לגעת בימאמוטו: אירועים שכדאי לסמן ביומן

השבוע, עלמה במצברוח ארטיסטי במיוחד | רגע לפני פתיחת התערוכה הראשונה של יוז'י ימאמוטו בארץ, היא מתפנקת בסייל איכותי ומבקרת בארון הצבעוני של תמר קרוון | אל תגידו שרק שופינג יש לה בראש

מאת  | ‏ 3 יולי 2012

ברגעים אלה ממש עושה את דרכו לישראל | מעצב האופנה יוז'י ימאמוטו | צילום: גטי אימג'ס

שלום עלמות יקרות,

כבר שבועות שאני מחכה לפתיחת תערוכת היחיד של יוז'י ימאמוטו במוזיאון העיצוב, הראשונה שלו בארץ, ובחמישי הקרוב זה סוף סוף קורה. הסיבה להתרגשות העצומה שלי היא שרובנו, ואני בעיקר, לא נגיע כל כך קרוב לדגמים מקוריים של ימאמוטו אלא אם נשב בשורה הראשונה בשבוע האופנה בפריז או במילאנו.

יוז'י ימאמוטו במוזיאון העיצוב בחולון

במוזיאון העיצוב התרגשו כמוני, והקדישו את כל חללי התצוגה במקום – כולל הגלריה התחתונה, הגלריה העליונה ומעבדת העיצוב – לתערוכה הייחודית הזו, שכוללת שמונים דגמים פרי יצירתו האוונגרדית של המעצב הגאון הזה. הגלריה התחתונה תעוצב כמו עיר סואנת עם דמויות שנעות במרחב ופסקול עירוני, בעוד שבגלריה העליונה יוצגו שמלות ערב בשחור ואדום בחלל אינטימי באווירה מיסטית ומהורהרת.

אם זה לא מספיק, בכל חודשי התערוכה (שתסתיים באוקטובר, כשימאמוטו ישוב לחולון לרגל שבוע האופנה) אפשר יהיה לקנות פריטים של המעצב בחנות קונספט מיוחדת שתיפתח במתחם "בית בנמל" של "קום איל פו". זה, למקרה שתהיתן מה לעזאזל לובשים לתערוכה של יוז'י ימאמוטו במוזיאון העיצוב בחולון.

ימאמוטו במוזיאון העיצוב חולון | צילום: יח"צ, גטי אימג'ס

מכירות סוף עונה בבוטיקים עלמה ובנקר

אני עוקבת כבר שנים אחרי קרן בנקר והדרך שעשתה מעיצוב גופי תאורה ועד האימפריה שהקימה בשתי ידיים מוכשרות, וקשה לי שלא לפרגן לה. טוב, אולי זה קשור בעובדה שלחנות הראשונה שלה, שלימים הפכה גם לליין הבגדים הראשון שלה, קוראים "עלמה".

חוץ מהקולקציות המקוריות שלה, שכוללות את "עלמה" ואת המותג "Black Market", בנקר מביאה גם לארץ מותגים שווים במיוחד מחו"ל, ביניהם "אמריקן וינטג'" ו"הדסון". הפריטים אמנם לא זולים, אבל בדיוק בשביל זה יש מכירות סוף עונה, לא?

אז מכירת סוף העונה של "בנקר" (בדיזנגוף 210) ו"עלמה" (במתחם התחנה) תיערך החל ממחר (ד',ה-4 ביולי) ותימשך עד ל-13 ביולי. עם 20-50 אחוזי הנחה על מבחר המותגים בחנות, אפשר למצוא שם מכנסי משי מודפסים ב-312 ש"ח במקום ב-390, או שמלה של "Black Market" ב-345 במקום ב-690. אני לא צריכה להזכיר לכן שוב את שם הבוטיק, נכון?

סייל בעלמה ובנקר | שמלה ב-345 ש"ח במקום 690 ש"ח,מכנסיים ב-312 ש"ח במקום 390 ש"ח | צילום: דביר כחלון

ועוד טיפ טיפה ממני

הצלמת ואייקון האופנה תמר קרוון ידועה לא רק בצילומי האופנה שלה, אלא גם באוסף הפרטי המדהים שיש לה בארון – שכולל פריטי וינטג' מקוריים של לואי ויטון ושאנל, לצד פריטים חדשים יותר שאספה בחנויות מעצבים ובוטיקים ברחבי העולם. כמו כל פאשניסטה אמיתית, תמר מרעננת את המלתחה שלה מדי תקופה ומפנה מקום לאהבות חדשות.

למי שעוד לא היתה באחת המכירות המיוחדות שלה, בסופ"ש הקרוב מצפה פינוק אמיתי – כל הפריטים יימכרו במחירים מדהימים של 50-150 ש"ח: שמלות, חצאיות, חולצות, אוברולים, מכנסיים, שורטס, נעליים ותיקים. הבגדים מגיעים במידות נדיבות לשני צידי הסקאלה, מ-34 ועד 42, והנעליים במידות 39-40.

המכירה תתקיים בשישי ובשבת הקרובים מ-10:00 עד 14:00 בתל אביב, ברחוב לטריס 7 בקומה האחרונה. תמר מעדכנת תדיר את האירוע בפייסבוק בתמונות של פריטים שיהיו במכירה, אבל מכיוון שמדובר בפריטים ייחודיים – כל הקודמת זוכה. שווה לקום מוקדם!

שווה לקום מוקדם בשישי הקרוב | צילום: תמר קרוון

נשיקות,

עלמה

השאירו תגובה