מתנה בשישי: מארז Winter Glow של חוה זינגבוים בשווי 745 שקלים

ספרו לנו על תאונת האיפור הכי מביכה שלכן ואולי תזכו במארז Winter Glow של חוה זינגבוים בשווי 745 שקלים

מאת  | ‏ 16 פברואר 2017
מארז winter glow של חוה זינגבוים (צילום: עמרי מרון)

מארז winter glow של חוה זינגבוים (צילום: עמרי מרון)

בכל יום שישי נחלק מתנה שווה לגולשות מלאות הסטייל של FF, והשבוע:

מארז Winter Glow של חוה זינגבוים בשווי 745 שקלים, הכולל מסכת הידרה ויטמין E וסרום C אקסטרה

כל שעליכן לעשות כדי להשתתף בתחרות הוא לספר לנו בתגובות מטה -

מהי תאונת האיפור הכי מביכה שלכן?

*בכתיבת התגובה, נא להוסיף כתובת מייל

שווי המתנה: 745 שקלים

**הזוכה תיבחר מבין המגיבות לפוסט עד יום א', 19/2/17 בשעה 12:00

***בכתיבת תגובה הנני מאשר שקראתי את התקנון והסכמתי לדבריו

הזוכה משבוע שעבר ב-500 שקלים לרשת L'Occitane היא אורטל, שסיפרה לנו על הדייט הכי מוזר שהיה לה: "לפני כמה שנים בחור כתב לי בפייסבוק שהוא ראה תמונות שלי ורוצה להכיר אותי,אחרי כמה שיחות נפגשנו. כשראיתי אותו הוא נראה הרבה יותר מבוגר מבפייסבוק, סיפר שהוא בן 21 (אני הייתי בת 17) ישבנו בבית קפה ולא דיברנו הרבה, וכשאמרתי לו שאני רוצה לחזור הוא אמר שהוא ישמח אם זה ילך בינינו, הרים את השרוול של החולצה והראה לי קעקוע של השם שלי…הייתי בהלם!! והוא סיפר לי שלחברה הקודמת שלו קראו באותו השם כמו שלי ושהוא קיעקע את השם שלה על היד, אבל היא ביטלה את החתונה ברגע האחרון ועכשיו הוא לא רוצה להסתובב עם קעקוע כזה ומחפש לצאת עם מישהי שקוראים לה ככה. אמרתי לו סבבה והלכתי. בבית חסמתי אותו מהפייסבוק והחלפתי טלפון…"

השאירו תגובה

 

  • אני בחורה שאוהבת למרוח אייליינר, באחד הימים התאפרתי כרגיל ומשום מה השמש סינוורה אותי כל כך שירדו לי דמעות מהעניים,ואני כל רגע מנגבת עם האצבעות את הדמעות מהעיניים, ואני רואה שאנשים מסתכלים עלי מוזר,הגעתי לעבודה הסתכלתי במקרה וראיתי שכל האיילינר שלי נמרח לי מעניים..נראתה כמו הנשים האלה שבכו וכל האיפור נמרח להם מתחת לעיניים חחחח :)

    מאת: אנג׳ליקה |‏ 13 במרץ 2017 | 17:58
  • 8בימים החורפיים העור שלי היה חיוור מה שדרש ממני להשתמש בכל מני תכשירי שיזוף וברונזרים לא מוצלחים ולא עמידים ובמקביל הכרתי בחור חתיך לבוש בלבן.יצאנו לדייט והוא הרעיף על עצמו מחמאות כמה שהוא מטופח משקיען ואוהב מותגי יוקרה ובדיוק דיבר על כמה הון תועפות עלה לו הלבוש היום.החלטתי להפרד מהבחור לשלום בנשיקה וחיבוק.והמצב כבר לא היה נעים כשהחיבוק היה דביק וכשלבושו כבר לא היה עוד לבן.

