העולם לא שייך לרשת TNT
הקמפיין החדש של רשת הטישרטים והג'ינסים מנסה לגרום לצעירים להרגיש טוב עם עצמם רק בגלל שהם עדיין לא בני 25 | אבל מי בכלל רוצה לחזור לסטייל שהיה לנו בגיל 19? | קרן בר לב מבטיחה שלאף זקנה כמוה אין מה לחפש בחנויות של "TNT"
"25 זה זקן", צעקו הטיזרים מכל תחנות האוטובוס בשבוע האחרון. "מי קורא לי זקנה?", היתה התגובה האינסטינקטיבית הראשונה של בת העשרה שבי, שמביטה בחרדה בשנה האחרונה לעבר הספרות 3 ו-0 ולא מבינה למה הן מתקרבות אליה בצעדי ענק.
אבל דווקא אחרי ש-"TNT" לקחה אחריות על הפיגוע הפרסומי הזה והעלתה קמפיין שלם סביב הרעיון – נשמתי לרווחה. תכל'ס, זה די משעשע: צעירה חמודה קמה כדי לפנות מקום באוטובוס לבן 27 שלבוש באפודה, שני בני תשחורת תופסים אותו וסוחבים לו את השקיות של הסופר, ואלין לוי עוזרת לו לחצות את הכביש. כל זה כדי להעביר מסר ברור ללקוחותיה הפוטנציאלים של רשת הטישרטים: 25 הוא ה-80 החדש.
יש מי שאולי ימצא את הפרסומות הללו מעליבות ומזלזלות בקהל שלם של לקוחות, כמו שקרה כש"גולדסטאר" העלו את הקמפיין השוביניסטי שלהם תחת הסלוגן "תגיד תודה שאתה גבר, ותשתה משהו". אבל בואו נודה בזה – אף אחת מאיתנו היא לא באמת הקהל של "TNT". בניגוד ל"גולדסטאר", שנחשבת דווקא לבירה החביבה על הקהל הנשי, אני אישית לא מכירה אף בת 25 שעוד סופרת את "TNT" כחלק מסיבוב השופינג הקבוע שלה.
| הכל בדולר |
זה לא שיש לי משהו נגד "TNT" או נגד קהל היעד שלהם. גם אני הייתי פעם בת 17, עם תקציב מוגבל וחוש סטיילינג מוגבל עוד יותר. לבשתי את מה שחברות שלי לבשו, והן לבשו את מה שהבנות בכיתה המקבילה לבשו. עדר של קורבנות אופנה שחשבו שהן סופר-אופנתיות, גם כשלכולן היתה אותה חולצה מבוטיק "דולר" בסוקולוב בחולון.
כשהייתי בת 20 לא חשבתי שגיל 25 זה זקן, להיפך. האמנתי שזה הגיל שבו החיים מסתדרים, שבו הקריירה שלך כבר מזנקת, יש לך דירה בתל אביב ואם אפשר גם איזה בעל מוצלח. כשהייתי בת 20, לא יכולתי כבר לחכות לרגע שבו אהיה בת 25, כדי אוכל להרשות לעצמי לבחור את המלתחה שלי בלי שיקולי תקציב ולהביע את מי שאני באמת דרך מה שאלבש.
| קורבנות אופנה עם עור מתוח |
אז נכון, בגיל 25 עדיין לא היה לי בעל מוצלח וגם לא תקציב בלתי מוגבל למלתחה שאני באמת רוצה. אבל כן ידעתי כבר מי אני, פחות או יותר, וידעתי איך אני צריכה להיראות. ידעתי אילו צבעים וגזרות מחמיאים לי, ואיך להימנע מלהיות קורבן אופנה מושלם. ידעתי שמי שקונה בזול אולי יכולה להרשות לעצמה לקנות בכמויות, אבל סביר להניח שהיא תפגוש לפחות מישהי אחת בעונה שתהיה לבושה בדיוק כמוה, ואולי תיראה טוב ממנה באותה השמלה.
לגיל 20 יש יתרונות משלו: העור מתוח, החזה עדיין זקור והעולם נראה כמו תפריט טייק אווי אחד ענק. אבל רק כשעוברים את גיל 25, 30, 35, מרגישים תחושת הקלה עצומה, שמגיעה כשסוף סוף אתה יכול להפסיק להביט לאחור, להתלבש כמו שאתה אוהב ולהיות מי שאתה רוצה להיות. גם אם מי שאתה זה קופירייטר בן 32 במשרד הפרסום של "TNT".
