רותם סלע מאשרת: זה בגד הים הכי טרנדי עכשיו

הכוכבת הישראלית יצאה לנפוש קרוב לבית, בסנטוריני שביוון, והעלתה תמונה עם אחד מפריטי האיט של העונה: בגד ים שלם של המותג טוטם. אפשר לקנות אותו בישראל או באתר הרשמי, והוא אמנם לא זול – אבל יחסית בר השגה

מאת  | ‏ 22 יולי 2024

רותם סלע, בגד ים, טוטם

רותם בסלפי מראה (צילום: אינסטגרם, rotemsela1)

נראה שמחירי הטיסות שמרקיעים שחקים משפיעים לא רק עלינו, אלא גם על הסלבס שלנו, שבזמן האחרון בוחרות רובן לנפוש בלוקיישנים קרובים יחסית, שההגעה אליהם לא משאירה חור עצום בארנק.

האחרונה לקפוץ לחופשה יוונית היא רותם סלע, שנמצאת בסנטוריני ומעלה משם תמונות יפהפיות ומעוררות קנאה של נופים משגעים ושקיעות רומנטיות.

אבל עם כל הכבוד לנוף, רותם כמובן לא מפספסת הזדמנות להעלות גם תמונות של עצמה, ובגד הים האייקוני שהיא ארזה איתה בהחלט מצדיק סלפי.

חופשה יוונית (צילום: אינסטגרם, rotemsela1)

חופשה יוונית (צילום: אינסטגרם, rotemsela1)

את ההדפס על בגד הים השלם ייתכן שזיהיתן מיד – לוגו המונוגרמה של המותג טוטם החביב על האיטגירלס, שמעטר גם צעיפים, חצאיות קשירה, תיקים וסטים של פיג'מות משי. הוא מגיע בשילובי צבעים שונים, אבל הבחירה של רותם, שחור על בז', היא גם החביבה עלינו.

בארץ תוכלו למצוא את בגד הים בבוטיק ורנר במחיר של 895 שקלים, ואם תרצו להזמין אותו בגוונים או מידות אחרות, באתר המותג הרשמי מציעים משלוח לישראל – רק שימו לב שלמרות המחיר ההתחלתי הנמוך יותר (כ-715 שקלים), יחד עם משלוח, מיסים ומכס – יצא שתשלמו יותר. ועדיין, בגד ים של מותג על שמתומחר בפחות מאלף שקלים זה מאורע נדיר.

מגיע בעוד צבעים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מגיע בעוד צבעים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

היינו מתחלפים (צילום: אינסטגרם, rotemsela1)

היינו מתחלפים (צילום: אינסטגרם, rotemsela1)

השאירו תגובה