מותג האיפור שפונה לילדות בנות 4
זה אולי נשמע כמו משהו שאמור להסעיר את ארגוני הרווחה, אבל הלייבל האמריקאי Petite N’ Pretty מנסה להציע אלטרנטיבה לתכשירי האיפור הזולים שילדות קטנות מבקשות לשחק איתם, ולעודד, לטענתו, יצירתיות ואהבה לאמנות. כשזה מגיע עם חותמת נקייה מפראבנים ונראה כמו המוצרים של קיילי וגלוסייה, מדובר בהצלחה מטורפת. נורת' ווסט, אגב, כבר לקוחה
View this post on Instagram
המחשבה על מותג איפור שמוכר לילדות בנות 4 נשמעת שערורייתית, כמעט מכעיסה, אבל הכל תלוי באיך מסתכלים על זה. מותג האיפור החדש Petite N' Pretty (קטנה ויפה), מכוון לילדות ונערות (או ילדים ונערים) מגילאי 4 ועד 18, אבל מעודד בעיקר יצירתיות.
נכון, המותג בעל שם בעייתי, אבל המטרה שלו היא דווקא לא לקדם את הרעיון שאיפור מייפה נשים, אלא שמדובר בפעילות כיפית וכן, גם יצירתית, שמוציאה מילדות אהבה לצבע ואמנות, ושימוש באיפור כעוד דרך להבעה עצמית, דווקא כזו שמשוחררת מציפיות החברה.
View this post on Instagram
אז אוקיי, אין צורך להיות נאיביים – כמובן שמדובר בעסק מסחרי לכל דבר והמטרה כאן היא לעשות כסף, אבל לפחות המותג אימץ את תפיסת היופי האינקלוסיבית שהדור הצעיר מקדם היום, ובאתר ובחשבון האינסטגרם של החברה תוכלו למצוא ילדות ונערות ממוצאים אתניים מגוונים, מידות גוף שונות וכן, גם בנים.
במותג יודעים גם לגייס משפיעניות, וכשנורת' ווסט, הבת של קים וקניה, צעדה בתצוגת האופנה הראשונה שלה בספטמבר האחרון, היא הייתה מאופרת במוצרי המותג. "זה כל כך אותנטי לעבוד עם הגילאים האלה" אמרה מייסדת המותג סמנתה קאטלר, שבעבר עבדה עבור מותג האיפור סטילה. "הבנות האלה עדיין לא שקועות בתוך תרבות היופי, הן פשוט מתרגשות ושמחות להתאפר, ורוצות להיות יצירתיות. זה מרענן".
View this post on Instagram
האיפור עצמו, על פי הדיווחים בחו"ל, הוא ממש לא איפור הצעצוע הזול שקנינו בניינטיז. מדובר במוצרים שלא נוסו על בעלי חיים, הם חופשיים מפראבנים ומאלרגניים, ובהתאם, האיפור לא מאוד זול, אבל כמובן שלא מטפס למחירי מותגי היוקרה.
שלישיית גלוסים, למשל, עולה 75 שקלים, פלטה של 12 צלליות עולה 150 שקלים וערכת מברשות בתיק פרוותי – 180 שקלים. המחירים יקרים יותר ממה שדמי כיס ממוצעים יכולים לרכוש, אבל נראה שהמותג דווקא מכוון לאימהות שיקנו את המוצרים עבור הבנות שלהן. יש בכך הגיון – אם הילדות שלנו גם ככה מציקות לנו שהן רוצות להתאפר בגיל מוקדם יחסית, לפחות שישימו על העור הרגיש שלהן מוצרים איכותיים, לא?
אם אתם עדיין מעקמים אף, כדאי לבדוק את טווח המוצרים שהחברה מציעה. אין שם מייקאפ, קונסילר או כל מוצר אחר שנועד להסוות פגמים, אלא אך ורק מוצרים כמו צלליות, גלוסים, לקים וסמקים – כל אלה לא "מתקנים" את מה שנתן הטבע, אלא רק תוספות כיפיות באווירה משחקית, על מנת שהילדות יוכלו ליהנות לשחק עם נצנצים, אבל לא להתייחס לאיפור כאל משהו שאמור לתקן את היופי הטבעי שלהן.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
הוידאו האחרון כל כך מחליא, דווקא בגלל שהוא מחקה ומתכתב עם מיליון קטעי וידאו של משפיעניות איפור מפורסמות במדיה החברתית, הכי לא יצירתי ומשחקי, כמו שהמותג מתיימר לשווק את עצמו, אלא צבוע וחסר מקוריות, מנסה לשדר משהו קלולסי וכייפי דרך ילדה בת 4 שחושבת שהיא מגניבה.
מאת: 2 | 8 בדצמבר 2018 | 15:02היא לא, היא מעציבה
בשביל מה מותג איפור ל גיל 4? תנו לילדות לגדול כמו ילדות רגילות, החזירו לילדות את הילדות המקסימה והקסומה בשביל מה איפור? כל דוחה ולא בריא
מאת: t | 28 בנובמבר 2018 | 15:53