אולי עוד קיץ: המכירות החמות של סוף אוגוסט

השבוע, עלמה מתכוננת לחגים במכירות המעצבים של סוף העונה | זו בדיוק ההזדמנות להכניס קצת צבע לארון עם הקולקציות הקיציות והמשמחות של מאיה בש, בלומה והגר סתת | ולאיזון, לקנח במסיבת שחור-לבן של דורין פרנקפורט

מאת  | ‏ 28 אוגוסט 2012

חנות חדשה לבלומה ברמה"ש | צילום: עדי הלמן גזיאל

שלום עלמות יקרות,

גם אתן בטח מאושרות מאוד מהעובדה שהחופש הגדול הסתיים אתמול, והרחובות חזרו למבוגרים. מוזר לצעוד בקניון בשבוע האחרון של אוגוסט ולא לראות שם חבורות של נערות צעירות בכפכפים וביקיני מתחת לגופיה, אבל יש באוויר תחושת חופש אחרת – כזו שמרגישים רק אחרי שמסיימים תיכון.

גם המעצבים חוגגים את סוף הקיץ, או את סוף החופש הגדול (הקיץ יישאר איתנו לפחות עוד חודש וחצי, בואו נודה בזה) בימים אחרונים של סיילים מטורפים על קולקציות הקיץ. אחרי חודשיים תמימים של תורי ענק בכל מקום, זה בדיוק הזמן לחזור לאווירת השאנטי ולהכין את עצמנו לחגים.

מכירת סוף הקיץ של מאיה בש

הקיץ של מאיה בש היה מוצלח במיוחד, ואני לא מתכוונת רק לחנות החדשה שלה שנפתחה בברלין. הקולקציה הקיצית שלה היתה צבעונית ועליזה יותר מקולקציות קודמות, וקרצה גם לחובבות רטרו כמוני, שמחפשות גזרות פשוטות ומחמיאות בצבעים משמחים.

מחר תשיק מאיה את מכירת סוף הקיץ שלה, שבמסגרתה יימכרו פריטים ב-20-50 אחוזי הנחה בחנות שלה בגן החשמל. אפשר יהיה להשיג את החולצות שלה ב-200 ש"ח, שמלות, חצאיות ומכנסיים ב-300-400 ש"ח וכן הלאה. שווה גם לבדוק את קולקציית הבייס שלה, שכוללת פריטים שחוזרים מדי עונה בשינויים קלים בהתאם לקולקציה כולה.

גזרות פשוטות ומחמיאות, צבעים משמחים והרבה הנחות | מאיה בש | צילום: יח"צ, דוד מצחי

סוף עונה ב"בלומה"

והנה עוד מכירה שווה שתחזיר לכן את הצבע ללחיים: המעצבת חן נבו סוגרת את העונה החמה בחנויות המותג שלה, "בלומה", עם הנחות של 50 אחוזים על כל קולקציית הקיץ. לחנות במתחם בזל בתל אביב נוספה אחות בסוף השבוע שעבר – חנות נוספת באוסישקין ברמת השרון.

כלומר, עכשיו לא רק בתל אביב אפשר ליהנות מהקולקציה המקסימה של חן, כמו גם מפריטים של מותגים נוספים – "פודרה", שרון בועז, נונה אלגה, קרן גרוס וכו'. אני לא יודעת מה איתכן, אבל עבורי זו הזדמנות לצבוע את החגים בגוונים אופטימיים לשנה החדשה.

50% על כל קולקציית הקייץ בבלומה | צילום: עדי הלמן גזיאל

מכירה מיוחדת אצל הגר סתת

ולהשלמת הלוק, אי אפשר בלי תכשיט ייחודי מבית היוצר של מעצבת מוכשרת. מזל שהגר סתת עורכת מכירה מיוחדת השבוע (עד סוף אוגוסט) ומציעה את כל קולקציות התכשיטים שלה בהנחות של עד 20 אחוז.

המכירה, שתתקיים בסניפים של הגר בתל אביב ובגבעתיים, כוללת את כל הפריטים המרהיבים העשויים עורות בשילוב מתכות בציפוי זהב. גם כאן שילובי הצבעים הבוהקים שולטים, מה שאומר שאפשר להרכיב מראה קולור-בלוק מהמם במחיר שווה במיוחד.

הנחות סוף עונה אצל הגר סתת עד סוף אוגוסט | צילום: לין קוניו

ועוד טיפ טיפה ממני

עם כל הכבוד לסקאלת הצבעים של הקיץ, יש מי שבוחרת לפרגן דווקא לצבע הקלאסי והאפל ביותר באירוע סוף הקיץ שלה. דורין פרנקפורט עורכת בחמישי הקרוב בין השעות 18:00-22:00 מסיבת אייטיז מגניבה במיוחד בחנות הקונספט שלה בשנקין, שמוקדשת בכל פעם לקונספט אופנתי אחר.

הפעם בחרה דורין לעשות מחווה לצבע השחור, ולכן מכירת סוף הקיץ שלה מוקדשת לפריטים בשחור ולבן לגברים ולנשים, שיימכרו בהנחות מיוחדות באותו ערב. מלבד מוזיקת אייטיז משובחת מבטיחים שם גם בירה צוננת כמיטב המסורת במסיבות אופנה כאלה, שמזמן כבר הפכו לשחור החדש.

מכירת סוף הקיץ בסניף שנקין של דורין פרנקפורט | צילום: אסף עיני

נשיקות,

עלמה

השאירו תגובה