    מאת: ליאת לויאני |‏ 12 במרץ 2017 | 11:44
  • תאונת האיפור המביכה בעווולם קרתה אצלי לפני 10 שנים.המצב הכלכלי שלי לא אז היה טוב בכלל ולא יכולתי להרשות לעצמי מותרות ואפילו לא מאפרת לחתונת אחותי התאומה…תבינו את המצב!אני לא מתאפרת רע ואפילו בד"כ אומרים לי שאני מאופרת ממש יפה ולכן הרשיתי לעצמי לתאפר לבד.ביום החתונה עבדתי אבל הבוס שלי שחרר אותי יותר מוקדם…בארבע-השעה הכי מפוצצת בכבישים!!עד שקלטתי שאני תקועה בפקק של החיים שלי כבר לא יכולתי לנסוע בדרך אחרת… אז נסחבתי שעה וחצי(!) בפקק דפוק והגעתי הביתה עצבנית כמו שרק אישה,אחרי יום עבודה,ביום חתונה של אחותה,שהיתה שעה וחצי בפקק ויש לה עוד שעה לצאת לחתונה-יכולה להיות!התחלתי להתארגן בטיל מה שהשאיר לי רק חצי שעה לאיפור ושיער:( התחלתי להתאפר ותוך כדי אני רואה שהלחי הימנית שלי עם פריחה התחלתית של אלרגיה אז הלכתי להביא פריימר(כי חשבתי שהוא יעזור)בזמן שאני מעיפה כל מה שאני רואה כדי למצוא את הפריימר שלא השתמשתי בו חצי שנה, חברה שלי שולחת לי הודעה שהיא כבר מחכה לי למטה-ושאזדרז! שכחתי שקבענו בשש ורבע אצלי ומרוב לחץ גם שכחתי בשביל מה הפסקתי להתאפר-הפריימר!!עשיתי איזה פן מהיר על השיער ואפילו לא עברתי דרך המראה כדי לראות שרק חצי מהפרצוץ שלי מאופר והחצי השני עם פריחה בולטת וחסרת מייק-אפ.ירדתי אליה בקפיצות של שלוש שלוש במדרגות והגעתי עם הזעה קלה לרכב.היה חושך אז לא ראינו את האיפור אחת של השניה.כל הדרך כל המשפחה מסמסת:"איפה את","נו מהר"-כאילו אני מאחרת בכוונה…חמש דקות לפני שהגענו לאולם היא הדליקה אור באוטו כדי לחפש את הברכה עם הצ'ק וכשהיא מרימה את הפנים לכיווני הבנתי שמשהו לא בסדר,היא פשוט בהתה בי איזה דקה בניסיון להוציא מהפה מה היא רואה-אבל עדיין לא הבנתי את ההיסטריה אז היא פשוט "המליצה" לי לפתוח מראה- פתחתי ואז רק נזכרתי למה אני חצי מאופרת-בגללה!!היא הלחיצה אותי ובגללה שכחתי להתאפר חצי פנים!התחלתי לבכות עד האולם בזמן שהיא מנסה להרגיע אותי ולהגיד שכבר ניקח מייק -אפ ממישהי(כאילו שכולן משתמשות באותו צבע כמו שלי…).הגענו ואני רואה את כל הדודות,החברות וההורים שלי מחכים לי בחוץ כדי לזרז אותי ו"עוד שנייה מתחילה חופה"!ירדנו ורצנו אל החופה.אפילו לא היה לנו זמן לחפש מישהי עם צבע עור דומה לשלי כדי לשאול אם במקרה היא הביאה לפה את המייק-אפ שלה…אבל בסוף אמרתי שבטח המשפחה תבין שזה אלרגיה וזה לא כזה נורא…סוף סוף!!חשבתי שפה נגמר הסיוט שלי!אבל לא-הם לא איחרו לבוא-תמונות החתונה!לא רק שהפריחה בתמונה יצאה יותר נוראית מהמציאות אלא התמונות גם הזכירו לי שבכיתי לפני החופה-כל העין הימנית שלי הית שחורה מהמסקרה…
    מאז למדתי כמה דברים:1)לא לעבוד ביום של אירוע.2)לא להתאפר חצי פנים ואח"כ את החצי השני.3)ולא להיות תלויה בהסעה של מישהו אחר!מאז אני מהמקדימים בזמן וכל חתונה אנחנו צוחקים עלי :(

    מאת: נעה |‏ 19 בפברואר 2017 | 10:03
  • חתונת אחי הגדול, לובשת את השמלה הכי יפה שיש, מאפשרת מקצועית מאפרת אותי,בכניסה לאולם הסתכלתי במראה והאודם היה נראה לי חלש מידי, הוספתי עוד בכייף, כעבור שעה, יורדת מבמת החופה, לכוון השירותים, מחייכת במראה ורואה שכל השיניים העליונות שלי מרוחות באודם,תודה רבה עולם

    מאת: יפית |‏ 19 בפברואר 2017 | 09:37
  • היי שמי אפרת ואני מאשרת את התקנון.
    ברצוני לספר על תאונת האיפור שקרתה לי. לפני מספר חודשים היה גל שריפות והיה יובש נוראי, לא היתה לחות והעור שלי היה במצב גרוע. מכיוןן שאני לא אוהבת לצאת מהבית ללא איפור (נראית חולה בלי..) והייתי חייבת ללכת לעבודה. התאפרתי והלכתי. במשך כל היום לא היה לי זמן להסתכל במראה אבל אנשים כן הסתכלו עלי הכוונה באופן דיי מוזר ולא הבנתי למה. כשהסתכלתי במראה נבהלתי. העור היה דיי מקומטט בגלל היובש במיוחד באזור העניים והמייק אפ גרם לכהויות ובין הקמטוטים נוצרו קילופים. זה היה מגעיל ומרוב שנלחצתי התחלתי לשטוף את העיניים וזה הסתבך כי לא היה לי סבון פנים ולא מגבונים והכל נמרך והנייר בשירותים גרם לזה להיראות יותר גרוע. שמתי משקפי שמש וירדתי לרחוב רציתי לקנות משהו שיציל את המצב והלכתי לסופר פארם ששם הלחיצו אותי יותר וכבר לא ידעתי מה לעשות ואז התקשרתי בוכה לשכנה שלי שהיא קוסמטיקאית שתציל לי את העור ואת המצב, כי היובש היה נוראי והיא הרגיעה אותי ואמרה לי שאלך הביתה והיא תבוא אלי כשתסיים את העבודה. וקניתי ממנה קרם מדהים, נס כל הניסים – קרם לחות דרמה פיל של חווה זינגבוים שחולל פלאים בעור שלי, מסכת עיניים שהרגיעה אותי וקרם לילה. כמובן כשירדו הגשמים באותו יום הכל עבר ונשטף ומאז אני מקפידה ובודקת כל רגע את הפנים.

