המסיבה הכי טובה בעיר: התצוגה של מוסקינו ל-H&M הייתה טירוף אחד גדול
מי אם לא ג'רמי סקוט ירים את התצוגה הכי נוצצת בניו יורק ויגרום לג'יג'י, בלה ונעמי קמפבל לצעוד בשבילו על המסלול מול קהל של צופים משתוללים. קולקציית הקפסולה ל-H&M שהציג אמש הייתה שיר הלל לדור המסכים ו-MTV והייתה כל מה שמעריצי מוסקינו יכלו לבקש. אז מה באמת קרה שם אתמול ומה הקשר לעופרה חזה?
קצת מפתיע שלקח כל כך הרבה זמן ל-H&M ולג'רמי סקוט ב-MOSCHINO לחבור יחד, אבל אתמול בערב, בתצוגה עתירת בלינג בלינג, סוף סוף היה אפשר לראות את תוצאות שיתוף הפעולה הכמעט ברור מאליו הזה.
באולם שעוצב בהשראת הרחוב הניו יורקי, עם שלטי הענק של טיימס סקוור וגם קצת ברודווי, הוצגה הקולקציה פרי שיתוף הפעולה השנתי של H&M עם מעצבי העל והשואו, איך לא, היה אדיר.
הדוגמנים, ובראשם ג'יג'י חדיד, שהקריירה שלה הולכת שנים אחורה עם סקוט, ירדו במדרגות לתוך רחוב שעוצב בין המושבים ולא על מסלול מוגבה, והציגו את הקולקציה בין המון חברים שסקוט הזמין למקום – חלקם כבר לבושים בפריטים מהקולקציה.
עם חדיד צעדו גם אחותה בלה ואחיה אנואר, וויני הארלו, טיילור היל וסטלה מקסוול, כשאת התצוגה סגרה דוגמנית העל נעמי קמפבל שנראתה מדהים בשמלה כסופה נוצצת ותכשיטי הזהב המאסיביים המלווים את הקולקציה. בתצוגה נרשמה אפילו גאווה ישראלית קלה כשפתאום נשמע קולה של עופרה חזה ב"אם ננעלו".
במסיבת עיתונאים שהתקיימה מספר שעות לפני התצוגה הסביר סקוט, שהוא כבר מזמן סופרסטאר בפני עצמו עם יותר משני מיליון עוקבים באינסטגרם, שהוא רצה להביא את העיצובים שלו למעריצים שאולי לא מסוגלים לקנות אופנת עילית.
"הקולקציה היא מתנה למעריצים שלי, והיה חשוב לי לתת להם קולקציה כמו כל קולקציה שאני עושה. זו בעצם הקולקציה השביעית שלי השנה. חשבתי על מה הם יאהבו וגם על מה שאני אוהב – הדמויות המצוירות, הלוגו של MTV. סטריט-וור כיפי, והמון בלינג בלינג כמו מוסקינו. עיצבתי את הקולקציה במחשבה ש-H&M יכולים לקחת את זה לקהל הרחב. התשוקה של הקהל לאופנה עילית הוא גדול, אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם. ככה הם יכולים לקנות בגדי מעצבים ועדיין לשלם שכר דירה".
קולקציית MOSCHINO[tv]H&M היא בדיוק כמו שמה – מתכתבת עם עולם הטלוויזיה ומלאה ברפרנסים פופיים כמו דמויות של דיסני, הלוגו האיקוני MTV, סמל הפיס ילדי אור הירח ו פרינט הדיסקים האייטיזי (כמחווה לעיצובים של פרנקו מוסיקנו). הבגדים עצמים מלאים בזהב, רקמות שנראות כמו שכבות של גורמטים מוזהבים, קריסטלים, פאייטים ולא מעט מעילי פוך בצבעים עזים, כולל זה המוזהב שפתח את התצוגה על ג'יג'י שנשמח לשים עליו יד.
סקוט הסביר שהחיבור שלו לעולם הטלוויזיה הולך יד ביד עם החיבור שלו לעולם האופנה, הודות לצפייה ללא הפסקה ב-MTV. "כשאתה ילד שגדל בקנזס, הטלוויזיה היא המקור להכל. לא היה אינטרנט או משהו כזה. יכולת רק לדמיין ולקבל מידע מהטלוויזיה, וכשחשבנו על שיתוף הפעולה הזה ניסינו לחשוב איך לעשות אותו גלובאלי כמו אותה טלוויזיה".
כדי להמחיש עד כמה MOSCHINO[tv]H&M הוא ליין מלא אהבה שפונה לכולם, הקולקציה צולמה על חבריו ובני משפחתו של המעצב: ג'יג'י חדיד, הבלוגריות התאומות אמיאיה, זוכת העונה העשירית של רופול אקואריה, העוזרת של ג'רמי סקוט סקורה בריידי, וכן חברו הטוב ביותר, פבלו אולה, שמתפקד על תקן מנהל מחלקת היח"צ של מוסקינו.
במסיבת העיתונאים העביר סקוט ביקורת סמי מרומזת לנשיא טראמפ, שרק השבוע הודיע שימנע מטרנסג'נדרים הגדרה מינית והסביר את הבחירה להציג את הקולקציה על מגוון רחב של אנשים: "אופנה מעבירה מסר וזה מאוד חשוב. יש אנשים בכל מיני צבעים, עם המון העדפות ג'נדריות ואני אפילו לא מבין מאיפה זה מגיע (אני מבין כמובן מאיפה זה מגיע – רומז לטראמפ) אבל אני לא מבין למה. היום יותר מתמיד".
כנראה שבדיוק בגלל זה מי שסגרה את התצוגה הייתה נעמי קמפבל, שרק לפני מספר ימים עוררה סערה כשהביעה ביקורת נגד מגזין !hello הבריטי כשטענה "שאם לא הייתי מלונדון הייתי חושבת 'אלוהים, לונדון לגמרי שטופה בלבן'", וקראה למגוון רחב יותר בעולם הפרסום והדוגמנות.
ואם כל הבלינג הזה קצת גדול עליכם – קטגוריית האקססוריז של הקולקציה יכולה להיות האופציה הנכונה עבורכם – עם קייס הורס לסמארטפון בדמות הדובון המזוהה עם מוסקינו, עגילי חישוק המשלבים שלשלאות עם שם המותג, שרשראות מסיביות מזהב בהשארת קישוטי חג המולד, וגם, אם תמיד חשקתם בתיק מבית מוסקינו – תיק הערב דמוי מנעול יכול להיות אופציה נהדרת וגם לא כל כך יקרה.
קצת התבאסנו שעל המסלול הנוצץ לא התהלכו גם קצת כלבים לאור גולת הכותרת של הקולקציה – H&M ומוסקינו יצרו קולר, רצועה ולצדם שתי אפשרויות לבוש לחברים על ארבע: סווטשירט עם קפוצ'ון או אפודת פוך שיחממו את הכלבלבים שלכם בחורף הקרוב.
טווח מחירים: 79-1,699 שקלים
קולקציית MOSCHINO [tv] H&M תוצע למכירה בחנויות H&M נבחרות ברחבי העולם החל מה-8 בנובמבר ובארץ בסניף הדגל בקניון גינדי TLV
הכותבת הייתה אורחת H&M בניו יורק
בגדים מחרידים!!!
מאת: אלינור | 25 באוקטובר 2018 | 16:03