בחיים שלי, לא קניתי ב – TNT.
מאת: בת 13 | 30 באוקטובר 2012 | 23:25המחירים גבוהים מדי בשביל בגדים באיכות כזאת , שגם ככה , הם לא יפים.
מעדיפה להתעדכן באופנה אמיתית ולא בטרנדים משעממים .
כשכולם ייראו כמו כולם , לי יהיה את הסטייל והתחכום שאין לאף אחד מהם.
כשאני אגיע לגיל 25 , אין סיכוי שאני אלבש את זה .
ותודה , גיל 25 זה כבר הגיל שבו אתה מתחיל להתבסס, למצוא עבודה , דירה וכו'. עד אז אתה עוד צעיר !
בכל מקרה , בחנות הזאת אני לא אקנה
I used to be able to find good info from your blog articles.
מאת: שערים חשמליים | 29 באפריל 2012 | 19:22אתם מגזימים.. אני קניתי, קונה ואמשיך לקנות בTNT. לא, אני לא קורבן אופנה. הבגדים שהם מייצרים הם בגדים צבעוניים ומרעננים שאף חברה לא מסוגלת לצייר, מקנאים? לכו תחפשו מה ללבוש בחנויות אופנה משעממות. לא שאני אומרת שזו החנות היחידה שאני קונה בה, ממש לא, אבל זה שהם הוציאו קמפיין מפגר לא אומר שאני לא אקנה שם יותר.
מאת: בת 15 | 7 בדצמבר 2011 | 19:10נעזוב את זה שהקולציה שלהם נראית כמו סטיילינג של דובון אכפת לי ששרד את מצעד הגאווה… ככה הם מרוויחים לעצמם קונים, ע"י קמפיין מטומטם שאומר לציבור- אם אתם בני 25, אין לכם מה לחפש אצלנו?
מאת: ליזה | 26 בנובמבר 2011 | 19:18עד היום הייתי קונה שם לפעמים. TNT, לכו חפשו. הפסדתם אותי כקונה, בגלל צוות הקריאייטיב העילג שלכם.
לא יודעת איך חשבתם שזה ימשוך אותי לקנות אצלכם…לפני כשנה קניתי אצלכם חצאית. זו הקנייה האחרונה שלי אצלכם. ולא מעניין אותי שיגידו שאין לי הומור. יש לי הומור אבל עד שזה מגיע לזה שקוראים לי זקנה. ולדעתי אין אישה שזה לא היה מעליב אותה. אבל מילא מה אכפת לכם? הרי הוכחתם שקהל היעד שלכם הוא ילדות קטנות וטיפשות אז שיהיה לכם לבריאות.
מאת: רחלי | 18 בנובמבר 2011 | 17:26TNT לשילטון (;
מאת: 'כגטיגעי'קג | 16 בנובמבר 2011 | 18:39כולה פרסומת !! הם לא עשו את זה במטרה לפגוע במישהו !!!!!
מאת: לקחתם קששה | 8 בנובמבר 2011 | 17:22זו באמת פרסומת די טיפשית אולי היא קיבלה באז אבל באז שלילי… קשה לי לתאר רשתות אופנה אחרות שהיו עושות דבר כזה… למה שאיזשהי חנות תרצה למתג את עצמה כירשת אופנה לילדות מאותגרות אופנתית בנות 12 שמקבלות שקל תשעים מאמא כל סופ"ש?
מאת: לי | 6 בנובמבר 2011 | 14:47גם אני עדיין לא בת 25 , ויש לי עוד 11 שנים מלפניי . בעבר אהבתי לקנות שמה , הסחורה שלהם התייחסה לצעירים , המחירים לא היו גבוהים , והייתי יוצאת משם עם 2 שקיות לפחות . אבל נכון שהמתבגרים היום מתלבשים לפי החברה ולא לפי האישיות . אבל להגיד ש25 זה זקן ? זה כבר עבר כל גבול . המכרות של החנות לא ימצאו אותי שמה יותר ..
מאת: .. | 5 בנובמבר 2011 | 10:54אני ממש קרובה לגיל 25 ואני הכי צעירה בנפש ובלבוש שלי. וזה די מעליב !
