בגיל 61, כוכבת "אמילי בפריז" חושפת הכל

הדמות שלה – סילבי – היא אחד הקונצנזוסים בלהיט של נטפליקס, ואיכשהו במציאות היא אפילו יותר שווה. פיליפין לירוי-בוליו הגיעה לצילומים לכבוד העונה הרביעית של הסדרה בטופ וחצאית שקופים של סן לורן, וגנבה ללילי קולינס את ההצגה

מאת  | ‏ 15 אוגוסט 2024
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Savoir Magazine (@savoir.mag)

"אמילי בפריז" היא גילטי פלז'ר שאנשים אוהבים לשנוא ושונאים לאהוב – אין לה עלילה, היא עמוסת סטריאוטיפים שליליים על צרפתים ואפילו רגעי האופנה שלה, שאמורים להיות מרהיבים, הם לא מעט פעמים שנויים במחלוקת.

אבל יש דבר אחד שכולם מסכימים עליו (כלומר, מעבר לעובדה שהבנים חתיכים) – סילבי. הבוסית הפריזאית של אמילי היא לא פחות מאלילה, ובמציאות, השחקנית פיליפין לירוי-בוליו היא איכשהו אישה אפילו עוד יותר מהממת ומעוררת קנאה מסילבי עצמה. אנחנו פשוט הרוסות עליה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The F Magazine (@the_f_magazine)

אתמול, בסדרת צילומים לכבוד עליית העונה הרביעית, השחקנית בת ה-61, שרק משתבחת עם הגיל, שוב גנבה את ההצגה לכוכבת הראשית לילי קולינס, ויש לנו תחושה שלילי ממש בסדר עם זה ובוודאי מעריצה את פיליפין בעצמה.

השתיים הצטלמו על גג בלוס אנג'לס כשהן לובשות מראות בגוונים חומים מהקולקציה האחרונה של סן לורן, ולירוי-בוליו הזכירה שוב כמה היא חובבת את המראה השקוף ולא מפחדת לחשוף פטמה או שתיים, כמיטב הקלישאה האירופאית. בעוד לילי בחרה במראה צמוד, אטום ואלגנטי, פיליפין לבשה שמלת שיפון שקופה שחושפת את השכבה שמתחתיה, שכוללת תחתונים בלבד. אם חם לכם, זה לא רק הקיץ הים תיכוני.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue UA (@vogue_ukraine)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lucien Leon Laviscount (@its_lucien)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily in Paris News (@emilyin.paris)

השאירו תגובה