מתנה בשישי: מעיל צמר של ICE CUBE

ברוח יום האהבה, ספרו לנו על הדייט המיוחד ביותר שהיה לכם ותוכלו לזכות במעיל של ICE CUBE במתנה

מאת  | ‏ 15 פברואר 2013

צילום: יח"צ

שווי הפרס: 699 ש"ח

בכל יום שישי נחלק מתנה לגולשים מלאי הסטייל של FF. השבוע תוכלו לזכות במעיל צמר אופנתי של ICE CUBE. כל שעליכם לעשות כדי להשתתף בתחרות, הוא לספר לנו בתגובות על הדייט המיוחד ביותר שהיה לכם. התשובה המעניינת ביותר תזכה את הכותב בפריט.

*הזוכה ייבחר מבין המגיבים לפוסט עד יום א', 17/02/13, בשעה 12:00.
*בכתיבת תגובה הנני מאשר שקראתי את התקנון והסכמתי לדבריו.
*ניתן להשיג את הפריט בחנויות ICE CUBE ברחבי הארץ ובחנויות אופנה ומעצבים מובילות. לכתובות – www.ice-cube.co.il

הזוכה בשמלה של Miki B מהשבוע שעבר היא שרי, שסיפרה על תקרית מביכה שקרתה לה עם בגד: תחתוני תותים. "כמו בכל בוקר, התעוררתי מאוחר ומיהרתי ללימודים עם כוס קפה ביד. זרקתי עליי את השמלה שתכננתי ללבוש מראש ואצתי אצתי ללימודים. אוטו מטריד נסע לידי כמה דקות טובות וצפצף לי. התעלמתי באלגנטיות והמשכתי אל עבר המטרה לא לאחר שוב, האוטו לא ויתר ומתוכו בקע קול 'הי, את עם השמלה! תסדרי אותה!' וחמישה בחורים התפוצצו מצחוק. פתאום אני קולטת שהשמלה עלתה אל על בגלל תיק הצד שמשך אותה מעלה. מיד אני מסדרת את העניינים ומנסה להזכר אילו תחתונים לבשתי, כן, אני לא טועה באותו יום לבשתי את התחתונים הילדותיים עם הדפס התותים".

השאירו תגובה

 

  • חורף, קר, בודד – יצא כך שאני והחבר לא היינו ביחד בערב יום האהבה.
    יום למחרת מקבל מכתב.."למה להיות קמצנים ולעשות רק יום אחד של אהבה, מרגע זה אני מכריז על שבוע האהבה שילווה בהפתעות לאורך כל השבוע".
    נמסתי ! אכן שבוע נהדר !!

    אז למה להתספק רק בדייט אחד ביום האהבה כשאפשר לצאת ל- 7 דייטים !?!!

    3>3>3>

    מאת: ליבי |‏ 19 בפברואר 2013 | 08:00
  •  לפני כמה שנים, אחרי תקופה בה הייתי חסרת זוגיות כבר יותר מידי זמן, יצאתי לבליינדייט באיזשהו בר יין בתל אביב. איך שנכנסתי והתחלנו לדבר, הבנתי שלא הולך לצאת מזה כלום. לפעמים הכל טוב על הנייר, הבחור נחמד, אבל פשוט אין קליק. החלטתי להזמין כוס יין אחת ולנסות לחתוך כמה שיותר מהר.

    אחרי בערך רבע שעה, נכנס פתאום זוג והתיישב בשולחן לידנו. גם הם נראו ונשמעו כאילו הם בפגישה ראשונה-שנייה כזו. הסתכלתי בגבר שישב מולי בשולחן ליד, ומשהו בו פשוט היה כל כך כובש, לא רק במראה אלא בה-כ-ל. וחשבתי לעצמי – אוף, איך זה שאף פעם לא משדכים לי מישהו כזה… ואני רואה שגם הוא כל הזמן מגניב לעברי מבטים, וחיוכים, וכבר התחלתי להיות פחות ופחות מרוכזת במי שמולי. מצאתי את עצמי מכוונת את השיחה והמחוות הקטנות, דווקא כלפיו, בניסיון להרשים אותו – כלפי מישהו שבכלל נמצא כרגע בדייט עם מישהי אחרת! בעוד אני בדייט עם מישהו אחר…

    מה עושים במצב כזה?? הרגשתי כל כך לא נעים, וגם מבולבלת מהסיטואציה. הזמנתי עוד משקה ומשכתי את הפגישה, כל הזמן בתחושה גוברת והולכת של פיספוס, עד שבסוף הזמנו חשבון והלכתי לשירותים. במסדרון, לפני שהספקתי לחזור לשולחן, הוא ניגש אלי פתאום ואמר לי במהירות – אני יודע שזה הזוי, וששנינו כאן עם אנשים אחרים, אבל בבקשה תתני לי את הטלפון שלך לפני שאת הולכת.

    זהו. הוא התקשר, אנחנו עדיין ביחד וכל החברים שלנו נהנים לספר את הסיפור הזה עד עצם היום הזה. בליינדייט גרוע אבל אהבה ממבט ראשון (:

    מאת: שירי |‏ 17 בפברואר 2013 | 10:40
  •  לחג האהבה בעלי הפתיע אותי בשחזור הצעת הנישואין שלנו.
    הוא לקח אותי לפיקניק של סושי ויין בשמורת הטבע בחוף שפיים.
    מקום קסום ואינטימי מואר לאור הכוכבים כשקול הגלים המתנפצים משמש כמוזיקה רומנטית.
    במקום חיכה לנו סדין פרוש עם שוקולדים קטנים ונרות מסביב, ושרפרף קטן עליו היה מונח מגש סושי עם 2 כוסות יין.
    ובזמן שהרמנו לחיים בעלי הפתיע אותי בזוג עגילים תואמים לטבעת האירוסים!!!:-)

    מאת: שילה אופק |‏ 17 בפברואר 2013 | 10:35
  •  אז הדייט הכי מיוחד ורטמנאי היה עם בעלי..לפני שהוא היה בעלי.. הוא גר בעכו ונורא רציתי לעלות לרכבל בראש הניקרה, עלינו לרכבל וכל הזמן אני מסצכלת עליו והוא חא מוריד את העיניים ממני, מחייך, מזיע..הוחמאתי מאוד כי חשבתי שזה בגללי ואחרי שירדנו הוא גילה לי שיש לו פחד גבהים מטורף אבל בגלל שרציתי הוא לא התנגד.. ואז ידעתי שהוא יהיה בעלי. ועובדה שבנובמבר האחרון חגגנו יום נישואין שלישי :-+