מאת: מושי | 4 בנובמבר 2011 | 12:38היום לא שמים לב להבדל אלין לא נראית שונה מנינט או ממאיה בוסקילה או מרוני דואני שמבוגרות ממנה הפער לא כזה גדול מבחינת לוק אבל כן מבחינה מנטלית
מאת: לילי | 30 באוקטובר 2011 | 12:35אני בת 12 ואני נמצאת פה כי אני אוהבת אופנה אבל זה פשוט מגעיל ואני חושבת שהפרסומת הזאתי היא פשוט מזעזעת ככה להעליב בן אדם ולגרום לכולם להתבאס שיגיעו לגיל 25 זה ממש מכוער מגעיל ולא מוסרי וזה ממש מגעיל שאנשים פשוט אומרים אם לא תקנו את הבגדים שלנו אתם תראו זקנים זה לא יפה ומכוער
מאת: אנונימי | 27 באוקטובר 2011 | 19:36המלחמה היא לא על הבגד ולא על האיכות, אלא על המסר!!!מה הבדיחה כאן בדיוק?? הפכנו כ"כ רדודים? אי אפשר לעשות שווק מצויין בלי לרמוס ערכים, תרבות? איפה משרדי הפרסום שימנפו את המחאה החברתית ויביאו בשורה אמיתית, שנונה? לאן הלכה לה ההשראה?
מאת: אפרת | 25 באוקטובר 2011 | 01:18אני אומרת, בואו נצביע ברגליים ובפייסבוק!! כולנו יודעים, לנו יש את הכוח לשנות את המעוות ולהעביר לילדים שלנו, לעצמנו שאפשר וחייב גם אחרת!!
הילדים שלי לא ייכנסו לTNT עד להודעה חדשה, מה איתכם???
אני לא מבינה מה מצחיק בזה, באמת, ולא, אני לא זקנה (אני בת 22, זה זקנה?), ולא, לא חושבת שהפרסומת הזאת הייתה מצחיקה אותי גם אם הייתי בת 17, זאת סתם פרסומת מטומטמת חסרת תכלית ונכון אולי הם קיבלו את מה שהם רצו, את הבאזז והתשומת לב אבל יש דבר כזה שנקרא פרסום שלילי שיוביל לחרם ולהפסד כלכלי בחברה
מאת: שני | 23 באוקטובר 2011 | 11:53היא כתבה בסוף הכתבה" כשסוף סוף אתה יכול להפסיק להביט לאחור, להתלבש כמו שאתה אוהב ולהיות מי שאתה רוצה להיות. גם אם מי שאתה זה קופירייטר בן 32 במשרד הפרסום של "TNT". חחח ענק! מרגיש כמו איזה מלחמה קטנה בינה למשרד הפרסום שלהם
מאת: שלי | 20 באוקטובר 2011 | 10:43הקמפיין שלהם זה בושה,זה לא שקניתי שם משהו פעם אבל עכשיו גם לא אקנה ואני חושבת שצריכים להתאגד נגד החברה ונגד הקרנת הפירסומת,אני קוראת לכולם להפסיק לקנות שם
מאת: יפעת | 20 באוקטובר 2011 | 09:35מה הקטע פה? מה המסר בלהגיד ש"25 זה זקן"?
מאת: אוליביה | 19 באוקטובר 2011 | 22:43זה אמור למצב את TNT כצעירים ו"מגניבים"? אז מה זה אומר, שזקן זה מבאס, משעמם ואפרורי (ועוד בגיל 25??!!)?
אח"כ מתפלאים על היחס לאנשים זקנים בקרב צעירים…
פשוט הבגדים על הפנים..
מאת: מיה | 19 באוקטובר 2011 | 17:04ואני בת 22 ולא נעלבתי וגם אין מה להיעלב, הבגדים עלובים.
הם כבר ממזמן היו צריכים לסגור את הרשת חנויות בארץ.
התגובה של לאה היא התגובה הכי וואו פה. לא חשבתי על זה באמת. ציטוט "רק תחשבו על גלעד
שנהיה בן 25 לא מזמן והארץ מקבלת אותו בברכת "25 זה זקן".
חבל.
מאת: לילי | 19 באוקטובר 2011 | 15:40איכות הבגדים ירודה מאודדד
מאת: לילי | 18 באוקטובר 2011 | 18:36הרבה מהתגובות השליליות פה רק מוכיחות שמי שמעל גיל 25 הוא באמת זקן, או לפחות עם ראש זקן… איזה כבדים! זה מצחיק וזהו
מאת: שרון | 18 באוקטובר 2011 | 16:22ואני לא קרבן אופנה ואני ממש לא קונה את כל מה שיש להם להציע. אבל חלק מהבגדים שלהם יפים. להגיד שכל הבגדים שיש לרשת מסוימת להציע מכוערים זה ממש חוסר מקצועיות משווע בעיניי. יכול להיות שהם נופלים לטרנדים יותר מדי או שהם באמת מכוונים לקהל יעד לא ברור (13? 16? 20?) אבל להגיד שכל הרשת היא נפילה זה ממש לא פאשניסטה מצדכם (כי פאשניסטה מוצאת מה ללבוש בכל מקום אליו היא הולכת, זה לא הבגדים או מי שעיצב אותם – זו היא).