    מאת: אפרת רושטיין |‏ 19 בפברואר 2017 | 07:10
  • תאונת האיפור הכי מביכה קרתה לי בחתונה של חברה טובה שלי.
    קניתי במיוחד לאירוע מוצרי איפור חדשים ופודרה חדשה שתקבע לי את האיפור שלי יזוז כי הערב ארוך וגם רוקדים והוא יכול להימרח.
    התאפרתי במשך שעה והשקעתי המון באיפור איזור העיניים.
    כשהגיעו התמונות חשכו עיניי גם כי גיליתי פתאום ששכחתי לשים מסקרה וזה נראה רע בתמונות והגרוע מכל שממש ראו שיש אבקה לבנה על כל הפנים שלי והמחשוף.
    זה היה ממש מפדח ולצערי יש תמונות שמתעדות את התאונה המזעזעת, אבל מה שבטוח על הטעות עם הפודרה לא חזרתי יותר.
    tanyaf7@walla.com

    מאת: טניה גולן |‏ 19 בפברואר 2017 | 06:36
  • אוקיי, אז ככה…:)
    עברתי תקופה די קשה בשנה האחרונה ואז הגיע היום הולדת שלי, ואחותי המדהימה רצתה לשמח אותי ולרומם את רוחי. היא החליטה שהיא עושה לי מסיבת הפתעה בבר, כי היא ידעה שהדבר שהכי ירים אותי זה לראות את כל החברות שלי, וכמובן השילוב של בר זה תמיד טוב:)
    באותו שבוע התחדשתי לכבוד היום הולדת במייקאפ עם מקדם הגנה ופודרה שקופה (פרט חשוב. מניחה שכל חובבות האיפור יודעות לאיזה כיוון זה הולך… חחח).
    התלבשתי יפה והתאפרתי עם האיפור החדש שרכשתי. הגעתי לבר וממש הופתעתי לראות את כולן, וכיאה ליום הולדת… מתחילים להצטלם. האיפור היה נראה מעולה לעין בלתי מזויינת ואזזזזזז אורות הפלאשים הבוהקים הגיעו! יש לציין שהצטלמתי המווווון! ולא התעסקתי שם עם התמונות כי רציתי להנות בחברתן.
    אממה, כשהגעתי הביתה נדהמתי לגלות שבכל התמונות נראתי כמו רוח רפאים או שהתגלגלתי בתוך אמבטיית קמח, תחליטו אתם…:) אז כן נהנתי! אבל לצערי הודות למייקאפ עם המקדם הגנה והפודרה השקופה לא נשארה לי מזכרת יפה מיום ההולדת הזה. מיותר לציין שמאותו ערב, האיפור הזה הפך להיות איפור יום ולא ערב!!!! חחחח

    מאת: חן עובדיה |‏ 19 בפברואר 2017 | 04:12
  • לפני כמה שנים, שהייתי צעירה ותמימה, נכנסתי לרשת פארם ידועה. תוך שניות ניגשה אליי מוכרת חביבה וחדורת מטרה וכמובן נפלתי ברשתה..
    הגעתי לקנות דאודורנט. מפה לשם יצאתי עם סט צלליות בגוון כתום מחריד.
    בערב, לפני היציאה לפאב, כשספק התגנב לליבי, קולה של המוכרת החביבה הידהד ש'כתום זה השחור החדש', והוא פשוט 'מקפיץ' עיניים חומות.
    יצאתי לפאב. נראיתי כמו טוויטי.. בושות..
    במבט לאחור, האיפור במה, שלא לומר – מסיכה, שעיטר את פניה של המוכרת, היה צריך לשמש לי נורת אזהרה. נורה? התכוונתי לפרוז'קטור!

    מאת: אורית |‏ 18 בפברואר 2017 | 23:00
  • הייתי מלווה בחתונה של חברה טובה.. היא בחרה את המאפרת וסגרה לה ולכולן..
    לא ממש רציתי אותה אבל התפשרתי בשביל חברה שלי.
    התאפרתי אחרונה והיא איפרה אותי בצורה הכי מזעזעת שאפשר לדמיין,
    המייקאפ היה כהה לי והייתי מבריקה ומנצנצת … לצערי לא היה זמן לתיקונים
    כך מצאתי את עצמי באירוע שלא מספיק הייתי עם שמלה שחורה גם הפנים שלי היו כאילו
    אני אחרי 20 מכונות שיזוף ושילדה בת 5 שמה לי נצנצים על כל הפנים.
    כמובן שזה ביאס לי את האירוע במיוחד אחרי שהשקעתי זמן וכסף רב.
    לפחות מטעויות לומדים וזאת הפעם האחרונה שאני נותנת שיחליטו לי על מאפרת.

    מאת: שיר |‏ 18 בפברואר 2017 | 21:55
  • כשהייתי ילדה קטנה אמא שלי נתנה לי ערכת איפור, ואמרה לי להשתמש בה רק באירועים ובפורים, אבל הייתי ילדה שתמיד אוהבת להתגנדר, אז יום אחד כשהגעתי מוקדם מבית הספר החלטתי סתם להתאפר ולהוריד את האיפור לפני שאמא שלי תחזור מהעבודה, רק שבאותו יום היא יצאה מהעבודה מוקדם, ואני שלא הייתי מוכנה וערוכה לזה , ניסיתי להוריד את האיפור מהר אבל זה היה כבר מאוחר מידי, והייתי נראית כאילו מרחו עליי צבעים של טמבור בפנים.

