הולי גולייטלי בעיר: המלצות סטייל שאת לא רוצה לפספס

השבוע, עלמה מתאוששת בשבוע האופנה בחולון, יוצאת למסע בין החנויות השוות בטשרניחובסקי ומקנחת במכירה המשותפת של PIOO PIOO ו-UGLY DUCKLING | אחרי החגים זה כאן

מאת  | ‏ 16 אוקטובר 2012

הולי קופצת לחולון. הקרנה של "ארוחת בוקר בטיפאניס", היום במוזיאון העיצוב | צילום: גטי אימג'ס

שלום עלמות יקרות,

קשה להאמין שרק יום שלישי, כשיש עוד חצי שבוע עבודה לפנינו ואף צל של חג באמצע. איזו אכזריות! האנשים הטובים משבוע האופנה בחולון כנראה הבינו לליבנו הדואב, והחליטו לקיים את האירוע דווקא בשבוע הכי ארוך בשנה – השבוע הראשון אחרי החגים. יפה מצידם, לא? גם אם אתם לא מזדמנים השבוע לחולון או פחות בעניין של אופנה עילית בינלאומית, אל דאגה – גם עבורכם יש לי כמה הצעות מפתות.

אי אפשר בלי: שבוע האופנה בחולון

שבוע האופנה בחולון נפתח כבר אתמול (ב'), אבל עדיין צפויים בו לא מעט אירועים ששווה לבדוק. היום ב-15:15, למשל, תתקיים הרצאתו של מעצב האופנה דמיר דומא שהגיע הישר מפריז לחולון הרחוקה, וב-20:30 יוקרן אחד הסרטים האהובים עליי, "ארוחת בוקר בטיפאני'ס".

אם אתם מעדיפים סרטים דוקומנטריים על עולם האופנה, אל תפספסו מחר ב-21:00 את הקרנת הבכורה של "Diana Vreeland: The Eye Has To Travel", סרט תיעודי על חייה של דיאנה ורילנד, העורכת המיתולוגית של "ווג" ו"הארפר'ס באזאר".

שווה לבקר גם בחנות הפופ-אפ שהוקמה במיוחד בכניסה למוזיאון ולא כדאי לפסוח על הראיון עם קרלה סוזני, המייסדת ובעלים של 10 Corso Como והעורכת לשעבר של "ווג" איטליה, מחר ב-15:15. יודעים מה? אולי עדיף שתעברו על כל התוכניה בעצמכם, כדי שחס וחלילה לא תחמיצו משהו.

קרלה סוזני מתארחת בשבוע האופנה חולון | צילום: יח"צ

טשרניחובסקי שלא הכרתם: שני מעצבים ששווה לבקר

אני מודה שמאז שעזבתי את אזור בוגרשוב בתל אביב, לא יצא לי לבקר בטשרניחובסקי, שפעם אכלס את בית הקפה החביב עליי. אבל שתי חנויות מסקרנות שנמצאות כמה בלוקים זו מזו משכו אותי אליו שוב לאחרונה וגרמו לי לגלות אותו מחדש.

הראשונה היא "שילר" המקסימה של יעל שילר, מעצבת גרפית לשעבר שהקימה את המותג שלה לפני כשנתיים. בחנות שלה, שממוקמת בטשרניחובסקי 15, היא מציעה קולקציה קלאסית מאוד וחסרת מניירות, ומדגישה עד כמה חשוב לה להתרחק מטרנדים חולפים. יעל אף פתחה בלוג שבו היא משתפת את הגולשים בחוויית היצירה של כל דגם, משלב הסקיצה ועד הסטיילינג הסופי. את הבגדים, אגב, היא מדגמנת בעצמה.

משלב הסקיצה ועד הסטיילינג הסופי. יעל שילר | צילום: מתוך הבלוג

כמה בתים משם, במספר 11, תוכלו למצוא את "Gor-Mette", החנות הדנדשה של מעצב התכשיטים איתי לפיד, שנפתחה לפני פחות מחודשיים ומציגה פריטי לבוש ואקססוריז של מעצבים ישראלים בלבד, שגם מייצרים את הקולקציות שלהם בארץ. בין השאר תמצאו שם דגמים של עודד ארמה, סיגל דקל, חביבה שטראסה, נורת'רן סטאר ואחרים, כמו גם את התכשיטים המגניבים של "גורמט". בפעם הבאה שאתן עושות את המסלול המוכר מהסנטר עד לאלנבי – עשו סיבוב קטן דרך הרחוב המסוגנן הזה.

עוד נקודה ששוה עצירה בטשרניחובסקי. גורמט | צילום: רוני שוקרון

ועוד טיפ טיפה ממני

שווה לקפוץ למכירה המשותפת של המותגים PIOO PIOO של מור באואר ו-UGLY DUCKLING של גל אנג'ל, שתתקיים בחמישי ובשישי הקרובים בסטודיו של הראשון בפינת הרחובות ונחלת בנימין בתל אביב. ומה צפוי שם? 10 אחוזי הנחה על קולקציית החורף החדשה של PIOO PIOO ועל קולקציית הפנאי וההלבשה התחתונה של UGLY DUCKLING. אם גם אתן עדיין נאחזות בכל קרן שמש קיצית, תשמחו למצוא שם גם פריטים מקולקציות קודמות של באואר ב-30-70 אחוזי הנחה, ובגדי ים של אנג'ל בחצי מחיר.

10 אחוזי הנחה על הקולקציה החדשה של PIOO PIOO | צילום: יח"צ

וגם אגלי דאקלינג מתארחת | צילום: יח"צ

עורכים מכירה ביתית מגניבה ורוצים להזמין אותי? ביקרתם בחנות שווה שאסור לפספס? שלחו לי מייל עם הפרטים ל-fforwardpr@gmail.com, ואני כבר אצור קשר.

נשיקות,

עלמה.

השאירו תגובה