אגב, יש להם ג'ינסים נהדרים בגזרות גבוהות, היחידים שבנויים גם לגובה של פחות ממטר שבעים.
מאת: מורן | 18 באוקטובר 2011 | 09:22זה הטוקבק הכי אדיר שכתבו על גלעד שליט אי פעם!
מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) | 17 באוקטובר 2011 | 23:35למה הסלוגן באנגלית, ולמה אלין אומרת זה במבטא ישראלי כבד. מה מגניב בזה?
מאת: תמר | 17 באוקטובר 2011 | 23:20אני באמת טוקבקיסטית מן השורה
פשוט מעריכה פרסומות מצחיקות..
גם מאוד אהבתי את הפרסומות של גולדסטאר
מאת: יעל | 17 באוקטובר 2011 | 23:08שנהיה בן 25 לא מזמן והארץ מקבלת אותו בברכת "25 זה זקן".
מאת: לאה | 17 באוקטובר 2011 | 21:42אני בת 14 ואני אוהבת את TNT .. לא את כל הבגדים , חלק כן וחלק לא , כמו בכל חנות .
מאת: עדי | 17 באוקטובר 2011 | 21:36מה שכתבתם לא כזה נכון
" אבל רק כשעוברים את גיל 25, 30, 35, מרגישים תחושת הקלה עצומה, שמגיעה כשסוף סוף אתה יכול להפסיק להביט לאחור, להתלבש כמו שאתה אוהב ולהיות מי שאתה רוצה להיות. "
אתם צודקים לגמרי לפי דעתי !! מלא בנים ובנות בגילי מתלבשים אותו הדבר אבל יש כאלו שגם לא .. אז אתם לא בדיוק צודקים ..
אני מתלבשת איך שאני רוצה ושונה מאחרים ואני בטוחה שיש עוד כמה כמוני . אבל כן , גם אני חושבת ש25 זה לא זקן .. בעצם אם TNT אומרים את זה אז הם מחשיבים את כולם כאותו דבר ..ואם אתם אומרים את המשפט הזה שציטטתי גם אתם חושבים כמו TNT , וזה לא נכון החשיבה הזאת ! יש בני גילי שמתלבשים שונה .. וככה גם בני 25 ומעלה .
' הקמפיין החדש על גיל 25 הזקן הוא פשוט גועלי!!!!בושה וחרפה שיש לכם צוות קריאטיב כזה שמעליב את מרבית האוכלוסיה הצעירה בארץ. אני בת 27 ומרגע זה ואילך אני מחרימה את כל החברות שאתם מייצגים ויש לרשת הזאת מספיק הוניגמנים למיניהם. איתי רבים נוספים שמרגישים את הטיפשות של הקמפיין המדובר. צפו לגל החרמות של הרשתות שלכם הכוללות גם את הוניגמן כי לעלות את המכירות של החברות הללו זה בטוח לא יעשה. עוד צעד פאתטי מTNT שאוהבת פרובקציות עיינו ערך מיני מי שעיטר קמפיין אחר שלהם. פניתי גם לרשות השידור השנייה כדי שיורידו את הפרסומת מהערוצים המסחריים בהיותה מפלה כלפי שכבות גיל וכידוע החוק לא מותיר אפליה על רקע זה. לא ברור אם הפרובקציה הזו תעלה את המכירות (והיא לא), אבל כנראה שאין לחברה מספיק שכל ישר כדי להבין, שפלח האוכלוסיה "הצעיר" אליו אתם פונים כאמור אינו יכול ברובו בכלל למממן את הבגדים הסתמיים שלכם. אגב, אם רוצים ליצור "באז" תבחרו לפחות פרזנטורית עם מנת משכל שעולה על הגיל עליו היא צוחקת.
מאת: לירן | 17 באוקטובר 2011 | 21:22מעניין מה היו אומרים אם היו שמים שלט אין כניסה לילדים באיזה חנות של הוניגמן -גם זה לגיטימי בשם הפרובקציה הזולה של הרשת הזאת???
