קנדל ג'נר, זו לא חצאית זה חוט דנטלי

וגם: סלינה גומז בהומאז' לתל השומר, ג'ניפר לופז בשמלה שהיא קעקוע חינה, לילי אלדרידג' מנצחת את האפטר פארטי של המט גאלה, אלכסה צ'אנג בשמלה השחורה המושלמת וקירה נייטלי חוגגת עם שאנל. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 4 מאי 2017

ג'יי לו, קנדל ג'נר וסלינה גומז. מתלבשות השבוע (צילום:

ג'יי לו, קנדל ג'נר וסלינה גומז. מתלבשות השבוע (צילום:

המתלבשות הטובות:

נעמי ווטס, מט גאלה, ניו יורק
שמלה של סטלה מקרטני

צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images

צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images

מבין  ים הכוכבות שצעדו על השטיח האדום של המט גאלה, איכשהו שכחנו לדבר על נעמי ווטס. אז נכון, התלבושת שלה לא הייתה יוצאת דופן או קשורה כל כך לתמה של הערב, אבל אי אפשר להתכחש לעובדה שהיא פשוט יפה. המחשוף העמוק, המחופה בעזרת רשת זוהרת, מעניק לה ניצוצות סקסיים השומרים על אלגנטיות ותחכום שדי נעדרו מהערב הרועש הזה. אז לפחות מהבחינה הזו ווטס קיבלה את האישור שלנו.

לילי אלדרדיג', בדרך לאפטר פארטי של המט גאלה, ניו יורק
טי-שירט של
Off-White, מגפיים של בלנסיאגה

 

A post shared by Lily Aldridge (@lilyaldridge) on

מבחינתנו, לילי אלדרדיג' הייתה אחת המתלבשות המצטיינות של המט גאלה הנוכחית. גם היא כנראה הבינה את גודל ההצלחה של מגפוני הטייץ של בלנסיאגה, ולכן החליטה להמשיך עמם אל האפטר פארטי. את שמלת ראלף לורן הלבנה החליפה בטי-שירט של המותג הרותח אוף-ווייט, וביחד הציגה לוק שרק סופרמודל כמוה יכולה לצאת איתו מהבית ולקטוף מחמאות.

אליזבת דביקי, פרמיירת "שומרי הגלקסיה: חלק 2", אל.איי
שמלה של בוטגה ונטה

צילום: Jesse Grant/Getty Images for Disney

צילום: Jesse Grant/Getty Images for Disney

השחקנית האוסטרלית אליזבת דביקי היא מסוג האנשים האלו שהפנים שלהם נורא מוכרות, אבל אפילו ב-imdb קשה להגיע אליהם. איזה מזל שהיא יודעת להתלבש, ולכן פניה מעטרות לא מעט את אתרי האופנה. קחו לדוגמה את השמלה הכסופה הזו שלבשה לפרמיירה העולמית של "שומרי הגלקסיה" החדש – עם גזרה פיסולית ובד שנראה כמו כספית נוזלית, דביקי נראית כמו אלה יוונית מהחלל החיצון. יש מצב שעלינו פה על סרט מד"ב חדש.

קירה נייטלי, תצוגת הקרוז של שאנל, פריז
טוטאלוק שאנל

צילום:  Pascal Le Segretain/Getty Images

צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images

אחד מהיתרונות בלהיות מוזה ארוכת שנים לקרל לגרפלד הוא לא לדאוג אף פעם מה ללבוש. תמיד תוכלי לסמוך על דוד קרל שיספק איזו שמלה וז'קט טוויד שיסגרו לך הפינה, בין אם זה לתצוגה של שאנל או לחתונה שלך. אצל קירה נייטלי מדובר בשני המקרים, כפי שהדגימה השבוע בפריז כשהגיעה לראות מהשורה הראשונה את קולקציית הקרוז של בית האופנה. למרות כי הלכה על בטוח עם טוטאלוק שחור שנשבר בזכות נעלי מרי ג'יין זהובות, נייטלי נראתה כמו נערת קוקו המושלמת שכל אחת הייתה שמחה להתחלף איתה.  

אלכסה צ'אנג, מסיבת ווג "שבת האחרונה של אפריל", ניו יורק
שמלה של סימון רושה, תיק של הילייר ברטלי

כמדי שנה, לפני "יום שני הראשון של מאי" (הוא תאריך המט גאלה), מגזין ווג חוגג את האירוע האופנתי במסיבת "שבת האחרונה של אפריל אליה מתנקזות כל היפות, הנכונות וידידות המערכת. אחת מהן, איך לא, היא אלכסה צ'אנג, שבחרה להתקשט בשמלה יפה במיוחד מבית המעצבת הבריטית סימון רושה ותיק ארנב חמוד מדי של הילייר ברטלי. הקונטרסט בין המלמלה הויקטוריאנית לצבע השחור הדרמטי העלו את הלוק לרמות גבוהות במיוחד של תחכום, והקנו (שוב) לצ'אנג מקום של כבוד בהיכל התהילה של עולם האופנה.

המתלבשות הרעות:

סלינה גומז, ערב Young People Changing The World, ניו יורק 
חליפה של
Brock Collection

צילום: Jesse Grant/Getty Images for WE

צילום: Jesse Grant/Getty Images for WE

מצד אחד, בא לנו לפרגן לסלינה גומז על בחירתה במותג האולטרה נשי ויפה, ברוק קולקשן. הבעיה היא שבמקום אחת מהשמלות עוצרות הנשימה, גומז בחרה בעקב האכילס של הלייבל – חליפת משבצות בהשראת מחלקה פנימית בתל השומר. הצבעוניות החיוורת מטשטשת את הלוק כולו, בעוד שהגזרה והחייטות מקנות לה מראה של כוכבת פופ כושלת בשנת 1999. מה יגידו על כך 119 מיליון העוקבים שלה?

