מתנה בשישי: משקפי שמש של PRINCE בשווי 700 שקלים

ספרו לנו על הדרך הכי מקורית שבה התחלתן עם מישהו ואולי תזכו במשקפי שמש של PRINCE בשווי 700 שקלים

מאת  | ‏ 7 ספטמבר 2017

מתנה בשישי (צילום: אורי בן עמי)

מתנה בשישי (צילום: אורי בן עמי)

בכל יום שישי נחלק מתנה שווה לגולשות מלאות הסטייל של FF, והשבוע:

משקפי שמש של PRINCE בשווי 700 שקלים

כל שעליכן לעשות כדי להשתתף בתחרות הוא לספר לנו בתגובות מטה -

מה הדרך הכי מקורית שבה התחלתן עם מישהו (או מישהי)?

*בכתיבת התגובה, נא להוסיף כתובת מייל

 שווי המתנה:700 שקלים
ניתן להשיג בחנויות האופטיקה הפרטיות ובאתר

**הזוכה תיבחר מבין המגיבות לפוסט עד יום א', 10/9/17 בשעה 12:00

***בכתיבת תגובה הנני מאשרת שקראתי את התקנון והסכמתי לדבריו

הזוכה משבוע שעבר שעבר ב-500 שקלים לקנייה ביריד אבזרת היא מורן, שסיפרה לנו על האביזר הכי מיותר שרכשה: "זה היה בתחילת דרכי כמזמינה מחו"ל, לא הבנתי כל כך מה הולך באתרים האלו ובלי לקרוא יותר מידי הזמנתי מכשיר פדיקור אישי שהתברר כעבור שבועיים כמשאבת חלב לנשים מניקות…רק חבל שאני עדיין מחפשת את האביר על הסוס, ובכלל אני בעד תחליפי חלב קנויים ולא מתחברת בתפיסה להנקה ככה שצפויות לו כנראה עוד הרבה שנים במחסן אלא אם אחותי הקטנה תקדים אותי בסיבוב!".

השאירו תגובה

 

  • הכרות מטריפה בזכות שריקה אחת צווחנית, שריקה אחת יותר מדי!!!!היא הסדרנית ברכבת..רגועה ומחוייכת לעולם- והנה אני רץ לי אץ לי עם מדי אלף מגוהצים של תחילת שבוע עם כל הפקלאות והתיקים לבסיס חדש אליו שובצתי. היא קלטה אותי בזוית העין פתחה מחדש את דלתות הרכבת שכבר כמעט ונסעה לה, קפצתי פנימה והדלתות נסגרו. עלינו. התחלה רומנטית לכל הדעות. בכל הדרך צפונה שנמשכה שעתיים שהרגישו דקותיים ביקשתי את עזרתה היכן לרדת ומשם לאן לגשת והיא אפילו השלימה לי את שלושת השקלים לשני מנייני שקלים שאוכל לקנות סנדוויץ עם שתייה חמודה כי הייתי כל כך רעב. לה היה נראה שהיא הראתה לי את הדרך. היא בסוף הבינה שהיא לגמרי הראתה לי את השביל הישיר לליבה הרחב. היא לא הקשתה בלשתף אותי בטלפון שלה. אפילו כתבה לי על שני פתקים ושמה לי בשני כיסים שונים …לכל מקרה היא אמרה…. ואני והיא מאז אומרים לכולם-אין מקריות בחיים!!!!!

    מאת: גיא |‏ 10 בספטמבר 2017 | 12:28
  • היי,זה קרה עם הגשם הראשון שתפס אותי במעבדת האוניברסיטה,מסיימת שיעורים ושומעת את נקישות הגשם בחלון,התבוננתי והתפללת שייפסק כי זה פחות נח להירטב עם נעליי הבד שהגעתי איתם והבגדים הקצרים כשאצטרך לצאת ולרוץ לתחנת האוטובוס,תפילתי זו לא נענתה והגשם רק התחזק,אבל תפילה אחרת אולי כן התקבלה, כי הסטודנט הכי חתיך בכיתה ישב איתי במעבדה, ואמרתי לעצמי שזאת ההזדמנות שלי, ניגשתי אליו ושאלתי אותו אם יש מצב שיתן לי טרמפ הביתה,הוא חייך חיוך יפיפה והסכים, יצאנו משם יחד בריצה ממש כמו בסרטים, עם מטריה אחת, הריצה הכי רומנטית שהיתה לי, הגענו רטובים, אך מחויכים, כשהוריד אותי בביתי הצעתי שנמשיך ללמוד יחד אם ירצה, הוא זרם, ככה זרמנו לאורך כל תקופת התואר הראשון במשך שנתתים וחצי, מאז חלפו הרבה חורפים אבל הוא נשאר האקס המיתולוגי