כנראה שנעלבת…
מאת: מיכל | 17 באוקטובר 2011 | 20:51דבילי ככל שיהיה, הקמפיין הצליח, תודה לאל שאני זקנה
מאת: תמר | 17 באוקטובר 2011 | 19:56אני בת 28 ויצא לי לקנות כמה פריטים מהם ואני מכירה עוד בנות גילי שקונות מידי פעם מהרשת. העונה הזו נראה שהם הולכים להפסיד פלח קונות מסויים וחבל.
מאת: קורין | 17 באוקטובר 2011 | 18:54וזה באזז! אתם מדברים – מה זה משנה אם לחיוב או לשלילה, העיקר שמאייתים את השם נכון.
מאת: מעין | 17 באוקטובר 2011 | 17:42מהפעמים המעטות שנכנסתי לחנות פשוט הזדעזתי מהסחורה, הכל ממש מכוער.
מאת: :) | 17 באוקטובר 2011 | 17:15הגיע הזמן שהם יסגרו את הרשת הזאת.
"הפרסומאים שלהם מלכים", "הקמפיין של המיני פרייס"…
מאת: מה זה משנה | 17 באוקטובר 2011 | 16:38ממש טוקבקיסטית מן השורה…
חחהה ההברקה של ה״אמא״חמודה!!
מאת: נדב | 17 באוקטובר 2011 | 16:33אני רואה שלפעמים גם יוצאים דברים מגניבים
מזה ששוכחים את הקפס לוק או השפה;-)..
אני בת 21 ולא מעוניינת שיכלילו אותי בקטגורייה של ילדוד'ס.. אני יודעת להתלבש וקניתי בעבר בTNT, אבל לא התלהבתי יותר מדי- הם מנסים כ"כ חזק להיות מגניבים וצעירים. כל אלה שהגיבו ואמרו שהכותבת נעלבה, וואלה אם כן מה הבעיה? זכותה, זו כתבה שלה ואני חושבת שלהגיד שגיל 25 הוא זקן קצת מדכא ולא נעים. אחרי הכול גברת אלין לוי בעצמה עוד שנתיים כבר קשישה, לא??
מאת: =-=- | 17 באוקטובר 2011 | 16:13קרעו אותי!!
מאת: יעל | 17 באוקטובר 2011 | 15:49איזה מלכים הפרסומאים שלהם. הבגדים אולי מכוערים אבל הקמפיינים שלהם באמת ממש ממש מוצלחים
גם הקמפיין עם MINI PRICE היה גדול
להגיד ש-25 זה זקן….זה כ"כ טמטום כי סה"כ אני מאמינה שיש כאלו בני 24,25,26 ומעלה שכן קונים מ-TNT כי לפעמים כן יש להם הברקות. עכשיו בטוח שהם לא יכנסו לשם והאמת שגם אצלי זה כבר לא. ד.א שמתם לב שבמקלדת TNT בעצם יוצא "אמא" ? זה באמת אופנה לכאלו שעדיין אמא בוחרת להם את הבגדים….חחחח……
מאת: ה. | 17 באוקטובר 2011 | 15:45אז אל תכלילי. יש בנות שנכנסות לTNT קונות חולצו בטן ומכנס שהמראה את הפלחים של התחת, ויש בנות שמחפשות טרנצ'ים ומעילים מחויטים.
מאת: חאליסי | 17 באוקטובר 2011 | 15:36הפרסומת של TNT מכוונת אל קהל היעד שלה, בנות ובנים בני 13-16 שמתלבשים לפי מה שכולם לובשים והעיקר הא המגניבות של הבגד ולא האיכות והיופי שלו.
אבל תזכרי שיש גם נוער שגולש קבוע בסטייל.קום ואוהב את קארל לאגרפלד ואת מארק ג'ייקובס.
אני אוהבת מאוד את הבגדים של TNT, מאוד!.
מאת: בת 24 | 17 באוקטובר 2011 | 15:20ואלך ואקנה שם, ולדעתי הסלוגן הזה מושך אפילו עוד יותר! ומצחיק ומשעשע.
יש לי סטייל מדהים ו אני מאוד מבינה באופנה,אבל מה לעשות..שמישהו נעלב הוא מתנהג ככה (לדוגמא קלי אוסבורן נגד אגילרה……).
הבגדים עדכניים וצעירים,וכשמישהו מקנא הוא תמיד יחפש את הדברים הגרועים.
