3 המלצות בשבוע: 2 בוטיקים ומכירה מהחלומות

השבוע, עלמה יוצאת לסייר בחלומות של יעל זהבי ורונית אליהו מאבן יהודה, יובל אברמוביץ' מתל אביב ומור אליאן מלוס אנג'לס | ואיך נראה בוטיק החלומות שלכן?

מאת  | ‏ 10 יולי 2012

שווה את הנסיעה | תיק וינטג' בבוטיק המייסדות באבן יהודה | צילום: ניר יפה

שלום עלמות יקרות,

בסוף השבוע האחרון נפרדתי מזוג חברים שלי, שעזב את העיר לטובת יישוב קהילתי בצפון. הם לא החברים הראשונים שלי שעושים את הצעד הזה, ובכל פעם שזה קורה אני מנסה לדמיין את עצמי אורזת את המלתחה, נפרדת לשלום מהרחובות הלחים והפיח שנדבק לנעליים ומתמסרת לשקט באיזה מושב רחוק.

בפנטזיה הזו שלי אני גם שוכרת מבנה קטן, משפצת אותו והופכת אותו לבוטיק קטן וחמים שבו כל פאשינסטה מקומית תוכל למצוא בו פרטי וינטג' ועיצובים כחול לבן – בגדים, אקססוריז וגם חפצים יפים לבית. יום אחד, כשאמצה סופית את העיר, זה כנראה יקרה. אתן תבואו לבקר, נכון?

בוטיק "המייסדות" באבן יהודה

בינתיים, עד שזה יקרה, אני אוהבת לקחת הפסקות קטנות ולבקר בפנטזיות של אנשים אחרים. למשל, זו של יעל זהבי ורונית אליהו מאבן יהודה, שתי אימהות שחברו יחד ופתחו בוטיק מהחלומות ברחוב המייסדים בלב המושבה.

בבוטיק שלהן, שנקרא בשם ההולם "המייסדות", הן מוכרות גם פריטים של מעצבים ישראלים צעירים וגם פריטים שיובאו על ידיהן מאיטליה, צרפת ואנגליה. אהבתי במיוחד לראות איך הטעם האישי שלהן ניכר בכל פריט ופריט שנמכר בחנות, ואם אתן מתחברות לסגנון האורבני-רומנטי שלהן, זה בהחלט שווה את הנסיעה.

ולמקרה שאתן עדיין מתלבטות – גם אצל הבנות יש כעת מבצעי סוף עונה שווים עם הנחות של 20 אחוז על פריטי יבוא מאיטליה ו-30-50 אחוז על קולקציות של מעצבים ישראלים. מי אמר שחלומות עולים ביוקר?

חלומות ב-20 אחוז הנחה | פריטים מבוטיק המייסדות | צילום: ניר יפה

בוטיק מגנטים חדש בשינקין

וגם זה נשמע כמו חלום שמתגשם – חנות שכולה מוקדשת למגנטים, מבית היוצר של יובל אברמוביץ', מי שאחראי גם לחנות הקונספט המתוקה "Made in TLV". כל הקירות, המדפים והתקרה ב"ממגנטת", שנפתחה בשבוע שעבר בשינקין ליד קפה "תמר", מכוסים במגנטים בכל הצורות והגדלים, הודות לחיפוי מתכת שמצפה כל סנטימטר במקום. עיצוב שהולך עד הסוף, כמו שאומרים.

חוץ מהמגנטים המטורפים שנמכרים כאן – מתמונות בסגנון רטרו האהובות עליי מאוד ועד לבדלי סיגריות וכדורי פרוזאק – תמצאו גם משחקים וספרים מגנטיים לילדים, גאדג'טים למבוגרים, ציוד משרדי וכמובן מוצרים שמוקדשים לתל אביב. גם אני כבר מזמן השלכתי את המגנטים של הפיצריות/ אינסטלטורים/ מדבירים שכיסו לי את המקרר ואת הדלת, לטובת מגנטים חמודים ויצירתיים שמשלימים את העיצוב של הדירה.

וכמובן, אי אפשר בלי משהו קטן לפאשניסטות: ב"ממגנטת" מציעים גם שלישיית לקים מגנטיים עם מגנט ליצירת אפקטים מהממים, ב-89 שקלים. מי שלא מכירה את הטרנד הזה, חייבת לנסות אותו לפחות פעם אחת.

להשלמת עיצוב הדירה | מבחר מגנטים עלמתיים בבוטיק "ממגנטת" | צילום: יח"צ

ועוד טיפ טיפה ממני

בחמישי הקרוב, בשעה שמונה בערב, תיערך מכירה חד פעמית ומוגבלת של מותג התכשיטים "MYRRH" בארץ. למה חד פעמית? כי מעצבת המותג, מור אליאן, חיה ועובדת בלוס אנג'לס ומוכרת בעיקר בחנויות אמריקניות, ולנו יוצא להיתקל בפריטים שלה בעיקר מעל דפי המגזינים.

אז כאמור, לערב אחד בלבד יימכרו התכשיטים המינימליסטיים של "MYRRH" בברנד שואו-רום בלבונטין 2 תל אביב (קומה שניה, דירה 7) לצד בגדי המותג "Naftul" שמתאימים מאוד לסגנון של מור. זו הזדמנות מעולה לפרגן לשתי מעצבות ישראליות, ולקבל גם השראה לחלומות משלכן.

2 מעצבות במחיר 1 צילום: יח"צ

התכשיטים של MYRRH לצד הבגדים של Naftul במכירה חד פעמית | צילום: יח"צ

נשיקות,

עלמה

השאירו תגובה