יומיים של הנחות היסטריות בחנויות האונליין הישראליות
בשנים האחרונות התאריך 11.11 הפך ליום חג עבור חובבי השופינג. השנה גם אתרי אופנה תוצרת הארץ מצטרפים לחגיגה ומציעים מבצעים ל-48 שעות בלבד. היכון, הכן, קנה
אם עד כה התאריך של היום נחשב היה לתאריך סימטרי ויפה שמתחתנים ויולדות חושקים בו, בשנים האחרונות העולם מגלה שמדובר בחג סיני בשם יום הרווקים, שמביא איתו טרפת של קניות אונליין שנותנת פייט רציני לחגי שופינג נוספים, כמו בלק פריידיי וסייבר מאנדיי.
החג אינו חג עתיק, אלא יוזמה של סטודנטים סיניים שהחליטו, בתחילת שנות התשעים, לחגוג את רווקותם, והכריזו על התאריך, שכולו מלא במספר הבודד 1. החג הפך לאירוע נישתי של צעירים עד שענקית המסחר אליבאבא אימצה אותו לחיקה בשנת 2009 והחלה לפרסם מבצעים מטורפים במיוחד ליום זה. בשנה שעברה הצהירה החברה על מסחר בשווי 5.8 מיליארד דולר ביום זה, והשנה הצפי הוא להגיע לעד עשרה מיליארד. החברה עושה הכל על מנת לפתוח את החג הזה מחג מסחר סיני לכלל עולמי, ונראה שהיא מצליחה בכך. שופוהוליקיות מכל העולם כבר מכינות שבוע פריטים נחשקים בעגלות הקניות המקוונות שלהן באתרים רבים, שאינם סינים כלל.
עכשיו גם ישראל מצטרפת לחגיגת הסינגלס הגדולה, והמוני חברות יצאו במבצעים מיוחדים ל48 שעות בלבד. אתר shopping il מרכז בו מבצעים רבים בתחומים שונים, ביניהם ניתן למצוא לא מעט חברות אופנה מובילות, כממו קסטרו, אפרודיטה, דלתא, קאווה באווה, בנסימון, סטורי, בוטיק ורנר ועוד, שחותכות מחירים במיוחד, רק ברשת ורק לזמן קצוב, בתקווה שהחג הזה יתפוס גם פה ויהפוך עם הזמן לתאריך קמעונאי משמח בלוח השנה.
כרגע בישראל עוד לא חותכים מחירים ברמה של 70 ואפילו 90 אחוזים כמו בחו״ל, אבל אפשר למצוא, למשל, נעלי בנסימון בשלושים אחוזי הנחה, (199 במקום 285 שקל), חולצה מכופתרת לנשים של באווה קאווה בחמישים אחוזי הנחה (99 במקום 199 שקל), עוד חולצה של החברה, הפעם מדנים, בחמישים וחמישה אחוזי הנחה, (109 שקל במקום 219), חולצת טי של בוטיק ורנר ב-149 שקלים במקום 289 שקלים, סניקרס צבעוניים של רוקט דוג בחצי מחיר, 90 שקל במקום 180, ועוד.
בחו״ל, ניתן כאמור לקנות מאלפי הרוכלים באליאקספרס במחירי רצפה (יש פריטים שנמכרים, ליום אחד, בפחוד מדולר, אך בכמויות מוגבלות,), וגם חברות נוספות לוקחות חלק במסיבה, כמו למשל זארה, מארקס אנד ספנסר, אסוס, יוניקלו, גאפ ועוד חנויות רשת פופולריות שמציעות את מרכולתן בהוזלה דרך הקניון המקוון Tmall, שגם הוא שייך, כמו אליאקספרס, לחברת אליבאבא.
כאמור, החג נותן תשובה לחגי השופינג האמריקניים בלק פריידיי וסייבר מאנדיי. בלק פריידיי הוא הגונג הפותח את עונת השופינג לקראת חג המולד, ומתרחש בסוף נובמבר, גם ברשת וגם בעולם האמיתי, שם כבר גבה קורבנות בשר ודם במירוץ להשיג את הפריט הנחשק. סייבר מאנדיי מתרחש רק ברשת, בתחילת דצמבר, וגם הוא מציע מבצעים מטורפים.
המבצעים נמשכים גם היום!! לאלו שלא הספיקו..
מאת: אורית | 12 בנובמבר 2014 | 19:24ההנחות של החברות הישראליות לא שוות כלום! 20-30 שקלים…
מאת: מירב | 11 בנובמבר 2014 | 23:16תודה לאתר שריכז את כל החברות הישראליות ש(לא)משתתפות ביום המבצעים הגדול, כדי שלא אבזבז זמן על בדיקה מיותרת.
מאת: סתיו | 11 בנובמבר 2014 | 22:35אני אקנה בחו"ל
אני לא עומדת בזה! לא מפסיקה לקנות!
מאת: רותם | 11 בנובמבר 2014 | 22:26כרגיל, ישראלים תמיד חייבים להרוויח הכי הרבה. תעשו קצת הנחות מה קרה?
מאת: קלי | 11 בנובמבר 2014 | 22:25קניתי כל כך הרבה!
מאת: גוני | 11 בנובמבר 2014 | 21:24לא יודע
מאת: אורח | 11 בנובמבר 2014 | 17:14