    מאת: הילה |‏ 18 בפברואר 2017 | 21:44
  • קמתי בבוקר, היה לי שיעור ממש מוקדם באוניברסיטה, הייתי עייפה, וכשהתאפרתי, לא שמתי לב שטבלתי את מברשת הסומק בצללית כחולה (הייתה לי פלטת איפור והצלליות היו ממש צמודות לסומק). בכל אופן, ככה נסעתי לאוני', ואם זה לא מספיק גרוע – אז עוד איחרתי לשיעור, וכולם הסתכלו עליי כשנכנסתי לאולם – כחולת לחיים. מאז אני מסתובבת עם מראה קטנה בתיק…

    מאת: חופית |‏ 18 בפברואר 2017 | 16:27
  • לפני בערך שנה, השתתפתי בטקס מצטיינים של המכללה. כמובן שהגעתי מתוקתקת, השתמשתי בכמה מוצרים מעולים שהכרתי ובכמה מוצרים שזו פעם ראשונה שהשתמשתי בהם. בנסיעה לאולם הכל היה רגיל, הרגשתי שהפנים לא שומניות ולא יבשות, בול! כשהגעתי לשם ההתרגשות החלה לעלות והרגשתי שמתחיל להיות לי חם (לא מספיק החימום שרף אותי)..
    כשקראו בשם לי לעלות, כל כך התרגשתי שנהיה לי חם בטירוף הרגשתי ש"הנה אני מתחילה להזיע".. עליתי לבמה לחצתי יד ונתתי חיבוק לכל אחד מהמרצים והמרצות. כשחזרתי לקהל לא הבנתי למה יש גיחוכים מסביבי.. אני מסתכלת לכיוון המרצים ופתאום אני קולטת שמייק אפ מרוח להם על החליפות והשמלות. רצתי לשירותים לוודא שזה לא שלי וראיתי חצי מהפנים שלי בלי מייק אפ!! כמובן שמהשירותים זה היה הישר הביתה… לשמחתי זו הפעם האחרונה שראיתי אותם חח.. הפדיחה של החיים..

    מאת: שיר בן-הרוש |‏ 18 בפברואר 2017 | 12:33
  • תאונת האיפור שלי :

    חברה טובה מתחתנת וכבר שבועות מראש ידעתי מה אני לובשת ואיך ייראה כל הטוטאל לוק שלי כולל האיפור והשיער . ביו החתונה לצערי התעוררתי עם חברים חדשים על הפנים . קניתי בפארם תכשיר שמיועד לטיפול ב"חברים" ונכתב עליו שניתן להתאפר מעליו . וכך עשיתי – טעות חיי ..
    שמתי נקודתית היכן שהיה החצ'קון והתחלתי להתאפר .. כשהגעתי לשלבי סיום פתאום אני רואה עיגולים כהים בפנים , חשבתי שאולי במייקפא משהו לא בסדר אז תיקנתי סידרתי ופידרתי שוב אבל לא עזר , אמרתי לעצמי טוב ניתן לזה רגע להתקבע ונראה . בינתיים חברה מתקשרת שהיא למטה ואני חייבת לרדת.

    מפה לשם רק באמצע האירוע הבנתי ממה העיגולים השחורים – מהתכשיר "עלק ניתן להניח איפור מעליו"
    כל כך התעצבנתי על כל שנהרס לי הלוק , האמת שחוץ משתי חברות טובות שישבו לידי ושמו לב , אף אחד לא ידע כי התאורה הייתה ממש גרועה באולם :)

    לקח לעצמי .. :)

    מאת: מעין |‏ 18 בפברואר 2017 | 12:10
  • בגיל 17 היה לי ערב סיום תיכון מרגש מאוד
    אילו היו שנות ה2000 המוקדמות והיה מאוד פופולארי למרוח על הגוף ג'ל נצנצים סטייל ג'י-לו
    אז רכשתי מראש ודאגתי להתאפר בצורה מזעזעת התואמת את התקופה כולל צללית סגולה וסומק כתום…
    השיא היה כשמרחתי על העיניים את ג'ל הנצנצים הדביק שכנראה היה תוצר של כפר נידח בסין והיבואן לא ראה אישור משרד בריאות מימיו – בהתחלה הרגשתי עקצוץ…כשהגעתי לאולם לצד הצללית הסגולה והנצנצים כבר הופיעו כתמים אדומים גדולים ונפיחות שנתנו לי מראה של אמריקאית וויט טראש ופחות ג'י לו… מיותר להגיד שתמונות מאותו ערב לא שרדו

    מאת: יסמין אלגלי |‏ 18 בפברואר 2017 | 10:06
  • לפני כמה שנים הייתי דיילת אויר.
    בטיסות ארוכות היה לנו תא מנוחה בו היינו ישנים במשמרות.
    באחת הטיסות, לפני שהלכתי לישון הסרתי את עדשות המגע.
    כשהתעוררתי, הלכתי לשירותים להתרענן ולחדש את האיפור (שנמרח בשינה…).
    כשחזרתי לתא הנוסעים הגשנו ארוחת בוקר לפני הנחיתה והיתה לי תחושה שהנוסעים מסתכלים עליי בצורה קצת מוזרה, חלקם נראו מחויכים מדי, אבל בגלל שזה זמן לחוץ תמיד בטיסה לא התעכבתי על זה, חשבתי שאולי זה בגלל שאני בלי עדשות..
    רק כשהגעתי לחדר במלון ונכנסתי למקלחת ראיתי שאני נראית כמו תמונת לפני- אחרי.. צד ימין מאופר יפה ואילו צד שמאל (שכנראה נשכח) נטול איפור וחיור.
    מאז, שמתי לי תמיד בתיק דיילת זוג עדשות נוסף ומשקפיים, שיהיה.