    מאת: זיוית |‏ 17 בפברואר 2013 | 10:13
  • הדייט הראשון עם החבר הראשון שלי הוא זיכרון מתוק בלב, שלא הרבה דייטים מצליחים להשתוות אליו.
    הבחור היה כל כך שונה מכל מה שהכרתי! בטלפון הוא אמר שהוא לא יודע לבחור לאן לצאת לדייט ועדיף שאני אבחר, כי אם זה תלוי בו הוא היה לוקח אותי לכותל… וכך מצאנו את עצמנו שנינו נפגשים בעיר העתיקה בירושלים הולכים לאורך החומות בצהרי יום שבת כשהשוק הומה ברוכלים ותיירים, ורחבת הכותל במתפללים – תפאורה מהסרטים!
    תוך כדי שאנחנו מדברים ולומדים להכיר אחד את השנייה, שתינו מיץ רימונים, שמנו פתק בכותל והתאהבנו…
    שלוש שנים היינו ביחד מאותו דייט קסום, ועוד יותר שנים חלפו מאז ואני עדיין מחשיבה אותו במקום הראשון! טוב נו, זאת גם הייתה אהבה ראשונה :)

    מאת: מיטל |‏ 17 בפברואר 2013 | 09:37
  • שנה שעברה היומולדת שלי יצאה ביום חמישי ביום של החתונה של אחי,
    ואז הייתה שבת חתן.. שלא איפשר לנו לצאת לחגוג
    אז בעלי אמר לי באותו מוצ"ש נדחה את היומולדת בשבוע ניסע לצימר בשבוע הבא….
    הלכנו לישון ולא היו לי שום חשדות לכלום,
    התעוררתי בבוקר ומסביבי זר פרחים, מתחת חיכתה לי מעטפה בפנים היה מכתב מהבוסית שלי שלכבוד יום הולדתי יש לי חופש עם בעלי יום כייף :-)
    הייתי בשוק.. הוא קשר את עיניי עם מטפחת ולקח אותי לרכיבה על סוסים,
    באמע הדרך למול נוף עוצר נשימה עצרנו לאכול הוא דאג לכל הפרטים,
    זה הייתה האווירה הכי רומנטית שיש,
    חשבתי שזה ניגמר בזה אבל אז הלכנו למסעדה ושם העניק לי תכשיט זהב,
    זה היה יום מדהים בהחלט הדייט המושלם

    מאת: זהבית אשכנזי |‏ 17 בפברואר 2013 | 09:06
  • אז הדייט הכי שווה שהיה לי היה עם בחור אנגלי שהכרתי בבר בו בו מילצרתי (אוף, כמה שזה היה מזמן….). בקיצור איכשהו זרמנו אחרי המשמרת שלי והמשכנו לדרינק, גיליתי שהוא עובד על היאכטות המפורסמות פה בארץ (מי אמר הריסון??…) זכיתי לביקור בדבר ההזוי הזה שמאוחר יותר הפך לבית השני שלי כשהייתי חוזרת מהאוניברסיטה למרכז אבל זה לא הסיפור… 
    בקיצור מסתבר שיום למחרת, כלומר כמה שעות מאוחר יותר כי כבר היה לפנות בוקר, הבחור נוסע לחופשה בבית והייתה זרימה מדהימה בדייט אז… כן, כן, הצטרפתי לנסיעה! דייט לא צפוי שהפך לטיול של שבוע באנגליה, הכי שווה :-)
    הקשר החזיק מעמד שנה ומכיוון שהבחור עבד ביאכטה זכיתי לבלות באותה שנה בהרבה מרינות באירופה ולבלות באיזורים הכי שווים, שנת תענוגות בואו נאמר.

    מאת: חן |‏ 17 בפברואר 2013 | 08:55
  •  

    מאת: ji |‏ 17 בפברואר 2013 | 08:41
  •  הדייט הבלתי נשכח שלי התרחש אי שם בשנות השמונים. בעלי,אז בן זוגי, החליט מסיבה מאד מיוחדת לערוך לנו פיקניק על נדנדה מאד מבוקשת בעיר שהייתה ממוקמת בראש גבעה קטנה בפארק הירקון ותמיד הייתה תפוסה בידי זוג כלשהו אבל לאותו הערב הוא דאג כבר שבוע מראש להשאיר עשרות פתקים בכל הפארק שהוא ממש מבקש לא לתפוס לו אותה בתאריך הספציפי… וכך באמת היה… הגענו עם הסלסלת מטעמים שהוא הכין בעצמו מבעוד מועד והוא ביקש ממני בחיוך מנומס רק דבר אחד… להעביר את הדייט בשתיקה מוחלטת…הסכמתי מסוקרנת ביותר ״להוראות ההפעלה״ ואני מוצאת את עצמי בערב שונה ומיוחד מתנדנדת איתו בנדנדה, נהנית מפינוקים טעימים ולא מפסיקה להתחבק איתו ולהביט בעיניו… בדרך הביתה פתאום נשמע קולו:
    ״בטח את חושבת שהתחרפנתי כשביקשתי שנעביר את הערב בשקט גמור אבל שלא תחשבי שאני לא אוהב לקשקש איתך אני הכי אוהב בעולם פשוט רציתי לוודא שאיתך אוכל להתנדנד בפיתולי החיים ולדבר בעיניים ושתביני אותי גם כשלא יהיה מה או איך לומר…״
    בזכות אותו דייט מיוחד נולדו לנו במרוצת השנים ארבעה ילדים מדהימים… :)

    מאת: סיגל |‏ 17 בפברואר 2013 | 07:30
  • ערב גשום במיוחד בינואר, ״טונה״ של כביסה מלוכלכת ושתי כוסות קפה יצרו דייט זוגי ספונטני ומיוחד …לפני בערך חודש באחד הערבים הגשומים ביותר ביקשתי מחבר שלי לעזור לי לסחוב כביסה מלוכלכת ולרדת איתי למכבסה מתחת לבית עם סלי הכביסה שכבר ממש קרסו מעומס…הורדנו את הסלים ובבואינו להיכנס למכבסה הצעתי לו שאלך לקנות לנו זוג כוסות קפה בטייק אווי וכך בזמן שהכביסה מתנקה נלך להליכה רומנטית מתחת למטרייה עם קפה טעים בין הרחובות השקטים בעיר… מר בחור זרם איתי :) כשחזרתי למכבסה עם שתי כוסות הקפה אני רואה אותו חסר אונים מול מכונת הכביסה הענקית שמוציאה רעשים רמים כאילו עוד שנייה היא הולכת להתפוצץ כשהבגדים שלנו תקועים בתוכה ובנוסף מסרבת להיפתח…
    בארבע וחצי השעות שנאלצנו לחכות לטכנאי המקום שיואיל בטובו להגיע ולחלץ את הבגדים העברנו דייט רומנטי בצל הגשם הכבד שזלג על קירות המכבסה בשיחות חמות ודביקות על קפה טעים וחמים כשאת סלי הכביסה הפכנו לכסא ושולחן
    מאולתרים…
    הליכות בשבילי הרחובות כבר לא היו באותו הלילהי אבל היה דייט מיוחד שכלל מסע מרתק ומסקרן בשיחות שהגיעו למחוזות חמים ומיוחדים…

