מיס פרפקט: בר רפאלי מפרגנת לדורית בר אור

ג'ניפר אניסטון מפשלת עם המחשוף הלא נכון, קמרון דיאז בהופעה מחרידה ופלורנס וולש שוב יצאה מלכה | המתלבשות של השבוע על השטיח האדום

מאת  | ‏ 2 נובמבר 2012

השבוע על השטיח האדום. מי היממה ומי פישלה? | צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

פלורנס וולש, גאלת "אמנות וקולנוע" במוזיאון האמנות של לוס אנג'לס
שמלה של גוצ'י
סולנית "פלורנס אנד דה משין" המוכשרת היא אחת הכוכבות המסקרנות ביותר בעולם הבידור ועל השטיח האדום בפרט. שלא כמו סלביות אחרות, כל אאוטפיט שהיא עוטה על עצמה חייב אמירה ייחודית, הצהרה "פלורנסית" השייכת רק לה. הפעם היא הלכה על מראה נסיכותי-אצילי, רך ועדין אבל עם סטייטמנט – עם גוון עוצמתי ומהפנט המהווה קונטרסט דרמטי לגוון העור שלה. הכתר והאקססוריז העדינים מייצרים ניגוד נוכח שיער האש הלוהט שלה. מלכה.

מלכה, ללא ספק. פלורנס וולש | צילום: גטי אימג'ס

בר רפאלי, טקס פרסי "גבר השנה" של GQ
שמלה של Pas Pour Tui
מהיום בו בר רפאלי פרצה לתודעת הציבור מצאנו נחמה בדבר אחד: לבחורה אין סטייל. שמחנו לראות אותה באאוטפיטים מזוויעים, נוהרת לטרנדים לא מחמיאים ועם טוטאל לוק פריפריאלי טעון שיפור. היי, לבחורה יש כל כך הרבה – מראה, חוש הומור, מראה, מראה ומראה. לפחות חוש סגנוני אין לה, אי אפשר לקבל הכל. אבל בשנה האחרונה בר משתדרגת מהשקה להשקה – שמחה מהולה בעצב (גאד דמיט, עכשיו היא פשוט מיס פרפקט) – וקשת רחבה של רגשות נתמלאה בנו נוכח התמונה האחרונה, של רפאלי בשמלה מבית המותג בעיצובה של דורית בר אור. ועם שם שמתגלגל בלשון כמו דודו בר אור, אין ספק שבר עשתה יופי של יח"צ לעולם האופנה הישראלי.

הסגנון הולך ומשתפר. בר רפאלי | צילום: גטי אימג'ס

ג'ניפר לופז, גאלת צדקה של אונסק"ו
שמלה של לנוון
עם כל הכבוד לג'ני פרום דה בלוק והשמלות הלופזיות- משמע, סופר צמודות ומגה חושפניות – אנחנו אוהבות את הבריחה הרחק מהשורשים. ג'יי לו הולכת בשנה האחרונה על כיוון יותר אלגנטי, מהוקצע ועדיין סקסי בטירוף. הגזרה הא-סימטרית והקשירה במותניים מחמיאה מאוד לגופה הבוטילישס. רק משהו אחד אנחנו מבקשים ממנה: אחותנו, מספיק עם הפרצוף הסקסי הזה שאת כופה על עצמך. שרבוב שפתיים ועפעוף ריסים עבד טוב רק על סבסטיאן בבת הים הקטנה.

אלגנטית ועדיין סקסית סטירוף. ג'ניפר לופז | צילום: גטי אימג'ס

ניקי ריד, מסע יחסי ציבור ל"דמדומים" בגלאזגו
שמלה של דולצ'ה & גבאנה
ניק יריד, כוכבת "דמדומים" ובחורה די לוהטת בסך הכל, הביאה אותה ביציאה מעניינת השבוע. היא לא פחדה ללכת על גזרה עם קו מותן נמוך, שלא בהכרח מחמיאה לפיגורה, אבל קולית להפליא. מדובר בשמלת סאטן בעלת שילוב צבעים אהוב עלינו במיוחד: ניוד אפרסקי ושחור. פפיון אוברסייז וגזרה רפויה הפכו את הלוק לקז'ואלי ושיקי.

