היורשות של פוראבר 21 משיקות רשת ביוטי חדשה
לינדה ואסתר צ'אנג, הבנות של מייסדי רשת האופנה הפופולרית, הבינו שהכוח הקמעונאי החדש טמון באינסטוש. אז הן הקימו רשת חנויות ביוטי חדשה שהופכת את הפיד לחוויה ממשית עם דלפקים מלאים במוצרי איפור וטיפוח שרק מחכים לתמונה המושלמת. ואנחנו שואלים – מתי כל היופי הזה יגיע לארץ?
זהו ללא ספק תור הזהב של תעשיית הביוטי, ובעיקר האיפור. יוטיוב ואינסטגרם הביאו איתם דרכים חדשות לסקר מוצרים ולהגיע לקהל הגלובלי, וכולם מרוויחים – תאגידי הענק לצד מותגים קטנים עצמאיים שצצים בכל פינה. הבשורה האחרונה בנושא מגיעה מרשת האופנה פוראבר 21, או יותר נכון – מדור ההמשך שלה.
שלא כמו H&M או אסוס, שהחליטו לייסד מותג ביוטי תחת אותו השם, בפוראבר 21 יצרו מותג חדש לגמרי, Riley Rose שמו, אותו הגו ומנהלות יחד לינדה ואסתר צ'אנג, הבנות של זוג המייסדים של רשת האופנה המהירה, דון וון וג'ין סוק צ'אנג. אמנם לפוראבר 21 ישנה מחלקת ביוטי ותיקה, אבל היא נושאת מותגים שונים, ותמשיך לתפקד באופן עצמאי ומבודל.
שתי האחיות כבר מחזיקות תפקידים בכירים בפוראבר 21, ואחראיות על השיווק והמיתוג החזותי, כך שההרפתקה החדשה לא זרה להן. את ריילי רוז השיקו לפני כשבועיים, עם פתיחת החנות הראשונה באל.איי ואתר מכירות שיעלה בעוד כחודש, כשהתכנון הוא לפתוח עשר חנויות נוספות ברחבי ארה"ב עד סוף שנת 2017.
בגזרת המוצרים אין פה בשורה של ממש, מכיוון שריילי רוז אינו מותג ביוטי בפני עצמו, אלא חנות שמאגדת תחתיה מגוון מותגים, קצת כמו אורבן אאוטפיטרס עבור הפנים שלכן. מה תמצאו שם? בין המותגים המוכרים יותר ישנם ליים קריים, לורה גלר, סטילה והלקים של Essie, לצד כמה מותגים מוכרים פחות של נרות, ביוטי קוריאני ועוד.
אז למה בכל זאת החליטו השתיים כי ישנה דרישה לרשת איפור וטיפוח חדשה? "הרגשנו שחסר בשוק מותג יופי וסגנון חיים שבאמת פונה לדור שלנו – המילניאלז ודור ה-Z", הן אמרו לעיתונאים שהגיעו להשקת החנות הראשונה.
"היה לנו את המזל לטייל סביב העולם ולראות הרבה מוצרים וקונספטים שונים, וחשנו שהרבה מהם חסרים בארה"ב". במילים אחרות, השתיים החליטו להפוך את כל מה שוורוד ומפתה בפיד האינסטגרם לחנות של ממש. זו אינה חוויית הקנייה העמוסה של ספורה, אלא בוטיקים ורדרדים מעוצבים, כמו חלומה הרטוב של כל בת עשרים פלוס.
מלבד איפור וטיפוח, ניתן למצוא שם עוד מוצרים שתואמים את רוח האינסטגרם השורה במקום – נרות, ממתקים, מוצרי נייר, אביזרים לבית, פצצות אמבטיה וכמובן המון פינות קוסמות במיוחד לצילום לאינסטגרם, כדי שלא תשכחו לתעד את החוויה ולתעד את המקום.
למרות שהדנ"א של המותג מגיע מהרשתות החברתיות, הצ'אנגיות רוצות לעודד את הקונות להגיע לחנות הממשית ולחוות אותה באופן אישי, ולכן לא יציעו את כל מגוון המותגים למכירה באתר.
לא ברור אם הוורוד המילניאלי והאסתטיקה שסובבת אותו הוא טרנד חולף, או כזה שיישאר כאן לנצח, אבל אם ריילי רוז היא רשת לטווח הארוך, אנחנו כבר מתחילות לפנטז על הבאתה לארץ.
השאירו תגובה