שלומית מלכה לא באה לפה הרבה, אבל כשכן – היא באה בלוק היסטרי

מלכה, שהחיוך שלה יכול להביא שלום עולמי והשיער שלה גורם לנו לזרוק את ההמחליק לפח, קפצה לחגוג את יום האישה באאוטפיט שמשלב בלייזר קצר עם ג'ינס נמוך, סניקרס ותיק שכמעט חטפנו לה מהיד. בדיוק ככה מפגישים גבוה ונמוך

מאת  | ‏ 9 מרץ 2023

שלומית מלכה

השילוב של הבלייזר הקצר עם הג'ינס הנמוך מטיס את הלוק (צילום: רפי דלויה)

יום האישה הוא תמיד יום מעט משונה, עם ניחוח מסחרי חזק מדי ובלי מספיק דגש על זכויות נשים מאוכלוסיות מדוכאות. ובכל זאת, דווקא הזמן הזה דורש נחמות קטנות ורגעי ניתוק, ולשם כך אירגנו סופר פארם יחד עם קלואה אירוע ליום האישה בבית השגריר הצרפתי, שכלל אסקפיזם משובח וקוקטיילים ורדרדים.

הבולטת ביותר בין האורחות הייתה בר רפאלי בשמלה לבנה מטריפה שהתבררה כש
מלת הכלה השניה שבסוף לא לבשה לחתונה שלה, אבל ברשותכם אנחנו רוצות לדבר על אורחת משמחת אחרת – שלומית מלכה, שרק החיוך שלה יכול להביא שלום עולמי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Shlomit Malka (@shlomitmalka)

כבר תקופה שלא ראינו את שלומית, שמתגוררת בימים אלה בניו יורק, ושמחנו לקבל קצת מהאנרגיות החיוביות והקלילות שלה. גם הלוק שלה, בהתאם, היה קליל ונינוח ושילב בין פריטי בייסיק הכרחיים לפריט טרנדי אחד – בלייזר קרופ בעל כפתור אחד.

הבלייזר הוא מזארה, ושלומית צירפה אליו שרשרת בטן אלכסונית שביצבצה מתחתיו, ג׳ינס מוצלח מאוד של Citizens of Humanity, סניקרס של גולדן גוס ותיק של ז׳אקמוס שכמעט חטפנו לה ישירות מהיד.

שלומית מלכה

מביאה את השמש (צילום: רפי דלויה)

השילוב בין גבוה לנמוך יצר לוק שקל מאוד לאמץ, וייראה נהדר גם עם בגד גוף שחור מתחת לבלייזר, עבור מי שלא רוצה לחשוף בטן. הבחירה בשיער פזור הייתה גם היא מאוד שלומית מלכה מצדה, ואפשר רק לקוות שהיא תברך אותה בנוכחותה באירועים נוספים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Shlomit Malka (@shlomitmalka)

השאירו תגובה