    מאת: הדר |‏ 17 בפברואר 2013 | 00:21
  •  
    טו באב וולנטיין הם שני הימים העמוסים ביותר בשנה בעבודה של בן הזוג שלי שעובד כקונדיטור כבר 11 שנים ברציפות . להכין עוגות שוקולדים ועוגיות בשלל הצורות והצבעים לכל הארץ במשלוחים זה בהחלט משימה לא פשוטה והשנה בולנטיין בדיוק כשהיינו אמורים לחגוג 10 שנות היכרות כמות העבודה הייתה גדולה יותר מתשע השנים הקודמות ונקראתי לראשונה (בדחיפות) לסייע לו… וכך מצאנו את עצמנו משש בערב ועד קצת לפני חצות עובדים במרץ במטבח בין המקציף השוקולדים והתנורים ובין לבין זכיתי לקבל ממנו מיני הפתעות מתוקות ומקוריות -פשוט דייט מיוחד שהזכיר לנו כמה אנחנו מתקתקים משימות ביחד בשיתוף פעולה מלא ובעצם למה אנחנו עשר שנים ביחד… בסוף בסוף כשהסתיימה העבודה הערב הסתיים באופן הכי מתוק שיש… מלחמת קצפות כמו שני ילדים קטנים שהשאירו אותם לבד בבית בלי בייביסיטר…היה ״יאמי״ של דייט !!!

    מאת: רחלי |‏ 16 בפברואר 2013 | 22:48
  • הדייט המיוחד שלי התרחש בלונה פארק לפני שלוש שנים… לאחר שבועיים אינטנסיבים של חברות שכללה ,נו מה ,הרבה פרפרי בטן ותהיות של התרגשות קבע לנו בן זוגי בנחרצות מסתורית דייט מתוכנן בלונה פארק כולל לו״ז של המתקנים שנעלה עליהם ובאיזה סדר…זרמתי איתו למרות שלא הבנתי מה למה ומדוע… לאחר שעלינו על כל המתקנים בסדר המתוכנן שלו התיישבנו על ספסל לנוח ואז משום מקום חיכה לי עמוק בכיס של המעיל פתק ארוך שסיכם את היום שתוכנן בקפידה…הפתק עד היום ממורכז בגדול על לוח השעם בחדר שלי כשבין שורותיו היה רשום:
    אני מקווה שראית היום (ברכבת הרים) שתמיד אחזיק את ידי בידך … גם בימים שנהיה למעלה וגם כשנהיה למטה…
    אני מקווה שהרגשת היום שלא אתן לפחדים ומחשבות מטרידות להתקרב אלייך גם כשיהיו ממש קרובים לליבך(רכבת שדים)
    אני מקווה שלמדת עלי היום שגם כשנתווכח ולא נסכים עדיין נוכל ללמוד מהי הדרך שבה יש מקום לשתי הדעות והדרכים שלנו ואפילו לצאת מהמצב בחיוך והכי חשוב אנחנו לעולם לא נלחמים אחד בשני אנחנו מקסימום לא מסכימים על הדרך(מכוניות מתנגשות)…
    זה תקציר מהפתק הארוך שחיכה לי בכיס…
    זה היה פשוט דייט מיוחד ורומנטי ביותר שקשה לשכוח וקל נורא להיזכר…

    מאת: מיטל |‏ 16 בפברואר 2013 | 22:04
  • כשהייתי בצבא הייתי מאוהבת בבחור ששירת איתי ביחידה, והייתה לי תחושה שהוא גם מעוניין בי אבל עברו חודשים רבים מבלי ששום דבר התפתח בנינו. יום אחד כשהוא היה בשמירות בקיבוץ רחוק ואני סגרתי בבסיס דיברנו בטלפון והוא התוודה שהוא מאוהב בי כבר תקופה. כל כך התרגשתי באותה השיחה שבקושי נרדמתי, למחרת יצאתי לחמשוש ובמקום לנסוע הבייתה נסעתי באוטובוסים 3 שעות אליו לקיבוץ מבלי לספר לו. כשהגעתי למזלי הוא בדיוק היה בהפסקה והוא ממש התרגש לראות אותי. ישבנו עד אור הבוקר על ספסל ודיברנו ובסוף נרדמנו מחובקים עד האוטובוס הראשון הבייתה… זה היה בהחלט דייט בלתי נשכח שהתפתח לזוגיות נפלאה

    מאת: אלה |‏ 16 בפברואר 2013 | 20:38
  • כשהייתי בצבא הייתי מאוהבת בבחור ששירת איתי ביחידה, והייתה לי תחושה שהוא גם מעוניין בי אבל עברו חודשים רבים מבלי ששום דבר התפתח בנינו. יום אחד כשהוא היה בשמירות בקיבוץ רחוק ואני סגרתי בבסיס דיברנו בטלפון והוא התוודה שהוא מאוהב בי כבר תקופה. כל כך התרגשתי באותה השיחה שבקושי נרדמתי, למחרת יצאתי לחמשוש ובמקום לנסוע הבייתה נסעתי באוטובוסים 3 שעות אליו לקיבוץ מבלי לספר לו. כשהגעתי למזלי הוא בדיוק היה בהפסקה והוא ממש התרגש לראות אותי. ישבנו עד אור הבוקר בתוך מיגונית ודיברנו ובסוף נרדמנו מחובקים עד האוטובוס הראשון הבייתה… זה היה בהחלט דייט בלתי נשכח שהתפתח לזוגיות נפלאה

