הג'ינס של קייטי הולמס הוא בול מה שבא לנו עכשיו

ברור שקייטי הולמס תהיה זאת שמספקת את השראת הסטריט-סטייל הסתוויות המושלמת, וגם הפפראצי יודעים את זה - אז הם תפסו אותה בשיטוט ניו יורקי אופייני, עם כוס רב פעמית ביד, מעיל פאפר מושלם, תיק שראשי התיבות שלה רקומים עליו, ג'ינס מדויק מאין כמותו ונונשלנט כללי שאפשר רק לחלום עליו

מאת  | ‏ 25 ספטמבר 2024

קייטי הולמס

איך היא עושה את זה? (צילום: GettyImages, Sara Jaye/WireImage)

לקייטי הולמס יש בוודאי צלמי פפראצי שעובדים במשרה מלאה בלחכות לה מחוץ לבית, כי אין עוד דרך להסביר את כמות התמונות שמתעדות אותה מתהלכת כשהיא בדרך לסידורים נורמטיביים לחלוטין. כבר שנים שהתמונות היומיומיות והלכאורה פשוטות שלה שוות כסף, בגלל כוח המכירה האדיר שלה. קייטי לובשת – נשים קונות, כשהסוד הוא בדיוק זה שהיא סתם חיה את חייה, ופחות מצטלמת באירועים.

הפעם קייטי צולמה כשהיא לובשת מעיל פאפר ייחודי בצבע ירוק פסטל עם ריפוד דק, גזרת אוברסייז בהשראה יפנית, תפרים מעוגלים וצווארון פרוותי ורוד ניאון. על הנייר זה נשמע דיטייל עיצובי אחד יותר מדי, אבל במציאות זה עובד, בעיקר בגלל שקייטי שילבה פריטים שקטים ובסיסיים בהרבה למעיל.

קייטי הולמס

הסתיו נאה לך (צילום: GettyImages, Sara Jaye/WireImage)

עם כוס קפה רב פעמית ביד, קייטי נושאת תיק לבן ואדום שעליו מוטבעים ראשי התיבות שלה, לובשת מכנסי ג'ינס כהים בגזרה ישרה ומשוחררת שמתאימה לסתיו ונועלת סניקרס לבנות.

באופן כנראה לא לגמרי מכוון (אלא אם ייחשף שקייטי בעצם שוכרת את הצלמים והתמונות מבוימות) קייטי צועדת בתמונות לצד ערוגות פרחים צבעוניים, שבאורח פלא מתאימים בדיוק לצווארון המעיל שלה, כאילו אפילו העיר ניו יורק עצמה היא אחת מאלה שלובשות כל מה שהן רואות על קייטי הולמס.

קייטי הולמס

הג'ינס בול (צילום: GettyImages, Sara Jaye/WireImage)

קייטי הולמס

חלום (צילום: GettyImages, Sara Jaye/WireImage)

 

השאירו תגובה