שווה קפיצה: יריד "זוגות" חוזר ועוד המלצות מלאות סטייל

השבוע, עלמה מעבירה את ימי סוף הקיץ בין בילויים ממוזגים לבין אירועי אופנה שווים | מיריד הנעליים "זוגות" ועד מכירת וינטג' ויד שנייה ביתית ונעימה - לא יהיה כאן משעמם לרגע

מאת  | ‏ 21 אוגוסט 2012

הזדמנות מיוחדת לתיק של סקלסקי | צילום: יח"צ

שלום עלמות יקרות,

לא ברור איך זה קרה, אבל השבוע מצאתי את עצמי כמעט לבדי בתל אביב הלחה. טוב, לא לגמרי לבדי – עדיין יוצא לי להיתקל התיירים הצרפתים ששוכרים את הדירה שמעליי כשהם נכנסים בספידו אל חדר המדרגות – אבל רוב חבריי ניצלו את השבועות האחרונים של אוגוסט וטסו לאיזה יעד מפנק.

כדי להתנחם לי בינתיים, החלטתי להקדיש כל יום לפינוק משל עצמי: יום אחד מוקדש לארוחת צהריים במסעדה טובה עם אחותי, יום אחר לסרט קיץ מטופש באולם מלא תיכוניסטים בחופש, יום לים ויום, או יומיים או יותר, לשופינג משובח בכמה אירועי אופנה שווים.

הזוג המושלם: יריד הנעליים "זוגות" חוזר

אחד האירועים הללו הוא כמובן "זוגות", יריד מותגי הנעליים הגדול. גם אתן בטח התקשיתן להתעלם מהמודעות היפיפיות עם הנעליים של "Arama" לצד ליצ'י טריים, ובצדק. המודעות הללו מעוררות תיאבון אצל כל חובב וחובבת נעליים שמחפשים זוג מעוצב במחיר סביר לקראת סוף העונה, ואין להם כוחות לתור את כל חנויות המעצבים בעיר.

כאן, תחת הגג הממוזג של בית ציוני אמריקה, אפשר למצוא שלל מעצבי נעליים ותיקים כמו שני בר, מיכל מילר, שומייקר, אחת אחת, אברמיי ועוד ועוד, בהנחות של 20-60 אחוזים. קחו בחשבון רק שהכניסה ליריד, שמתקיים בין ה-23 ל-25 באוגוסט, כרוכה בתשלום של עשרה שקלים. מצד שני, אם תצאו עם זוג אחד לפחות – כבר החזרתן את ההשקעה.

למעלה: מיכל מילר, 380 שח (במקום 760 ש"ח), למטה: עודד ארמה, 650 ש"ח (במקום 980 ש"ח) יריד "זוגות" | צילום: ינאי יחיאל

פלסטיק, נייר ומספריים: מכירה מיוחדת בסטודיו LILLA MY & JUL

גם אירוע האופנה הזה גרם לי לקפיצה קטנה של אושר כששמעתי עליו, ולא רק בגלל האופנה – תאמינו או לא. בשישי הקרוב תיערך בסטודיו LILLA MY & JUL של המעצבות יוליה גסין ונטלי מוליס מכירה מיוחדת במינה. מלבד הנחות שוות לאללה על פריטי אופנה ואקססוריז, שיימכרו בהנחות של עד 40 אחוז לקולקציית הקיץ ו-70 אחוז לקולקציות קודמות, מכינות לנו השתיים גם הפתעה נוספת.

ג'ול ונטלי יארחו בסטודיו שבמתחם נגה ביפו גם שלוש מעצבות נייר ייחודיות – שרה פלוט, שתציג את סדרת המחברות ומארזי הגלויות של המותג "OPEN YOUR HEART"; הבלוגרית והמעצבת הגרפית ענבל גיבור תציע יומנים, מגנטים, מדבקות ומארזים לחג; והמאיירת מירב קיט מהמותג Keet.is תביא איתה מגוון כרזות, יומני השראה וגלויות מעוצבות באיורים רומנטיים. זו הזדמנות מעולה לכל מי שצריכה שמלה חדשה לראש השנה – וגם כמה איגרות שנה טובה לחברים ולמשפחה.