    מאת: אלה |‏ 16 בפברואר 2013 | 20:37
  •  לא היו לי הרבה דייטים בחיי אבל אלו שהיו, מוטב שלא היו. פרט לדייט אחד מקסים.
    זה הייתה תקופה של רווקות אחרי קשר ארוך מאוד. נעתי בין הכיף שבלהיות לבד לבין הגעגועים לביחד.. יום אחד עליתי לאוטובוס ושם פגשתי את החבר הראשון שלי מגיל 16. אהבה מטורפת שיכולה להתקיים רק בן שני נערים שטופי הורמונים עם מעט מאוד ידע על החיים.. דיברנו קצת.. כמובן שהזכרתי שאני פנויה. באחת התחנות הוא אומר לי ׳בואי נרד כאן, נראה לי מקום מגניב׳, זאת הייתה תחנת דלק!!! ירדנו מהאוטובוס, קנינו לנו חטיפים שעלו כמו ארוחה במסעדת גורמה ופשוט לא הפסקנו לפטפט ולצחוק.. על כל נושא שבעולם, עד שנאלצנו להפסיק, כדי לתפוס את האוטובוס האחרון הביתה.. מאז אנחנו יחד, מרגישים כמו בני 16 אפילו שעוד רגע אנחנו חוצים את גיל ה30.. ושבא לנו ממש להרגיש רומנטיים אנחנו נוסעים לתחנת דלק ״שלנו״ ונזכרים איך התאהבנו שוב.. ושוב..

    מאת: קורין |‏ 16 בפברואר 2013 | 19:11
  • הדייט הכי מיוחד שהיה לי, לא נשמע מיוחד במיוחד. אמנם לבשתי את המכנסיים שאני הכי אוהב ויצאנו לפאב שאני הכי אוהב, אבל לא היה זה הדייט היחיד בו לבשתי את המכנסיים האלו או יצאתי לפאב הזה. הדייט הזה היה הכי מיוחד, כי לא רציתי שהוא ייגמר. נשארנו יחד כמעט עד הבוקר. מדברים, צוחקים, נהנים זה מחברתו של זו. וכל פעם שהסתכלתי עליה, היא נראתה לי כל כך יפה, כל כך מתוקה, כל כך מיוחדת. הדייט הזה היה הכי מיוחד שהיה לי, כי גם היום, אחרי 12 שנים ביחד, אני לא רוצה שהוא ייגמר 

    מאת: אריאל |‏ 16 בפברואר 2013 | 19:10
  •  רק נפרדתי מהאקס המיתולוגי, סיימתי פסיכומטרי, יושבת משועממת בבית בצהרי שישי, חבר ילדות מתקשר "באה שבת לכנרת?" ברור!
    תוך חצי שעה העמסנו את האוטו ויצאנו, בדרך הוא אומר "עוברים אצל חבר שלי מהטיול, לקחת אותו", סבבה…
    עוברים אצל החבר, נוסעים צפונה, כל הדרך מוסיקה, נשנושים, מדברים על כל מיני, הדרך עפה ובלי לשים לב הגענו.
    החבר המשותף נכנס לשק שינה והתחיל לנחור, אני וחבר שלו ירדנו לחוף.
    מיליון כוכבים, כנרת, גלים ומשם הכל הסטוריה, החבר קם בבוקר רואה אותנו מחובקים "כמה שנים ישנתי?"
    אחרי שנתיים, בחתונה שלנו, הוא היה אורח הכבוד והיה הכי מאושר בעולם.
    אורי, מקומך בגן עדן מובטח, לך, לך לישון עוד קצת….

    מאת: החברה |‏ 16 בפברואר 2013 | 16:27
  •  שבועיים דיברנו בטלפון, אבל לא הצלחנו להיפגש. אני הייתי באמצע חיפוש ומעבר דירה ובלי דקה פנויה לנשום. אחרי שבועיים הוא אמר שדי, או שנפגשים או שלא. באותו יום הייתי אמורה לשפץ את הדירה הישנה שלי, לפני שאני מחזירה אותה לבעלים למחרת. הסברתי לו את המצב, אך הוא לא נרתע בכלל, ואף התנדב לבוא לעזור. וכך, במקום להתגנדר לקראת דייט ראשון, נפגשנו בפעם הראשונה בבגדי עבודה, עם הרבה בירות וחטיפים, חומרי ניקוי וצבע לקירות. קרצפנו, צבענו, צחקנו, התלכלכנו בצבע, שתינו הרבה, ולמעשה הדייט נמשך עד שבעלי הבית הגיעו למחרת בבוקר. לא הייתי מצליחה לעשות את זה בלעדיו! הוא הדהים אותי מהנכונות שלו לעזור ולתת מכל הלב, וגם הרגשתי חייבת כך ש3 ימים לאחר מכן נפגשנו שוב, בדירתי החדשה לארוחת ערב שאני הכנתי. חודש אח"כ הוא כבר עבר לגור איתי. כי בינינו, כזאת נשמה גדולה ועם ידי זהב- עדיף להשאיר כמה שיותר קרוב לליבך

    מאת: נטע |‏ 16 בפברואר 2013 | 12:13
  •  הכרתי מישהו דרך חברות שלי, הוא ממש לא מצא חן בעיניי לא מבחינה חיצונות וממש לא התנהגותית.
    הוא ממש רצה אז הסכמתי לצאת איתו לדייט קבענו ב8 וחצי וכבר שעה לפני התחלתי להתארגן, אתן יודעות מקלחת, בגדים, איפור…
    בשעה שמונה אמא שלי באה אליי לחדר ואומרת לי בלחש כזה "הוא פה" אמרתי לה "מי פה?" אז היא ענתה לי "הדייייט!!"
    לא הייתי מאופרת, לא מאורגנת יצאתי לסלון אני רואה אותו יושב על הספה!!!
    מה? מאיפה הוא יודע איפה אני גרה? ולא קבענו ב8 וחצי?
    הבן אדם החליט שהוא רוצה קודם להכיר את המשפחה שלי ואז לצאת
    טוב הוא ישב עם ההורים שלי חצי שעה- כן דייט עם ההורים!!! רציתי למות, לא ידעתי איפה לקבור את עצמי…
    באיזה שהוא שלב אבא שלי אומר לו בצחוק "זה לא אנחנו שאמורים לתחקר אותך?"
    וואו נהייתי אדומה!!!
    טוב, סיימו את הדייט שלהם ויצאנו…
    נוסעים, נוסעים, פתאום עוצרים, חונים בתוך בית עולים לבית שלו
    הוא רצה להכיר לי את המשפחה שלו, הייתי בשוק!! דייט ראשון עם המשפחה? לא הכנתי את עצמי נפשית!!
    אחרי שהכרתי את המשפחה המדהימה שלו, אמא קולית כזו אבא מצחיק עלינו לגג והוא עשה לי שם ארוחה עם יין וזה היה ממש רומנטי אבל לא יכלתי לעזוב את המחשבה שבדייט הראשון שלנו אני אכיר את המשפחה שלו והוא את שלי
    קצת לקח את הכל צעד קדימה…
    בסופו של דבר זה היה קשר שהמשיך :)

