התגעגענו: גל גדות חוזרת לשטיח האדום בלוק משגע

הכוכבת הגיעה לאירוע של דיסני, בו הוקרן הטיזר הראשון לסרטה המצופה "שלגיה ושבעת הגמדים". גדות נראתה מדהים בטופ סטרפלס לצד חצאית עור עם קריצה לתפקיד האפל, בעוד רייצ'ל זגלר – שמגלמת את שלגיה – הלכה על מראה רומנטי חלומי

מאת  | ‏ 11 אוגוסט 2024

גל גדות, שלגיה, רייצ'ל זגלר, אופנה, סטייל

ברוך שובך (צילום: Rodin Eckenroth/Getty Images for Disney)

אחרי דחייה ארוכה ותהיות אם אי פעם זה באמת יקרה – גרסת הלייב אקשן של "שלגיה ושבעת הגמדים" חוזרת למסלולה. השקת הסרט נדחתה עוד ועוד בעקבות שביתת התסריטאים בהוליווד, וכעת היא מיועדת למרץ 2025.

אתמול סוף סוף הוקרן הטיזר לסרט המצופה בכנס D23 של דיסני, עם הצצה ראשונה למראה הדמויות ולאווירה הכללית של החידוש ללהיט האנימציה מ-1937. במעמד המרגש נכחו כמובן שתי הכוכבות הראשיות: גל גדות על תקן המכשפה הרעה, ורייצ'ל זגלר בתפקיד האייקוני של שלגיה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Walt Disney Studios (@disneystudios)

ההופעה של גל, אחרי תקופה ארוכה ללא השקות ופרמיירות, הייתה מושלמת – אלגנטית אבל לא מתאמצת, עם רמיזה לתפקיד האפלולי. הסטייליסטית קרלה וולץ' בחרה עבורה שילוב מעולה: חצאית עור שמתרחבת בתחתית, לצד טופ טרפלס ומעליו בלייזר מחויט. התכשיטים, כמובן, הגיעו מטיפאני'ס עמם גדות משתפת פעולה.

זגלר הלכה על מראה רומנטי, ללא מתקתקות יתר. היא לבשה שמלת מחוך בגוון חום של המעצבת הפריזאית ג'ולי דה ליברן, לה חצאית מלאת נפח עם עיטורי פרחים מנצנצים. שיערה הארוך נאסף לחצי קוקו עם מחווה לדמות אותה היא מגלמת – פפיון נסיכתי, אבל בשחור שמוסיף אדג' ולא נופל למחוזות בנאליים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by rachel zegler (@rachelzegler)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Pia S (@photog.pia.s)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Disneys Snow White (@snowwhite_movie)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Allan (@allanface)

השאירו תגובה