כל הזמן החנויות הן או למבוגרות מידי בנות 30+ או לצעירות בנות 12.
מאת: בת 18 | 17 באוקטובר 2011 | 15:19סוף סוף יש אופנה צבעונית,צעירה וחיה לבני 17,18 והגילאים הללו!!!!
אני מאוד אוהבת את הסטייל הזה,ואני לא קורבן אופנה להפך,אני מאוד אופנתית ומבינה באופנה,מאוד.וTNT לא סתם נחשבת לחנות מפורסמת, יש סיבה, ואם את נעלבת מהסלוגן וכו', בבקשה,תתכבדי.
אף אחד לא אמר לך ללכת עם ג'קט ורוד כמו אלין,אבל אני,הייתי הולכת כי אני צעירה… גיל 30 זה לא מבוגר ואף אחד לא חושב ככה,אבל מבחינת הסטייל,נכון יש הבדל ואני מאושרת ממש שיש חנות כזו בלי הבגדים הכבדים של המבוגרים (:
כל הכתבה הזאת זועקת נעלבתי. חוץ מזה אל תזלזלי כל כך בTNT יש להם שמה דווקא כמה דברים יפים שלא בהכרח מתאימים לגיל 16 בלבד וזה שקונים שם לא הופך אותך להיות קורבן אופנה. זאת אחת הכתבות יותר שחצניות שראיתי בזמן האחרון.
מאת: משהי | 17 באוקטובר 2011 | 15:13לרוב הבגדים שלהם במידות קטנות שאי אפשר לתאר ,
מאת: ... | 17 באוקטובר 2011 | 15:11גזרות משונות , שילובים מוזרים ויחד עם השנים זה הלך והדרדר …
הייתי שם עם חברות לא מזמן ולא מצאנו כלום .
הכל היה קצר , קטן , מוזר ורק לקהל ה " רזות " … וגם זה לא ממש .
אם זה לא היה מפריע לך לא היית כותבת על זה
מאת: אלירז | 17 באוקטובר 2011 | 15:11ועצוב מאוד שזה מפריע לך.. זאת חנות מגניבה לנערות ו נערים
והפרסומת מצחיקה יאללה שתחררו
אף פעם לא יצאתי מTNT עם שקית קניות..
מאת: נדב | 17 באוקטובר 2011 | 15:09אופנה מגוחכת..
אבל אולי הפרסומת לקהל היעד שלהם ילדים:)!!
אבל לא הרבה יבינו מה זה וונאבי אז כן זה כאלו ש'מנסים להיות' . והצוות המדהים של האתר – כשתהיה איזה כתבה על בני נוער מישראל שיודעים להתלבש תזמינו אותי ואת המגיבות האחרות פה .אני לפחות בטוחה שרק אשמח ואלמד מזה . (:
מאת: בת 13 | 17 באוקטובר 2011 | 14:30כל פעם שאני יוצאת לשופינג ואני עוברת ליד TNT אני נכנסת צוחקת על ה"קולקציה" ויוצאת כולי בחיוכים בידיעה שילדי כאפות קונים שם וחושבים שהם קולים וניראים טוב
מאת: בת 14 | 17 באוקטובר 2011 | 13:59מתלבשת כמו צעירה אבל בהחלט לא כמו תינוקת, לא מעתיקה לבוש מכוער וסתמי מבנות הכיתה המקבילה, ושונאת את TNT!!
רשת מסריחה שלא מתנהגת בכבוד ובסטייל אלא יורדת לשפל של השפל של המדרגה, שלא לדבר על הבגדים שברובם די זבל מבחינת העיצוב, מה לעשות. המעצבים שלה הם סתם חבורת וואנביז עלובה, ותכלס- זו עובדה… בחיים(!!) TNT לא הייתה חלק מסיבוב השופינג הקבוע(ושלא תחשבו- אני בחיים לא קונה יד שנייה ווינטג', אני פשוט לא בקטע..) שלי ואין לי שום ספק שהיא גם בחיים לא תהיה!!
להיות בת 15 זה כיף, שם החיים מתחילים(:
וגם להיות בת 25 זה כיף, שונה אבל דומה..! יש שלבים בחיים האלה, זה כל היופי- ואני מוכנה אליהם, ומקבלת אותם ביד רחבה ופתוחה!
מצפה לתגובות(;
מאת: רותם | 17 באוקטובר 2011 | 13:30זה נגיד יכול היה להיות ממש מגניב
מאת: אפרת | 17 באוקטובר 2011 | 13:24