עוד קצת חופש: אירועי האופנה שיעשו לך את הסופ"ש

השבוע, עלמה מעכלת את ארוחות החג ופותחת שנה חדשה עם שיר בלב וגודי בגס | היא קופצת ל"מרמלדה מרקט", נפרדת מ"אנה קיי" ומתפנקת עם "קולולוש" | כי צריך חופש מכל החופש הזה

מאת  | ‏ 19 ספטמבר 2012

טיים טו סיי גוד ביי. מכירת חיסול באנה קיי | צילום: מילה רקאיחו

שלום עלמות יקרות,

אני לא יודעת מה איתכן, אבל חמישה ימים של חופש – ומתוכם שניים עם המשפחה – עברו להם מהר מדי. נפגשתי עם חברים שהגיעו לחופשת מולדת מחו"ל, נסעתי לטיול בעכו ואפילו הבאתי הביתה כנאפה אורגינאלי שאזל עוד לפני שהספקתי לומר "תשע"ג". מזל שכבר רביעי והסופ"ש מתקרב, מה שאומר שאפשר לנוח מכל החופש הזה ולהתכונן לבא אחריו.

"מרמלה מרקט" מגיע לראשון לציון

אני לא יודעת אם יצא לכן להגיע לאחרונה לאזור התעשייה הישן בראשל"צ, אבל בין המסעדות "סוהו" ל"פרנצ'סקה בעיר" הוקם מתחם חדש ומשופץ שנקרא "הרובע". במקום כבישים וחניונים יש שם עכשיו מדרחוב משופע עם חלקות דשא, שבו ייפתח למשך עשרה שבועות יריד קניות ואמנות מיוחד מבית "מרמלדה מרקט". כן, אותו אתר קניות מוכר שמציע פריטים של מעצבים ואמנים ישראלים.

החל ממחר, מדי יום חמישי בין השעות 18:00 ל-23:00, יוקמו ב"רובע" דוכנים של ארבעים מעצבי תכשיטים, בגדים, אמנות ופריטים לבית, ואפילו יצרני תכשירי טיפוח מקוריים. מי במוכרים? רפאלה קלדרון, ענבר היימן, "מדוזה", עירית בבלוש, "נומה עיצובים", דליה הרטמן, "קזורי" ועוד רבים וטובים.

מלבד הדוכנים יתקיימו במהלך היריד מופעי רחוב, הופעות מוזיקליות, הקרנות וידאו ומבצעים על התפריטים של המסעדות באזור. תחשבו על זה ככה: לא רק שתזכו לחסוך לעצמכן את דמי המשלוח, אלא תוכלו לפגוש את חלק מהמעצבים פנים מול פנים, למדוד ולמשש בעצמכן – מה שאי אפשר לעשות מול מסך המחשב.

תכשיטים, בגדים, מוצרי בית ואפילו טיפוח. מרמלדה מרקט במתחם הרובע בראשון לציון | צילום: יח"צ

שוק אופנה ואקססוריז לילי ב"החתול והכלב‎"

גם בפאב "החתול והכלב" לא השלימו עדיין עם תומו של החג ומבקשים למתוח את החופש עוד קצת. אז אם נשאר לכן אדרנלין או שאתן קצת מג'וטלגות, אתן מוזמנות לאירוע האופנה הלילי הייחודי שיתקיים שם הלילה (רביעי) החל מ-22:00 ויהפוך בשלב מסוים למסיבה רוויית אלכוהול.

כבר נתקלתי בלא מעט בארים שנידבו את החלל שלהם לשווקי מעצבים ומכירות אופנה בשעות היום, אבל השילוב בין אווירת הלילה של "החתול והכלב" וחדוות המציאות בשוק אופנה מוצלח נראית לי כמו משהו שחייבים לנסות בשנה החדשה. בשוק יציגו את מרכולתם שלל מעצבי אופנה ואקססוריז תל אביביים, ביניהם "צ'ופ צ'ופ", "משיגנע", הדר בן לולו, אילי גורן ועוד רבים אחרים, וכן חנויות וינטג' ויד שנייה מקומיות שיביאו איתם פריטים חד פעמיים בדיוק כמו שאני אוהבת. אז נכון שלמחרת צריך לקום לעבודה – אבל היי, זה כבר יהיה יום חמישי!

שילוב מנצח בין אופנה לאלכוהול | המותג המותג GUAPA במכירה במועדון "החתול והכלב" | צילום: יח"צ

מכירת חיסול ב-"Anna K"

כפי שאתן בוודאי יודעות, גם המעצבת קרן זרקה והמותג "אנה קיי" הצטרפו לגל החנויות המקומיות שנסגרות בשל המצב הכלכלי. עצוב לי באופן אישי, כי אני מכירה לא מעט לקוחות ותיקות של "אנה קיי" שיתגעגעו מאוד לסגנון הייחודי שלה וייאלצו עכשיו לחפש את הפריטים שלה בחנויות מעצבים אחרות או לרכוש באינטרנט.

החדשות המנחמות הן שלקראת סגירת החנות בפרישמן 75 תל אביב ב-30 בספטמבר, זרקה עורכת מכירת חיסול ענקית עם פריטים מכל העונות. עד סוף החודש, כל העודפים מעונות קודמות יימכרו ב-50-200 ש"ח וגם קולקציית הקיץ תימכר ב-60 אחוזי הנחה. בואו לומר שלום – זו ההזדמנות האחרונה לפני שנגמר.

הזדמנות אחרונה. מכירת פרידה באנה קיי | צילום: מילה רקאיחו

ועוד טיפ טיפה ממני

כפי שאתן יודעות, אני בדרך כלל אוהבת לעדכן אתכן על מכירות אופנה חגיגיות או אירועים שמתרחשים בחיים האמיתיים ולא בעולם הוירטואלי, אבל במקרה של "קולולוש" אני מתכוונת לחרוג ממנהגי. "קולולוש" הוא אחד ממותגי האקססוריז האהובים עליי, כי הוא מגלם בתוכו את כל מה שאני אוהבת באופנה – תחושה של חדש וישן שמשתלבים יחד מתוך אהבה אמיתית של המעצב או האספן, עם טאץ' ייחודי שלא ראיתי בשום מקום אחר.

לכבוד השנה החדשה החליטה זוהר מ"קולולוש" לפנק את לקוחותיה במבצע חגיגי – משלוחים ללא דמי משלוח עד ה-30 בספטמבר, וזוג עגילי לב פרחוניים בכל קניה מעל 300 ש"ח. התכשיטים של "קולולוש" מגיעים בדואר רשום בתוך קופסאות מעוטרות באיורי בבושקה וסרטי תחרה זהובים, וניחוח של הבטחה ישנה לשנה חדשה.

התכשיטים מגיעים בתוך קופסאות מעוטרות באיורי בבושקה וסרטי תחרה. קולולוש | צילום: יח"צ

נשיקות,

עלמה

השאירו תגובה