האקסית המיתולוגית של הארי מתחתנת, וזאת הטבעת שקיבלה

קרסידה בונאס כמעט והפכה להיות נסיכת אנגליה, אבל נפרדה מהנסיך הארי לפני כחמש שנים. עכשיו היא קיבלה הצעת נישואין מהארי אחר שגם הוא בעל דם כחול. השניים הציגו את טבעת האירוסין המיוחדת. מעניין מה יש למייגן מרקל להגיד על זה

מאת  | ‏ 19 אוגוסט 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Harry Wentworth-Stanley (@harrywent) on

אילו היו הדברים מסתדרים אחרת, קרסידה בונאס יכולה היתה להיות עכשיו במקומה של מייגן מרקל, חובקת בזרועותיה יורש עצר, עם עתיד מובטח בין דפי ההיסטוריה. אלא שקרסידה, שהייתה אהובתו של הנסיך הארי לפני מספר שנים, המשיכה הלאה, וכעת מגיע הרגע שלה לומר איי דו ולצעוד יד ביד אל השקיעה, והיא עומדת לעשות את עם בחור שגם שמו הוא הארי, ואמנם אינו נסיך רשמי אבל הוא כן, באופן רשמי, חתיך ביותר.

קרסידה, 30, והארי הנטוורת'-סטנלי הציגו באינסטגרם את טבעת האירוסין המיוחדת, בעלת אבני אודם, כראוי לדרמה של שחקנית ורקדנית שכמותה. ההצעה התבצעה במקום לא רומנטי באופן מובהק: ננטאקט, מסצ'וסטס. השניים היו בזוגיות לפני האפיזודה עם הארי, והמשיכו אחריה, ועכשיו הגיע הזמן להתמסד. הארי החדש הוא סוכן נדל״ן במקצועו הוא גם בעל דם כחול, בנה של קלייר מאונטבאטן, המרקיזה ממילפורד הייבן.

קרסינדה והארי. כולם היו בטוחים שהם הולכים להתחתן (צילום: Shaun Botterill לגטי אימג'ס)

קרסידה והארי. כולם היו בטוחים שהם הולכים להתחתן (צילום: Shaun Botterill לגטי אימג'ס)

הסלפי שהעלו השניים היה קז'ואלי למדי, בניגוד לטבעת. הטבעת הזו הפתיעה רבים וגררה התייחסויות פומביות של מומחים. ״הטבעת של קרסידה היא בעלת עיצוב אמיץ. מומן עם יהלום גדול המוקף בהילה של אבני רובי ויהלומים זעירים״, אומרת מומחית התכשיטים והשעונים של ווג, רייצ׳ל גרהאן. ״העיצוב יוצא הדופן הוא חלק מטרנד מבורך של זוגות שבוחרים להשקיע בטבעות בעלות עיצוב אישי, ולא משהו סטנדרטי״. ״זה ארט דקו קלאסי,״ טוענת לורה למברט מחברת התכשיטים פנטון אנד קו. ״הייחוד פה הוא בחיתוך היהלום הזוויתי, ובהדגשה שנותנות אבני האודם ביצירת הוייב הדקו-אי.״

אחת החברות הכי קרובות של קרסידה, היא דודניתו של הארי, הנסיכה יוג׳יני, והיא זו שהכירה ביניהם והביאה לזוגיותם בת השנתיים שתמה ב-2014. גם יוג׳יני מתהדרת בטבעת אירוסין עם אבנים צבעוניות, ספירים, ולאחרונה עוררה סקרלט ג׳והנסון את קנאתן של נשים רבות, ותמיהתן של אחרות, כשהציגה עיצוב מאוד ייחודי עם יהלום חום בהיר על גבי טבעת שחורה. אין ספק שאלה טבעות ייחודיות לנשים ייחודיות. שיהיה במזל.

נשארו ביחסים טובים. קרסינדה מגיעה לחתונה של הארי (צילום: Ian West לגטי אימג'ס)

נשארו ביחסים טובים. קרסידה מגיעה לחתונה של הארי (צילום: Ian West לגטי אימג'ס)

אין ספק שיש לה סטייל (צילום:  Matt Crossick לגטי אימג'ס)

אין ספק שיש לה סטייל (צילום: Matt Crossick לגטי אימג'ס)

מחכים לראות מה תבחר לשמלת הכלה שלה (צילום:  Pascal Le Segretain לגטי אימג'ס)

מחכים לראות מה תבחר לשמלת הכלה שלה (צילום: Pascal Le Segretain לגטי אימג'ס)

האם מייגן תגיע לחגוג איתה (צילום:  Gareth Cattermole לגטי אימג'ס)

האם מייגן תגיע לחגוג איתה (צילום: Gareth Cattermole לגטי אימג'ס)

 

השאירו תגובה