה במהלך ההופעה. אחת ההופעות הטובות ביותר בחיי

    מאת: תמר הכט |‏ 1 בנובמבר 2013 | 13:23
  •  הייתה לפני הרבה שנים בניו יורק. חברים שכנעו אותי ללכת להופעה של סטינג. אני חשבתי שלי ולסטינג אין הרבה במשותף. אז טעיתי! במשך כל החלק הראשון של ההופעה רקדתי וצרחתי על הכיסאות כמו גדולה :-). ואז – באה ההפתעה. אף אחד לא סיפר לי, שלהופעה קוראים "שלושת הצרודים". מה שאומר, שבחלק השני של ההופעה, עלה צרוד נוסף לשיר – פיל קולינס. כשכמעט התעלפתי מזה שאני רואה את פיל קולינס, עלה הצרוד השלישי – רוד סטיוארט. שם כבר הייתי על הרצפה. כל אחד מהם לחוד ושלושתם ביחד נתנו SHOW שאני זוכרת עד היום. אני זוכרת את ההתרגשות שלי, את ההפתעה שלי מההצטרפות של השניים הנוספים, ומזה, שכמעט הפכתי להיות הצרודה הרביעית…

    מאת: אפרת |‏ 1 בנובמבר 2013 | 12:44
  • מאז היותי נערה זה היה החלום שלי לראות אותם. קניתי את כל הדיסקים שלהם (ויש להם המון!), למדתי את כל השירים בעל פה והתפללתי שהם יגיעו להופעה בארץ. זה כמובן, לא ממש קרה. ואז החלטתי לעשות מעשה ולחפש הופעה שלהם בחו"ל. בקיץ האחרון זה קרה, רכשתי כרטיסים לפסטיבל מוסיקה בינלאומי בפורטוגל, עליתי על מטוס והגשמתי לעצמי את החלום.
    הקיור נתנו הופעה של שלוש שעות, לא כולל הדרנים. בין 60,000 איש שנכחו בהופעה, הצלחתי להגיע לשורה 3. הם שרו את מיטב הלהיטים שלהם, מכל התקופות ומכל השנים. הקהל כולו היה בטירוף, מעולם לא דמיינתי לעצמי אצטדיון שלם שר את השירים: Friday I'm in love או את Boys Don't Cry. המציאות עלתה על כל דמיון…
    הדמעות שהרטיבו את פני לסירוגין, העירו אותי וגרמו לי להבין שאני סוף סוף מגשימה את חלום חיי. זאת הייתה התרגשות מטורפת, כזו שלא חוויתי מעולם.
    רוברט סמית' אגב, מעולם לא נשמע טוב יותר. קולו היה חד, מדויק, וכמות הארנגיה שדלפה ממנו הייתה בלתי נתנת לתיאור.
    וכך, גם הגשמתי לעצמי חלום וגם זכיתי לראות את ההופעה הכי טובה שיצא לי לראות בכל שנות חיי.

    מאת: שרון הראל |‏ 1 בנובמבר 2013 | 10:08
  •  ההופעה הכי טובה שראיתי הייתה של להקת הרד הוט צילי פפרס בירקון בספטמבר שעבר
    אני מעריצה אותם מגיל 12 והם הופיעו בכל רשימותיי של דברים להספיק עד גיל 30 חוץ מזה שהיה גיטריסט שהמשיך לנגן בגבס והופעה מחשמלת של אחת הלהקות הגדולות בעולם. היה גם תחושה אדירה של סיפוק , להגשים חלום ילדות ולהפריך את המשפט לעולם אל תפגש עם הגיבורים שלך.

    מאת: שרון |‏ 1 בנובמבר 2013 | 00:49
  •  שראיתי הייתה הפעם הראשונה שראיתי את שלמה ארצי, בקיסריה, במהלך השיר "אף פעם לא תדעי" הוא גם התיישב לידי ואני הייתי בשוק! לא הגבתי

    מאת: יובל |‏ 31 באוקטובר 2013 | 23:21
  •  ההופעה הכי יפה שיצא לי לראות היתה של אשתי ביום חתונתנו היתה לה שמלה של מנגו _(קולקצית סתיו 2011) שמלת מקסי יפיפייה צבע ניוד נשפכת עם שרוולים ארוכים למעלה, השמלה מעוטרת בפרחים והיא מתאימה גם לקיץ וגם לחורף מאוד קלילה, יחד עם השמלה היא לבשה ג'קט דמוי עור שחור מעל שנתן לזה את הטוויסט, ושרשרות כסף להשלמת ההופעה . בעיניי השמלה עצמה עם הג'קט דמוי עור היו ההופעה הכי מדהימה שראיתי(ואני לא משוחד!).
    זה ממש התאים לחתונה ולסגנון של אשתי יחד עם זאת זה מתאים גם לארוע אחר ולכל עונות השנה, מ-מ-ל-יץ ב-ח-ו-ם.

    מאת: יאיר |‏ 31 באוקטובר 2013 | 22:45
  • בלי ספק בכלל סקאנק אנאנסי באמפי שוני
    הופעה חד-פעמית של אישה שטורפת את הבמה בלי מלח!
    השיא היה כשהיא ירדה לשיר עם הקהל :)
    נהניתי מכל שנייה.
     

    מאת: שני |‏ 31 באוקטובר 2013 | 21:19
  • המופע שאני זוכרת שהשאיר בי רושם רב זה המופע של מייקל ג'קסון 1993 המופע שלו בפארק הירקון. אני אז הייתי בת 10 והייתי מעריצה של אחותי הגדולה שאהבה מאוד את מייקל ג'קסון. ואחותי וגם אני הצטרפתי התעקשנו ללכת למופע ההורים שלי לא היו כ"כ בעניין. ובסוף הם נעתרו לבקשתנו ואמא שלי אפילו עזרה לנו באואוטפטים בהשראת השיר "Dangerous". מה שזכור לי זה מופע בלתי נשכח המון זיקוקים עשן לפני שהוא הופיע , מופע ארוך עם כל השירים המוכרים שלו, ואותי ואת אחותי ביום כיף רקדנו צחקנו היה כיף מה שבטוח.

    מאת: מורן |‏ 31 באוקטובר 2013 | 19:34
  • היא לאו דווקא של אומן ענק שהגיע לארץ ולא של אומן עוד יותר גדול שטסתי לראות בחו"ל,
    היא לא על במה ענקית ולא שילמתי עליה המון כסף ,
    מדובר בהופעה של אישה אחת מבוגרת, שמנגנת בכינור מידי פעם בדיזינגוף סנטר בנחישות ובמסירות אין סופית, לא משנה אם בחורף או בחום הלוהט של תל אביב
    ובכל פעם שאני רואה אותה מתכווץ לי הלב , ואני נזכרת שדברים המרגשים ביותר נמצאים לנו הרבה פעמים מתחת לאף, רק צריך להרים מבט מעיסוקי היום יום ולראות אותם.

    מאת: עינב |‏ 31 באוקטובר 2013 | 18:48