    * הנני מאשרת שקראתי את התקנון והסכמתי לדבריו

    מאת: שובל |‏ 16 בפברואר 2013 | 11:08
  •  באחת הגיחות שלי לאירופה, הכרתי בחור בבדיקת הדרכונים בשדה התעופה.
    הוא אמר שהוא טס לפגישת עסקים בארצות הברית, אני אמרתי שאני טסה לדודה בלונדון ושנינו התבאסנו.
    החלפנו טלפונים, סיכמנו שנדבר כששנינו נהיה בארץ ונפרדנו.
    אחרי ההמראה כשעמדתי לפתוח ספר ולקרוא קצת, שמעתי קול מוכר מדבר עם מי שישבה לידי.
    הסתכלתי הצידה וראיתי את הבחור מבקש מהאישה שתחליף איתו מקום לקצת זמן..
    הוא לא ידע לפני, אבל מסתבר שהקונקשן שלו היה בלונדון וכך קנינו לעצמנו עוד קצת זמן ביחד (0:
    הוא קרא לדיילת, שאל אותי מה ארצה לשתות ואמר שהוא מזמין.
    הדייט נמשך רוב הטיסה- הוא הוציא לי את האזניות מהניילון והזמין אותי לסרט, אחר כך צפינו בשקיעה מהשמיים, אכלנו ארוחת ערב וצחקנו המון.
    זה היה דייט בלתי נשכח!

    מאת: טבע שני |‏ 16 בפברואר 2013 | 09:29
  • הדייט הכי מוצלח שהיה לי הוא עם בעלי כיום, כשבזמנו היינו בתחילת הקשר. לרגל יום הולדתו שחל בתאריך השנה בו הכרנו, החלטתי להפתיעו ולחגוג לו את חגיגות יום ההולדת ויום השנה לפגישתינו, בסימן חמשת החושים. לאחר שהענקתי לו עציץ ממתקים מעשה ידיי לחוש הטעם, מסאז׳ זוגי ומפנק לחוש המישוש וערכה ריחנית לאמבט זוגי מבושם- חוש הריח כמובן, קינחנו בדייט רומנטי לאור השקיעה בעתיקות קיסריה (חוש הראייה), עם סלסילת פיקניק ובה בקבוק יין טוב, פוקאצ׳ות טריות ומגוון ממרחים וגבינות ומשם המשכנו אל חגיגת החוש האחרון- חוש השמיעה: הופעה של הזמר האהוב עליו בקיסריה! זה היה אחד הדייטים המושקעים בחיי, כשאני האחראית על הביצוע ;-)

    מאת: רעות .ט |‏ 16 בפברואר 2013 | 03:28
  • דייט שהיה עם בחור שהכרתי…
    יצאתי לדייט עם בחור נחמד לפאב שכונתי, לאחר שהתיישבנו הזמין הבחור כוס קפה. לא נעים לשתות לבד, אז זרמתי איתו לכוס שוקו חם. כך התחיל אחד מהדייטים הכי מוזרים שחוויתי. חוץ מהשתיה החמה שהזמנו בפאב אני לא זוכרת הרבה. הרושם העיקרי שבגללו נחקק הדייט עד היום קרא לאחר מכן, כשיצאנו וגילינו שהבחור החנה בתוך ערמה של חול, והאוטו תקוע. איך לדעתם חילצנו את האוטו הבחור בואו נקרא לו ג'נטלמן הסביר לי איך אני אמורה לדחוף את האוטו בזמן שהוא יעשה רוורס… כן כן אני אדחוף והוא ינהג… מוזר לא ?!?!
    להפתעתי הגמורה… חודשיים אחרי פגשתי אותו במקרה, והוא התעניין למה לא צלצלתי אליו, הרי היה דייט מוצלח.

    מאת: אילת |‏ 16 בפברואר 2013 | 00:18
  •  אז לפני כ-3 שנים סוף סוף היה לי דייט נהדר. עוד כשראיתי אותו מרחוק עומד בפתח הפאב התלהבתי ממידת יופיו וחתיכותו. ידעתי שזה – נועד לי. משהתקרבתי אליו הבחנתי גם בבת שחוק המעידה על אופי שליו ועל אינטיליגנציה רגשית גבוהה, וליבי המה עוד יותר.
    ישבנו על הבר , פלירטטנו ושתינו.
    אווירה הכי כייפית שבעולם.
    בשלב מסוים נכנסו חברות שלי והצטרפו אלינו.
    הצחוקים נמשכו עוד שעה. עד שהחברות שלי הבינו שהם מפריעים והלכו הצידה.
    כשנותרנו שוב לבד הערב התחמם, ניצוצות עפו… והתחלנו להתנשק על הבר.
    נשיקות חמות, ארוכות ורטובות. קסומות.
    נבלענו אחד בתוך השני.
    הבחור עוצר לרגע, ממלמל "מממ… איזה כיף…"
    מניח את הראש שלו על החזה שלי ופתאום אומר "אני לא מרגיש טוב".
    ומתעלף.
    כן.. מתעלף.. פשוט התעלף עליי. על הכיסא על הבר.
    הורדתי אותו לרצפה. הרטבתי לו את הפנים. האנשים הנחמדים מסביבי מפנים מקום.
    איזה בלונדינית קטנה והיסטרית צעקה "פנו מקום אני סטודנטית לרפואה!" הביאה זינוק מעל הבר, נחתה לידנו והתחילה לבדוק דופק במיומנות של צופה קבועה ב"אנטומיה של גריי".
    בזמן שכולם מסתכלים וצועקים עצות מועילות כמו "שפכי עליו בקבוק שלם של מים" החברות שלי עומדות בצד ופשוט נקרעות עליי מצחוק. "זה מה שקורה איתך בכל דייט"?
    אחרי דקה הבחור התעורר.
    הסתכל סביב ושאל בסקרנות "מה אני עושה על הרצפה?"
    אחרי התאוששות קלה.
    קשקשנו והוא נרגע. ולאחר כחצי שעה אמר שהוא רוצה לנסוע הביתה.
    "אין מצב שאתה נוסע עכשיו הביתה. הרגע התעלפתה" התנגדתי "אתה בא לישון אצלי".
    "בסדר, אבל לא יהיה סקס היום" הצהיר.
    "חומד, אמרתי לו אם אחרי נשיקה התעלפתה, אני לא עושה איתך סקס בלי צוות מד"א צמוד" :)
    הלכנו אליי הביתה והוא נשאר אצלי עד עצם היום הזה כבן זוגי לחיים….

