עד פופ-אפ: אירועי האופנה שאסור לפספס השבוע

השבוע, עלמה קופצת לחנויות הפופ-אפ של "אלמביקה" ושל סיון פניני | מדלגת בין בוטיק חדש ברשפון למכירת אקססוריז בהרצליה - ומקנחת במכירה מפתיעה של ויקטור בלאיש | לא תקפצו?

מאת  | ‏ 4 ספטמבר 2012

חנות פופ אפ ל"אלמביקה" | צילום: אמיר יהל

שלום עלמות יקרות,

השבוע הופתעתי לגלות בתיבת ההודעות שלי בפייסבוק לא מעט הזמנות לחנויות פופ-אפ, והתמלאתי התרגשות רבה. אפשר להבין אותי – חנויות פופ-אפ הן לא רק הזדמנות מעולה למצוא את המותגים החביבים עליי תחת קורת גג אחת לתקופה מוגבלת, אלא גם פריטים שבדרך כלל לא נמכרים במסגרת הקולקציות, וכמובן – הנחות שוות בשפע. כל חנות כזו היא שונה ומיוחדת, ובדרך כלל מותאמת לאופיו של המעצב, אבל דבר אחד בטוח: תמיד יהיו שם הפתעות.

חנות הפופ-אפ של "אלמביקה"

מכירות את "יונייטד ניוד"? אם אתן חובבות נעליים אמיתיות, אין לי ספק שכן. אבל עבור כל השאר, אסביר שמדובר במותג בריטי אדג'י וחצוף, שמציע עיצובים יוצאי דופן, סקסיים ופיסוליים. ולמה אני מספרת לכן את זה? כי המותג הזה, יחד עם מותגי נעליים נוספים וכמובן הקולקציה של הגר אלמביק מככבים בחנות הפופ-אפ החדשה שנפתחה השבוע בדיזנגוף 180 בתל אביב.

מלבד קולקציות של נעליים ופריטים מהקולקציות החדשות והקודמות של "אלמביקה", יוצעו למכירה בחנות גם סמפלים של "יונייטד ניוד" ו"אלמביקה", פריטים מתצוגות והפקות אופנה ופריטים מקו הייצוא של המותג לחו"ל, שאי אפשר למצוא בחנויות הרשת. חנות הפופ-אפ מתוכננת לפעול כארבעה חודשים. קחו בחשבון שהסמפלים, מעצם היותם כאלה, מגיעים במידות מוגבלות ובהרבה מקרים יש פריט אחד בודד מכל דגם – כך שכל הקודמת זוכה.

מיוחדג'ות | נעליים של "יונייטד ניוד" בחנות של "אלמביקה" | צילום: יח"צ

פעמיים כי טוב: My Urban Runway במכירה מיוחדת ובחנות פופ-אפ חדשה

סיון פניני פתחה בפנינו לא מזמן את הארון המיוחד שלה, והדגימה את הטעם האופנתי הספציפי שגרם לה לצאת למסעות שופינג בחו"ל ולחזור עם מזוודות מלאות כל טוב לפאשניסטות ארצנו. בשבועות הקרובים תוכלו למצוא אותה ואת המותג שלה, My Urban Runway, בשתי הזדמנויות: הראשונה היא מכירה מיוחדת בה היא תשתתף לצד מעצבות התכשיטים נופר ילון וסתיו דוידוביץ', שתתקיים בשבת הקרובה בין 11:00 ל-20:00 באולם התצוגה של סברובסקי בהרצליה פיתוח. במקביל תתקיים שם גם תערוכת ציורים של ריה לידר, אחותו של עברי.

השנייה היא, איך לא, בחנות הפופ-אפ של My Urban Runway, שתיפתח מ-11 עד 14 בספטמבר בדיזנגוף 182, ממש בצמוד לחנות של "אלמביקה". הבגדים, אותם בחרה סיון בשואו רומס הכי שווים בניו יורק, משקפים את טעמה האוונגרדי והרוקיסטי ומשלבים בין אדג'יות לצבעוניות עזה.

בחנות אפשר יהיה למצוא שלל בגדים, אקססוריז ופריטים ייחודיים מליין האופנה של ניקול ריצ'י, קים קרדשיאן, ליה הלנה נאברו ואחרים, כאלה שאפשר למצוא רק בסיבוב קניות בניו יורק או באיביי. זה בדיוק הצ'אנס שלכן למצוא פריט טרנדי ושיקי שאין לאף אחת אחרת – רגע לפני שנגמר.

טבעת גולגלות | גם היא תהיה במכירה של My Urban Runway | צילום: יח"צ

ABRAMEY תוקעת יתד ברשפון

ובין כל חנויות הפופ-אפ שצצות כמו פטריות לפני הגשם, אפשר למצוא גם בוטיק חדש וקבוע שקם לו דווקא בנוף הפסטורלי של רשפון. מדובר בבוטיק הראשון של מותג הנעליים המקורי "אברמיי" של המעצבת נועה לוי-ערן, שמעצבת נעליים ייחודיות מעור ומייצרת אותן בוייטנאם.

נועה, במקרה גם בתו של הזמר אושיק לוי, היא תושבת המקום ותל אביבית לשעבר, שהחליטה לפתוח במושב חנות משלה ולמכור בה, לצד פריטים מהמותג הפרטי שלה, גם פריטי אופנה של מעצבים כמו "מדוזה", "נפתול", "הוקו" ורבים אחרים.

לכבוד הפתיחה תתקיים בחנות בשישי הקרוב בין השעות 10:00-14:00 מכירה מיוחדת שבה יינתנו הנחות של 10-60 אחוזים על הפריטים בבוטיק. גם אם אתן לא מהאזור, קחו לעצמכן שעתיים וצאו קצת מהעיר כדי לשאוף קצת אויר נקי (וריח של נעליים חדשות).

 

ABRAMEY | חדשות ברשפון | צילום: יח"צ

ועוד טיפ טיפה ממני

על המעצב ויקטור (המכונה ויוי) בלאיש שמעתי לפני שנים, אבל רק כשחברתי התחתנה בשמלה יפיפייה שלו הכרתי את החותם הייחודי שלו. מכיוון שאני עצמי עוד רחוקה מלרכוש שמלת כלה (טוב, נקווה שלא רחוקה באמת), התרגשתי לגלות שויקטור מציע לאחרונה בסטודיו שלו (שמואל בן עדיה 1א', יפו) גם קולקציית קז'ואל מרהיבה במחירים מתקבלים על הדעת.

והנה הטיפ – ויקטור, שבדרך כלל לא מפרסם בראש חוצות את הסטודיו שלו ומעדיף קהל אקסקלוסיבי, עורך בסטודיו מכירה קיץ מיוחדת של קולקציית הקז'ואל והקוטור בשישי (7.9) החל מעשר בבוקר. פריטי קז'ואל יימכרו שם במחירים של החל מ-250 ש"ח ופריטי קוטור עד 2,500 ש"ח. מי שחוששת לפספס את המכירה או מעוניינת בסטיילינג אישי של מנהלת המחלקה מורן, מוזמנת לקבוע פגישה אישית בתיאום מראש, להגיע בראש שקט ולצאת עם חיוך על השפתיים. בקרוב אצלכן.

איי דו! | פריטים מ-250 עד 2500 שקלים במכירה המיוחדת של ויקטור בלאיש | צילום: יח"צ

נשיקות,

עלמה.

השאירו תגובה