שמלה מהחלומות: כששני כוכבים מתחתנים זה חייב להיות מהמם

קונור סווינדלס, שמגלם את אדם בסדרה האהובה "חינוך מיני", נישא לשחקנית אמבר אנדרסון. היא לבשה שמלה רומנטית עם זיקה בריטית, הוא בחר חליפה מוצלחת ועניבה עם אמירה – ובכל זאת מי שחיתן אותם כמעט גנב את ההצגה

מאת  | ‏ 25 אוקטובר 2024
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by British Vogue (@britishvogue)

כשהעונה הראשונה של "חינוך מיני" עלתה בנטפליקס, קונור סווינדלס היה בזוגיות עם מי ששיחקה את בת הזוג שלו גם על המסך – איימי לו ווד. בזמן שהדמות שגילם, אדם, הפך מנבל מופנם לגיבור מופנם, היה נראה שבמציאות סווינדלס מסתדר מצוין עם חבריו לסט, ובדיוק כך הוא גם הכיר את אשתו הטרייה.

סווינדלס הכיר את השחקנית אמבר אנדרסון על סט הצילומים של הסרט "אמה", שם הם הפכו לחברים טובים. רק מאוחר יותר, במהלך הסגר הראשון של 2020, היחסים ביניהם התחממו.

בשבוע שעבר הם התחתנו ונראו כמו שנראים צמד שחקנים הוליוודיים – מצוין. שמלת הכלה הייתה של המעצבת הכי מתאימה לחתונה בריטית – ויויאן ווסטווד, עשויה מבד סאטן עם הכיווצים והפיסולים שמזוהים איתה כל כך. שווה להרים גם לחתן, שבחר בחליפה כחולה ועניבה משובצת, הדפס שקורץ גם הוא לעיצוב בריטי.

הסיבה שהאינטרנט באמת מתרגש מהחתונה הזאת: את הטקס ערך לא אחר מאליסטייר פטרי, מי שמגלם ב"חינוך מיני" את מייקל גרוף, אביו של אדם. על המסך היחסים בין השניים מרוחקים וטעונים, אבל במציאות נראה ששני השחקנים שומרים על קשר קרוב להפליא. אופנתית, פטרי כמעט וגנב את ההצגה עם קילט סקוטי מסורתי, בהדפס משובץ בגווני כחול וירוק.

השאירו תגובה