    מאת: עליזה |‏ 15 בפברואר 2013 | 23:43
  •  לפני מס' שנים הכרתי בחור נחמד, למחרת הוא התקשר וקבענו דייט באותו שבוע, והחלטנו לשבת באחד מהפאבים בפלורנטין. חנינו את הרכב , ולפני שנכנסנו לפאב הרגשנו שאנחנו לא במקום הנכון- האוירה לא היתה נכונה, והוא הציע שניסע לפאב אחר- ברחובות (!!) על אף שאני בחורה תל אביבית הסכמתי, כי היה לי כיף איתו, וכך העברנו לנו את תחילת הדייט באוטו, בנסיעה של 40 דק' לרחובות- בלי הסחות דעת של מוזיקה, עם שיחה ארוכה ובלי שתיקות מביכות, כאשר האופציה היחידה שהיתה לנו היא לדבר ולהכיר אחד את השני. הדייט אגב, היה מוצלח.

    מאת: מורן |‏ 15 בפברואר 2013 | 23:12
  •  לפני שהיתחתנתי עם בעלי הוא לקח אותי לטייל על שפת הים, לא היה לי מעיל כי לא היה באפשרותי לקנות, בעלי היה עליו מעיל עור והוא לא אמר לי קחי ליבשי את מעילי קר, אז קפאתי מקור, באמת משהו מיוחד.
    הלכתי איתו לטייל בתל אביב הייתי ממש רעבה ומשעה שמונה בבוקר לא אכלתי כלום רק סנדויץ הוא אמר לי בערב לכי לאכול אצל אמא שלך קובה, ולא קנה לי שום דבר לאכול מאוד עצוב לי עד עכשיו. לכן כיום אני והוא ניפרדנו .

    מאת: דפנה |‏ 15 בפברואר 2013 | 22:06
  •  לפני שנים בטיול הראשון שלי בחו"ל, מייד אחרי הצבא, התגלגלתי למועדון לילה בניו יורק עם ידידה שזה אך פגשתי. בילינו, שתינו, רקדנו ובמהלך הערב ניגש אלי חתיך הורס והתחיל איתי. האמת היא שמהרגע הראשון היה בו משהו מוזר…אבל אולי בגלל האלכוהול או התאורה החלשה, לא שמתי לב לפרטים "שוליים וקטנים". ככול שהתקדם הערב התקרבנו והיה לי מאד נעים איתו ועם היחס הג'נטלמני שהוא הפגין כלפי. לקראת השעות הקטנות של הבוקר כשכבר היה לנו ברור שנמשיך לחגוג לבד, הזמנו מונית לדירתי…ושם מבעד לענני השתייה ולאחר כל המשחקים ראיתי שהסיפור מהשיר ששר שלום חנוך "זו לא גברת, זה אדון…" יכול להתרחש גם להפך!!! זה לא היה אדון…

    מאת: חגית |‏ 15 בפברואר 2013 | 21:31
  •  בביתו של נועם שבמושב בצפון הארץ, ישבנו שעות ארוכות ללמוד לקראת בחינת גמר שנה. הרגשתי כל כך רעבה.
    פתאום הבחור אותר לי: "אני מרגיש חוסר אחריות הרעבתי אותך סליחה, אני לא יודע לבשל"!
    דיי התרגזתי ואמרתי:"אתה יודע מה בא לי להכניס לך". לקחתי את כל הכריות שהיו על הספה וזרקתי עליו, בכמה מהן החלו לצאת נוצות ועשינו מלחמת נוצות.
    כשהבחין וקרא את המתח ששרר בי אמר:"יש לי כמה דברים בחדר השני שאולי ידברו אלייך, אני נחוש בדעתי לתת לך אותם."
    ואז הוא הביא לי (מהחדר של אחותו הקטנה) בובת בראנץ' רוקיסטית ונעלי קיפי! ממש הופתעתי וצחקתי נורא בקול.
    "אני רוצה להזמין אותך לארוחה. אם תסכימי אפילו אלך ברחוב עם נעלי הקיפי".
    נסענו באיזו דרך ושביל עפר שהוביל עד למסעדה כפרית ,מאוד מיוחדת על ההר. במקום רומנטי עם ציורי קיר עתיקים של ימאים ופלאי טבע. נהנייתי מארוחה מדהימה. ישבנו להתחמם ליד האח עם כוס יין. "תראי איזה אנרגיה יש מעלינו" אמר לי נועם. מרחוק מראה מרהיב של כוכבים נוצצים וציפורים נוטשות את המקום. ואז המלצרית הגיעה עם המגש והגישה לנו קפה וערכת קינוחים מתוק, (שוקולד,תותים וקצפת כמו שאני אוהבת!).
    סימני שאלה ריחפו בראשי , אחרי הכל הרגשתי שהבחור נכנס לראשי בשקט כזה ועשה לי הרבה כוכבים. אפילו לעצמי לא יכולתי להסביר. ראיתי מולי בחור שחרחר חתיך, גבוה ורחב כזה מתוק. גיליתי שנועם בחור חברותי וחכם. הכל הלך יפה ונפלא גם כשצחקנו מהדברים הכי קטנים ושטותיים.
    אכן היה זה אחד מהדייטים הכי יפים (שזכור לי היטב! ) שלי

    מאת: מור ליברמן |‏ 15 בפברואר 2013 | 21:18
  • כשהייתי בתיכון אני וחברה שלי החלטנו לעשות משהו מיוחד ולצאת לעיר הגדולה, תל אביב (גרנו בקיבוץ קטן ליד חדרה), בדרך חזרה הביתה התחיל לדבר איתי במונית שירות בחור חמוד, אחרי שעה של שיחת נפש בה סיפרתי לו שאני בדיוק קוראת את ספרי ההמשך של חלף עם הרוח (הספר הקלאסי והרומנטי ביותר שקיים לדעתי) ושאני מחפשת זמן רב את הסדרה שנעשתה על פי הספר ולא מוצאת.. לדייט הראשון הוא הגיע עם סדרת הקלטות (כן אז לא היה DVD), שהוא השיג לאחר שנסע באוטובוסים לאילת(!) והשכיר מחנות קטנה שמצא שם. כמובן שבשבילו זה היה שעמום נוראי ובזמן שאני צופה ומתמוגגת הוא התחיל לעשות כפיפות בטן.
    בסופו של דבר יצאנו עוד כמה דייטים וזה נגמר, כיום אני נשואה באושר, אך המחווה הרומנטית הזאת תישאר לעד בליבי(ולא היה מזיק לבעלי להשקיע בי גם ככה מדי פעם).

