לא נרדמת: המלצות עלמה ללילה הלבן

השבוע, לא מעט אירועים ממלאים את היומן של עלמה: תצוגת אופנה של המעצב ז'אן שארל דה קסטלבז'ק, ביקור בחנות החדשה של מיכל מילר, 3 מכירות בלילה הלבן, וגם קצת וינטג' | לבן זה השחור החדש

מאת  | ‏ 26 יוני 2012

20 אחוז הנחה על בגדי הים של Ugly Ducking בלילה הלבן | צילום: יח"צ

שלום עלמות יקרות,

לא יודעת אם זה החום, היתושים או סתם המחשבות שמתרוצצות בראש, אבל בזמן האחרון אני סובלת מאינסומניה קלה. חצי כדור שינה ומרתונים של "הבורג'ס" לא עוזרים לי, וכל מה שנותר לי הוא לקוות שאצליח איכשהו לנצל את השעות הפנויות שנוספו ליממה. השבוע, אני מתכננת לנצל אותן לשופינג שווה ולמוזיקה טובה בעיר האהובה עליי, שלמזלי נחלצת לעזרתי בלילה הלבן.

שופינג בלילה הלבן בתל אביב

למקרה שלא שמעתן ולא ידעתן – בין כל אירועי הלילה הלבן שמתוכננים השבוע, יש לא מעט בוטיקים וחנויות שיציעו הנחות שוות ופינוקים נוספים עד השעות הקטנות של הבוקר. שוט או שניים של אספרסו יסייעו לכן לצלוח את כל האירועים, אבל אני ממליצה להתמקד בכמה מגניבים במיוחד. למשל – לילה של 1+1 בבוטיק "Two2Two" וצ'ייסרים חינם למי שלא מתקשה לקנות תחת השפעת אלכוהול, או 20 אחוזי הנחה על קולקציית בגדי הים ו-10 אחוז על קולקציית הלאונג'-וור של המותג "Ugly Ducking" במכירה שתיערך בפינסקר 13, קומה 2 ותימשך גם עד שישי בארבע אחה"צ.

שופינג בלילה הלבן בת"א | מימין: שמלה של Two2Two, משמאל: בגד ים של Ugly Duckling | צילום: מיכאל טיופול, יח"צ

אבל אחת המכירות היותר מסקרנות ששמעתי עליהן היא זו של דניאלה להבי ברוטשילד, כי מלבד 10 אחוזי הנחה על הקולקציה, יתקיימו במתחם האחורי של החנות צילומי אופנה של הפריטים והמבקרים יכולים לא רק להציץ אל מאחורי הקלעים של ההפקה, אלא להשתתף בה בעצמם תמורת תרומה של 10 שקלים לעמותת "גדולים מהחיים" למען ילדים חולי סרטן. אז מי צריך בכלל לישון?

דניאלה להבי מציגה: 10 אחוז הנחה + הצצה אל מאחורי הקלעים | צילום: רן גולני

מכירת וינטג' יד שנייה בג'אפה בר, יפו

ואחרי לילה ארוך בעיר, איך אפשר בלי מכירת וינטג' שווה לסגירת השבוע? עבורי, לפחות, מדובר במצווה, והפעם אני מתכוונת לשים פעמיי אל הג'אפה בר ביפו, במתחם של השף ניר צוק, למכירת פרטי יד שנייה מברלין. יהיו שם בגדים, אקססוריז והמון חפצים ופריטים ייחודיים שהגיעו הישר מהבירה הגרמנית. אם גם הגברים שלכן חובבי אופנה או שסתם נמאס להם לצפות ביורו כל היום, אתן מוזמנות להביא אותם איתכן.

היישר מברלין | מכירת וינטג' יד שנייה בג'אפה בר | צילום: יח"צ

חנות חדשה למיכל מילר

אם אתן עדיין לא מכירות את מיכל מילר, הגיע הזמן לצאת מהבועה. מדובר באחת המעצבות המגניבות ביותר בסביבה, שמעצבת ומייצרת את הנעליים היפות והנוחות שלה בלי להתחשב בטרנדים חולפים. בדיוק משום כך, כל הדגמים שלה תמיד קלאסיים, והם גם מיוצרים עד מידה 42 – ממש לא מובן מאליו עבור בעלות הרגליים הגדולות בארצנו הקטנטונת. אז לכל מי שעוד לא ביקרה בחנות של מיכל ביפו, יש הזדמנות למצוא אותה עכשיו גם במרכז תל אביב. חנות חדשה של המותג נפתחת ממש היום (ג') בבזל 2, ובמקרה שלה אני אומרת בלב שלם – כן ירבו.

כן יירבו | חנות נעליים חדשה למעצבת מיכל מילר | צילום: יח"צ

ועוד טיפ טיפה ממני

האירוע שלו אני הכי מחכה השבוע, שיתקיים אף הוא במסגרת אירועי הלילה הלבן, הוא המופע The Dawn of Innocence של להקת הקאברים הצרפתית "נובל ווג". השם אולי לא לכן מצלצל מוכר, אבל אין אחד שלא מכיר את הקאבר המעולה שלהם ל- "In A Manner Of Speaking".

השבוע, לא רק שהם מגיעים לכאן ויופיעו בחינם בכיכר ביאליק בתל אביב בשעה 21:00, הם גם מביאים איתם את מעצב האופנה הנחשב ז'אן שארל דה קסטלבז'ק, שיצר איתם את המופע הזה. הוא עיצב את התלבושות ואת הבמה, הגה את הקונספט וביים. הלהקה מחליפה אינספור פריטי לבוש מדהימים במהלך המופע, חלקם פרובוקטיביים יותר וחלקם פחות, וכולם עוצרי נשימה לא פחות מהמוזיקה.

לפני המופע אפשר יהיה לצפות בתצוגת אופנה של קולקציה בעיצובו של קסטלבז'ק, הזדמנות פז למי שלא זוכה בדרך כלל לבקר בשבוע האופנה בפריז. בתור פרנקופילית ידועה, כזכור, אני כבר לא עוצמת עין בציפייה לאירוע הזה. אכן, לילה טוב באמת.

עלמה מחכה בקוצר רוח | קסטלבז'ק (מימין), נובל ווג והתלבושות | צילום: Dominique Secher

נשיקות,

עלמה

השאירו תגובה