    מאת: יפית |‏ 10 בספטמבר 2017 | 11:59
  • לפני שש שנים יצאתי עם זוגתי למסעדה, היינו יחד שנתיים, כשהמלצרית הגיע עם הזמנת המשקאות, אחד הלקוחות עבר צמוד מידי למלצרית ופגע בה מה שגרם למשקאות לנחות על זוגתי, המלצרית היתה כולה התנצלויות והייתי עד לעובדה שהיא לא היתה אשמה כלל, זוגתי יצאה עליה במילים קשות ובצעקות ולא עזר מה שאמרתי, כשהיא ראתה שאני עוזר למלצרית לנקות היא התעצבנה ואמרה שאם אמשיך לעזור למלצרית היא תלך, המשכתי לעזור, היא הלכה ותוך כדי היא זרקה גם לכווני מילים לא לעניין, למלצרית רינת לא היה נעים מהמצב, אבל לא השארתי לה ברירה כשלקחתי את המטלית ניקיתי, ואפילו הצעתי לה שאחכה לסיום המשמרת שלה כדי לפצות אותה על אי הנעימות, לקחתי אותה לגלידה ומאז אנחנו יחד הורים ל2 אוצרות מתוקים

    מאת: עידו |‏ 10 בספטמבר 2017 | 11:54
  • בערב שמחת תורה, כשנהוג לזרוק המון סוכריות איתרתי בחור חמוד ופשוט סקלתי אותו בטופי עד שהוא הרים עיניים לראות מי צולפת בו פעם אחר פעם. כשהוא הסתכל חייכתי ועשיתי לו סימן של אחר כך. כשנגמרה התפילה נפגשנו בחוץ מלאי חיוכים וקבענו להגיע למחרת לערבית ומשם לצאת וזאת כי בחג אנחנו מסתובבים בלי פלאפונים. יצא לי משהו משירות המילואים שלי כמאמנת ירי.

    מאת: אושרי |‏ 10 בספטמבר 2017 | 11:28
  • אני הייתי לקראת גיוס והוא היה חייל משוחרר. עבדנו ביחד באולם אירועים בוטיק בעיר מגורינו. כל מה שניסיתי ועשיתי כדי למשוך את תשומת לבו לא עזר לי. עד שיום אחד בהפסקת הצהריים שלנו, אחרי הקמת האולם ולפני תחילת האירוע, סיפרתי שיש לי יום הולדת 18 בשבוע הבא ואני ממש מבואסת כי החברה הכי טובה שלי יהיה בחו"ל (מה שהיה נכון). הוא הביע סוף סוף התעניינות וניהל איתי שיחה על זה, אז ניצלתי את ההזדמנות ושכנעתי אותו שהוא בעצם יעשה מצווה אם הוא יבלה איתי את יום הולדתי כי כל החברים שלי בצבא או מבריזים לי. אחרי 20 דקות של סוג של השפלה ותחנונים, (כמה נמוך אפשר לרדת?!) הוא הסכים לצאת איתי ולחגוג איתי את יום הולדתי. וקבענו שיאסוף אותי מבית הוריי ב 7 בערב ביום הולדתי….. הבעיה עם התכנית הגאונית שלי הייתה שהחברים שלי, שרצו לפגוש את הדייט החדש שלי, הגיעו בהמוניהם לבית הוריי עם עוגה ובלונים ולא הסכימו להתפנות. עכשיו, איך תסבירי את ערימת הילדים הזאת בסלון ביתך- לבחור שבכית לו שאין לך עם מי לבלות ביום הולדת שלך…. אז לא נתתי לו לעלות והשארתי את חבריי להמשיך לחגוג לי עם ההורים שלי……

    מאת: נטע |‏ 10 בספטמבר 2017 | 10:59
  • נוסעת לי כרגיל באוטובוס הקבוע למכללה, ממש עייפה ורק מתפללת שאף אחד לא ישב לידי כי אין לי כוח לזה בבוקר. פתאום מתיישב לידי מישהו למרות שיש אינסוף מקום פנוי מסביב, ניסיתי להתעלם ולנסות להירדם עם הראש על החלון אבל למעצבן החתיך הזה הייתה מוזיקה חזקה מידי באוזניות ולא יכולתי להתרכז.אז הבנתי שהוא שומע אחד מהזמרים האהובים עלי, זמר לא מוכר עם שירי נשמה מיוחדים במיוחד…ובאותו רגע ממש נדלקתי ופשוט החלטתי להתחיל איתו ועל הדרך לדבר איתו ולצחוק והכול כי אני ממש שק של הזדמנויות שאסור לי לפספס. פתאום כל העייפות נעלמה, אמרתי לו בישירות כשהגעתי למעוז חפצי אם אפשר את המספר שלו כי ראיתי שהוא ביישן מכדי לבקש ממני. באותו יום שלחתי לו הודעה… הודעה שצוטטה בהזמנה לחתונה שלנו כעבור מספר שנים.