    מאת: הילית |‏ 18 בפברואר 2017 | 08:45
  • בשנה שעברה הוזמנתי. לפסטיבל הקולנוע בירושלים
    התלבשתי יפה וכמובן שהתאפרתי וסידרתי את הגבות בעיפרון מיוחד לגבות הגעתי לשם אחרי מספר דקות הלכתי להתפנות וכשהסתכלתי במראה חשכו עיניי כל איזור העיניים היה מרוח בעיפרון שכננראה לא היה איכותי כמובן שניגבתי וסידרתי את איזור הגבות וכמובן שזרקתי את העיפרון מאז אני קונה רק עיפרון איכותי

    מאת: כהן דורית |‏ 18 בפברואר 2017 | 08:41
  • תאונת האיפור הכי מביכה שלי הייתה כשהשתתפתי כשהייתי נערה בתצוגת אופנה קטנה שנערכה בקניון… בפעם הראשונה שלי..

    הבנות היו צריכות להתאפר לבד ואני שמתי
    ליפסטיק אדום.
    תמיד אמרו לי שיש לי חיוך נורא יפה אז החלטתי לחייך כל המסלול
    כשהסתיימה התצוגה הגעתי לשירותים להסיר את האיפור וראיתי כי היה לי יותר ליפסטיק על השיניים מאשר על השפתיים.
    מיותר לציין שהתמונות שלי שהוצגו בקניון נעלמו בצורה מסתורית

    מאת: רוני |‏ 18 בפברואר 2017 | 08:32
  • כשהייתי בת 13, הלכתי ליום הולדת של חברה והתאפרתי באיפור שמכרו בזמנו (לא זוכרת של מי החברה, נמכר במשביר) שהוא גם יפה סתם ככה וגם זוהר בחושך/אולטרה (להייטטטט!!! או לפחות ככה חשבתי אז). הגעתי ליום הולדת מנורת האולטרה פעלה והאיפור זהר בצורה מחרידה (יותר גרוע מהשיניים של רוס בחברים) וכולם הסתכלו המומים. רצתי מהר לשירותים לנסות להסיר את זה וזה רק נמרח על כל הפנים והכל זהר בצורה מזעזעת. מאז לא מתקרבת למשהו שעלול לזהור באולטרה.

    מאת: אפרת |‏ 18 בפברואר 2017 | 00:31
  • תאונת האיפור היא למעשה תאונת אי- האיפור. יצאתי מהבית לאחר שמרחתי קרם פנים בלבד, בהנחה שאחרי מקלחת אראה בסדר ובכלל- פשוט לא התחשק לי ל בהשקיע בלהתאפר.אך באזהשהוא שלב הגעתי למראה והסתכלתי על עצמי, וזה נראה היה כאילו אני מזיעה נורא ומאוד מבריקה, בגלל שזה היה קרם חדש שלא מרחתי קודם מעולם והוא היה שמנוני….בקיצור- לא לצאת הבית בלי מינימום פודרה!

    מאת: קרן בירן |‏ 17 בפברואר 2017 | 22:58
  • שלום. תאונת האיפור שלי היתה כשהילד הקטן שלי בקטנותו היה חולה ולא ישנתי מס׳ לילות . הייתי צריכה לצאת לבית מרקחת לקנות תרופות ורציתי להתאפר כדי לא להראות חיוורת אבל כנראה הגזמתי כי הרוקחת שאלה אותי אם היום פורים .

    מאת: חני |‏ 17 בפברואר 2017 | 22:37
  • למען גילוי נאות, אינני נוהגת להתאפר בקביעות, ואני לא כל כך מתמצאת בעולם האיפור.
    לפני שנה, נסעתי עם אחותי לביקור קרובים בניו יורק.
    ממש ליד הבית שלהם היתה חנות אאוטלט, שאליה מגיעים סטוקים שנשארו מחנויות יוקרה במחירי רצפה.
    מיד מילאתי עגלה מכל הבא ליד, קניתי בלי חשבון.
    בין יתר המוצרים היה מייקאפ BB של ניוטרוג'ינה.
    כמה חודשים אחרי, הייתי צריכה לצאת לארוע, ונזכרתי במיקאפ שקניתי בארה"ב. חשבתי שזה בדיוק מה שאני צריכה, כי רציתי משהו שירענן את צבע העור, בלי להיות 'שפכטל'.
    התלבשתי יפה ואז עברתי לשלב האיפור. לקחתי כמות נדיבה של המייקאפ ושמתי על הפנים.
    לתדהמתי ראיתי שהפנים שלי נצבעות בצבע חום שוקולד. המייקאפ שקניתי יועד לאפרו-אמריקאיות..
    מכיון שחצי פרצוף שלי כבר היה מרוח בצבע, החלטתי ללכת עד הסוף, צבעתי את כל הפנים,
    והתקשרתי לאמא ולאחותי בסקייפ להראות להן את עצמי בגרסת ביונסה.
    אחר כך לקח לי שעה לקרצף הכל וכמובן שאיחרתי לארוע.

