זה רשמי: נמצאה השמלה המכוערת ביותר בעולם

תנחומינו לאל פנינג, וגם: כריסי טיגן בלוק משובח שהתפספס, סיארה בכרבולית המושלמת לחורף, דרו ברימור מתקשה להתלבש פוסט-פרידה, קרי וושינגטון מכשפת את השטיח האדום וקיילי ג'נר בקרב ענקיות מול ריהאנה. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 2 פברואר 2017
כריסי טיגן, אל פנינג ודרו ברימור. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

כריסי טיגן, אל פנינג ודרו ברימור. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

קייט בוסוורת', הקרנת המיני-סדרה החדשה "SS-GB", לונדון
שמלה של ארדם

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

יש שיביטו בשמלה הזו ויזכרו בספת סבתם, ויש אחרים, כמונו, שיביטו בה ויראו את התגלמות הסטייל. זה כמובן לא ממש מפתיע כשזה מגיע מכיוונה של קייט בוסוורת', מתלבשת מצטיינת סדרתית שלעולם לא חוששת להתנסות ולהפתיע. הפעם היא הלכה על שמלה נסיכותית מבית ארדם עם הדפס רומנטי, צבע נוגה והשרוולים הכי יפים שראינו לאחרונה על השטיח האדום. יחד עם השיער האסוף, עגילי היהלומים והאודם הבורדו, נותר מראה שמיימי שפשוט אי אפשר שלא להתמוגג מולו.

סיארה, מסיבת 150 הנשים האופנתיות בהוליווד, אל.איי
שמלה של ריאה קוסטה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בניגוד לביונסה, שמעדיפה להציג את בטנה התופחת עם הלבשה תחתונה בצבעי פסטל, סיארה הלכה השבוע על משהו הרבה יותר סולידי. בשמלת קטיפה שחורה ודרמטית שמחמיאה לה באופן מושלם, היא נראית כאילו היא מכוסה בכרבולית הכי נעימה ומפנקת שאפשר לבקש בשיאו של החורף. אנחנו גם רוצים.

לוסי הייל, מסיבת לכבוד טקס הסאג, אל.איי
שמלה של ג'וליאן מקדונלד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אם אתן בעלות גוף פטיט כמו כוכבת "שקרניות קטנות", לוסי הייל, הלוק הזה יכול להוות עבורכן השראה מושלמת. אורך השמלה, המחשוף הנדיב והצללית הצמודה יוצרים להייל מראה תמיר וברבורי, המתעצם בעזרת הצבע הלבן הקריר ועיטורי הפאייטים המעודנים. כמו כן, שווה להעתיק מהייל את הקארה הקופצני ונעלי העקב המטאליות ואולי גם לנסות קונטור באזור חזה, טרנד שהפך לפופולרי במיוחד בהוליווד. יש מצב שזה באמת עובד.

כריסי טיגן, טקס הסאג, אל.איי
שמלה של דיסקוורד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נכון, דיברנו בהרחבה על השמלות בטקס הסאג שהתקיים בראשון האחרון, אבל איכשהו פסחנו על השמלה המשובחת של כריסי טיגן, שהגיעה לשטיח האדום בתור הפלאס וואן של בעלה ג'ון לג'נד, המופיע ב"לה לה לנד" קוטף הפרסים. אז הנה אנחנו מפצים על התקלה – טיגן, עם שמלה במראה בלייזר גברי המגיע עד הרצפה, הייתה חיזיון לעיניים – עם השיער הגלי המוסת הצידה, תכשיטי האמרלד הארוכים, המחשוף האלגנטי והשסע הסקסי, זו הייתה הופעה שקטה וסולידית, אבל לגמרי מרשימה.

נטליה דייר, טקס הסאג, אל.איי
שמלה של מיו מיו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כוכבת נוספת שקצת התעלמנו ממנה בסאג, אבל כעת מקבלת את מלוא תשומת לבנו היא נטליה דייר, הלא היא ננסי מ-"Stranger Things". רגע לפני שהקאסט זכה בפרס הגדול על הסדרה, דייר הגיעה לשטיח האדום במשולש הכי פאן שנראה לאחרונה על המסך – מצד ימין, סטיב (ג'ון קירי), מצד שמאל, ג'ונתן (צ'רלי היטון, שעל פי השמועות גם יוצא במציאות עם דייר) ובאמצע, דייר הביישנית בשמלה אדומה ומאוד מיו מיו. היא מתקתקה אך סקסית במידה, קלאסית עם קורטוב אוונגרדיות, או בקיצור, כל מה ששחקנית צעירה ומתחילה יכולה לבקש לשטיח אדום מתוקשר. המשיכי כך.