    מאת: הדר |‏ 10 בספטמבר 2017 | 10:54
  • בטרם נישואי הייתי מתחילה די הרבה עם גברים. היו לי כמה טכניקות קבועות…
    הייתי ניגשת לבחור ואומרת לו שאני מכירה את אח שלו (לפעמים לא היה לו אח), לפעמים הייתי אומרת שאני מכירה אותו, ורק ברח לי השם, אבל אני זוכרת שהייתה בא' (ברוב השמות של הבנים בישראל יש א'). הייתי מציעה לבחורים בים לשחק איתי מטקות (למרות שאני ממש גרועה).
    באוניברסיטה למדתי במסלול יחסית קטן, והיה בחור שנתיים מעלי באותו מסלול ששמתי עליו עין.. בניגוד לבחורים אחרים, היה לי סיכוי להיתקל בו, אז התביישתי. עשיתי לו עיניים חודשים, אבל הדביל לא שם לב.
    הייתי צריכה שמשהו יתן לי אומץ, אז התערבתי עם חברה שתוך שבוע הוא צריך לבקש ממני את המספר שלי (תמיד התחלתי עם בחורים אבל דאגתי שהם יבקשו ממני את המספר).
    עקבתי אחריו כמה ימים, ונקטעתי בו "בטעות" במדרגות… זה גם לא עזר!!! אז עקבתי אחריו לקפטריה ועמדתי מאחוריו בתור, ודיברתי בטלפון בקולי קולות שאני לא מצליחה באיזה קורס שאני ממש מסכנה ולא יודעת מה לעשות, מפחדת שיעיפו אותו (ידעתי שהוא מעולה בקורס הזה- מסלול קטן). הוא שמע, הציע את עזרתו, ישב איתי על החומר, ואחרי 10 דק הוא הבין שאני טובה לא פחות ממנו (אם כבר יותר)…
    קיבלתי 96 בקורס הזה, ואנחנו בדיוק חוגגים יום נישואין ראשון :)

    מאת: מיה |‏ 10 בספטמבר 2017 | 07:21
  • זה היה בחוף הים,אני וחברה שלי ראינו אותו והוא היה בול הטעם שלנו,אז החלטתי להתחיל איתו,ראיתי שהוא גולש והתחלתי לגבש רעיון להתחיל איתו,בכל זאת,זו הייתה פעם ראשונה שאני מתחילה עם בנים ולא להפך. בקיצור,אחרי שהוא חזר ליבשה הצגתי את עצמי כגולשת מקצועית,שלמדתי בחו"ל וזה,הוא התלהב והכל ואמר שהוא לא כזה מקצועי ושישמח ללמוד ממני ואני פחדנית ממים,אפילו לא נכנסת אליהם.ק וניסיתי להמציא תירוצים שאני לא יכולה וכאלה ,בואו נגיד שאפילו את עצמי לא שכנעתי.בלית ברירה לקחתי את הגלשן שלו נכנסתילמים כולי רועדת ניסיתי לעמוד על הגלשן החלקתי ממנו עוד לפני שעליתי כולי.חברה שלי ראתה את הכל באה אליי עזרה לי לבוא אליו להחזיר לו את הגלשן ואמרתי לו שהמצאתי הכל.ובסוף מה אני מגלה?שיש לו חברה לטמבל.יותר כושלת ממני אין.

    מאת: ליטל |‏ 9 בספטמבר 2017 | 20:13
  • שהתשחרתתי מהצבא חטפתי סיבוב והחלטתי לעבור לחו״ל עם חברה, טסנו בראש פתוח. מפה לשם הגעתי לנהל מסעדה של סוכנות נסיעות מאוד גדולה באותו יעד. כל שבוע היו מגיעים אלינו חברה ישראלים שעבדו בחברת תעופה לאכול במסעדה.
    אחרי הרבה התענינויות החלטתי לנסות להתקבל לאותה עבודה וכך היה. אחרי שבועיים במקום עבודה החדש הגיע לתדריך בחור חדש שישר נדלקתי עליו (מסתבר שהוא היה גר באותו בניין שלי) במשך שבועיים ניסיתי למשוך את תשומת ליבו ובואו נגיד שזה לא כל כך עזר עד שיום אחד ממש תכננתי הכל, נסעתי לסופר וקניתי אבקה להכנת פנקייקים ובסוך המשמרת הזמנתי אותו אלי, התוכנית עבדה הוא עלה אלי לדירה ובמקום פנקייקים טעימים הוא אכל פנקייקים שרופים שבגללם כבר לא יכלנו לנשום כי כל הדירה הייתה עשן, מפה לשם מסתבר שניהלתי את אותה מסעדה הןא נדלק עלי אבל לא עשה עם זה כלום… מאז עברה שנה ואפשר להגיד שלמדתי לבשל.. פנקייקים פחות