שמלה, תכשיט ואיגרת חג! | מכירה בסטודיו LILLA MY & JUL | צילום: יח"צ

לראות את העור: סייל מיוחד בבוטיק סקלסקי

סיימנו? ממש לא. אי אפשר להתחיל את השנה בלי תיק חדש, שיגרום לכל חברותיי לפקוח עיניים בתדהמה מיד לכשיירדו מהמטוס. "התיק חדש?" הן תשאלנה אותי, ואני אשמור על פאסון כשאענה: "זה? סתם משהו קטן שקניתי בסייל כשאת טיילת בברצלונה".

הסייל הזה, למקרה שתהיתן, מתקיים בשבוע שבין ה-23 עד ה-30 באוגוסט בסטודיו של עינת סקלסקי ברחוב אבולעפיה בתל אביב. התיקים של סקלסקי, אותם עינת מייצרת בעבודת יד, יימכרו שם ב-20-70 אחוזי הנחה. אפשר למצוא שם תיקים מקולקציית קיץ, חורף וסמפלים שלא תראו באף מקום אחר. ואם אתן מבינות דבר או שניים בתיקי עור, לא תעזו לפספס.

צילום: ראובן כהן

20-70% הנחה על התיקים בבוטיק סקלסקי | צילום: קית גלסמן

ועוד טיפ טיפה ממני

בין החברות הספורות שלי שנשארו איתי בארץ נמצאת גם ענת, עורכת "פאשן פורוורד" המתוקה, שיחד עם עוד שלוש פאשניסטות עם טעם טוב ועיניים גדולות תערוך מכירת יד שנייה בשישי הקרוב. למה עיניים גדולות? כי בין הפריטים הרבים שיימכרו שם תמצאו לא מעט כאלה שלא נלבשו מעולם, חלקם עדיין נושאים את האטיקט המקורי מהחנות שבה נקנו – "אורבן אאוטפיטרס", "River Island" "H&M", "אסוס", "אמריקן אפרל", ופריטי מעצבים של קארין A, נעמה בצלאל ועוד ועוד.

אבל לא רק פריטים לוהטים מהארונות של הארבע, ביניהן מיכל ישראלי ומיכל הניג מ-NRG ושרון סעדה מ"סגנון", יימכרו כאן: גם תכשיטים ופריטי וינטג' (כמו שמלת "לנוון" משנות השבעים או עגילי "YSL" מקוריים) ואפילו דיסקים מעולים. טווח המחירים פשוט מצחיק, במיוחד כשמדובר באמת באוסף פריטים שכל אחת היתה חומדת לעצמה. הבנות מבטיחות גם פריטי בייסיק למסירה, כיבוד טעים וחתולה שתארח אתכם בין אם תרצה ובין אם לא. אז בשישי, 10:00-18:00, רש"י 26, קומה 2, דירה 7, ת"א. נתראה שם?

המחירים מצחיקים | מכירה ביתית של פריטי וינטג' ויד שנייה | צילום: יח"צ

נשיקות,

עלמה

השאירו תגובה

 

  •  אני חומדת בעיקר את המכירה הביתית.
    תמיד אפשר למצוא פריטים מהממים כשפאשניסטות אמתיות פותחות את ארונן לרווחה (ולמכירה…).
    בין הביקורים במכירות השוות, אתן מוזמנות לבקר בבלוג האופנה שלי. תבואו יהיה כיף :-)
    http://www.veredstyle.com/

    מאת: ורד |‏ 21 באוגוסט 2012 | 23:51
  • גאד, אבל אין ממש סיכוי שאלך עד לחור בת"א בשבילה, מה גם שאין פה מחיר ואי אפשר לדעת את האורך. 

    מאת: אוריה |‏ 21 באוגוסט 2012 | 23:46
  •  nhghg

    מאת: מיכל |‏ 21 באוגוסט 2012 | 18:05