    מאת: תמר |‏ 15 בפברואר 2013 | 20:54
  •  

    מאת: אורית |‏ 15 בפברואר 2013 | 17:51
  •  הנני מאשר שקראתי את התקנון והסכמתי לדבריו.
    יצאתי לבליינד דייט ופגשתי בחור מאוד מושך, כל הערב דיברנו צחקנו הערב היה ממש מקסים וזורם, הבחור מאוד מאוד מצא חן בעיניי וכולי הייתי התרגשות, הלב לא הפסיק לפעום בקצב מטורף, בסוף הערב הוא החזיר אותי הבייתה ולקראת הפרידה הוא בא לנשק אותי נשיקת לילה טוב, מרוב התרגשות באותו רגע ייצאה לי נפיחה, אמרתי לו לילה טוב ומיד פתחתי את דלת המכונית וברחתי הבייתה מרוב בושה, הבחור התקשר למחרת והציא להיפגש לדייט נוסף …..

    מאת: אורית |‏ 15 בפברואר 2013 | 17:49
  •  יצאתי לבליינד דייט ופגשתי בחור מאוד מושך, כל הערב דיברנו צחקנו הערב היה ממש מקסים וזורם, הבחור מאוד מאוד מצא חן בעיניי וכולי הייתי התרגשות, הלב לא הפסיק לפעום בקצב מטורף, בסוף הערב הוא החזיר אותי הבייתה ולקראת הפרידה הוא בא לנשק אותי נשיקת לילה טוב, מרוב התרגשות באותו רגע ייצאה לי נפיחה, אמרתי לו לילה טוב ומיד פתחתי את דלת המכונית וברחתי הבייתה מרוב בושה, הבחור התקשר למחרת והציא להיפגש לדייט נוסף …..

    מאת: אורית |‏ 15 בפברואר 2013 | 17:36
  •  אני והחבר שלי מעולם לא יצאנו לדייט אבל פיצינו את עצמנו הרבה פעמים בדייטים בתוך הזוגיות שכבר שנים קיימת .
    והדייט המושלם היה ספונטני , קנינו מלא ממתקים ושוקולדים לקחנו שמיכות ונסענו לים ישבנו מחובקים מול הים ונהנו מכל רגע .
    זה הוכיח עד כמה לא איבדנו את החשק להתרגש ולרגש , לצאת ביחד . ולהיות ספונטניים שזה חשוב .

    מאת: ניקול |‏ 15 בפברואר 2013 | 16:50
  •  אני בדרך-כלל לא יוצאת לדייטים – לא אוהבת את האווירה המלאכותית, השאלות הבנאליות והמבוכה העזה המתלוות לסיטואציה. על-אף רתיעתי, הסכמתי לצאת לבליינד-דייט (ואם יש משהו גרוע מדייטים, הרי זה בליינד-דייטים!) לבקשת חברה שהבטיחה שהבחורר "מושלם בשבילי!".
    הוא אסף אותי במכונית, ומיד כשראיתי אותו ידעתי שהוא לא לטעמי – הוא נראה ממש מבוגר, קירח ומעל הכל – חבש מגבעת קש אה-לה דפני ליף.
    למרות זאת, החלטתי לתת לזה צ'אנס והמשכנו לבית קפה, שם לאחר כחצי שעה של שיחה הוא הפציץ בוידוי מפתיע – יש לו סרטן!
    תשובתי הדיפלומטית הייתה, כמובן, "מזל, חשבתי שאתה היפסטר!"
    מיותר לציין שהוא התפוצץ מצחוק, ושהכל הפך לקליל יותר משם. אמנם לא המשכנו לצאת, אבל אין ספק ש"יש לי הקרנות מחר" זה התירוץ הטוב ביותר שקיבלתי לסיום מוקדם של דייט.

    מאת: רננה |‏ 15 בפברואר 2013 | 16:21
  •  שנה שעברה הייתי מדריכה חברתית בפנימייה של בנים (מדריכה של שכבת י'). במקביל לעבודה גם פיתחתי את חיי הדייטינג שלי והכרתי בחור. קודם כל היינו בשיחות טלפון אך בשלב מסוים הוא כבר רצה לצאת והזמין אותי לדייט. לא יכולתי לצאת איתו באותו שבוע כי זה היה שבוע התורנות שלי להישאר סוף שבוע ושבת עם החניכים שלי. לא יודעת מאיפה אזרתי את האומץ אך שאלתי אותו אם לא אכפת לו לבוא ולהיפגש איתי במקום העבודה שלי: אין מסעדות וחוף ים אך יש מרחבי דשא, מגרשי כדורגל וכדורסל וכמובן ספסלים. הוא היה עם ראש פתוח ואכן הגיע לדייט בשעה 9 בערב. החניכים שלי היו בערב סרט בתוך הפנמייה ואני ישבתי איתו בחוץ על ספסל והתחלנו את הדייט. בשלב מסויים החניכים, שעוברים נכנסים ויוצאים, שמו לב לדייט שלנו וכמובן צעקו כל מיני דברים מרחוק כמו: "היא המדריכה הכי טובה שלנו" ועוד. בשלב מסוים שני חניכים שלי הגיחו עם "מטעמים" מחדר האוכל (שאריות קינוח של ארוחת ערב), ונתנו לנו כדי שבאמת יהיה לנו ערב רומנטי (אין יותר רומנטי ממעדן ג'לי). זה היה דייט מקסים, ספונטני כיפי ומשוחרר. ישבנו עד אחת בלילה ודיברנו, אולם עזבתי אותו באמצע לכמה דקות- כיבוי אורות לחבר'ה.

    מאת: דפנה |‏ 15 בפברואר 2013 | 16:00
  •  הדייט השלישי שלי עם מי שהפך אח"כ לבעלי היה במשחק כדורגל של הפועל ת"א. בעלי, אוהד שרוף, גילה על אהבתי לכדורגל ולהפועל והחליט להפתיע אותי בנסיעה למשחק חוץ בחיפה. היה מלא אדרנלין ואפילו קצת רומנטי, במיוחד בנסיעה הלילית חזרה למרכז.