    מאת: מור |‏ 9 בספטמבר 2017 | 17:21
  • אף פעם לא יצא לי להתחיל עם בחור , חוץ מפעם אחת שללא ספק הייתי חייבת לעשות זאת .
    יצאתי לבר עם אחותי התאומה וחברות . יש לציין כי אני ואחותי התאומה זהות וההכרות ראשונית אי אפשר לזהות מי זאת מי .
    אנחנו יושבות בבר ובשולחן לידנו יושבים חבורת בנים , שמתי לב שאחותי התאומה שיצאה מזוגיות ארוכה ובאותו ערב הייתה מבואסת מסתכלת על אחד הגברים בשולחן, אחרי כמה חודשים שלא הסכימה לצאת עם אף אחד.
    ניסיתי לשכנע אותה ללכת לדבר איתו אך ללא הצלחה.
    כשהיא ואחת החברות יצאו לעשן אמרתי שאני חייבת לעשות משהו .
    ניגשתי אלי והצגתי את עצמי בתור אחותי התאומה , אמרתי ששמתי עליו עין והשארתי את מספר הטלפון שלי ( המספר של אחותי כמובן ) .
    כשיצאנו משם סיפרתי לאחותי מה עשיתי והיא ממש התפדחה אבל שמחה.
    למחרת הוא שלח לה הודעה והם יצאו , במבט ראשוני הוא כמובן לא זיהה שאני זאת שניגשתי אליו בבר .
    אחרי חודשיים שהם יצאו אחותי סיפרה לו את הסיפור והוא לא הפסיק לצחוק ולא האמין שלא זיהה בנינו.
    הפעם הראשונה שהתחלתי עם בחור הייתה בשביל אחותי התאומה – ללא ספק יצא מזה משהו שווה !

    מאת: שיר אייזיק |‏ 8 בספטמבר 2017 | 23:03
  • זה היה בישיבה נחמדה עם חברות, חבר של חברה שבא עם אח שלו ועוד כמה אנשים שלא הכרתי.
    שתינו בירות, היו פיצוחים והאוירה הייתה טובה, לא חשבתי שאתחיל עם אף אחד עד שהתחלנו לשחק אמת או חובה עם בקבוק בירה.
    ואז בסבב השלישי הבקבוק הסתובב אלי, התשובה שלי הייתה חובה ונאלצתי לנשק את מי שהכי מצא חן בעיניי, האח של החבר של החברה היה הכי הטעם שלי שם אז פשוט באתי ונתתי לו נשיקה קטנה על השפה, משם זה התקדם לנשיקה יותר גדולה ועוד כמה פגישות שהובילו ל3 שנים של זוגיות, כיום הוא האקס שלי אני באמת מודה לבקבוק בירה אבל אני כבר לא שותה (:

    מאת: הודיה יוסף |‏ 8 בספטמבר 2017 | 19:49
  • טוב אז האמת שזה שהתחלתי איתו נפרדנו לפני שבוע וזה היה מערכת יחסים שהחזיקה שבועיים וחצי ! כן כן שבועיים וחצי חחחחחח . בסוף החופש הייתי ממש נואשת לכסף אז מצאתי עבודה בחפירות ארכיולוגיות עזבו את זה שקמים ב4 בבוקר כל יום ,חםם רצח ואתה חוזר חול הבייתה.
    הכרתי שם חברים ממש טובים והפכנו לחבורה בעבודה, ואחד מהם הוא החבר שהתחלתי איתו,
    אני והוא (החבר לשעבר,אקס איך שתבחרו לקרוא לזה )
    התקרבנו ממש כשאחד ניסה להתחיל איתי וממש לא הייתי בקטע בהתחלה אמרתי לאקס שלי בצחוק שיגיד לו שאנחנו ביחד ואיכשהו זה הגיע למצב שאמרנו לכולם שאנחנו ביחד ופשוט ניהיינו ביחד חחחחח…למי ששואל היו בנינו פערים ענקיים אני הכי מפונקת בארץ והוא תנו לו לישון על האדמה וזה פשוט לא עבד אבל זאת היתה תקופה טובה וכפית ואני לוקחת אותה כחוויה . (ודרך אגבבבבבבב במעבר חדדדדד הייתי ממש שמחה לזכות כי חודש הבא עושה ניתוח אף ולפי דעתי זה יהיה סיפתח ממש מושלם לאף החדש שלי)