קנדל ג'נר, בדרך לאפטר פארטי של המט גאלה, ניו יורק
חצאית של
Danielle Guizio, תיק של לואי ויטון, נעליים של לובוטין

צילום: Splash News

צילום: Splash News

אין מישהי שמחאת השקיות יותר קרובה ללבה מאשר קנדל ג'נר (טוב, אולי בעצם גם שלומית מלכה). רק תסתכלו על ה"אאוטפיט" שלבשה לאפטר פארטי של המט גאלה: חצאית מיני שחורה ומבריקה שנראית יותר כמו שקית אשפה המחוברת בחוט דנטלי, וחולצת שיפון מכופתרת בצבע צהוב שאספה מהמכולת השכונתית אחרי שקנתה סיגריות וקולה. מישהו כבר חייב לקחת את המשפחה הזו לטיפול.

ריטה אורה, גאלת DKMS, ניו יורק
שמלה של פוצ'י

צילום: Jamie McCarthy/Getty Images for DKMS

צילום: Jamie McCarthy/Getty Images for DKMS

לא נכחיש, אהבנו את הכיוון הסולידי שריטה אורה נוטה אליו, כשהיא סוף סוף מגלה שאפשר ללבוש ולהדגיש עוד דברים חוץ ממחשופים עמוקים וישבנים בולטים. אבל כמו תמיד אצלה, משהו משתבש. הפעם מדובר כמובן בצבע הירוק הזרחני של בד השמלה, שנראה כמו משהו שנקנה בצ'רנוביל, מיד אחרי האסון.

קלי רולנד, גאלת Wearable Art, אל.איי
שמלה של
Monsoori

צילום:  Frederick M. Brown/Getty Images

צילום: Frederick M. Brown/Getty Images

לצערה של קלי רולנד, אנה וינטור לא הזמינה אותה למט גאלה, אבל זה לא מה שיעצור את החברה הטובה של ביונסה מלדפוק הופעה בכל אירוע אחר. זה בדיוק מה שעשתה השבוע בגאלה של טינה נואלס, אליו הגיעה בשמלה דומה מדי למה שלבשה ריהאנה בטקס הגראמי 2015. אבל כמו כל העתק, גם פה היא לא הצליחה להתעלות על המקור, אלא נראתה בעיקר כמו צמר גפן מתוק שמתאמץ להיות הפקת אופנה בווג. בואו נגיד שזה פחות הצליח לה.

ג'ניפר לופז, פרסי בילבורד הלטיניים, מיאמי
שמלה של ג'וליאן מקדונלד

צילום: Sergi Alexander/Getty Images

צילום: Sergi Alexander/Getty Images

את השבוע חותמת האחת והיחידה, ג'ניפר לופז, בשמלה שהיא קעקוע חינה אחד גדול. לא ברור ממה היא עשויה (כי קלירלי, בד אין פה) ואיך בדיוק נכנסים ויוצאים ממנה (האם צריך לקלף אותה מהעור? האם היא חד פעמית?) כל כך הרבה תהיות, כל כך הרבה שיזוף בהתזה. ג'יי לו, אל תשתני לעולם.  

קו המשווה:
קנדל ג'נר Vs. ריהאנה
מגפיים של וטמנט
X מנולו בלניק

רירי מול קנדל. מי נעלה את זה טוב יותר? (צילום: אינסטגרם)

קנדל מול רירי. מי מנצחת בקרב הענקיות הזה? (צילום: אינסטגרם)

כשקנדל העלתה לפני כשבוע את סלפי המראה שלה עם המגפיים הכתומים והאימתניים של וטמנט ומנולו בלניק, העולם יצא מגדרו. הפרופורציות המשונות, העירום הלא מרומז וההגזמה הכללית זעקו מכל עבר. אבל מאיפה נראה לכם שקנדל ואחיותיה למדו את כל הטריקים האלו אם לא מרירי? היא הפרובוקטורית המקורית, נושאת הלפיד של כל מה שקיצוני ופורח. לכן זה לא מפתיע שהיא נעלה/לבשה את מגפי המכנסיים האלו הרבה לפני קנדל, רק שהיא בניגוד אליה, בחרה לאזן אותם עם גופייה שחורה ולא חליפת יום ההולדת. הפעם, קרב "קו המשווה" אולי קצת יותר מינימליסטי, אבל לא פחות אקוטי. 

 

השאירו תגובה

 

  • שרון טמיר היקרה,
    את הדעות שלך לגבי הטעם באופנה לא תואם את בגדי המפורסמות שבתמונה.
    לפי דעתי,כדי לדעת לשפוט ולתת דעה על הלבוש חייב שיהיה יותר ידע על עיצוב , אופנה, מבנה גוף, סגנון בן אדם ,על הזמן ביום ,על האירוע. אחרי זה לכתוב עמוד על המתלבשות הרעות והטובות לשבוע.
    מכל הלב

    מאת: סילביה |‏ 14 ביולי 2017 | 20:30
  • לא.. הבגדים של שי מיקה, הלוואי בארץ היו מתלבשים עשירית מהמלבושים המדהימים שמתלבשות הסלב בחו״ל ואז אולי היינו מקבלים פרופורציות ולא ומכתירים את מאיה דגן או לאה שנירר כאושיות אופנה

    מאת: אלין |‏ 5 במאי 2017 | 11:23