    מאת: שרית |‏ 17 בפברואר 2017 | 21:38
  • ביום החתונה שלי…לאחר החופה יצאתי לתקן את האיפור ושכחתי את האודם האדום פתוח על הכסא… תיקנתי את האיפור והתיישבתי לסדר את הנעליים ו…כשקמתי גיליתי שכל הישבן שלי בשמלה מלוכלכך באודם…זה היה נראה רע כאילו דם…. מיד הזעקנו ספרייט וסודה וזה עזר . הלחץ מהפדיחה היתה נוראית

    מאת: מיכל |‏ 17 בפברואר 2017 | 21:36
  • בתקופת התיכון שלי עבדתי בגלידריה וכששיתפתי את הבנות שעבדו איתי שיש לי בקרוב נשף, אחת מהן סיפרה שהיא מאפרת. לא בדקתי עבודות שלה פשוט סגרתי איתה. בערב הנשף היא הגיעה אליי הביתה ביחד עם אחותה ואיפרה אותי כל-כך מזעזע! הייתי מצרפת תמונה אבל זה מאוד מביך.. הייתי אז דיי עדינה ולא דעתנית שלא אמרתי להן שלא אהבתי וכך יצאתי לי אל הנשף. היום אם יקרה לי דבר דומה אין ספק שאני אעיר ואדרוש להתחיל את האיפור מההתחלה. אני רוכשת מוצרים שלכם מגיל 18 (בת 27 וחצי) ואשמח מאוד לזכות במארז.

    מאת: נופית |‏ 17 בפברואר 2017 | 21:29
  • ביום המאושר בחיי, החתונה שלי, ביקשתי מהמאפר שיעשה לי איפור מעושן וחתולי עם הרבה מסקרה וריסים מלאכותיים.. סיפרתי גם לכל בנות המשפחה שלי ולחברות שאני רוצה איפור דרמטי מאודדד… ואז ברגע האמת כשהדי.ג'י קורא לי לצאת, התחלתי לבכות מהתרגשות, כיאה לכלה, ומרוב שאני לא רגילה להתאפר ניגבתי עם הידיים את העיניים… כל האיפור נמרח כמו 2 פנסים שחורים וענקיים!!! כשהחברות והמשפחה ראו אותי אף אחד לא העיר לי כי חשבו שככה רציתי להתאפר! וכך יצא שכל התמונות מתחילת האירוע ועד האמצע שזכיתי לראות מראה (כולל חופה!!!) אני נראית כמו מרילין מנסון ביום רע!!!

    מאת: שירלי |‏ 17 בפברואר 2017 | 20:29
  • אז אני לא כל כך בחורה שמתאפרת כבד. בדרך כלל מייק אפ סומק וכמובן מסקרה. עד שאזרתי אומץ ושמתי סוף סוף אודם אדום לאירוע. לא ידעתי שכל השיניים הקדמיות שלי מלאות האודם. וכשנכנסתי לאולם חייכתי חיוכים רחבים עד שמישהי מהמשפחה הואילה הטובה להעיר את תשומת ליבי. מאז אודם אדום ממש לא!!!!!

    מאת: לימור |‏ 17 בפברואר 2017 | 20:23
  • יצאתי לדייט עם בחור שרציתי במשך תקופה ארוכה מאוד.
    כשחזרתי הביתה ראיתי שכל המסקרה נמרחה לי ושנראיתי כמו דביבון.
    הבנתי שאין סיכוי ושהוא לא יתקשר לקבוע דייט נוסף…

    מאת: ניצן |‏ 17 בפברואר 2017 | 19:39
  • זה היה בדיוק שחזרתי מארצות הברית, קניתי פודרה בתפזורת בצבע ״חסר צבע״ ובדקתי מה אפשר לעשות איתה.
    נכנסתי ליוטיוב וראיתי שליוטיובר בשם patrikstar יש את אותה הפודרה והוא ״אופה״ איתה את הפנים שלו.
    אמרתי ננסה גם. באותו ערב יצאתי למסיבה עם חברות וצלם צילם אותנו בתמונות פלאש. כשהגיעו התמונות הזדעזתי, הפנים שלי נראו כאילו טבלתי אותן בשקית קמח ויצאתי מהבית. מסתבר שפודרה מחזירה אור בתמונות -אל תנסו את זה בבית- בהחלט טעות האיפור הכי נוראית שקרתה לי. מקווה שצחקתן קצת

    מאת: יובל קניזו |‏ 17 בפברואר 2017 | 17:57
  • לפני כמה ימים חגגתי יום הולדת וקניתי לי ליפני מייקאפ חדש כי הקודם נגמר לי ובתכנון שלי היה להשתמש במייקאפ ליומולדת שיצאו תמונות ככה טובות (הכי כיף להתחדש ליום הולדת),
    אז הלכתי לקניון ובידיוק היה דוכן איפור קטן ולא חנות אז הלכתי לנסות שם את המייקאפים ואז קניתי לי מייקאפ ממש מוש והייתי ככ מאושרת!!!!
    רק הבעיה שבגלל שזה היה תחת האור של הקניון והמנורות שם בצבע צהבהב ולא אור לבן אז קניתי לי את הגוון הלא נכון ובוא נגיד שבכל התמונות יומולדת נראתי כמו תפוז .

    Tenenmgil1@gmail.com

    מאת: יהב טננבאום |‏ 17 בפברואר 2017 | 16:31
  • הכי מביך הייתי בסופר פארם ניסיתי למצוא ליפסטיק מתאים ויצא ששמתי בשפה עליונה צבע לגמריי שונה משפה תחתונה ועוד יצאתי כך ברגל עד לבית ולא הבנתי למה מיסתכלים

    מאת: תמי |‏ 17 בפברואר 2017 | 15:56
  • התעוררתי בבוקר והתאפרתי מול המראה, אבל
    בחושך.
    כשהגעתי לעבודה לא הבנתי למה כולם מסתכלים עליי מוזר, אחרי כמה שעות הלכתי לשירותים וגיליתי ששמתי מייקאפ שקניתי לאחותי שהיא בהירה ממני ב שתי מידות, התהלכתי כל היום מחופשת לגופה.