    מאת: יהב טננבאום |‏ 8 בספטמבר 2017 | 17:55
  • אני שרה ועוסקת במוסיקה כתחביב. כשעוד הייתי חיילת שירתי בתור תצפיתנית באילת, תפקיד מבצעי שמצריך עבודה רציפה ושוטפת עם לוחמים.
    במהלך אחת מהמשמרות שלי שמעתי שיר של הלהקה שלי מתנגן ברשת הקשר הצה"לית. נכנסתי לשוק טוטאלי. לאחר כמה דקות התקשר לעמדה שלי לוחם שריון ששאל אם הוא קלע למשמרת של שני. עניתי לו שאני שני המדוברת. הוא הסביר שבאחד מהתרגילים שביצעתי איתו הוא התלהב ממני, וכדי להגיע לפרטים עליי הוא ביקש עזרה מחברה אחרת שלי, גם תצפיתנית, וגילה שאני בין היתר זמרת.
    הסכמתי להביא לו את המספר שלי (למרות שהייתי חיילת מאוד מערכתית וכעסתי על שהוא עשה את זה בצורה הזו), אבל חייבת להודות היום שלבחור היה אומץ, ויצירתיות. אמנם הוא התחיל איתי אבל זו אחת מהדרכים המקוריות ביותר שנתקלתי בהן.

    מאת: שני |‏ 8 בספטמבר 2017 | 17:11
  • לפני מס שנים בעודי בת 20 נדלקתי על בחור שלמד איתי בקורס מחשבים…התביישתי להתחיל איתו וגם חשבתי שגם אם אתחיל על מה אדבר ואיך 'אגע בליבו'…מפה לשם נכנסתי לפייסבוק שלו (!) שוטטתי בוול ובעיקר בתחביבים שלו והגעתי למסקנה שהוא חובב חתולים בפרט ובעלי חיים בכלל אז בהפסקה אחת של הקורס יזמתי איתו שיחה על התוכי שלי …דבר הוביל לדבר ויצאנו לדייט שבגדול לא הוביל לכלום ושום דבר מעבר כי הוא היה קמצן , ממש.

    מאת: חני |‏ 8 בספטמבר 2017 | 15:44
  • הכרתי את בעלי בנפרד בחוף הים הוא ישב עם חכה לתפוס דגים ושאלתי אותו מה שעה והוא ענה שהוא לא נבין שאלתי באנגלית והתחלנו לדבר הוא התאהב בי וגם אני דגים הוא לא תפס אבל תפס אותי שזה הכי היה שווה

    מאת: סוזנה |‏ 8 בספטמבר 2017 | 13:11
  • ראיתי בחור ממש חמוד באיי ג׳אמפ, והוא עמד בתור לבריכת ספוג ענקית.. אז פשוט דחפתי אותו פנימה ואחרי שהוא יצא ביקשתי את המספר שלו…

    מאת: יעל |‏ 8 בספטמבר 2017 | 12:42
  • לא שיצא לי להתחיל עם הרבה בנים בעברי, אבל כשאני כבר עושה את זה איכשהו תמיד יוצא משהו מביך והזוי! אז פעם אחת הייתי בים עם חברה טובה ופתאום ראינו בחור הורס!! ידעתי שאני חייבת למצוא דרך לדבר איתו אבל פשוט לא ידעתי איך. חברה שלי התעקשה שאפנה אליו, לא משנה מה אגיד! אז ניגשתי אליו, באתי להגיד משהו מחוכם אבל איך שפתחתי את הפה, חטפתי בלאק אאוט ולא ידעתי מה להגיד, ואז יצא לי במין בלבול כזה "אממ ראית במקרה את אחותי הקטנה? ילדה קטנה עם בגד ים כחול סגול כזה?!" בסוף הבחור, שהתברר כאביר אמיתי , חיפש איתי במשך חצי שעה בערך ילדה שלא קיימת בכלל. זה נגמר בזה שהייתי צריכה לברוח מהחוף ולסמס לחברה שלי שתפגוש אותי למעלה. בסוף עברנו חוף וסיימנו עם גברים לאותו היום..

    מאת: נוי קטוק |‏ 8 בספטמבר 2017 | 11:47