אולטרא-קולית. ניקי ריד | צילום: גטי אימג'ס

אוון רייצ'ל ווד, גאלת "אמנות וקולנוע" במוזיאון האמנות של לוס אנג'לס
שמלה של גוצ'י
שנים על גבי שנים שילובים תמוהים בין אמנות ואופנה, שלרוב נגמרו בבחורה מסכנה שנראתה כמו פריט מוזיאון סלאש קורבן אופנה פתטי. הנסיונות הללו הגיעו לקיצם, נמצאה הנוסחה המושלמת: אוון רייצ'ל ווד שיחקה אותה עם שמלת מאסטרפיס. מינימליזם באגף האקססוריז ותסרוקת סיקסטיז מוקפדת הופכים שמלת קשקשים בגוון שמפניה לנגישה, נונשלטית ולא מתאמצת.

זה לא זהב, זה שמפניה. אוון רייצ'ל ווד | צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

ג'ניפר אניסטון, גאלת "אמנות וקולנוע" במוזיאון האמנות של לוס אנג'לס
שמלה של טום פורד
פעם בכמה זמן ג'ניפר אניסטון מחליטה לחשוף עור, באנדרסטייטמנט. אניסטון, חובבת שמלות שחורות ומשעממות, הלכה ההפעם על משהו יותר נועז ופרובוקטיבי, רק לקחה את זה צעד אחד רחוק מדי. מבחינתה כנראה מדובר בשמלה די צנועה, אם תשימו לב המחשוף סגור ומגיע עד הצוואר. הדבר היחיד שלא הופך אותה לרבנית קוק הוא הבד השקוף להפליא בצורת וי שמגיע לה עד לפופיק. הבד השקוף חושף זוג דדיים – מוצלחים, יש לציין, אך גדולים מדי למחשופים מהזן הכה עמוק – ונראה כמו גרבון אלסטי משוק הכרמל. מילת המפתח כאן היא לצערנו צ'יפ, צ'יפ, צ'יפ.

אז זהו שלא. ג'ניפר אניסטון | צילום: גטי אימג'ס

ג'ניפר גודווין, גאלת "אמנות וקולנוע" במוזיאון האמנות של לוס אנג'לס
שמלה של גוצ'י
במבט ראשון חשבנו שיש לשמלה הזו קטע, ואז שזו לא השמלה, זו ג'ניפר גודווין. לבחורה יש סטייל בכמויות והיא מלאת תעוזה, אבל לא בטוח שזה מצדיק את תחתית הנוצות הזו. וזה לא שלא חיפשנו תירוצים עבורה: אולי היא בדרך לאודישן לסרט ההמשך של "ברבור שחור" (ברווז ירוק?), או אולי היא ניסתה לעוף ונחתה על חבית של רעל פטרוכימי. מה שכן, את המחשוף ההיסטרי הזה גודווין יכולה להרשות לעצמה, בניגוד להיא מהתמונה למעלה.

יודעת לעוף? ג'ניפר גודווין | צילום: גטי אימג'ס

רוזי הנטינגטון וויטלי, גאלת אמנות וקולנוע במוזיאון האמנות של לוס אנג'לס
שמלה של גוצ'י
רוזי היא אחת מיני רבות שלבשה גוצ'י במוזיאון האמנות של לוס אנג'לס, אנחנו מנחשים שזה בגלל שהערב היה בחסות גוצ'י. ובכן, חברים, השמלה הזו לוקה בחסר. הצבע מהמם והגזרה מאוד מחמיאה – מקדימה. ואז, כשרוזי מסתובבת, השם ישמור, רואים לה את הציצי. זה לא שאנחנו משמרות הצניעות חלילה לנו, אבל אנחנו פשוט חייבים להבין מה בדיוק קרה במהלך התפירה? החלו לתפור את השמלה, באמצע גילו שנגמר הבד – ואז הוסיפו עוד ארבעים שכבות של ראפלס בצד השני של השמלה. הגיוני לחלוטין.

רואים לך את הציצי. רוזי הנטינגטון וויטלי | צילום: גטי אימג'ס

מישל פייפר, "מסיבה ורודה", אירוע תרומה לחולות סרטן השד
שמלה של ברברה בואי
כפרה, את בת 54 ונראית מדהים, ומה זה שווה. למה, לעזאזל את מביכה את עצמך ומתלבשת כמו הבת שלך? העובדה שאת אחראית על אירוע ההתרמה לא אומרת שאת טינאייג'רית שעורכת מסיבת בית כשההורים בחו"ל. תדבקי בלבוש יותר קלאסי, ועדיין לשמור על שיק צעיר. הסוד הוא במינונים: שמלה מולטי צבעונית, עם צמידים, שרשראות, נעליים מתכתיות וקלאץ' מנצנץ זה קצת יותר מדי בשבילנו, אז על אחת כמה וכמה זה יותר מדי בשבילך. לס איז מור.