    מאת: מימי |‏ 17 בפברואר 2017 | 15:19
  • תאונת האיפור הכי מביכה שלי הייתה ללא ספק כשהייתי בת 20. הייתי משוחררת טרייה משירות קרבי בצבא וחיפשתי עבודה שתחבר אותי חזרה לצד הנשי שלי… בעיר שלי בדיוק פתחו חנות של מותג איפור מקומי וחשבתי שזו הזדמנות מעולה.

    כשהגעתי לשם להציע את עצמי למשרה הבעלים של החנות ביקש ממני לעשות איפור ניסיון על אשתו והרפתקנית שכמוני.. מיד הסכמתי.. התחלתי לאפר את הגברת ותוך כמה דקות היא התחילה לדמוע בטירוף והעור שלה נהיה אדמומי וכואב.

    נבהלתי ממש וחשבתי שזה מעיד על בעיה באיפור אלא שאחרי כמה שניות נפל לי האסימון שהפשלה היא שלי כי לפני שבאתי לראיון עזרתי לאמא שלי במטבח לקלף בערך חמישים פלפלים חריפים לשבת חתן של אחותי חחח.

    אני זוכרת שאיך שנזכרתי בזה אמרתי תודה יפה וברחתי.. מיותר לציין שהם לא התקשר אף פעם, נכון?

    מאת: תהילה |‏ 17 בפברואר 2017 | 15:19
  • לפני כמה שנים כשעדיין הייתי חדשה בתחום האיפור רציתי לנסות להשים אילנר ולהרגיש יפה כמו כולם . אז הלכתי לסופר פארם וקניתי איילנר עמיד ,כמובן שלא הבנתי מה זה אומר וכול היום התרגשתי מהמחשבה שמחר אני ילך לבית ספר מאופרת … לאחר שחזרתי מהלימודים מאופרת ויפה ניסיתי להוריד את האיילנר ולא הבנתי למה אני לא מצליחה להוריד .. העניים שלי היו נפוחות ואדומות והרגשתי על הפנים שזאת היתה החוויה הראשונית של להתאפר ולהרגיש יפה . לבסוף הבנתי מה המשמעות של איילנר עמיד …

    מאת: הילה |‏ 17 בפברואר 2017 | 14:31
  • התאפרתי לקראת פגישה עיוורת מרחתי רימל של חברה לא ידועה כשהגעתי לפגישה לא הבנתי למה הבחור הסתכל עלי מוזר ולא שיתף פעולה בשיחה יותר מידי כשהלכתי לשרותים הבחנתי שהרימל נמרח לי בשתי העיניים למטה והייתי נראת כמו מישהיא שהלכהלישון עם האיפור והתעוררה לפגישה ללא הכנה מוקדמת. כשהגעתי חזרה לשולחן לא מצאתי את הבחור הרגשתי מושפלת ביותר.

    מאת: סינייה |‏ 17 בפברואר 2017 | 14:03
  • תאונת האיפור הכי מביכה הייתה לפני הרבה שנים כשהיתי צעירה בת 16 בחור שהייתי ממש דלוקה עליו
    הזמין אותי לצאת הייתי כל כך נרגשת וכמובן שרציתי להרשים אותו -אז התלבשתי על מגירת האיפור של אמא שלי-אפשר לומר שזאת הייתה הפעם הראשונה שהתאפרתי
    הפדיחה הראשונה הייתה שהוא כמעט ולא זיהה אותי בגלל כמויות האיפור שמרחתי על עצמי
    שיא הפדיחה במהלך הארוחה גירד לי העין ופתאום הריס המלאכותי נשר ישר לתוך המשקה שלי…
    הפכתי עוד יותר אדומה מהסומק המוגזם שמרחתי
    ברחתי מהמסעדה
    דייט שני כבר לא היה…

    מאת: שושי |‏ 17 בפברואר 2017 | 12:55
  • התארגנתי לדייט עם בחור שחיכיתי המון זמן שיציע לי לצאת אתו, תכננתי מה אלבש, מה אעשה בשיער ואיך אתאפר.
    מיהרתי כל כך להתארגן ולפני שקלטתי שאני מאחרת הוא כבר כתב לי שהוא למטה, שמתי מסקרה על העין השמאלית לקחתי את הפלאפון והתיק ויצאתי מהר, אמרתי לו שלום ונישקתי אותו על הלחי, חייכתי מאוזן לאוזן והוא שאל אותי ״את מוכנה״? חשבתי שזה נאמר באופן פלרטטני.
    הגענו לפאב ופלירטטי את חיי, כל נשק שהיה לי השתמשתי בו.. אחרי שעה הלכתי לשירותים וראיתי במראה שאיפרתי עין אחת באיפור שחור מעושן ואת השניה השארתי ללא כלום.. אי אפשר היה להתעלם מזה..נראיתי משוגעת לגמרי.

    מאת: עדי |‏ 17 בפברואר 2017 | 11:33
  • יום אחד הייתה הפסקת חשמל בביתי אז התאפרתי לאור פנס הטלפון שלי ,כשיצאתי החוצה שמתי לב שאנשים מסתכלים עליי באופן מוזר אך לא ייחסתי לכך חשיבות כשהגעתי לקניון והבטתי במראה הבנתי הכל -השתמשתי בטעות במייק אפ שכהה בשני גוונים יותר מגוון העור שלי והוא משמש אותי להצללות ומה שהפך את המראה למשונה עוד יותר הייתה העובדה שהשתמשתי בקונסילר הרגיל שלי מייד רצתי לפארם הקרוב קניתי מגבונים להסרת איפור והסרתי את הזוועה מהפרצוף שלי….

