שמלת הכלה של שי מיקה הייתה מהממת, אבל הלוק השני הפיל אותנו

אחרי שנרגענו משמלת הכלה של שי מיקה, התפנינו לראות גם את הלוק השני שהיה מוצלח לא פחות ואת שמלת האפטר פראטי שהייתה מאוד מדויקת לכלה. בסך הכל, נראה שהושקעה מחשבה בכל פרט ופרט בלוקים האלה, והתוצאה הסופית פשוט נפלאה. כפול שלוש

מאת  | ‏ 17 אוקטובר 2021

נתחיל לפי הסדר - שמלת הכלה (צילום: ערן לוי)

נתחיל לפי הסדר – שמלת הכלה (צילום: ערן לוי)

עוד לפני שראינו את תמונות החתונה של שי מיקה יפרח, היה לנו ברור שהיא תהיה כלה מהממת. כי בואו נודה בזה – שי מיקה נראית טוב בכל דבר. אבל כמה שמחנו לגלות שהיא לא סתם נראית טוב, אלא בחרה בתצוגת תכלית של שלוש שמלות, שכל אחת מהן ראויה להיות השמלה המרכזית בפני עצמה.

נראה ששי מיקה ידעה בדיוק מה היא רוצה, ותכננה חתונה בקונספט בוהו שיק, בה גם האורחים התבקשו להגיע לבושים בלבן. היא עצמה לבשה שלוש שמלות של ענבל דרור, עם תכשיטים של קרן וולף, סטיילינג של תום רוזיליו, איפור של אסף באבו ועיצוב שיער של יניב זאדה.

אין מה לומר, זוג מגניב ופוטוגני (צילום: ערן לוי)

אין מה לומר, זוג מגניב ופוטוגני (צילום: ערן לוי)

שי מיקה כמובן צייתה גם היא לבוהו שיק, והשמלה הראשונה שלה התאימה במיוחד לקונספט – שמלה עם שרוולים ארוכים, מחוך מתוחכם עם בד שנופל מהכתפיים ועוטף אותן וחצאית מלאה. השיער שלה נאסף עם קשת פרחים יפהפייה והינומה ארוכה, בלוק שהזכיר לנו שמלת כלה נפלאה אחרת – זו של היילי ביבר.

המראה השני היה כבר סקסי יותר, עם טופ סאטן קטן אבל בגזרה מוקפדת וחצאית בגזרה גבוהה עם שסע גבוה. גם הפעם הלוק הידהד לנו מראה של סלבית – דקוטה ג׳ונסון בטופ וחצאית של ברנדון מקסוול שלבשה לטקס פרסים ב-2019. אם היילי ודקוטה אכן היוו השראה למראות האלה, מדובר בבחירה מוצלחת ובתרגום מצוין ומוקפד.

שמלה סופר מחמיאה (צילום: ערן לוי)

שמלה סופר מחמיאה (צילום: ערן לוי)

השמלה השלישית חזרה שוב למחוזות הבוהו, עם קו מותן נמוך ושילוב של תחרה בחצאית ומסביב למחשוף המרובע. מראות השיער התאימו לשמלות – בלוק הסקסי השני השיער של שי מיקה פוזר ובלוק השלישי שתי קווצות שיער נאספו לאחור למראה רומנטי. בסך הכל, נראה שהושקעה מחשבה בכל פרט ופרט בלוקים האלה, והתוצאה הסופית פשוט נפלאה. כפול שלוש.

עפנו על ההד פיס של קרן וולף (צילום: ערן לוי)

עפנו על ההד-פיס של קרן וולף (צילום: ערן לוי)

הלוק שהכי אהבנו. לוק מספר 2 (צילום: ערן לוי)

הלוק שהכי אהבנו. לוק מספר 2 (צילום: ערן לוי)

אקססורי חשוב: שרירי בטן (צילום: ערן לוי)

אקססורי חשוב: שרירי בטן (צילום: ערן לוי)

מוכנה לרחבה (צילום: ערן לוי)

מוכנה לרחבה (צילום: ערן לוי)

ונעבור לשמלה השלישית לאפטר פארטי (צילום: ערן לוי)

ונעבור לשמלה השלישית לאפטר פארטי (צילום: ערן לוי)

לוק מאד שי מיקה (צילום: ערן לוי)

לוק מאוד שי מיקה (צילום: ערן לוי)

הכי חשוב - מזל טוב! (צילום: ערן לוי)

הכי חשוב – מזל טוב! (צילום: ערן לוי)

השאירו תגובה