    מאת: קרן |‏ 15 בפברואר 2013 | 15:55
  • טוב אז זה הדייט הכי טוב שהיה לי.
    רק חודש וחצי אחרי פרידה כואבת מאיזה אידיוט (תרשו לי, בכל זאת מדובר בקטלוג בנות) מישהו שלומד איתי הציע לי לצאת לבירה.
    כמובן שהסכמתי רק בשביל להגיד פאק איט. יצאנו לפאב, בשכונה הישנה בה אמא שלי עוד גרה כשהייתה בגילי. פאב אירי נחמד וטוב. שלוש שעות ישבנו שם. לא הרבה אלכוהול זרם אבל לא הפסקתי לצחוק…
    היה אדיר, ואתמול קיבלתי ממנו את הפרח הכי יפה לוולנטיין. תגידו לנו מזל טוב, 10 חודשים יחד זה לא הולך ברגל.

    מאת: דנה |‏ 15 בפברואר 2013 | 15:29
  • אחרי כמה דייטים במסעדות ובמועדונים החלטנו לגוון. פשוט לקחנו את האוטו, העמסנו מחצלת, מנגל, נקניקיות, קולה וכמה נרות ונסענו. לא בדיוק ידענו לאיפה אבל רצינו משהו שונה. אחרי נסיעה רומנטית של שעה מצאנו כמה עצים בחורשה קסומה בצפון מנוקדת באירוסים (אחרי זה כשיצאנו מהצד השני התברר לנו שזה הגלבוע)סגולים והתיישבנו לנו. הדלקנו כמה נרות, אכלנו, פטפטנו, והתחממנו מהאש הדולקת. בחצות התנשקנו את הנשיקה הראשונה שלנו…

    מאת: הדס |‏ 15 בפברואר 2013 | 14:31
  •  לפני הרבה שנים, כאשר הייתי מדריכת טיולים, הזמין אותי אחד המטיילים לדייט בוושינגטון עיר הבירה של ארה"ב, בבית קפה מול הבית הלבן.
    אני זוכרת, שישבנו שם, וצחקנו על כך שאנחנו יושבים ומספרים אחד על השני מול הבית הלבן, ושזה כנראה דייט, ששנינו נזכור תמיד :-). מסביבנו הייתה המולה של אנשים עם חליפות, ואנשים שאין להם זמן לקחת הפסקה, ואנחנו, בפינה שלנו, עם האווירה שלנו ועם הניחושים מה עושה כרגע גב' קלינטון :-)
    אני באמת זוכרת את הדייט הזה עד היום…

    מאת: אפרת ארנון |‏ 15 בפברואר 2013 | 13:36
  •  הנני מאשרת שקראתי את התקנון והסכמתי לדבריו.
    זה התחיל כשהייתי בצבא ושירת איתי בחור מקסים שבהתחלה היינו חברים טובים ואחר כך הקשר נהיה יותר מזה ומכיוון שהיינו לוחמים בבסיס סגור והמרחק שאנחנו גרים חיפה וקריית, אז האמצעים היו דלים והוא הזמין אותי לדייט אצלו בחדר וראינו סרט סימבה מלך האריות ולנישנוש היה במבה וקולה מהשקם זה הדייט הכי רומנטי והקסום שאי פעם הייתי ותודה לך אורי שעד היום מזה כבר שנתיים אנחנו יחד

    מאת: לילוש-לי בן-שטרית |‏ 15 בפברואר 2013 | 12:56
  •  הדייט הכי מיוחד, רומנטי ושלא ישכח לעולם קרה לפני חודשיים עם בחור שהכרתי דרך אתר הכרויות. דיברנו כשבועיים, שוחחנו קצת בסקייפ, עברנו לטלפון, ואחר צהריים אחד האו מתקשר אליי ושואל אם אני פנויה לקפה. הבחור גר באריזונה!!! הוא פשוט הגיע לישראל בכדי להפגש איתי! נפגשנו בתל אביב, הוא הביא לי במתנה שרשרת כסף עם לב, ןלפני שהתחלנו לשתות את הקפה הוא שם לי אותה על הצוואר. הוא הוציא טבעת, ואמר לי שאם אני ארצה הוא מוכן עכשיו לשים לי אותה על האצבע. הוא בחור מקסים שמחפש בחורה יהודיה להתחתן איתה ובאריזונה אין בחורות רווקות שהתאימו לו. משם המשכנו למסעדה בים, דיברנו, צחקנו, החזקנו ידיים וביליתי איתו חודש שלם כשאני לקחתי פסק זמן מהעבודה בכדי להכיר אותו טוב יותר. הוא חזר הביתה ועכשיו אני מחכה להמשך(: אולי מצאתי את החתן שלי!

    מאת: איילת |‏ 15 בפברואר 2013 | 12:45
  •  אז ככה, יום האהבה חל ביום הולדתי 14.2.13…כיף אמיתי. רק שהשנה יום ההולדת התחיל בבוקר מלחיץ במיוחד, התקיימה בחינה קשה במסגרת לימודי תואר. סיימתי את הבחינה ונקבע לי דייט עם בעלי היקר בו בלינו יחד עד אחרי חצות…ניצול כל היום! היה כיף להירגע אחרי יום ארוך, מתיש ומלחיץ.
    Reply

    מאת: שוקרון אורלי |‏ 15 בפברואר 2013 | 12:06
  •  הדייט הראשון שלי (עם בעלי כיום), היה דייט מפתיע ומיוחד במינו. הוא הציע לי לצאת לדייט, ואני כמו כל בחורה טיפוסית, חשבתי כבר כמה ימים לפני מה אלבש כדי לעשות רושם. לבסוף החלטתי ללבוש שמלה סקסית ונעלי עקב, עשיתי פן בשיער והשקעתי באיפור ערב. חצי שעה לפי השעה המיוחלת לדייט, קיבלתי מהבחור סמס ובוא הוא כתב לי: "תצטרכי להגיע עם נעלי ספורט, מכנסיים וז'קט מחמם". לא הבנתי מה העניין וכל ההופעה המושלמת שלי ירדה לטימיון. מסתבר שהסיבה לכתוב בסמס הייתה הנסיעה באופנוע שלו, ובמקום מסעדה טובה ורומנטית, נסענו לצוק של הר, כאשר בדרך הוא עצר לקנות יין ונשנושים. הדייט כמובן הפתיע אותי מאוד והיה בניגוד מוחלט למה שציפיתי, אך מוכרחה להודות שזה מה שהקסים אותי בו ושבה אותי מיד – הייחודיות, היציאה מהשיגרה ולא עוד דייט בנאלי כמו כל השאר…. שנינו היינו בנעלי ספורט, ג'ינס וז'קט… היינו לבדינו על צוק ההר המשקיף על כל הכינרת- כך שאין יותר רומנטי מזה…. עובדה- היום אנחנו נשואים באושר :-)

    מאת: שלי |‏ 15 בפברואר 2013 | 10:58