רוקנ'רול ותחרה: מה חשבנו על הקולקציה החדשה של ענבל דרור?
ענבל דרור מזוהה יותר מכל עם שמלות הכלה והערב שלה, וכבר זכתה להכרה בינלאומית בתחום (עם לקוחה בשם ביונסה, למשל). היום היא הציגה לראשונה קו אופנה לנשים, בו היא מתרגמת את כתב היד המוכר שלה ולוקחת אותו למחוזות חדשים
ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמה בכל הקשור לשמלות כלה, וזוכה לייצוג נכבד בשבועות האופנה ברחבי העולם ובמגזינים הנחשבים. ברשימת המעצבים שעושים לנו הרבה גאווה מעבר לים שמור לענבל דרור מקום של כבוד, עם שמות כמו ביונסה וג'וליאנה רנסיק (מנחת ערוף E) ברזומה. היום היא חזרה למקורות במסגרת אירועי ה"ביוטי סיטי", שם הציגה לראשונה קו אופנה לנשים והראתה שחוץ משמלות לבנות וצחורות יש לה עוד כמה טריקים בשרוול המעוצב.
האורות החשיכו וצלילי השיר "דלתות גן עדן" של גאנז אנד רוזס תפסו את הקהל בהפתעה. הנסיכה העדינה של דרור קיבלה טוויסט אדג'י ומנה גדושה של רוקנ'רול. שמלות הבלרינה, גזרות המחוך הנשיות, התחרה המעוטרת והבדים הנשפכים עדיין כאן, אבל לצדם אפשר למצוא גם לא מעט פריטים בועטים בצורת ז'קט אופנוענים הדוק וחושף כתפיים, חצאיות מיני מכווצות עשויות עור ואפילו שמלת ערב מנומרת שחושפת שכבה תחתית שחורה ומנצנצת. הדוגמניות של דרור אולי נפלו מגן עדן אבל הן בטח לא מלאכיות.
לאורך הקולקציה בלטו מוטיבים חוזרים של אפליקציות מורכבות מעוטרות בחרוזים בוהקים, משחקי שקיפות והצצת לשכבות נסתרות, קרעים, רוכסנים ומכפלות א-סימטריות. שמלות הכלה לא נעדרו לחלוטין כמובן, אבל הן הופיעו בגרסה מחוספסת ולבישה יותר מזו שאליה התרגלנו, יחד עם מגוון חולצות מכופתרות, מכנסיים מחויטים וחליפות אלגנטיות.
הגזרות של דרור מחמיאות לגוף, ואל החיתוך המדויק שלהן מתווסף חיזוק בצורת קישוטי קריסטלים, פרנזים עדינים ואפליקציות רקמה בעבודת יד. לא מדובר בפריטי יום-יום מובהקים ולא בכאלו שרובנו נוכל ללבוש ליום במשרד או לסבב פאבים בתל אביב - מרבית העיצובים הם פריטי סטייטמנט שהשילוב ביניהם עלול ליפול למחוזות עמוסים ומוגזמים, אבל אין ספק שדרור הצליחה לפתח את האלמנטים המזוהים אתה וליצור באמצעותם אוסף לביש ומרשים.
מה שאני רוצה לדעת זה איך להעיף את. הריבועים המעצבנים האלה כבר!!
מאת: תמונות בלי ריבועים | 6 ביולי 2017 | 08:30הכי מוכשרת פה בארץ ואחת המוכשרות בעולם
מאת: אילת | 6 ביולי 2017 | 07:22ענבל היא אלופה עולמית!
מאת: מיכל | 5 ביולי 2017 | 16:57