יאללה תעמיסי. מישל פייפר | צילום: גטי אימג'ס

קמרון דיאז, גאלת "אמנות וקולנוע" במוזיאון האמנות של לוס אנג'לס
שמלה של גוצ'י
מישהו חייב לקחת את השמלה הזו מהארון של קמרון דיאז ולהשליך אותה היאורה. זה הפריט הכי פחות מחמיא שהיא יכלה להניח על עצמה. היא כל כך חטובה והשמלה הזו פשוט עושה עוול. הצבע זוועה עליה, הגזרה הופכת אותה לרחבת מותניים, בעלת חזה נפול וירכיים בגודל בולי עץ, שלא לדבר על הכנפיים. לא חראם?

עם כל הכבוד לגוצ'י. קמרון דיאז | צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

אוליביה מאן VS כריסטינה ריצ'י בשמלה של ולנטינו
אוליביה מאן הגיעה למסיבה הורודה של מישל פייפר בשמלה מתקתקה להחריד מקולקציית הריזורט של ולנטינו 2013. את אותה שמלה בדיוק לבשה כריסטינה ריצ'י בספטמבר. צבעי הפסטל מחמיאים מאוד לשתי הברונטיות, ואפילו שהשמלה הזו היא לא הקאפ אוף עראק שלנו, היא עדיפה על הבנות הקוליות הללו. אם, נניח, טיילור סוויפט הייתה הולכת על השמלה הזו היינו צריכים לרוץ לרופא שיניים עקב אובר מתיקות. כריסטינה ציוותה זוג נעלי עקב שחורות, בעוד אוליביה הלכה על נעלי ניוד עם ניטים. שני זוגות הנעליים מהווים ניגוד נאה לצבעים הבהירים של האאוטפיט, אבל משהו בנעליים השחורות של כריסטינה פשוט לא עושה לנו את זה. יש פריטים שפשוט לא מתאימים עם אקססוריז שחורים, והשמלה הזו היא אחת מהם. נעליה של אוליביה, לעומת זאת, בצבע ניוד שמשתלב נפלא עם ניטים קטנים שנותנים טוויסט סקסי להופעה.

מי עשתה את זה טוב יותר? מימין: כריסטינה ריצ'י ואוליביה מאן | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה

 

  •  

    מאת: מירי |‏ 6 בנובמבר 2012 | 16:31
  •  

    מאת: יניב |‏ 3 בנובמבר 2012 | 18:04
  •  פלורנס וולש אומנם באמת מצליחה לשמור על סגנון שמזוהה איתה בצורה מוצלחת אך ספיציפית את השמלה הזו פחות אהבתי.
    בשמלה של דורית בר אור, ובעיניי כמו רוב העיצובים שלה, יש משהו מיושן ולא עדכני. ההתלהבות מזה שהיא משלבת אלמנטים ערבים ושחור וזהב כאילו היא איזו פורצת דרך פשוט מגוחכת.
    ובקו המשווה כריסטינה ריצ'י לוקחת (אם כי נעליים בגוון ניוד יכלו יותר להתאים).

    מאת: ג'יזל |‏ 3 בנובמבר 2012 | 13:26
  •  היא הופכת לנגד עיננו מברבור לציפי2 –
    הנחמה- שחקני ההרכב של ברסה עדיין מוכנים לשלם עבור לילה טוב…

    מאת: aes |‏ 3 בנובמבר 2012 | 01:06
  •  שמלה מעוצבת מחמיאה קלילה ולא מתאמצת!אין לכם שמץ של מושג באופנה וסטייל!

    מאת: אופירה |‏ 2 בנובמבר 2012 | 22:37
  •  שתיהן נראות כמו גלובוס

    מאת: אני |‏ 2 בנובמבר 2012 | 20:15
  •  השמלה שלה פשוט עלובה, ואני דווקא די מחבבת את דורית בר אור…

    מאת: יעלי |‏ 2 בנובמבר 2012 | 14:44
  •  

    מאת: אני |‏ 2 בנובמבר 2012 | 13:20
  • אולי יותר מתאימות נעלי ניוד אבל השמלה פשוט נראית מוזר על אוליביה מאן!

    מאת: GGG |‏ 2 בנובמבר 2012 | 12:51
  •  אולי נעלי ניוד קצת יותר מתאימות לשמלה, אבל זה יושב הרבה יותר טוב על הגוף של כריסטינה

    מאת: רותם |‏ 2 בנובמבר 2012 | 11:17
  •  אלמלא השקיפות בחלק העליון זו הייתה נראית כמו שמלת אירועים של דודות בשנות התשעים. שמלה כל כך לא עכשיות וכל כך סתמית.

    מאת: הילה |‏ 2 בנובמבר 2012 | 11:14