    מאת: אורפז לוי |‏ 17 בפברואר 2017 | 11:11
  • הייתי באירוע לפניי כמה חודשים ,הלכתי מאופרת מושקעת ופתאום עבר מישהו והעיף לי כוס שתייה לתוך הפרצוף מול כולם ובואו נגיד שאף אחת לא הייתה רוצה להראות כמו שאני הייתי נראת באותו הרגע-בדיחה

    מאת: מאיה |‏ 17 בפברואר 2017 | 11:02
  • בחתונה שלי המאפרת שמה לי מייקאפ כהה יותר מעור הפנים שלי שלא ממש החזיק מעמד…
    כמובן שרקדתי מלא והיה המון לחות באוויר ויצא שקצת הזעתי בפנים. בקיצור היו לי כתמים בהירים יותר במצח ובאיזור שמתחת לאף ועד היום יש לי תמונות מביכות ולא מחמיאות מרחבת הריקודים עם כתמים מוזרים בפנים :)

    מאת: עדי |‏ 17 בפברואר 2017 | 10:43
  • תאונת האיפור המביכה שלי קרתה כאשר במסגרת תפקידי בעבודה נפגשתי עם אחד הלקוחות הגדולים של החברה, בעת המפגש הראשוני ביננו נערכה היכרות קצרה ולחיות ידיים רגילה, אולם תנועה מהירה שנעשתה על ידו וחצי סיבוב שעשיתי אני, הביאו לכך (ורק השד יודע איך זה קרה) שהשפתיים שלי נמרחו על גב החולצה של אותו הלקוח – במין ויש לרוחב קו הכתפיים שלו! אודם כהה ומלא נוכחות.. מרוב מבוכה לא הוצאתי מילה בעניין ואני רק יכולה לתאר לעצמי מה היתה תגובתו כשגיליתי את הכתם שהשארתי.

    מאת: ליטל |‏ 17 בפברואר 2017 | 10:01
  • תאונת האיפור הכי מביכה שקרתה לי היה כשחבר שלי נחת בישראל אחרי שלושה חודשים שלא התראנו. התקלחתי, התבשמתי התלבשתי יפה והתחלתי להתאפר ואז הוא התקדר לאמר לי שהוא נחת והוא צריך שאגיע לשדה התעופה מהר כי הוא לא מוצא את התיקים שלו ואין לו כסף לנסוע במונית למלון. באמצע האיפר שהיה מייק אפ, ועין אחת מאופרת חלקית והשנייה עוד לא מאופרת עזבתי הכול ויצאתי מהבית לתפוס מונית. כשהגעתי לשם הוא היה בהלם מאיך שנראיתי וצחק בקולי קולות. נעלבתי מאוד, והוא סיפר לי שהוא לא איבד את התיק או הארנק, הוא פדוט רצה כבר לראות אותי לפני שהוא ילך למלון להתרענן לפני שנפגש. אני לקחתי אותו למאפרת מקצועית במרכז תל אביב, להתאפר, ואחכ לקניית תמרוקים ועד שהוא ראה את המקלחת הוא כבר היה עייף ועצבני(: ואני הרגשתי יותר טוב.(:

    מאת: רינת |‏ 17 בפברואר 2017 | 09:03
  • השתמשתי באיילנר עמיד במים. כשיצאתי לדייט בערב רק רציתי להדגיש את האיילנר שוב אז עברתי עליו. מה שלא חשבתי זה שהמריחה הנוספת פשוט תגרום לו להתפורר.
    הדייט היה די מוצלח, ישבנו במסעדה ואז הלכתי לשירותים וחשכו עיני! האיילנר התפורר על העפעף לכל הכיוונים ונראיתי כמו מפלצת. מאז אני לא מחדשת יותר איילנר עמיד. כמובן שלא שמעתי יותר מהבחור.

    מאת: דנית |‏ 17 בפברואר 2017 | 08:42
  • אז הייתי בדייט והתאפרתי מושלם כולל מסקרה על הריסים העליונים והתחתונים, הבחור לקח אותי לשני מקומות ברצף, מקום סגור שם היה נפלא ואז ישבנו במקום פתוח, מפה לשם ינואר, חורף, אלרגיות, פתאם התחלתי לנזול ולהתעטש לו כמו מטורפת, אנחנו ממשיכים לדבר ואני מנסה להצניע את האלרגיה המתפרצת והלא אסתטית שלי, טישו ומשיכות באף, אחרי חצי שעה הוא הציע שנלך כי נראה לו שאני צריכה לנוח, חוזרת הביתה כל המסקרה שלי מרוחה כמו פנסים, האייליינר שנמתח בצד נמרח אף הוא והמייק אפ סביב האף נעלם כלא היה מעודף טישו ורק האף נשאר אדום ממש. מיותר לציין שלא שמעתי מהבחור אחרי שקיבל דמות שלא תבייש שום סרט אימה והאמת כל כך הובכתי מאיך שנראיתי שרק הצטערתי שלא הלכתי לשירותים להסתכל על עצמי ולתקן את הזוועה. אבל לא אשכח לעולם את הפנים מהמראה, העיגולים השחורים והאף האדום, כש3 שעות קודם לכן נראיתי כמו נסיכה ובסוף הערב כמו הילדה מהצלצול.

    מאת: רחלי |‏ 17 בפברואר 2017 | 08:40