גלולת הפלא: 4 מכירות שאסור להחמיץ

השבוע, עלמה מתאוששת משפעת קיצית כדי להתפנות למחלה האמיתית - מכירות סוף העונה | משמלת תחרה שתעשה לכן קריר, דרך תיק מעוצב במחיר נעים ועד לנעליים שיסגרו את הפינה | כבר מרגישים את החום יורד

מאת  | ‏ 24 יולי 2012

שלושה ימי מכירה מיוחדים אצל אניה פליט, זה בריא! | צילום: סשה פרילוצקי

שלום עלמות יקרות,

כמו רבים אחרים מסביבי, גם אני נפלתי השבוע למשכב עקב שפעת מזגנים שתקפה אותי. המצוקה קשה – מצד אחד אין דבר שיחזיר לי את הכוח יותר משמלה יפה, זוג נעליים בצבע משמח עם עקב קטן וסיכת דש מחנות וינטג'. מצד שני – רק המחשבה על יציאה מהבית בחום הזה כבר מתישה אותי כליל. הפשרה שמצאתי כוללת כוס תה צמחים, שיטוט באתרי קניות ברשת ותכנון קפדני של סוף השבוע הקרוב, לכשאבריא לגמרי ואהיה מוכנה לשופינג במלוא הכוח. טפו טפו, חמסה חמסה, כמובן.

וזה לא הולך להיות קל. ככל שהקיץ מתקדם המכירות הולכות ומתרבות, וכל מעצב מנסה לפתות אותנו לסור אליו למכירת סוף עונה עם שלל מבצעים, פריטים ייחודיים וחד פעמיים ואלכוהול צונן. אז בואו נעשה סדר בבלגן, כי סוף השבוע הקרוב הולך להיות לא פחות עמוס ומפנק.

שלושה ימים של מכירות אצל אניה פליט

השילוב בין קרושה ובין החום הישראלי תמיד נשגב מבינתי, אבל איכשהו, אניה פליט מצליחה לעשות את זה. כשראיתי את קולקציית הקיץ שלה לראשונה לא הצלחתי להחליט אם היא יותר מגניבה או יותר רומנטית, יותר שיקית או יותר פרקטית. מפריט לפריט אני הולכת ונסחפת לתוך משחקי שקיפויות מעניינים ותחרה עדינה שמעוררים כמיהה להיות הבחורה הזו שאניה מעצבת בשבילה.

המשאלה הזו תתגשם, לפחות באופן חלקי, כשאבקר בסטודיו של אניה ברחוב החשמל 21 ת"א לרגל שלושת ימי המכירה המיוחדים שלה. בחמישי, בשישי ובראשון הקרובים היא תציע לא רק הנחות של עד 50 אחוזים על קולקציית הקיץ וקולקציות קודמות אלא גם התאמה אישית של הבגדים במגע המיוחד שלה. וכמובן, אי אפשר בלי קצת קאווה צוננת ונשנושים, כיאה למכירה מעוצבת בקיץ.

עד 50 אחוז וגם קאווה ונשנושים בסטודיו אניה פליט | צילום: סשה פרילוצקי

סוף עונה ב"כיסים"

ואם התאוששתי מספיק בשביל שמלה חדשה (וכנראה שגם חצאית וחולצה ומכנסיים קצרים, אבל עוד חזון למועד), ואם אני כבר מסתובבת ברחוב החשמל בשרב – לא אקפוץ למכירת סוף העונה של "כיסים"? התשובה בגוף השאלה.

החל ממחר ועד שישי (25-27 ביולי) יימכרו התיקים ההורסים של המותג בהנחות של 20-50 אחוז. מדובר במבצעים מטורפים – תיקים שעולים בעונה כ-390 ש"ח יימכרו ב-195 ש"ח, מחיר מעולה לתיקים איכותיים בכלל, ומציאה כשמדובר בתיק של "כיסים".

אגב, ההנחות תקפות גם לסניף ברמת השרון, כמובן, למקרה ששיטוטים בתל אביב בסוף שבוע לוהט לא נשמעים לכם כמו הצעה לוהטת במיוחד.

ואם כבר ברחוב החשמל אז: 20-50 אחוז הנחה ב"כיסים" | צילום: ינאי יחיאל

ועוד טיפ טיפה ממני

אז עכשיו כשהסתדרנו על שמלה ועל תיק שווה, נשארו לנו רק הנעליים. בהנחה שלא התעייפתן עד עכשיו ושהמעבר מהמזגן שבפנים לחום שבחוץ וחוזר חלילה לא הותיר את חותמו, מסתבר שלא חסרות הצעות אטרקטיביות לחובבות הנעליים בסופ"ש הקרוב.

בתל אביב, מסריק 19 פותחים את סוף העונה במכירה מיוחדת בשתי החנויות הצמודות – בחנות הנעליים והתיקים של המותגים "אוליב תומאס" ו"מאל" ובחנות הבגדים "גברת לוין", עם עד 40 אחוזי הנחה ומרגריטות קפואות. בנוסף, כל מי שתרכוש ב-300 ש"ח ומעלה בחנות אחת תקבל שובר של 50 ש"ח לחנות השנייה. לזה אני קוראת שכנות טובה.

עד 40 אחוז הנחה ב"אוליב תומאס" | בתמונה, דגם נעמי, 490 ש"ח במקום 650 ש"ח | צילום: יח"צ

ואם זה לא מספיק, אז גם "ליבלינג" שזה ממש לא רחוק ממסריק (רחוב בר כוכבא 63, ת"א) פותחים את מכירת סוף העונה שלהם בחמישי-שישי של הנחות, עד 30 אחוזים על הקולקציה החדשה ופינוקים קיציים מרעננים. ועם סוף שבוע כל כך מבטיח, אני כבר מתחילה להרגיש טוב יותר.

עד 30 אחוז הנחה ב"ליבלינג" | צילום: עודד מרום

נשיקות,

עלמה

השאירו תגובה

 

  • איזו תקופה נהדרת לקניות! המעצבים והרשתות נכנסים למצב רוח נדיב של מבצעים והנחות ואנחנו מרוויחות!!! וכשמדובר בפריטי מעצבים החגיגה כפולה, אפשר ליהנות מפריטים איכותיים במחירים ממש שווים! מי בעד סוף עונה כל השנה?!
    בואו לבקר אותי בבלוג האופנה שלי, אני מחכה לכן!
    http://veredstyle.blogspot.co.il/

    מאת: ורד |‏ 24 ביולי 2012 | 14:47