המתלבשות הרעות:

סלמה הייק, מסיבת 150 הנשים האופנתיות בהוליווד, אל.איי
שמלה של גוצ'י

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

את המשבצת הדו-שבועית של סלמה הייק ברשימת המתלבשות הרעות, מאיישת השבוע השחקנית בת ה-50(!) עם שמלה, איך לא, של גוצ'י, שעושה הומאז' לטפטים דהויים משנות השישים ומסיבות החלפת זוגות בפרבר נידח בקונטיקט. כמו תמיד, הייק הלכה על לוק חנוט וחסר פרופורציות שלא עושה חסד עם קימוריה הנפלאים ולא תואם את אורך גופה. רק תסתכלו על החיוך המאולץ שלה. היא בעצמה יודעת שמשהו פה לא בסדר. 

דיאן קרוגר, גאלת Sidaction, פריז
אאוטפיט של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הסברה גורסת כי דווקא אחרי פרידות קשות אנחנו נראים במיטבנו. זה אולי היה נכון לשבריר שנייה אצל דיאן קרוגר, אחת המתלבשות הטובות ביותר בהוליווד (וגם היפה בהן), אבל משהו עובר עליה בחודשים האחרונים. היא נראית כמו פרח שקמל, ובלוק הספציפי הזה – כמו טיינאייג'רית כועסת במרד נעורים. האאוטפיט של דיור מחוויר אותה, השיער הקצר לא מחמיא והאיפור דארקי מדי. אנחנו במקומה היינו הולכים לחדר זעם ומוציאים שם את כל העצבים.

דרו ברימור, פרמיירת "The Santa Clarita Diet", אל.איי
שמלה של מארני

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמו קרוגר, גם דרו ברימור עברה לאחרונה פרידה קשה. וכמו קרוגר, גם היא מתקשה להסתיר את קשייה על השטיח האדום, דווקא במקום בו ניתנה לה האפשרות להעצים את עצמה במלוא מובן המילה. אבל דרו, שמלה שנראית כמו תחפושת נזירה סקסית מאיביי ונעליים שנחטפו מחשפנית בווגאס הם לא המרכיבים הנכונים לאאוטפיט בפרמיירת הסדרה החדשה שלך. פשוט לא.

קרי וושינגטון, טקס פרסי גילדת המפיקים, אל.איי
שמלה של רודארטה, נעליים ותיק של ג'ימי צ'ו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

משום מה, לא מעט מעצבים החליטו לאחרונה כי שנות השמונים צריכות לחזור לחיינו. הערגה לעשור הבעייתי הזה כבר התרחשה בעבר הלא רחוק, אבל נראה כי באביב הקרוב אנחנו שוב עומדים להידבק בחיידק. קחו לדוגמא את הלוק שהציגה השבוע קרי וושינגטון, שמכיל את כל רעות האייטיז – כתפיים מודגשות, פאייטים שחורים וקרעי טול באורכים שונים. וושינגטון, שבדרך כלל שומרת על פאסון אלגנטי, נראית בשמלה הזו כמו כוכבת רוק אצטדיונים/מכשפה בקרקסים נודדים. לא בדיוק המראה שכוכבות הוליווד שואפות אליו.

אל פנינג, מסיבת 150 הנשים האופנתיות בהוליווד, אל.איי
שמלה של רודארטה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

השמלה של קרי וושינגטון הייתה רק המתאבן לקראת השמלה הזו של אל פנינג, שהיא ככל הנראה הדבר הכי מכוער שראינו בתקופה האחרונה. גם במקרה הזה, אפשר להאשים את צמד האחיות המעצבות קייט ולורה מולאבי לבית רודארטה במחדל האופנתי הקשה הזה, שגורם לאל בת ה-18 להיראות כמו דמות מתוך סרט אייטיזי, זו של החנונית המתוקה שמגיעה לפרום בשמלה קטסטרופלית בלי שמץ של מודעות עצמית. רק הרסן בשיניים והסד לגב חסרים להשלמת הלוק.

קו המשווה:
קיילי ג'נר
Vs. ריהאנה
אוברול של
Limpasse

קיילי מול רירי. מי לוקחת בקרב האופנתי הזה? (צילום: אינסטגרם redcarpetman)

קיילי מול רירי. מי לוקחת בקרב האופנתי הזה? (צילום: אינסטגרם redcarpetman)

אם שמתם לב שקיילי ג'נר מאיישת את עמדת "קו המשווה" כמעט באורח קבע, לא טעיתם. בזמן האחרון היא לובשת פריטים שכבר נראו בעבר על כוכבות אחרות, כאילו נדבקה בפטיש פרטי מוזר למשחק "מי לבשה את זה טוב יותר". זה קרה עם אחותה קורטני, עם טיילור סוויפט ואפילו עם שלומית מלכה שלנו. השבוע, היא החליטה לקחת את זה עוד יותר רחוק, ולהתחרות ראש בראש עם האחת והיחידה, ריהאנה. קיילי, כהרגלה, העתיקה מרירי את האוברול מלא הפרנזים של המותג Limpasse (שהביא אותה בספטמבר לרשימת המתלבשות הרעות), וגרמה לו להיראות עוד יותר פורח ממה שנראה בהתחלה. וזו, אגב, משימה לא פשוטה בכלל.

השאירו תגובה